franeks Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Raczej nie, żadnego z C+ dalej nie mam, kobieta z cyfry też mówiła, że trzeba czekać do 1 listopada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Bzdury mówiła, kanały powinieneś mieć od razu. Zrób reaktywację karty, powinno pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1astra Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 po zaakceptowaniu aneksu zawsze od pierwszego następnego miesiąca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Na litość boską, od pierwszego następnego miesiąca obowiązuje nowa stawka, nowe kanały włączają Ci od razu! Ile razy trzeba to jeszcze powtórzyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freeabik23 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 mi dzisiaj zaproponowali pakiet kompakt za 62 zl na 19 miesiecy hehe jutro wypowiedzenie wysylam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxx Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 witam dzisiaj miałam telefon z cyfry o przedłużenie umowy pakiet prestiż pani zaproponowała mi 139zł umowa kończy mi się 31 grudnia jeżeli teraz nie zaakceptuje to listopad i grudzień będę musiała zapłacić 179zł umowa na 18miesiecy czy ktoś miał coś takiego?czytam forum od jakiegoś czasu ale się z tym nie spotkałam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franeks Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Na litość boską, od pierwszego następnego miesiąca obowiązuje nowa stawka, nowe kanały włączają Ci od razu! Ile razy trzeba to jeszcze powtórzyć? Mi tam nic nie włączyli, kartę reaktywowałem. No nic.. czekam cierpliwie do przyszłego miesiąca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Skoro tak wolisz... witam dzisiaj miałam telefon z cyfry o przedłużenie umowy pakiet prestiż pani zaproponowała mi 139zł umowa kończy mi się 31 grudnia jeżeli teraz nie zaakceptuje to listopad i grudzień będę musiała zapłacić 179zł umowa na 18miesiecy czy ktoś miał coś takiego?czytam forum od jakiegoś czasu ale się z tym nie spotkałam Jeśli masz takie stawki w umowie, to jak najbardziej możliwe, były takie umowy, w których ostatnie miesiące były pełnopłatne. Ale czemu Cię to dziwi, nie wiesz jaką umowę zawarłeś? Jedyne wyjście, żeby tego uniknąć, to przedłużyć umowę już w październiku. Chociaż to może skutkować gorszymi ofertami niż te, które mógłbyś dostać bliżej końca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrus25 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Zawsze włączali/włączają tuż po akceptacji aneksu. Podobnie jest z dołączaniem opcji lub zmianą pakietu na wyższy. Od nowego miesiąca obowiązują nowe stawki i zaczyna biec nowy okres minimalny (tak jak napisał blue_voyager). Zadzwoń lub napisz do nich. Chyba, że teraz coś zmienili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Nie sądzę aby to się zmieniło bo byłyby oznaki niezadowolenia na forum, a przecież nikt o tym nie pisał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrus25 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Dokładnie. Z problemem załączania "nowej" oferty po przedłużeniu spotkałem się tylko podczas aneksowania w Centrach Cyfry. Tam faktycznie kanały włączali dopiero od nowego miesiąca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztel Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Mi tam nic nie włączyli, kartę reaktywowałem. No nic.. czekam cierpliwie do przyszłego miesiąca. Włącz TVP Info, zrób reaktywację karty i poczekaj ok. godziny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eryk555 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Na litość boską, od pierwszego następnego miesiąca obowiązuje nowa stawka, nowe kanały włączają Ci od razu! Ile razy trzeba to jeszcze powtórzyć? Mi tam nic nie włączyli, kartę reaktywowałem. No nic.. czekam cierpliwie do przyszłego miesiąca. Zrób od nowa wyszukiwanie kanałów,jak to nie pomoże to zresetuj tuner i jeszcze raz wyszukiwanie programów.Programy powinny wskoczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koulin Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Najlepiej zadzwon lub napisz maila i sie zapytaj czy juz Ci zmienili oferte, czy zmiana zaplanowana jest od 1/11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi03 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Czytać może potrafisz, szkoda, że nie rozumiesz co się napisało.Do kontraktów takich jak Twój był/jest zakaz przyznawania takich ofert jaką otrzymałeś. W CTA takie warunki dla Ciebie były nie do osiągnięcia. Ten 1% pozostawiłem właśnie na kontakt mailowy, bo tamte osoby stosują rock'n'roll przy wstawianiu ofert. Na to wskazuje choćby to, że nie dostałeś od nich oferty pośredniej. Farta miałeś o tyle, że Twoja umowa kończyła się jeszcze w październiku. Od umów listopadowych oferty są przypisane na sztywno do kontraktów i wtedy nawet pisanie maili nikomu nie pomoże. Dlatego np. oferty z TV mogą zapomnieć o czymkolwiek lepszym od oferty dla nowego abonenta. Moja umowa kończyła się 31 grudnia,oferta pośrednia też była 69PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejuss Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Na pytanie jak przy nadaniu wypowiedzenia na skrytkę pocztową można zrealizować potwierdzenie odbioru, jeden z forumowiczów napisał: Skrytka NIE, ale człowiek ktory odbiera ze skrytki to musi podpisać Potwierdzenie Odbioru. Wczoraj dzwonił Pan z cyfry, zaoferował pełen pakiet i ps 3. Umowę mam do końca listopada. Inne oferty mają być dla mnie dostępne dopiero w listopadzie. 5 października wysłałem na skrzynkę pocztową wypowiedzenie za potwierdzeniem odbioru. Cyfra jeszcze wypowiedzenia nie zarejestrowała, a konsultant stwierdził że nie ma możliwości potwierdzenia odbioru ze skrzynki pocztowej. To jak to w końcu jest drodzy forumowicze? Bo nie wiem już czy słać jeszcze raz czy nie.... Obecnie mam tylko potwierdzenie nadania poleconego, zwrotka do mnie jeszcze nie dotarła i nie wiem czy dotrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blupol Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Piłeczka jest po Twojej stronie.. I dlaczego [beep]zy? Bo dają Ci możliwość wyboru co dalej? Oczywiście, że [beep]zy: zadałem sobie trud i policzyłem koszty tych wszystkich tabelek, które mi przysłali. Wychodzi, że za to co mam będę musiał zapłacić o 40zł więcej!!! I nic, żadnej propozycji. A na ICA powinna być, bo tak mnie informowano telefonicznie: "proszę czekać na telefon lub propozycję na ICA". Wypowiedzenie wysłane, w najgorszym wypadku wezmę na innego członka rodziny. Lub konkurencja. PS. średnia za całe 2 lata wyszła mi ok. 85 zł. do tego dostaliśmy TV. Teraz chcę zrezygnować z HBO i FilmBox no i nie ma TV. Biorąc pod uwagę podwyżki - 80 zł max. Z tego co czytam jest to możliwe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejuss Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Blupol spokojnie, mnie Pan poinformował że oferta dla mnie (też jestem telewizorowiczem z umową do końca listopada) będzie przygotowana dopiero w listopadzie. Pożyjemy zobaczymy jak to będzie. A jak to jest z wypowiedzeniem umowy i potwierdzeniem odbioru wypowiedzenia wysłanego na skrzynkę pocztową? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregry608 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Ja wysłałem wypowiedzenie 10.10 poleconym, priorytetem i z potwierdzeniem odbioru. Dostałem e-mail, że doszło do nich 12.10. Potwierdzenia odbioru jeszcze nie mam. Umowa tak samo do 30.11. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrus25 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Zawsze wysyłam wypowiedzenie umów poleconym z potwierdzeniem odbioru na skrytkę pocztową i zawsze zwrotka przychodzi. Czasem może trochę późno ale przychodzi. Jest na niej stempelek kogoś z Cyfry. Nie ma się czego obawiać. Do skrytki dostają awizo i z awizem idą po odbiór przesyłki. Być może trochę dłużej to trwa bo mogą sztucznie przeciągnąć odbiór listu, ale i tak liczy się data wysłania. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejuss Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 jedrus25 trochę mnie uspokoiłeś, widać konsultant Cyfry był słabo poinformowany w temacie. Martwię się tylko czasem. Wypowiedzenie wysłane 5 października i twierdzą że nie nie mają go zarejestrowanego. Słać ponownie czy czekać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrus25 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Ja bym poczekał. Umowę masz do końca listopada więc czasu jeszcze trochę jest. Pod koniec przyszłego tygodnia ponowić pytanie do nich i ewentualnie wtedy można coś więcej działać. Nie ma się co gorączkować. Zresztą ja też wczoraj wysłałem znajomemu rezygnację ze zwrotką. Umowę ma do końca listopada. Na przełomie miesiąca zaczynamy działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krajek86 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Na litość boską, od pierwszego następnego miesiąca obowiązuje nowa stawka, nowe kanały włączają Ci od razu! Ile razy trzeba to jeszcze powtórzyć?bzdury opowiadasz... mogą Ci włączyć nowe kanały, ale to zależy czy konsultant to zaznaczył, że pakiet zmienia się od razu. żadna reaaktywacja karty, żadne wyszukanie kanałów tu nie pomoże. trzeba do nich zadzwonić i powiedzieć, że powinieneś mieć od razu, a ich nie masz. wtedy dopiero Ci włączą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Krajek86 ma rację. Tak samo w punktach cyfry mogą to zaznaczyć, o czym nie którzy zapominają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiboll Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 jedrus25 trochę mnie uspokoiłeś, widać konsultant Cyfry był słabo poinformowany w temacie. Martwię się tylko czasem. Wypowiedzenie wysłane 5 października i twierdzą że nie nie mają go zarejestrowanego. Słać ponownie czy czekać? miałem podobną sytuację. Długo czekałem na potwierdzenie odbioru. Aż w końcu, napisałem maila, dostałem odpowiedź żebym przesłał im skan nadania przesyłki oraz skan wypowiedzenia. Odpisali mi, że moje wypowiedzenie zostało przyjęte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi