Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A mam jeszcze jedno pytanie,

otóż jak wspomniałem mam umowę na czas niekreślony już i od samego początku mam pakiet relax mix i jeszcze mam starą umowę. Ale jakoś 3 miesiące nie opłacałem Polsatu, przyszło pismo, żeby opłacić bo będe miał nieprzyjemności, ok, opłaciłem, ale nadal mam zablokowany bo jeszcze za ten miesiąc nie opłaciłem go, ale mam RelaxMix.

 

No i pytanie brzmi, w takim przypadku mogę zerwać z nimi umowę? Mogę wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym z powodu zabrania kanału tv1000??

 

Czekam na jak najszybszą odpowiedź, bo w poniedziałek już chciałbym wysłać te wypowiedzenie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tadam

 101 - brak aktywnego kontraktu dla podanej karty

 

Dzwonił do mnie dziś człowiek z CP.

Niestety nie mogę zaoferować panu zejścia do pakietu Mini/MiniMax.

Pytam się dlaczego, przecież zostaje wtedy klient. Co prawda z mniejszym pakietem, ale za to wierny gdyż firma podeszła do niego w sposób indywidualny. Zawsze mogę zwiększyć pakiet do wyższego, a ta decyzja może mieć wpływ na naszą dalszą współpracę. Niestety takie mamy odgórne zalecenia. :censored:

 

Teraz kwestia komentarza

1) Głupi byłem, że nie dopłaciłem 150zł do dekodera na własność jak podpisywałem umowę (Samsung HD)

2) Dalsza współpraca będzie polegać na prepaidzie (Echostar 717 bez A)

3) Widzę, że w momencie kiedy dekoder postanowi się zepsuć mamy kilka możliwości:

http://hollex.pl/index.php?page=prod&kat=56&id=481

http://hollex.pl/index.php?page=prod&kat=56&id=1248

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisemko:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowny Panie

 

W odpowiedzi na korespondencje orzymaną w dniu 2010-02-16, uprzejmnie informujemy,że Umowa dotycząca zasad korzystania z dekodera została rozwiazana zgodnie z jej warunkami z dniem 2010-03-04.

 

Klient rozwiązując umowę ma obowiazek zwrotu dekodera wraz z kartą i akcesoriami na swój koszt(osobiscie,pocztą lub za pośrednictwem firmy kurierskiej) w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszej korespondencji na adres:

 

Cyfrowy Polsat S.A

Ul.Łubinowa 4a

03-878 Warszawa

 

Cyfrowy Polsat po otrzymaniu dekodera dokonuje oceny jego stanu technicznego oraz kompletnośći zwróconych akcesoriów. Na podstawie zgrowadzonych informacji o stanie technicznym dekodera oraz bieżącym stanie rozliczeń abonamentowych wykonywane jest ostateczne rozliczenie klienta,które uwzględnia w chwili podpisania umowy kaucją gwarancyjną.

 

Cyfrowy Polsat zastrzega sobie w tym zakresie prawo zaliczenia wpłaconej kaucji na poczet powstałych należności kilenta,przy czym jeżeli wartość roszczeń przekracza jej wysokośc,Cyfrowy Polsat może ich dochodzić na zasadach ogólnych.Cyfrowy Polsat nie ma obowiązku zwrotu kaucji,jeżeli Klient nie zwrócił dekodera we wskazanym powyżej terminie lub zwrócił sprzęt niekompletny lub uszkodzony.Ponadto informujemy,że póżniejsze dosyłanie akcesoriów nie będzie brane pod uwagę przy ostatecznym rozliczeniu.

 

Powyższe warunki precyzuje umowa dotycząca zasad korzystania z dekodera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie chore to jest. Według mnie sprzęt powinno się zdawać w APS wtedy byłaby pewność że wszystko jest ok.

 

Wydałem na paczkę 45zł.

:arrow: priorytet

:arrow: potwierdzenie odbioru

:arrow: ubezpieczenie 640zł

:arrow: ostrożnie

 

wykonywane jest ostateczne rozliczenie klienta

 

Ciekawy jestem czy przyślą jakieś "podsumowanie", że wszystko jest ok.

 

 

Klient rozwiązując umowę ma obowiazek zwrotu dekodera wraz z kartą i akcesoriami na swój koszt(osobiscie,pocztą lub za pośrednictwem firmy kurierskiej) w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszej korespondencji

 

Była za potwierdzeniem odbioru?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed chwilą dzwoniła do mnie automatyczna sekretarka z CP z informacją że dnia 15 marca dobiega końca kolejny okres rozliczeniowy i że do dnia dzisiejszego nie wpłynęła opłata za abonament. Problem w tym że od 16 marca nie będę już abonentem CP na jednym z dekoderów które posiadam. Postanowiłem zadzwonić do CP i dowiedziałem się że jeszcze nie wprowadzili mojego wypowiedzenia do ICOK i gdzieś tam jeszcze w systemie. Zapewniano mnie że nie mam się czym martwić. Umowa zostanie rozwiązana zgodnie z planem tj 15 marca. Jak sprawdziłem przed chwilą nadal w ICOK mam nadal płatność do 15 marca. Oby się wyrobili bo będzie wojna :twisted::read:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego wczoraj przystałem na rozwiązanie umowy "po telefonie" niż czekanie do 18.03.

Dekoder dziś wysłałem a teraz czekam na list. Nigdy już nie będę uczestniczył w parodii zwanej udostępnienie.

Gdybym wcześniej pomyślał dziś poszedłbym jak niby nic i podpisał umowę na Mini/MiniMax.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobaczymy mają jeszcze 5 dni na wprowadzenie zmian. Jedyna pociecha w tym jest taka, że na samym początku gdy zniknął ten kanał E! gdy dzwoniłem do CP z pytaniem czy mogę wypowiedzieć umowę z uwagi na wycofanie tego kanału z oferty zawsze odpowiedź brzmiała NIE!!!!! gdy napisałem listownie wypowiedzenie umowy to zdanie diametralnie zmienili. teraz im już rura zmiękła i zapewniają mnie że do 15 marca się wyrobią. Pożyjemy, zobaczymy... w końcu to już tylko 5 dni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie chore to jest. Według mnie sprzęt powinno się zdawać w APS wtedy byłaby pewność że wszystko jest ok.

 

Wydałem na paczkę 45zł.

:arrow: priorytet

:arrow: potwierdzenie odbioru

:arrow: ubezpieczenie 640zł

:arrow: ostrożnie

 

wykonywane jest ostateczne rozliczenie klienta

 

Ciekawy jestem czy przyślą jakieś "podsumowanie", że wszystko jest ok.

 

 

Klient rozwiązując umowę ma obowiazek zwrotu dekodera wraz z kartą i akcesoriami na swój koszt(osobiscie,pocztą lub za pośrednictwem firmy kurierskiej) w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszej korespondencji

 

Była za potwierdzeniem odbioru?

Od CP polecony przyszedł normalny standardowy podpis,wysyłke w moim przypadku Modułu Cam obowiązkowo piorytet polecony za potwierdzeniem odbioru jeszcze przypały zaprzeczą że to otrzymali po nich ki czort można się spodziewać wszystkiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie chore to jest. Według mnie sprzęt powinno się zdawać w APS wtedy byłaby pewność że wszystko jest ok.

 

Wydałem na paczkę 45zł.

:arrow: priorytet

:arrow: potwierdzenie odbioru

:arrow: ubezpieczenie 640zł

:arrow: ostrożnie

 

wykonywane jest ostateczne rozliczenie klienta

 

Ciekawy jestem czy przyślą jakieś "podsumowanie", że wszystko jest ok.

 

 

Klient rozwiązując umowę ma obowiazek zwrotu dekodera wraz z kartą i akcesoriami na swój koszt(osobiscie,pocztą lub za pośrednictwem firmy kurierskiej) w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszej korespondencji

Była za potwierdzeniem odbioru?

dlatego uważam że jeśli dekoder zakupiłem w APS lub wydzierżawiłem go w APS to tam powinienem go zdać. Tylko APS pewnie nie chce brać odpowiedzialności za przesyłki tego sprzętu do centrali CP. To kolejny paradoks że człowiek który rezygnuje z usług CP musi płacić za wysłanie dekodera do CP. Jak do podpisania umowy to CP jest w stanie wysłać abonentowi umowę z kopertą zwrotną która jest opłacona. Ale jak się chce rozwiązać umowę to robi się schody. Całe szczęście że dekoder którego wypowiedzenie umowy dotyczy jest moją własnością
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem zapis:

"Klient rozwiązując umowę ma obowiazek zwrotu dekodera wraz z kartą i akcesoriami na swój koszt(osobiscie,pocztą lub za pośrednictwem firmy kurierskiej) w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszej korespondencji"

Nadaje się do UOKiK i do wpisania tego zapisu listę klauzul abuzywnych ( niedozwolone ), pisałem pracę mgr na ten temat i chyba zobaczę jak działa w rzeczywistości instytucja rzecznika konsumentów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się teraz nad jedną sprawą do chwili obecnej nie mam naniesionych zmian w ICOK odnośnie wypowiedzenia jednej umowy z dniem 15 marca. Czy CP może sobie zlekceważyć oficjalne pisemne wypowiedzenie umowy. Powiedzmy że 16 marca zablokują mi dostęp do innych dekoderów z uwagi na niezapłacenie w terminie do 15 marca kolejnej opłaty abonamentowej z kontraktu, który chcę wypowiedzieć. Mam potwierdzenie nadania wypowiedzenia. Znam datę i godzinę kiedy dzwoniono do mnie z CP w sprawie wypowiedzenia umowy. Mało tego wiem że rozmowa ta była rejestrowana i wiem z kim rozmawiałem (pamiętam dane personalne osoby dzwoniącej do mnie z ramienia CP). Co moglibyście mi doradzić na wypadek gdyby mnie olano przez CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...