Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam dzisiaj miałam telefon z cyfry o przedłużenie umowy pakiet prestiż pani zaproponowała mi 139zł umowa kończy mi się 31 grudnia jeżeli teraz nie zaakceptuje to listopad i grudzień będę musiała zapłacić 179zł umowa na 18miesiecy czy ktoś miał coś takiego?czytam forum od jakiegoś czasu ale się z tym nie spotkałam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak wolisz...

 

witam dzisiaj miałam telefon z cyfry o przedłużenie umowy pakiet prestiż pani zaproponowała mi 139zł umowa kończy mi się 31 grudnia jeżeli teraz nie zaakceptuje to listopad i grudzień będę musiała zapłacić 179zł umowa na 18miesiecy czy ktoś miał coś takiego?czytam forum od jakiegoś czasu ale się z tym nie spotkałam

Jeśli masz takie stawki w umowie, to jak najbardziej możliwe, były takie umowy, w których ostatnie miesiące były pełnopłatne. Ale czemu Cię to dziwi, nie wiesz jaką umowę zawarłeś? Jedyne wyjście, żeby tego uniknąć, to przedłużyć umowę już w październiku. Chociaż to może skutkować gorszymi ofertami niż te, które mógłbyś dostać bliżej końca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze włączali/włączają tuż po akceptacji aneksu. Podobnie jest z dołączaniem opcji lub zmianą pakietu na wyższy. Od nowego miesiąca obowiązują nowe stawki i zaczyna biec nowy okres minimalny (tak jak napisał blue_voyager). Zadzwoń lub napisz do nich. Chyba, że teraz coś zmienili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na litość boską, od pierwszego następnego miesiąca obowiązuje nowa stawka, nowe kanały włączają Ci od razu! Ile razy trzeba to jeszcze powtórzyć?

Mi tam nic nie włączyli, kartę reaktywowałem.

No nic.. czekam cierpliwie do przyszłego miesiąca.

 

Zrób od nowa wyszukiwanie kanałów,jak to nie pomoże to zresetuj tuner i jeszcze raz wyszukiwanie programów.Programy powinny wskoczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytać może potrafisz, szkoda, że nie rozumiesz co się napisało.

Do kontraktów takich jak Twój był/jest zakaz przyznawania takich ofert jaką otrzymałeś. W CTA takie warunki dla Ciebie były nie do osiągnięcia. Ten 1% pozostawiłem właśnie na kontakt mailowy, bo tamte osoby stosują rock'n'roll przy wstawianiu ofert. Na to wskazuje choćby to, że nie dostałeś od nich oferty pośredniej. Farta miałeś o tyle, że Twoja umowa kończyła się jeszcze w październiku. Od umów listopadowych oferty są przypisane na sztywno do kontraktów i wtedy nawet pisanie maili nikomu nie pomoże. Dlatego np. oferty z TV mogą zapomnieć o czymkolwiek lepszym od oferty dla nowego abonenta.

Moja umowa kończyła się 31 grudnia,oferta pośrednia też była 69PLN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pytanie jak przy nadaniu wypowiedzenia na skrytkę pocztową można zrealizować potwierdzenie odbioru, jeden z forumowiczów napisał:

Skrytka NIE, ale człowiek ktory odbiera ze skrytki to musi podpisać Potwierdzenie Odbioru.

Wczoraj dzwonił Pan z cyfry, zaoferował pełen pakiet i ps 3. Umowę mam do końca listopada. Inne oferty mają być dla mnie dostępne dopiero w listopadzie. 5 października wysłałem na skrzynkę pocztową wypowiedzenie za potwierdzeniem odbioru. Cyfra jeszcze wypowiedzenia nie zarejestrowała, a konsultant stwierdził że nie ma możliwości potwierdzenia odbioru ze skrzynki pocztowej. To jak to w końcu jest drodzy forumowicze? Bo nie wiem już czy słać jeszcze raz czy nie.... Obecnie mam tylko potwierdzenie nadania poleconego, zwrotka do mnie jeszcze nie dotarła i nie wiem czy dotrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piłeczka jest po Twojej stronie.. I dlaczego [beep]zy? Bo dają Ci możliwość wyboru co dalej?

Oczywiście, że [beep]zy: zadałem sobie trud i policzyłem koszty tych wszystkich tabelek, które mi przysłali. Wychodzi, że za to co mam będę musiał zapłacić o 40zł więcej!!! I nic, żadnej propozycji. A na ICA powinna być, bo tak mnie informowano telefonicznie: "proszę czekać na telefon lub propozycję na ICA". Wypowiedzenie wysłane, w najgorszym wypadku wezmę na innego członka rodziny. Lub konkurencja.

 

PS. średnia za całe 2 lata wyszła mi ok. 85 zł. do tego dostaliśmy TV. Teraz chcę zrezygnować z HBO i FilmBox no i nie ma TV. Biorąc pod uwagę podwyżki - 80 zł max. Z tego co czytam jest to możliwe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blupol spokojnie, mnie Pan poinformował że oferta dla mnie (też jestem telewizorowiczem z umową do końca listopada) będzie przygotowana dopiero w listopadzie. Pożyjemy zobaczymy jak to będzie.

A jak to jest z wypowiedzeniem umowy i potwierdzeniem odbioru wypowiedzenia wysłanego na skrzynkę pocztową?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze wysyłam wypowiedzenie umów poleconym z potwierdzeniem odbioru na skrytkę pocztową i zawsze zwrotka przychodzi. Czasem może trochę późno ale przychodzi. Jest na niej stempelek kogoś z Cyfry. Nie ma się czego obawiać. Do skrytki dostają awizo i z awizem idą po odbiór przesyłki. Być może trochę dłużej to trwa bo mogą sztucznie przeciągnąć odbiór listu, ale i tak liczy się data wysłania. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym poczekał. Umowę masz do końca listopada więc czasu jeszcze trochę jest. Pod koniec przyszłego tygodnia ponowić pytanie do nich i ewentualnie wtedy można coś więcej działać. Nie ma się co gorączkować.

Zresztą ja też wczoraj wysłałem znajomemu rezygnację ze zwrotką. Umowę ma do końca listopada. Na przełomie miesiąca zaczynamy działać :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na litość boską, od pierwszego następnego miesiąca obowiązuje nowa stawka, nowe kanały włączają Ci od razu! Ile razy trzeba to jeszcze powtórzyć?
bzdury opowiadasz... mogą Ci włączyć nowe kanały, ale to zależy czy konsultant to zaznaczył, że pakiet zmienia się od razu. żadna reaaktywacja karty, żadne wyszukanie kanałów tu nie pomoże. trzeba do nich zadzwonić i powiedzieć, że powinieneś mieć od razu, a ich nie masz. wtedy dopiero Ci włączą ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedrus25 trochę mnie uspokoiłeś, widać konsultant Cyfry był słabo poinformowany w temacie. Martwię się tylko czasem. Wypowiedzenie wysłane 5 października i twierdzą że nie nie mają go zarejestrowanego. Słać ponownie czy czekać?

miałem podobną sytuację. Długo czekałem na potwierdzenie odbioru.

Aż w końcu, napisałem maila, dostałem odpowiedź żebym przesłał im skan nadania przesyłki oraz skan wypowiedzenia.

Odpisali mi, że moje wypowiedzenie zostało przyjęte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...