Duro Hombre Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 @Lisek88 raczej nie powinni zrobić cię w bambuko ale jak nie masz pewności to zadzwoń do CP jeszcze raz upewnij się zadając ponownie to pytanie zgódź się na rozmowę nagrywaną zapisz sobie nazwisko konsultanta.Jak się potwierdzi to co usłyszałeś wcześniej to jesteś w domu Druga sprawa to na ICOK powinna widnieć w zakładce płatności notka że następna wpłata 0,00 tak u mnie stoi.Nie wysyłają na piśmie no chyba że się uprzesz ale znają CP to dojdzie to do ciebie za m-c lub dwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakas Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Lisek88 nie mogą cie oszukać jest na to regulamin (rozdział 6 &7 pkt.5) http://www.cyfrowypolsat.pl/telewizja-s ... niki_tv.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Nie wysyłają na piśmie no chyba że się uprzesz ale znają CP to dojdzie to do ciebie za m-c lub dwa Ja o nic się nie prosiłem, a dostałem taki list z potwierdzeniem @Lisek88 - zaloguj się do ICOK. Na górze kliknij zakładkę "Moje dane", a następnie po lewej "Historia kontraktu". Jak będziesz miał pod kodem promocji napis FTA, to wszystko jest ok Druga sprawa to na ICOK powinna widnieć w zakładce płatności notka że następna wpłata 0,00 tak u mnie stoi U mnie po przejściu na FTA jest napis, że Następna płatność: 42,80 zł. I zawsze przed nią jest aktualna data, to znaczy dzień w którym sprawdzam. Teraz jest 2010-02-28, a za godzinkę będzie 2010-03-01. Chodzi oczywiście o płatność w ramach pre-paid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarus9999 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Jeszcze raz zadaje pytanie bo nie dostałem konkretnej odpowiedzi. U mnie umowa przeszła na czas nieokreślony już hohoho dawno dawno temu, ale nowego regulaminu nie mam, mam stary. No i czy mogę wypowiedzieć z nimi umowę w trybie natychmiastowym bez ponoszenia kary?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaś 1990 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Tu Kiedyś pisał SPRZEDAWCA CP że Jak Wycofano E! i zastąpiono go Comedy Central to ma sie 2 tygodnie na wysłanie wypowiedzenia tak samo chyba jest teraz z TV1000 na FILMBOX zamiana POZDRAWIAM CIĘ SERDECZNIE . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Jeszcze raz zadaje pytanie bo nie dostałem konkretnej odpowiedzi.U mnie umowa przeszła na czas nieokreślony już hohoho dawno dawno temu, ale nowego regulaminu nie mam, mam stary. No i czy mogę wypowiedzieć z nimi umowę w trybie natychmiastowym bez ponoszenia kary?? Możesz wypowiedzieć umowę. wszystko jest napisane w tym wątku przeczytaj dokładnie te 11 stron i uzyskasz odpowiedzi niemal na wszystkie nurtujące pytania. powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Do końca marca można wypowiadać umowy (musi do nich wpłynąć) z powodu wycfania TV1000. Oczywiście jeżeli był w naszym pakiecie, klienci z pakietami Mini, MiniMax, Familijny i Familijny HBO takiej możliwości nie mają! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franko Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Sprawa oczywista wpowiedzenie ze względu na wycofanie E! pismo za potwierdzeniem odbioru 18 Lutego unich,zaplacone do 04.3.2010 czyli od 05 wolny,jak to rzeczywiśćie jest trzeba czekać na pisemko bo jedni piszą że oni nie wysyłają itp...i można iść do punktu.Tyrtłem do CP jeden model(Konsultant) twierdzi że ma przyjść pismo z potwierdzeniem rozwiązania i tam będzie czy moduł należy zwrócić do punktu czy odesłać do Warszawy.Pytanie dla siedzącego w tym,iść 5 marca do punktu i poprostu oddać moduł czy czekać na pismo,chodzi czy ten z CP nie wkręca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 nie ma możliwości zwrotu modułu w punkcie. tylko wysyłka do Warszawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franko Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Ważna informacja,tylko czy czekać na pismo od nich czy 5 marca wysłać już go do Warszawy.Od tego 5 marca nowy okres rozliczeniowy który już mnie nie obejmuje.Co robić czekać na pismo czy słać do centrali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 jeżeli masz potwierdzenie odbioru przez CP Twojego wypowiedzenia to nie szczypałbym się i wysłał bym do Centrali CP sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franko Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Oczywisćie że mam potwierdzenie umowa w systemie o rozwiązaniu była już 18 lutego,kwestia z BOK twierdzącego konsultanta że trzeba czekać na pismo,wiemy jak to z tymi pismami jest.Każdy konsultant jak by dżwonic pare razy może każdy gadać co innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marul Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Bawią mnie niektóre wypowiedzi. Rozwiązujecie niby oburzeni umowy na czas nieokreślony (czyli takie, które zawsze można wypowiedzieć) albo już długo biegnące umowy na czas określony i podpisujecie nowe umowy z POLSATEM na długi okres. Czyli Polsat zyskuje klientów związanych z nim umową terminową. Może o to właśnie im chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipii Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Mam pytanie. Moduł/dekoder po rozwiązaniu umowy można oddać tam gdzie się go wzięło czy trzeba go gdzieś odsyłać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Odsylac do Warszawy (CP). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 odsyłasz na własny koszt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawo24 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 pytanie do tych co otrzymali dzwonili juz do polsatu i powiedziano im ze ich wypowiedzenie wpłynęło-czy dalej macie w icok kwote do zapłaty i następny termin płatności? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shon19 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Potwierdzam rozwiązanie umowy z powodu E!, umowa na czas określony ważna byłaby jeszcze kilkanaście miesięcy. Poprosiłem jeszcze o zwrot nadpłaty na konto bankowe (zapłaciłem wcześniej aż do czerwca) i ...nie było z tym problemu. Dzisiaj do nich dzwoniłem i potwierdzają wypowiedzenie, nie przesyłają pisma o wypowiedzeniu (żeby nie było w przyszłości problemu poprosiłem o nazwisko i imię osoby, z którą rozmawiałem.) Aha -w icok nadal widnieje następny termin płatności i nie mam narazie żadnych zmian w historii kontraktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Dalej nie mam żadnych zmian w iCOK oraz w historii kontraktu. Konsultant twierdził, że tak ma być i nie należy się tym przejmować. Pismo otrzymają pewnie tylko Ci, którzy mają dekoder na udostępnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 pytanie do tych co otrzymali dzwonili juz do polsatu i powiedziano im ze ich wypowiedzenie wpłynęło-czy dalej macie w icok kwote do zapłaty i następny termin płatności? Ja dzwoniłem do CP wczoraj z zapytaniem czy jest to normalne że po wypowiedzeniu umowy nadal widnieje w icok kwota następnej płatności z początkiem nowego terminu rozliczeniowego. Uprzejmy Pan powiedział mi że jest to normalne i czasami w icok mają miejsce opóźnienia. Prosił mnie również żebym się nie martwił i denerwował bo z dniem 15 marca umowa przestanie Nas obowiązywać. Potwierdził mi nawet o której rozmawiano ze mną w sprawie wypowiedzenia umowy (CP dzwonił do mnie w tej sprawie). Czekam więc cierpliwie do 15 marca a później zobaczymy. Aha, powiedział mi również że po 15 marca powinno zmienić mi się w icok w historii kontraktu zapis na kanały FTA z terminem bezterminowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 U mnie tez nadal widnieje kwota nastepnej wplaty co mialem zaplacic do 23 lutego, tez mi facet powiedzial zebym sie nie martwil i nie placil bo moj nowy okres rozliczeniowy jest 18 bo mam nowy dekoder. Czy ktos orientuje sie do kiedy bede mial kanaly na sagemie , bo obecnie wszystko dziala czyli familijny i relax mix. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzioksp Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Dobra mam pytanie i proszę mnie nie odsyłać na jakieś strony itd. : 1. Macie link do wzoru wypowiedzenia (powód : usunięcie TV1000) ? 2. Mam umowę na czas określony - czy mi rozwiążą ? 3. Najlepiej wysłać za potwierdzeniem odbioru ? Z góry dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 odpowiadając na pytanie nr 1. tutaj masz bardo ładny wzór wypowiedzenia umowy https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=7&t=13382&start=120 odpowiadając na pytanie nr 2. Tak rozwiążą Ci umowę (sam byłem w takiej sytuacji i mam rozwiązaną umowę) odpowiadając na pytanie nr 3. Najlepiej wysłać priorytet poleconym z potwierdzeniem odbioru z tzw. żółtą zwrotką (bliższe informacje uzyskasz na poczcie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzioksp Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Wally79 wielkie dzięki chłopie za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
31uisybz Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Bawią mnie niektóre wypowiedzi. Rozwiązujecie niby oburzeni umowy na czas nieokreślony (czyli takie, które zawsze można wypowiedzieć) albo już długo biegnące umowy na czas określony i podpisujecie nowe umowy z POLSATEM na długi okres. Czyli Polsat zyskuje klientów związanych z nim umową terminową. Może o to właśnie im chodzi? Nie wiem, co tak śmieszy... skąd wiesz, że wszyscy korzystają z okazji i rozwiązują umowy kilka miesięcy przed ich zakończeniem lub po zakończeniu, będą w czasie umowy na czas niekreślony? Takie sugestie świadczę o przeświadczeniu, że większość tu piszących to ludzie zupełnie "niekumaci". Dużo osób korzysta z tego, że CP promocyjnie traktuje tylko nowych abonentów, z nowymi umowami: a to pół roku za darmo, a to 3 miesiące, a to nowy sprzęcik... No i jest sporo osób, które jednak przejdą do innych platform, sam znam kilka. A "oburzenie" między innymi moje wynika stąd, że przykładowo we wtorek dowiaduję się, że od czwarku jakiegoś kanału już nie będzie. Miłe ? Chyba nie. Akurat na TV1000 patrzyłem dość często, i akurat 3 godziny temu dowiaduję się z tego forum, że praktycznie już tego kanału rano nie obejrzę. A co rozbawiania, mnie rozbawiło stwierdzenie parę postów wcześniej: Jak Polsat abonamentowi, tak abonament Polsatowi Tylko nie wiem, czy chodzi o niski, czy o wysoki abonament Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.