Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przedłużyłem dziś umowę na 6 miesięcy przed końcem obecnej umowy. Z ciekawości zapytałem o możliwość wypowiedzenia umowy bez konsekwencji z powodu usunięcia kanału TVN Meteo Active. Konsultant z DUK nic nie wiedział o takiej możliwości. Powiedział jedynie, że przy wypowiedzeniach umów związanych z usunięciem kanału jest możliwość podpisania nowej umowy 12/5 nawet, gdy obecna umowa również była na okres 12/5.

Edytowane przez 89damian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanał pozostanie bez zmian, w wykazie i tak jest określony jako "VH1" więc czy to będzie dopisek Polska, Europa czy San Escobar to nie będzie miało znaczenia. Nawet jeśli ktoś by się uparł, kanał może określić to z czystym sumieniem jako Rebranding.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to teraz będzie debata jak to interpretować :)

 

Zgodnie z warunkami umowy kanały:

Polsat Food Network HD w pakiecie Mini HD mam gwarantowany

TVN Meteo Active w pakiecie Rodzinnym mam gwarantowany

 

d54505f947be19eb.png

 

Na reklamację złożoną 2 stycznia tego roku otrzymałem taką odpowiedź :)

 

ae9194d40f4a4b11.jpg

 

 

Oczywiście na pytania w dziale reklamacji - infolinii Polsatu twierdzą że muszą znowu przeanalizować to co napisali i w ogóle.

 

 

Specjalistów z forum poproszę o konstruktywną interpretację.

Czy na podstawie tego pisma mogę rozwiązać umowę w związku ze zmianą w/w kanałów gwarantowanych na nadawane promocyjnie.

Edytowane przez tweed77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pawop - chodzi o to że na umowie którą podpisywałem - aneksowałem we wrześniu 2016 są gwarantowane kanały Polsat Food Network HD - TV Meteo Active.

 

Zmienili nazwy kanałów na początku stycznia 2017 ale zapomnieli oficjalnie dodać że teraz są nadawane promocyjnie i zapewne wszyscy tak mają w swoich poprzednich starych umowach - że są gwarantowane na wykazie.

Nawet na infolinii podają że teraz po zmianach Polsat Food Network HD, TVN Meteo Active na Food Network HD i HGTV  są nadawane jako promocyjne.

 

Dopiero na moją reklamację - zapytanie tak odpisali.

 

Czyli po cichu zmienili wszystkim z gwarantowanych na nadawane promocyjnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak podpisujesz umowę i masz kanał gwarantowany, to jego wycofanie powoduje możliwość rezygnacji. Jak Ci zmienią na niegwarantowany, to mogą go wyłączyć bez konsekwencji. Więc zmiana kanału gwarantowanego na niegwarantowany dla abonentów na zobowiązaniu, upoważnia do wypowiedzenia umowy bez konsekwencji.

Edytowane przez Pawop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na infolinii zapewniaja, ze nadal ten, kto mial gwarantowany, nadal ma, wiec nie siejcie propagandy.

 

 

Zmiana z gwarantowanego na niegwarantowany chyba nie upoważnia do zmiany umowy, bo kanał ciągle jest dostępny.

 

Na infolinii to sobie mogą mówić różne rzeczy - złożyłem następną reklamację i zobaczymy teraz co napiszą.

Czy nadal mam te 2 kanały gwarantowane ( po zmianach nazw ) - mają mi przysłać nowy regulamin - umowę gdzie będą wyszczególnione już te dwa nowe kanały jako gwarantowane.

Tylko że za miesiąc czy dwa będą mogli go wyłączyć a ty nie będziesz już miał nic do powiedzenia. Bo będą twierdzić że jest był nadawany promocyjnie a nie gwarantowany w umowie.

To może niech wszystkie kanały będą nie gwarantowane nadawane promocyjnie w umowie.

W konsekwencji mogą wtedy w ogóle wyłączyć ci dostęp do wszystkich kanałów kodowanych a będziesz miał dostęp tylko do FTA na ich dekoderze i za to będziesz płacił abonament Polsatowi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak podpisujesz umowę i masz kanał gwarantowany, to jego wycofanie powoduje możliwość rezygnacji. Jak Ci zmienią na niegwarantowany, to mogą go wyłączyć bez konsekwencji. Więc zmiana kanału gwarantowanego na niegwarantowany dla abonentów na zobowiązaniu, upoważnia do wypowiedzenia umowy bez konsekwencji.

 

Czy ty masz jakiś interes w sianiu dezinformacji? Gdy były sytuacje, że co bardziej zdeterminowani abonenci (w tym - ja) przy wątpliwych "rebrandingach" widzieli furtkę do wysyłania wypowiedzeń, miauczałeś, że nie ma podstaw. Teraz wciskasz głupoty, że można wypowiadać umowę bez konsekwencji, gdy tego zrobić nie można.

 

Listą kanałów gwarantowanych i promocyjnych operator może sobie mieszać jak mu się żywnie podoba - ta lista dotyczy tylko tych, którzy w danym momencie podpisują umowę. Podpisując umowę dostajesz swoją własną listę kanałów gwarantowanych - i to jej trzymasz się jak niepodległości. Następnego dnia CP zmienia listę gwarantowaną? Nie interesuje cię to. Dopiero gdy jakiś kanał będący na twojej liście kanałów znika, możesz wypowiadać umowę, bo w tym momencie tracisz dostęp do czegoś, co masz gwarantowane w twojej umowie z operatorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mpal Kupujesz nowy samochód masz gwarancję na podwozie 60 miesięcy.

Po pół roku sprzedawca - dealer samochodu zmienia warunki i masz gwarancję na podwozie już tylko 12 miesięcy zamiast 60 miesięcy . Później to już promocyjnie - będzie albo nie będzie się psuć podwozie.

 

Co robisz w takim przypadku ?

 

Odstępujesz - wypowiadasz - żądasz rekompensaty czy użytkujesz samochód modląc się że przez następne miesiące podwozie nie odpadnie od samochodu :)

Edytowane przez tweed77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś w błędzie. W warunkach umowy ten kanał pozostaje gwarantowany. Podobnie było z CBS Drama przestał być gwarantowany dla nowych umów, wypowiedzenia bez poniesienia konsekwencji można było składać dopiero po jego usunięciu.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie identyczna sytuacja w umowie mam gwarantowany TVN Meteo Active i Polsat Rolę Network w pakiecie Rodzinny HD.

Wychodzi na to że mam zmienione warunki i powinno przysługiwać wypowiedzenie bez kary.

Sprawdz teraz u operatora, czy nadal masz... a nie na stronie CP.

Jesteś w błędzie. W warunkach umowy ten kanał pozostaje gwarantowany. Podobnie było z CBS Drama przestał być gwarantowany dla nowych umów, wypowiedzenia bez poniesienia konsekwencji można było składać dopiero po jego usunięciu.

Dokladnie.

Edytowane przez Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ty masz jakiś interes w sianiu dezinformacji? Gdy były sytuacje, że co bardziej zdeterminowani abonenci (w tym - ja) przy wątpliwych "rebrandingach" widzieli furtkę do wysyłania wypowiedzeń, miauczałeś, że nie ma podstaw. Teraz wciskasz głupoty, że można wypowiadać umowę bez konsekwencji, gdy tego zrobić nie można.

Skamlałeś o rozwiązanie umowy z powodu rebrandingu i nie udało się, tak jak mówiłem.

Listą kanałów gwarantowanych i promocyjnych operator może sobie mieszać jak mu się żywnie podoba - ta lista dotyczy tylko tych, którzy w danym momencie podpisują umowę. Podpisując umowę dostajesz swoją własną listę kanałów gwarantowanych - i to jej trzymasz się jak niepodległości. Następnego dnia CP zmienia listę gwarantowaną? Nie interesuje cię to. Dopiero gdy jakiś kanał będący na twojej liście kanałów znika, możesz wypowiadać umowę, bo w tym momencie tracisz dostęp do czegoś, co masz gwarantowane w twojej umowie z operatorem.

Wszystko się zgadza, tyle że kolega pisał, że dostał pismo z którego wynikało, że zmienili mu warunki w czasie trwania zobowiązania.

Edytowane przez Pawop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mpal Kupujesz nowy samochód masz gwarancję na podwozie 60 miesięcy.

Po pół roku sprzedawca - dealer samochodu zmienia warunki i masz gwarancję na podwozie już tylko 12 miesięcy zamiast 60 miesięcy . Później to już promocyjnie - będzie albo nie będzie się psuć podwozie.

 

Co robisz w takim przypadku ?

 

Odstępujesz - wypowiadasz - żądasz rekompensaty czy użytkujesz samochód modląc się że przez następne miesiące podwozie nie odpadnie od samochodu  :)

Kupiłem samochód z gwarancją na 60 miesięcy. Pewnego pięknego ranka producent zmienił długość gwarancji na 12 miesięcy. Nowe warunki obejmują tylko tych, którzy kupili samochód po wprowadzeniu zmian - ja mam nadal 60 miesięcy spokoju. 

Edytowane przez mpal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...