Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Powracając do moich innych postów, w tym także w innych wątkach, chciałbym poinformować, że przed chwilą wynegocjowałem "przedłużenie" umowy z Canal+ Cyfrowy SA na 12 miesięcy (obecna umowa i tak była na czas nieoznaczony) przy pakiecie Prestiż HD za cenę 166 zł. (obecnie 186 zł.) z bezpłatnym MOODem na 2 miesiące i oczywiście MGM HD i nSport HD na 6 m-cy. "Między wierszami" konsultant powiedział, że przy migracji do nC+ (o żadnych szczególach nie chciał rozmawiać) nie powinno byc podwyżek, chyba że będą jakieś inne extra kanały do oddzielnego dokupienia (w tej chwili Mezzo tez musiałem dokupić dodatkowo za 4 zł.). Z rozmowy wywnioskowałem, że bliżej prawdy są ci wszyscy, którzy mówią o rebrandingu w nowej platformie, niż ci, którzy mówią o wyłączaniu kanałów i jakimś totalnym zamieszaniu (myślę, że info dot. Wojny i Pokoju i nPremium dotyczy rzeczywiście tylko zewnętrznych operatorów, jak kablówki). Dla przypomnienia : 2 maile, po pierwszym odpowiedź o testach dla wybranej grupy, po drugim z powołaniem sie na "bycie długoletnim abonentem" kontakt telefoniczny i rezultat jak wyżej.

Apel do wszystkich : więcej logiki w snuciu hipotez :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli masz dekoder hd od cyfry to masz liste kanalow z HD na poczatku listy i na 181 bedzie Nsport HD

masz od cyfry dekoder sd to lista kanalow jest z kanalami SD na poczatku i na 181 bedzie Nsport SD

 

sa dwie listy kanalow dla dekodera SD i HD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy nr abonenta ktory potrzebny jest przy wysylaniu maila to ten co znajduje sie na gorze strony w ICA(wzor 0000000-00).jak podajemy ten nr gdzie chca jak piszemy im maila podajemy go z kreska czy bez?bo dwa razy pisalem i zero odzewu z ich strony

Ja także pisałem dwa razy, w piątek i dziś jak narazie żadnej odpowiedzi.Pierwszy raz zdarza mi się aby nie odpisywali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli masz dekoder hd od cyfry to masz liste kanalow z HD na poczatku listy i na 181 bedzie Nsport HD

masz od cyfry dekoder sd to lista kanalow jest z kanalami SD na poczatku i na 181 bedzie Nsport SD

 

sa dwie listy kanalow dla dekodera SD i HD

Tyle wiem;) Z tym ze normalne kanaly dajmy na to canal+ w hd jest na 20 a sd na 260 kanale. A szukalem teraz i nie ma odpowiednika nsport sd na dekoderze hd od cyfry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi po drugim mailu zadzwonili i uwzglednili moja prosbe. trzeba troche sciemnic i zaszantazowac ich mozliwym odejsciem, nieprzedluzeniem, albo inaczej napisac na zachete do dalszej wspolpracy a w pozniejszym czasie mozliwej takze migracji.

 

ja zeby miec dwa kanaly w c+ sciemnilem o wazne dla mnie mecze, i szantazem ich, takim nie bezposrednim, a wy nkowicze sprobujcie na dzieciaka ze chce miec kanaly bajkowe bo u znajomego widzialo, cos wymyslajcie.

 

 

moj drugi mail do c+ brzmial tak, po tym jak powiedzieli mi ze kanaly sa oferowane od lutego czy dla wybranych w ramach testu.

 

 

zachwile wkleje tylko z maila skopiuje. po telefonie od konsultantki wlaczylem na tvp1 sd i w 10min mialem mgm i nsport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec ja chcialbym nalezec wlasnie do grona testerow tych kanalow i takze wyrazic opinie, zaznaczyc chcialbym takze fakt ze chcialbym obejrzec kilka ciekawych meczow dlatego zwracam sie do Was z taka prosba. prosze takze potraktowac moja prosbe jako zachete na dalsza wspolprace z Wami, tzn zacheceniu mnie przy pozostaniu w cyfrze+ badz w puzniejszym czasie takze przy migracji do nowej platformy. Z gory Dziekuje. Prosze o pozytywne rozpatrzenie mojej prosby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc nie wiem jak wy to robicie że wam włączają te kanały..

Po pierwszej odmowie mailowej wystarczył "ostrzejszy" mail. Po kilku godzinach telefon że się przychylają, a po 15 minutach już kanały świeciły.

 

Przy okazji wyjaśnienie kwestii, że włączają na 6 miesięcy i później nie będzie możliwości (nawet za opłatą) ich pozostawienia. To dotyczy abonentów Cyfry+. Im po 6 miesiącach kanały zgasną i tyle. Ale będą one częścią nowej platformy, więc jak ktoś przejdzie to będą mu oczywiście dalej działały. Jeżeli ktoś nie planuję migracji tylko trzymanie do końca umowy z C+ niech lepiej przemyśli moment włączenie, bo po 6 miesiącach będzie kaplica ;)

 

Zapytałem przy okazji czy to właśnie nSport będzie tym kanałem, który znajdzie się w najniższym pakiecie i w którym będzie pokazywany speedway. Na to już mi nie odpowiedziała. Albo nie chciała, albo nie wiedziała, albo po prostu jeszcze nie ma decyzji w tej sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy nr abonenta ktory potrzebny jest przy wysylaniu maila to ten co znajduje sie na gorze strony w ICA(wzor 0000000-00).jak podajemy ten nr gdzie chca jak piszemy im maila podajemy go z kreska czy bez?bo dwa razy pisalem i zero odzewu z ich strony

Ja także pisałem dwa razy, w piątek i dziś jak narazie żadnej odpowiedzi.Pierwszy raz zdarza mi się aby nie odpisywali

No i nie odpisali tylko przed momentem telefon i pani zaproponowała nSport i MGM na 6 miesięcy, ciekawe tylko dlaczego po 6 miesiącach brak możliwości oglądania nawet odpłatnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli kanal np tvnHD ma tez wersje SD to SD wogole nie bedzie w dekoderach HD :) byloby fajnie gdyby tak bylo

Ja mam tak w moim abonamencie, że nie mam wielu wersji SD i wcale nie jest to fajne. Jeśli są nadawane treści w SD wolę oglądać/nagrywać z kanału SD. Po pierwsze jak nagrywam zajmie mi mniej miejsca. Po drugie treści SD na kanałach HD są często wyświetlane w okienku na środku ekranu i nie idzie tego w żaden sposób powiększyć. A na kanale SD w tym samym czasie leci wersja "pełna".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... No widzicie sami, że Cyfra+ inaczej traktuje swoich abonentów, idzie im na rękę ... A N-ka ma Nas gdzieś głęboko, nawet nie raczą odpisać czy zadzwonić ! A mają niebawem być jedną wspólnotą ... Co firma to firma ... Masakra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcecie się pośmiać?

 

Szanowny Panie,

 

Odpowiadając na e-mail, z przykrością informuję, że aktualnie brak jest technicznej możliwości podłączenia kanałów MGM i nSport dla Pana Umowy.

 

Jednocześnie serdecznie dziękuję za zainteresowanie ww. programami.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Z poważaniem,

 

Dział Relacji z Abonentami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy nr abonenta ktory potrzebny jest przy wysylaniu maila to ten co znajduje sie na gorze strony w ICA(wzor 0000000-00).jak podajemy ten nr gdzie chca jak piszemy im maila podajemy go z kreska czy bez?bo dwa razy pisalem i zero odzewu z ich strony

Ja także pisałem dwa razy, w piątek i dziś jak narazie żadnej odpowiedzi.Pierwszy raz zdarza mi się aby nie odpisywali

No i nie odpisali tylko przed momentem telefon i pani zaproponowała nSport i MGM na 6 miesięcy, ciekawe tylko dlaczego po 6 miesiącach brak możliwości oglądania nawet odpłatnie

 

Pewnie po tych 6 miesiącach będzie można przenieść się do nowej platformy a do tej pory na "zachęta" dadzą abonentom C+ te 2 kanały a abonentom N coś z kanałów C+. W tym czasie będą "układać " ofertę programową nowej platformy oraz oprogramowanie i zasady korzystania oprogramowanie MR i CI itd do czasu zakończenia umów. Nowe kanały mogą dodawać tylko do nowego NC+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ Ta oferta to jest dla Ciebie "liptonek"? To ile byś za to dał? 30 zł? :D

PS: sam dzwoniłeś?

 

Tak sam dzwoniłem, rozmawiałem z konsultantem 45minut. Czemu odrzuciłem i twierdzę że to lipton, bo przepłaciłbym bym teraz mam:

 

Optimum Canal +

HBO

Filmbox

za 84,90 zł

 

Superpremuim jest za 89,00zł bez Filmboxa :) Póki co nie mam zamiaru rozpaczać, ponieważ nie posiadam jeszcze telewizora HD wystarczają mi kanały SD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja napisałem tak!!! Witam, chciałbym poprosić o włączenie dwóch kanałów testowych MGM HD i NSPORT na mojej karcie abonenckiej. Jestem waszym klientem już od dłuższego czasu, płace rachunki regularnie i posiadam pełny pakiet waszej oferty. Mój nr abonenta to:............... Bardzo proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby. Z poważaniem .........

i się udało zadzwoniłem na infolinie i po kilku minutach włączyli mi te kanały, oto odpowiedz na mojego wczorajszego e-maila...

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że mając na uwadze dotychczasową, pomyślną współpracę, CYFRA+ umożliwiła Panu dostęp do kanałów MGM i nSport.

 

Aktywowanie ww. programów jest możliwe po zaakceptowaniu przez Pana odczytanego oświadczenia.

 

Wyjaśniam, iż 4 marca 2013 roku nie udało mi się z Panem skontaktować telefonicznie. W celu wykonania ponownego połączenia, proszę o podanie aktualnego numeru telefonu i dogodnego terminu kontaktu.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Łączę wyrazy szacunku,

 

Ma...... Ka.......

Dział Relacji z Abonentami

-------------------------------------------------------------

CENTRUM TELEFONICZNE ABONENTÓW

Tel.: 801 066 066 lub 22 310 45 45

Fax: 22 310 45 44

 

Skorzystaj z Internetowego Centrum Abonenta: http://www.ica.cyfraplus.pl

 

http://www.cyfraplus.pl

-------------------------------------------------------------

CANAL+ Cyfrowy S.A.

02-100 Warszawa, skr. pocztowa 8,

Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy - XIII Wydział Gospodarczy KRS,

KRS 0000427395, NIP: 526-22-46-271

kapitał zakładowy 441.176.000 zł, w całości wpłacony,

Nr GIOŚ E0001703WZBW.

-------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...