bogdan425 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Tak więc chłopcy warto być cierpliwym i w tym momencie kompletnie na żadne warunki się nie zgadzać, bo po prostu będę lepsze. Etam! Jednak zdecydowałem się dobrać w promocji paczkę HBO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaPi Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Trzeba przyznać że polityka C+ jest trochę dziwna. Gdyby korzystać z ich oferty po standardowych cenach to jest po prostu drogo bo ceny są zawyżone. W praktyce chyba większość abonentów korzysta z ich usług z rabatami i promocjami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 No cóż! Ja mam z nimi dwie umowy, to chyba tak źle nie jest. Następnym razem poproszę ich o szczególne "traktowanie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deadprince Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Trzeba przyznać że polityka C+ jest trochę dziwna. Gdyby korzystać z ich oferty po standardowych cenach to jest po prostu drogo bo ceny są zawyżone. W praktyce chyba większość abonentów korzysta z ich usług z rabatami i promocjami. Owszem, ale są tacy, którzy korzystają po standardowej cenie. Ostatni raz dzwonili do Cyfry+ 5 lat temu pytać o promocje, kiedy jeszcze nie było działu utrzymania klienta, mają TERAZ pretensje i wypowiadają umowy. Dla chcącego nic trudnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Willibald Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Bo Cyfra+ posiada jedynie dział utrzymania klienta ODCHODZĄCEGO do konkurencji. W moim ICA jak zawsze - NOWE PROMOCJE DLA NASZYCH ABONENTÓW JUŻ WKRÓTCE. Tak to jest, trzeba sfinansować rabaty i promocje dla nowych klientów np. wyższymi cenami dekoderów dla obecnych klientów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 deadprince... zwracam jeszcze uwagę na niekonsekwencję. C+ do 1. ze znajomych wydzwaniała w lecie z propozycją obnizki i prestiż ma teraz za grosze (przedłużenie umowy na wiosnę). Niedawno "wyzwolił " się z matni 2. ze znajomych, który od wielu lat (2003) płacił jakis dawno nie istniejący pakiet + wynajem szrota razem 60 zł (coś koło Kompakt , ale brakuje tam kilku kanałów) i tu nikt z Cyfry jakoś nie zadzwonił z propozycją. A skąd taki grzecznie płacacy ma wiedzieć , że czasy sie zmieniły... Autentyczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyfer Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Przed chwilą miałem telefon z cyfry w sprawie przedłużenia umowy (wypowiedzenie wysłałem, kończy się 31 grudnia), zaproponowali 43zł za pakiet start z canal+ oraz kompakt z canal+ w cenie 54 (pierwsza propozycja 63zł). Chyba zaczekam na świąteczne promocje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalll Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 mi się kończy okres wypowiedzenia 30 listopada jeżeli nie dostanę do tego momentu oferty lepszej (w listopadzie) niż dla nowych abonentów to kończę umowę, oddaje sprzęt i tego samego dnia z wielką radością podpiszę nową - skoro C+ nie chciał mi dać lepszej oferty na przedłużenie to teraz dodatkowo zapłaci za podłączenie nowego abonenta hehehe Wiadomo podłączenie nowego abo kosztuje ich a ja nic nie stracę Jak chcą być tak oszczędni to ja im w tym POMOGĘ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi45 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Czytałem wcześniejsze posty i tak szczerze mówiąc to nie wiedziałem o co chodzi i w czym problem Ja mam umowę do końca stycznia 2011 no i dzisiaj zapoznałem się waszymi postami i ofertą dla nowych abo. no i zoonk. Moim zdaniem to przecież poczynania C+ w ogóle nie są nastawione na przedłużanie umów tylko na zawieraniu nowych- podobnie jak w CP- być może z zamysłem i polityką która ma spowodować chwilowy wzrost abonentów C+. Marketingowo ma to sens. Będzie później info że C+ dogania CP . Racjonalnej polityki to w tym działaniu nie mogę się jednak doszukać, bo przecież w konsekwencji ci którym umowy się skończą i ich nie przedłużą mogą przejść do konkurencji. W moim przypadku tak raczej będzie. Jak nie otrzymam w grudniu lepszej propozycji niż nowi ABO to żegnaj cyferko. ps w CP czy TNK a później tv naziemnej też będą ciekawe propozycje. Konkurencja nie śpi a C+ robi się baaardzo droga. Nowe cenniki to raczej odstraszają starych może mniej nowych ( zapalonych ) abo. Z tymi propozycjami cenowymi to raczej nie dla mnie i pewnie dla wielu C+!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamqs Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 czy w trakcie trwania umowy można zrezygnować z PVR-a ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Tak, wystarczy zanieść go do dystrybutora Cyfry+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klient Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Zastanawiam się czy w tym roku Cyfra+ zrobi gwiazdkowe prezenty programowe dla stałych klientów. W poprzednim roku taka akcja promocyjna trwała od 12.11 do 31.12. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszo85 Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 W piątek dzwoniła do mnie pani z Cyfry z propozycją przedłużenia umowy wygasającej z końcem grudnia. Obecną umowę podpisywałem na 13 miesięcy w zeszłym roku w ostatnim dniu promocji, w której były dekodery PVR Philipsa z wynajmem za 0 zł, pakiet Komfortowy + i Canal+. Propozycja, którą otrzymałem to pakiet Optimum z Canal+ na 19 miesięcy, pierwszych 5 miesięcy 40% zniżki i wynajem dekodera za 0zł bądź umowa na 18 miesięcy i zniżka 40% na pierwszych 5 miesięcy na pakiet i Canal+, 6-10 miesiąc zniżka na (chyba) Canal+ i darmowy wynajem dekodera. Opłaca się, czy czekać na promocje w listopadzie/grudniu albo teraz spróbować coś jeszcze utargować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Zdecydowanie czekać. To co teraz proponują otrzymasz na pewno i później. A przecież może być tylko lepiej. Albo jeszcze lepiej. Cierpliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blind Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Ja mam od roku cyfre w pakiecie komfort+ a (w miedzy czasie opcje c+, hbo, filmbox pack). Teraz konczyla mi sie umowa i to co przyszlo mi sluchac o d firmy zwenetrznej to pan pikus - oferty gorsze niz dla nowych klientow ale to nie nowosc. Niekompetencja to inna sprawa ( przy opcji przejcia na platforme n dowiedzialem sie, ze musze zmienic talez, konweter oraz kable hdmi bo nie bedzie to dzialac z cyfra). Otrzymalem list, ze konczy mi sie umowa, i zeby zadzwonic po nowa oferte - wiec dzwonie i co? pytam co dla mnie macie? a wredne babsko w telefonie mowi mi: sek, sprawdze nr klienta i zaraz po tym ale z panem bylo X kontaktow z naszej strony, a ze nic pan nie wybrar to co pan mysli ? lepszych promocji nie bedzie wiec (...) w sensie: gon sie [beep]u. Dopiero wtedy pomyslalem, ze wysle wypowiedzenie - co tez zrobilem... i co? NIC. Jakies 1,5 miesiaca przed koncem umowy dzwonie i mowie, prosze mi zmiednic pakiet komfort+ +hd mix na optimum hd bo bedziej taniej. Oczywiscie wszystko sie da wporzo etc ale mily pan mowi: Pan zlozyl wypowiedzenie, prosze pamietac, zeby zwrocic karte do konca miesiaca i tyle. Na szczescie mialem w [beep]ie bo na nowej promocji wychodzilo i tak taniej niz na lojalce, wiec olalem temat. 3 dni temu zadzwonil konktretny gosc i spytal, co moze zrobic zebym zostal z cyfra i wtedy znow wyjasnilem o co mi chodzi (albo full pakiet w rozsadnych pieniadzach albo optmalny jak najtaniej). Dostalem PRESTIZ+HD na 19 miesiedcy za 119zl przy czym 3 ostatnie misiace pelnoplatne ale mozna zjechac a abonamentem. Suma sumarum;) wyszlo ok ale cyfra jako firma ma chyba jakis niedorozwojow w zarzadzie oraz niedowalone procedury. A co lepsze kazdy kazdy chce zarobic na sile. A na domiar zlego pierwszy kontakt z c+ w sprawie przedluzenia umowy wylada tak ,ze maja klienta w [beep]ie. Dopiero na sam koniec (ostatnie dni wypowiedzenia) wlacza sie blaganie o nie rezygnowanie z uslug cyfry. Duzo moglbym pisac.. ale nie o to chodzi... Pamietajcie, jesli konczy sie wam umowa to to spokonjnie mozna odbierac telefony od firmy obslugujacej cyfra+ i nie przejmowac sie tym co sugeruja.. ale najlepiej odrazu napisac wypowiedzenie i czekac na telefon a wtedy mozna naprawde wynegocjowac cos fajnego. Te 119zl na ktore sie zgodzilem tez nie jest niewiadomo jaka promocja ale mozna tym pakietem pomanipulowac. Dodam, ze wczesniej to minium za ten pakiet to ~140zl + dekoder. Ja mam od roku Cyfrę w pakiecie komfort+ a (w między-czasie opcje C+, HBO, Filmbox Pack). Teraz kończyła mi się umowa i to co przyszło mi słuchać o-d firmy zwenętrznej to pan Pikus - oferty gorsze niż dla nowych klientów ale to nie nowość. Niekompetencja to inna sprawa ( przy opcji przejścia na platforme n dowiedzialem się, że musze zmienić talerz, konwerter oraz kable hdmi bo nie będzie to dzialać z Cyfrą). Otrzymałem list, że kończy mi się umowa, i żeby zadzwonić po nowa ofertę - więc dzwonie i co? Pytam co dla mnie macie? A wredne babsko w telefonie mowi mi: sekundę, sprawdzę nr klienta i zaraz po tym, ale z panem było X kontaktów z naszej strony a, że nic pan nie wybrał to co pan mysli? Lepszych promocji nie będzie wiec ... - itd. Już nie muszę poprawiać dalej – brak czasu. Ale i tak wystarczająco, to dobrze widać. Po co ten pośpiech? Sprawdzaj jak piszesz, choć opisana „historia” jest ciekawa i w jakimś sensie uczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo007 Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Dokładnie Blind zgadzam się z tobą. U mnie było identycznie przy niedawnym końcu umowy. Najpierw oblężenie telefoniczne z kiepskimi promocjami, a dopiero po wysłaniu wypowiedzenia nienajgorsza oferta na kilka dni przed końcem umowy 29.90zł za pakiet kompakt. Wcześniej minimum 39.90zł bo mniej się nie dało Chociaż u mnie chyba konsultant źle wprowadził ofertę, bo w internecie widzę opłatę za następny miesiąc 39.90zł. Jednak reklamacja poszła jakiś czas temu i teraz czekam na wyjaśnienie sprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernet Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Moim zdaniem trzeba robić tak: po pierwsze,jeszcze przed rozmową, zapisać sobie na kartce imię i nazwisko konsultanta(-ki) ! Dalej, jeśli [beep]y wam głupoty, jest ewidentnie niekompetentny, to przerwać rozmowę ( bo jaki jest jej sens ) i napisać krótkie pismo ( mail ?) do Cyfry+. Podać to imie i nazwisko oczywiście. Jeśli już ktoś jest niekompetentny, to taki zostanie. I jeśli przyjdzie do Cyfry+ kilka maili z tym samym nazwiskiem, to długo w Cyfrze nie popracuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blind Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Niestety pisać z ogonkami będzie ciężko, no nic poświęcę się Dzięki temu działowi dowiedziałem się to i owo o przedłużaniu umów z cyfrą - dzięki. Widząc zbliżający się koniec umowy przeanalizowałem sobie tak na szybko realny koszt abonamentu w promocjach dla nowych klientów oraz koszt alternatywnych sieci… I co? Każdy telefon z oferta pakietową to po prostu kpina a do tego wszystkiego ten nieszczęsny dekoder HD , chciałem go po prostu odkupić ale się nie dało.. wg konsultantów. Tak czy inaczej po prostu opłaca się wysłać to wypowiedzenie i czekać na telefon bezpośrednio od cyfry, a nie łudzić się, ze da się cos wynegocjować wcześniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antoslaw Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Dla stalych abo, proponuja HBO i/lub Canal+ za 50% ceny do konca trwania umowy. Wczoaraj mialem telefon, ale przetrzymam ich troche i byc moze sie zdecyduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deadprince Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Moim zdaniem trzeba robić tak: po pierwsze,jeszcze przed rozmową, zapisać sobie na kartce imię i nazwisko konsultanta(-ki) !Dalej, jeśli [beep] wam głupoty, jest ewidentnie niekompetentny, to przerwać rozmowę ( bo jaki jest jej sens ) i napisać krótkie pismo ( mail ?) do Cyfry+. Podać to imie i nazwisko oczywiście. Jeśli już ktoś jest niekompetentny, to taki zostanie. I jeśli przyjdzie do Cyfry+ kilka maili z tym samym nazwiskiem, to długo w Cyfrze nie popracuje. Rozumiem że tak postąpiłeś, skoro tak radzisz, panie odważny? Poza tym pojęcia "głupoty" lub "niekompetentny" to pojęcia bardzo szerokie, więc jeśli masz na myśli to, że ktoś Ci przedstawi ofertę nie spełniającą Twoich oczekiwań, i za to wyleci, to się grubo mylisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cookiemax Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 gdzie na stronie cyfry+ są promocje dla przedłużajacych umowe bo nie moge znaleźć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sqnek Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Nie ma takich informacji na stronie, jak chcesz przedłużyć umowę to zadzwoń na infolinię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filmowiec BRH- Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 to numer 22 310 45 65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buzzer111 Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Mam umowe na wypowiedzeniu. Pakiet kompakt. Obecnie oferują tylko umowy na 18miesięcy z czego 15m za 29,9 a reszta 42,90. dekodera sd nie chcą dać za free. Interesuje mnie umowa na 13m ale takich podobno nie ma. Kolego @cyfra.tv czy w swoim punkcie macie jeszcze dekodery sd mediasat pioneera? Pytam, bo do Auchan mam najbliżej wiec mógłbym podjechać i u Ciebie przedłużyć. Na razie nie ma Ale może niedługo dojadą Ok, w takim razie się odezwę. Przed chwilą dzwoniłem na 3104565 i koleś mi dawał umowe na 18m z czego 15m za 34,90zł. Do końca listopada mam czas na oddanie karty. Jest szansa, że te dekodery się jeszcze pojawiają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Na razie nie ma Ale może niedługo dojadą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi