Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. jak wczesniej pisalem ze poinformuje was czy dodali mi te dwa kanaly po moim 2-gim mailu do c+, tak wlasnie teraz robie dzwonila konsultantka i powiedziala ze moze uznac moja prosbe i wlaczy mi te kanaly, dzis maja byc uprawnienia. bylo to czyste zagranie czy faktycznie tak co tu niektorzy pisza ze po kilku mailach tez im przyznali, chcialem sprawdzic i da sie, umowe mam do wrzesnia. a kanaly te mnie prawie wogole nie obchodza. odczytala mi tam cos i spytala czy akceptuje te warunki, mialem tylko potwierdzic. kanaly na 6mies za free. pozdrawiam i piszczie do nich jak komus zalezy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do c+ dwa razy.. nic nie pomogło. Wysłałem z 10 maili , na dwa odpisali ,że te kanały są testowe bla bla... W końcu napisałem dobitnie co o tym wszystkim myślę i dzisiaj telefon kanały nSPORT HD i MGM HD będą włączone w przeciągu 3godz. Dekoder ma być włączony na tvp info w celu uzyskania SZYBSZYCH uprawnień:)

Także piszcie zawracajcie im głowy a poskutkuje :)

Umowę przedłużałem w GRUDNIU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba ty musisz właczyć myślenie - włączysz i odbierze uprawnienia automatycznie. Nie musisz czekać jak jołop z włączonym o to się pytał kolega a ty wprowadzasz go w błąd i jeszcze nabija prąd niepotrzebnie.

 

Dzwonili o 12.00 dekoder wyłaczony był i właczyłem o 16.00 i kanały juz były. :szukaj:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ta, tylko większość ludzi jest taka, że chce od razu mieć. Więc musi być włączony przy puszczaniu aktywacji (dojdzie w góra 10 m,in). W Twojej metodzie trzeba czekać koło godziny dwóch. Poza tym musi być na konkretnych kanałach włączony sprzęt, bo to, że ktoś katuje non stop np. vive, nie oznacza, że od razu mu się zaktualizują uprawnienia na karcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonili o 12.00 dekoder wyłaczony był i właczyłem o 16.00 i kanały juz były. :szukaj:

\

 

Jak to terminal PVR to niestety wyłączony to on nie jest.

A po drugie mogłeś trafić że tuż po włączeniu akurat był słany na Twoją kartę. Tylko tyle.

 

Te standardowe - przedłużające w z automatu to pętla rozkazów do grup kart, która się powtarza co kilkadziesiąt minut.

Te reaktywacje - starują do kolejki po złożeniu dyspozycji w CTA albo przez ICA. Są one słane przez pewien jednak czas nie dłużej niż jeden dzień / lub do końca dnia.

 

Przypomina to czasy "zielonek" z autoupdate i licytowanie się : mi się zaktualizowało po 15 minutach, a mi po 2 minutach, nie piszecie nieprawdę po 20 minutach.... :mrgreen:

 

Na wszelki wypadek zostawiłem włączony dekoder na kanele nSport, po godzinie od telefonu sprawdzilem i oba kanały już śmigają. Teraz z większym spokojem czekam na nc+

 

No cóż transpondery Nki to już są też transpondery Cyfry+ niejako. Jeśli przeszły to do listy transponderów gdzie można załapać uprawnienia należy doliczyć te emitujące nSport, nSPort HD i MGM HD (i kodowane w SECA/Nagravision).

 

Ale to raczej to FAQ'a Cyfry+.

 

Oczywiście rezygnuję z Cyfry, bo w nowej platformie sprzęt, multiroom i całe kodowanie będzie takie jakie jest w N. Mam dwupoziomowe mieszkanie i taki multiroom jaki mają w N nie wchodzi w grę. Kończy się Cyfra i kończy się era mojego splitera. Może wszyscy zrezygnujemy z powodu zmiany systemu kodowania?

 

Kto Tobie takich bzdur naopowiadał? Jak masz MR a'la Cyfra+ i ewentualnie tunery Cyfry+ to z nimi zostajesz po migracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

właśnie jestem po rozmowie z konsultantem c+ odnośnie MGM i Nsport:

 

"biorąc pod uwagę dobrą współpracę (jestem z cyfrą od początku jej istnienia ) przychylamy się do pana prośby i włączamy panu w/w kanały w formie testowej na okres 6-ciu msc. ze 100% upustem. po tym okresie nie ma możliwości kontynuacji również za odpłatnością."

 

także trzeba pisać i upominać się o swoje .

 

ps. jeszcze zostałem przeproszony za komunikat który pokazuje się na tych kanałach tzn. jeśli chcesz mieć dostęp zadzwoń lub odwiedź IBOA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w nocy z piątku na sobotę 1 e-mail oczywiście w niedziele odpowiedź negatywna, zaraz wysłany 2 e-mail i dzisiaj tel. z cyfry ze zgoda na odbiór nSport i MGM uprawnienia mają być dopiero jutro włączone. Umowę podpisałem w grudniu na 12 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

właśnie jestem po rozmowie z konsultantem c+ odnośnie MGM i Nsport:

 

"biorąc pod uwagę dobrą współpracę (jestem z cyfrą od początku jej istnienia ) przychylamy się do pana prośby i włączamy panu w/w kanały w formie testowej na okres 6-ciu msc. ze 100% upustem. po tym okresie nie ma możliwości kontynuacji również za odpłatnością."

 

także trzeba pisać i upominać się o swoje .

 

ps. jeszcze zostałem przeproszony za komunikat który pokazuje się na tych kanałach tzn. jeśli chcesz mieć dostęp zadzwoń lub odwiedź IBOA

 

tak ,jak byś jeszcze dopisał, że trzeba przedłużyć umowę o kolejne 18 miesięcy, a dodam czytając regulamin ,to przejście (migrowanie) ,czy zmiana pakietu będzie dopiero możliwa po skończeniu się okresu minimalnego ,jakim jest min 12 miesięcy,

 

Dziś chyba do każdego z tym dzwonią...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

właśnie jestem po rozmowie z konsultantem c+ odnośnie MGM i Nsport:

 

"biorąc pod uwagę dobrą współpracę (jestem z cyfrą od początku jej istnienia ) przychylamy się do pana prośby i włączamy panu w/w kanały w formie testowej na okres 6-ciu msc. ze 100% upustem. po tym okresie nie ma możliwości kontynuacji również za odpłatnością."

 

także trzeba pisać i upominać się o swoje .

 

ps. jeszcze zostałem przeproszony za komunikat który pokazuje się na tych kanałach tzn. jeśli chcesz mieć dostęp zadzwoń lub odwiedź IBOA

 

tak ,jak byś jeszcze dopisał, że trzeba przedłużyć umowę o kolejne 18 miesięcy, a dodam czytając regulamin ,to przejście (migrowanie) ,czy zmiana pakietu będzie dopiero możliwa po skończeniu się okresu minimalnego ,jakim jest min 12 miesięcy,

 

Dziś chyba do każdego z tym dzwonią...

 

 

 

o przedłużaniu umowy nie było ani słowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

ps. jeszcze zostałem przeproszony za komunikat który pokazuje się na tych kanałach tzn. jeśli chcesz mieć dostęp zadzwoń lub odwiedź IBOA

 

tak ,jak byś jeszcze dopisał, że trzeba przedłużyć umowę o kolejne 18 miesięcy, a dodam czytając regulamin ,to przejście (migrowanie) ,czy zmiana pakietu będzie dopiero możliwa po skończeniu się okresu minimalnego ,jakim jest min 12 miesięcy,

 

Dziś chyba do każdego z tym dzwonią...

 

Ja nie przedłużałem umowy i dostałem te kanały za darmo . Umowe mam do czerwca b.r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pt. rano wyslalem meila ze swoja oferta C= optimum ,z HD promo i MR za 70zl lub Superpremium za 89zl.. ze staly klient itd... po pocztach nie chce mi sie latac itd..... i nie dali.

Wlasnie 2-go meila otrzymalem ze mi nie wlacza Nsport, w sprawie przedl. umowy (do konca maja 2013)mam zadzwonic pod nr.223104546 ma C+optimum,HD promo MR Filbox 10zl. w promo i HBO 19,90zl. w promo razem 112,90zl. po 30 min. rozmowie z konsultantem zaproponowal mi ze polaczy z dzialem reklamacji.....

Skonczylo sie oferta C+superpremium 99zl+10zl MR razem 109zl. wysmialem, tlumaczenie ze nowi maja taniej nic nie dalo a Nsport nie wlacza bo na ich warunkach nie chce przedl. umowy.....

Powiedizalem ze do CP przejde lub kablowki .....

powiedzialem co mysle i niech przy moim kontrakcie wpisza adnotacje zeby nie dzwonili z oferta ,powiedzial ze zapisze wiec porposilem zeby nie zapomnial tylko :D i poszedlem na poczte wyslac wymowienie mam ich gdzies. :read:

placac 112,90zl. miesiecznie nie chca wlaczyc nsport nie spadaja .

to tylko tv bez tego mozna zyc

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że podtrzymuję

wyjaśnienia

przekazane w poprzedniej korespondencji.

 

Aktualnie nie ma technicznej możliwości dołączenia kanałów MGM oraz

nSport

do Pana pakietu.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Łączę wyrazy szacunku

 

wiec wychodzi na to ze ludzie ktorzy tu pisza ze maja Nsport i mgm klamia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

właśnie jestem po rozmowie z konsultantem c+ odnośnie MGM i Nsport:

 

"biorąc pod uwagę dobrą współpracę (jestem z cyfrą od początku jej istnienia ) przychylamy się do pana prośby i włączamy panu w/w kanały w formie testowej na okres 6-ciu msc. ze 100% upustem. po tym okresie nie ma możliwości kontynuacji również za odpłatnością."

 

także trzeba pisać i upominać się o swoje .

 

ps. jeszcze zostałem przeproszony za komunikat który pokazuje się na tych kanałach tzn. jeśli chcesz mieć dostęp zadzwoń lub odwiedź IBOA

 

podobny telefon po 2 emailach. W ciągu 2 godzin mają być włączone a po 6 pełnych miesiącach zostaną wyłączone. Oczywiście bezpłatnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...