Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Lisek88 raczej nie powinni zrobić cię w bambuko ale jak nie masz pewności to zadzwoń do CP jeszcze raz upewnij się zadając ponownie to pytanie zgódź się na rozmowę nagrywaną zapisz sobie nazwisko konsultanta.Jak się potwierdzi to co usłyszałeś wcześniej to jesteś w domu :lol2:

Druga sprawa to na ICOK powinna widnieć w zakładce płatności notka że następna wpłata 0,00 tak u mnie stoi.Nie wysyłają na piśmie no chyba że się uprzesz ale znają CP to dojdzie to do ciebie za m-c lub dwa :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wysyłają na piśmie no chyba że się uprzesz ale znają CP to dojdzie to do ciebie za m-c lub dwa :lol2:

Ja o nic się nie prosiłem, a dostałem taki list z potwierdzeniem ;)

 

@Lisek88 - zaloguj się do ICOK. Na górze kliknij zakładkę "Moje dane", a następnie po lewej "Historia kontraktu". Jak będziesz miał pod kodem promocji napis FTA, to wszystko jest ok :)

 

Druga sprawa to na ICOK powinna widnieć w zakładce płatności notka że następna wpłata 0,00 tak u mnie stoi

U mnie po przejściu na FTA jest napis, że Następna płatność: 42,80 zł. I zawsze przed nią jest aktualna data, to znaczy dzień w którym sprawdzam. Teraz jest 2010-02-28, a za godzinkę będzie 2010-03-01. Chodzi oczywiście o płatność w ramach pre-paid.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz zadaje pytanie bo nie dostałem konkretnej odpowiedzi.

U mnie umowa przeszła na czas nieokreślony już hohoho dawno dawno temu, ale nowego regulaminu nie mam, mam stary. No i czy mogę wypowiedzieć z nimi umowę w trybie natychmiastowym bez ponoszenia kary??

Możesz wypowiedzieć umowę. wszystko jest napisane w tym wątku przeczytaj dokładnie te 11 stron i uzyskasz odpowiedzi niemal na wszystkie nurtujące pytania. powodzenia :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa oczywista wpowiedzenie ze względu na wycofanie E! pismo za potwierdzeniem odbioru 18 Lutego unich,zaplacone do 04.3.2010 czyli od 05 wolny,jak to rzeczywiśćie jest trzeba czekać na pisemko bo jedni piszą że oni nie wysyłają itp...i można iść do punktu.Tyrtłem do CP jeden model(Konsultant) twierdzi że ma przyjść pismo z potwierdzeniem rozwiązania i tam będzie czy moduł należy zwrócić do punktu czy odesłać do Warszawy.Pytanie dla siedzącego w tym,iść 5 marca do punktu i poprostu oddać moduł czy czekać na pismo,chodzi czy ten z CP nie wkręca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywisćie że mam potwierdzenie umowa w systemie o rozwiązaniu była już 18 lutego,kwestia z BOK twierdzącego konsultanta że trzeba czekać na pismo,wiemy jak to z tymi pismami jest.Każdy konsultant jak by dżwonic pare razy może każdy gadać co innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bawią mnie niektóre wypowiedzi. Rozwiązujecie niby oburzeni umowy na czas nieokreślony (czyli takie, które zawsze można wypowiedzieć) albo już długo biegnące umowy na czas określony i podpisujecie nowe umowy z POLSATEM na długi okres. Czyli Polsat zyskuje klientów związanych z nim umową terminową. Może o to właśnie im chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam rozwiązanie umowy z powodu E!, umowa na czas określony ważna byłaby jeszcze kilkanaście miesięcy. Poprosiłem jeszcze o zwrot nadpłaty na konto bankowe (zapłaciłem wcześniej aż do czerwca) i ...nie było z tym problemu. Dzisiaj do nich dzwoniłem i potwierdzają wypowiedzenie, nie przesyłają pisma o wypowiedzeniu (żeby nie było w przyszłości problemu poprosiłem o nazwisko i imię osoby, z którą rozmawiałem.) Aha -w icok nadal widnieje następny termin płatności i nie mam narazie żadnych zmian w historii kontraktu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie do tych co otrzymali dzwonili juz do polsatu i powiedziano im ze ich wypowiedzenie wpłynęło-czy dalej macie w icok kwote do zapłaty i następny termin płatności?
Ja dzwoniłem do CP wczoraj z zapytaniem czy jest to normalne że po wypowiedzeniu umowy nadal widnieje w icok kwota następnej płatności z początkiem nowego terminu rozliczeniowego. Uprzejmy Pan powiedział mi że jest to normalne i czasami w icok mają miejsce opóźnienia. Prosił mnie również żebym się nie martwił i denerwował bo z dniem 15 marca umowa przestanie Nas obowiązywać. Potwierdził mi nawet o której rozmawiano ze mną w sprawie wypowiedzenia umowy (CP dzwonił do mnie w tej sprawie). Czekam więc cierpliwie do 15 marca a później zobaczymy. Aha, powiedział mi również że po 15 marca powinno zmienić mi się w icok w historii kontraktu zapis na kanały FTA z terminem bezterminowym :smile:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

U mnie tez nadal widnieje kwota nastepnej wplaty co mialem zaplacic do 23 lutego, tez mi facet powiedzial zebym sie nie martwil i nie placil bo moj nowy okres rozliczeniowy jest 18 bo mam nowy dekoder.

 

Czy ktos orientuje sie do kiedy bede mial kanaly na sagemie :?: , bo obecnie wszystko dziala czyli familijny i relax mix. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra mam pytanie i proszę mnie nie odsyłać na jakieś strony itd. :

 

1. Macie link do wzoru wypowiedzenia (powód : usunięcie TV1000) ?

2. Mam umowę na czas określony - czy mi rozwiążą ?

3. Najlepiej wysłać za potwierdzeniem odbioru ?

 

Z góry dzięki za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpowiadając na pytanie nr 1. tutaj masz bardo ładny wzór wypowiedzenia umowy https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=7&t=13382&start=120

odpowiadając na pytanie nr 2. Tak rozwiążą Ci umowę (sam byłem w takiej sytuacji i mam rozwiązaną umowę)

odpowiadając na pytanie nr 3. Najlepiej wysłać priorytet poleconym z potwierdzeniem odbioru z tzw. żółtą zwrotką (bliższe informacje uzyskasz na poczcie) :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bawią mnie niektóre wypowiedzi. Rozwiązujecie niby oburzeni umowy na czas nieokreślony (czyli takie, które zawsze można wypowiedzieć) albo już długo biegnące umowy na czas określony i podpisujecie nowe umowy z POLSATEM na długi okres. Czyli Polsat zyskuje klientów związanych z nim umową terminową. Może o to właśnie im chodzi?

Nie wiem, co tak śmieszy... skąd wiesz, że wszyscy korzystają z okazji i rozwiązują umowy kilka miesięcy przed ich zakończeniem lub po zakończeniu, będą w czasie umowy na czas niekreślony? Takie sugestie świadczę o przeświadczeniu, że większość tu piszących to ludzie zupełnie "niekumaci".

Dużo osób korzysta z tego, że CP promocyjnie traktuje tylko nowych abonentów, z nowymi umowami: a to pół roku za darmo, a to 3 miesiące, a to nowy sprzęcik...

No i jest sporo osób, które jednak przejdą do innych platform, sam znam kilka.

A "oburzenie" między innymi moje wynika stąd, że przykładowo we wtorek dowiaduję się, że od czwarku jakiegoś kanału już nie będzie. Miłe ?

Chyba nie. Akurat na TV1000 patrzyłem dość często, i akurat 3 godziny temu dowiaduję się z tego forum, że praktycznie już tego kanału rano nie obejrzę.

A co rozbawiania, mnie rozbawiło stwierdzenie parę postów wcześniej: Jak Polsat abonamentowi, tak abonament Polsatowi :lol2: Tylko nie wiem, czy chodzi o niski, czy o wysoki abonament :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...