Zibi03 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Dzięki za odpowiedz,jutro spróbuje odebrać bez pisma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek.cis Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 @kujkuje, Wszystkie kanały HD jakie są w Cyfrze (oprócz oczywiście paczki Canal+), z wyjątkiem Eurosport HD są nadawane z identyczną jakością w N, bo N i Cyfra "pobiera" je z tego samego transpondera. Te kanały są nadawane w simulcrypcie i Ty oglądając HBO w Cyfrze oglądasz kanał o identycznej jakości obrazu jak inni w N... więc zastanów się czasem co piszesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cytrynek Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 ~kujkuje tutaj nie chodzi o unoszenie się honorem. Bo honor w biznesie nie istnieje. Albo Ty od nich wyciągniesz jak najwięcej albo oni od Ciebie. Suma sumarum i tak są na dużym plusie. W dużej skali sposób negocjowania nie ma znaczenia bo i tak zarobią na Tobie większe lub ciut mniejsze pieniądze. A co do jakości to się zgodzę i nie zgodzę. Jakość jest zbliżona na tych samych kanałach co posiada Cyfa/CP/N ale sytuacja jest zupełnie inna na kanałach na wyłączność. Porównajcie jakość kanałów tematycznych tych trzech platform. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kujkuje Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Dziękuję za wasze opinie w przyszłości będą mi pomocne... innymi słowy dałem się wyrolować... tylko ja tego nie odbieram w taki sposób. Ale szczerze dziękuję Wam za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek.cis Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Jakość jest zbliżona na tych samych kanałach co posiada Cyfa/CP/N ale sytuacja jest zupełnie inna na kanałach na wyłączność. Porównajcie jakość kanałów tematycznych tych trzech platform. Jakość jest identyczna, bo i Cyfrowicze i eNkowicze odbierają je z tego samego przekazu, w identycznej rozdzielczości, z takim samym bitrate. Co do kanałów tematycznych, w Cyfrze jakość HD na meczach ekstraklasy jest bardzo dobra, bitrate często dochodzi do 16Mb/s. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyg Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Jakość nie jest identyczna bo chociaż z tego samego przekazu, to abonenci N, C+ i CP odbierają na INNYM sprzęcie. A która platforma ma lepszy pod tym względem - nie wiem. PS. Zgadza się, Ekstraklasa obraz żyleta, ale poziom dna. Inne ligi - poziom dobry lub bardzo dobry ale za to obraz juz nie ten Widocznie taki dostają przekaz a Ekstraklasę kręcą własnym sprzętem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioking Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Jaka stawke mozna wynegcjowac przy samym KOMPAKCIE? Przejrzalem troche wstecz ale takich spartanskich warunkow jakos nikt nie omawial Osobiscie te skromne wymagania siostry sa ponizej wszelkiej krytyki ale nie chce nic wiecej. Wstepnie to wogole poszaleli bo to samo co ma(goly kompakt) zaproponowali jej za 44zl Idiotow szukaja?? jak na stronie za 36zl dla nowych proponuja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Dostałem nowy regulamin i zarazem nowy cennik. Według niego KOMPAKT HD 59 zł. natomiast KOMPAKT 46 zł. Więc dostałeś 2 zł. promocji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioking Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Swietnie, wkoncu moja skostniala siorka zmadrzeje, na takie same warunki przy tej biedzie programowej moze by poszla(30zl/mc) ale wiecej to nawet dla niej bedzie niedorzecnosc za ten crap. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lelekd Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Witam Od tygodnia jeszcze nie zarejestrowali mojego wypowiedzenia (jakoś wolno im idzie). W piątek dostałem kolejnego maila z nową ofertę: Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż obecnie mogę zaproponować przedłużenie Umowy na następujących warunkach: - pakiet CANAL+ Optimum w cenie 78 zł przez 19 miesięcy kalendarzowych (standardowa cena pakietu to 99 zł), - opcja MULTI (w skład opcji wchodzą: HBO HD, Cinemax HD, Filmbox HD oraz Mezzo) w cenie 40 zł przez 19 miesięcy kalendarzowych (standardowa cena opcji to 58 zł 90 gr), - opcja HD Optimum (TVP HD, MTVN HD, National Geographic HD, National Geographic Wild HD, Eurosport HD, Eurosport 2 HD, Animal Planet HD, BBC HD, Fox Life HD) w cenie 11 zł miesięcznie, - usługa Multiroom w cenie 15 zł miesięcznie, - dzierżawa terminalu HD PVR w cenie 10 zł przez 19 miesięcy, - Okres Minimalny Umowy 19 miesięcy kalendarzowych. W celu skorzystania z oferty, proszę o kontakt telefoniczny pod numerem 22 310 45 60. Infolinia czynna jest od poniedziałku do soboty w godzinach od 9:00 do 21:00. Informuję również, że oferta CYFRY+ jest okresowa i może ulec zmianie. -------------------------------------------------------------------------------------------- Oferta paranoja tym bardziej że jako nowy klient zamawiając przez internet dostałbym to samo za 147zł z SAGEMCOMEM za 129zł. Tu wychodzi w "promocji" - 154zł. Chyba czekają na jelenia który na tych warunkach przedłuży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freeabik23 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 pakiet premium kosztuje w standardzie 76 zl wiec nie zle chca cie zrobic ja dzisiaj mam kolejna rozmowe zobaczymy co da sie ugrac ale bez wypowiedzenia sie nie obejzdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lelekd Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Napisałem dzisiaj jeszcze do nich maila. Wypowiedzenie jeszcze nie zarejestrowane. Zaproponowano mi natomiast nową ofertę: C+Optimum + Multi + HD Optimum + MR za 129zł + 10zł dzierżawa PVR. Nie ma natomiast możliwości dokupienia od nich dekodera HD na własność - zaproponowali mi kupno na wolnym rynku -. Mam w związku z tym pytanie: - co myslicie o tej ofercie - coś ktoś więcej ugrał? - ile dam na wolnym rynku za jakiś sensowny dekoder HD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawo24 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Jaki wybrać temat wiadomości w tym mailu do nich w sprawie przedłużenia umowy,bo chcę z nimi rozpocząć negocjacje mailowe? Ostatnio pisałem do nich 2 maile czy zarejestrowali już wypowiedzenie to nic nie napisali i musiałem dopiero dzwonić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mseifer Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 WitamOd tygodnia jeszcze nie zarejestrowali mojego wypowiedzenia (jakoś wolno im idzie). W piątek dostałem kolejnego maila z nową ofertę: Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż obecnie mogę zaproponować przedłużenie Umowy na następujących warunkach: - pakiet CANAL+ Optimum w cenie 78 zł przez 19 miesięcy kalendarzowych (standardowa cena pakietu to 99 zł), - opcja MULTI (w skład opcji wchodzą: HBO HD, Cinemax HD, Filmbox HD oraz Mezzo) w cenie 40 zł przez 19 miesięcy kalendarzowych (standardowa cena opcji to 58 zł 90 gr), - opcja HD Optimum (TVP HD, MTVN HD, National Geographic HD, National Geographic Wild HD, Eurosport HD, Eurosport 2 HD, Animal Planet HD, BBC HD, Fox Life HD) w cenie 11 zł miesięcznie, - usługa Multiroom w cenie 15 zł miesięcznie, - dzierżawa terminalu HD PVR w cenie 10 zł przez 19 miesięcy, - Okres Minimalny Umowy 19 miesięcy kalendarzowych. W celu skorzystania z oferty, proszę o kontakt telefoniczny pod numerem 22 310 45 60. Infolinia czynna jest od poniedziałku do soboty w godzinach od 9:00 do 21:00. Informuję również, że oferta CYFRY+ jest okresowa i może ulec zmianie. -------------------------------------------------------------------------------------------- Oferta paranoja tym bardziej że jako nowy klient zamawiając przez internet dostałbym to samo za 147zł z SAGEMCOMEM za 129zł. Tu wychodzi w "promocji" - 154zł. Chyba czekają na jelenia który na tych warunkach przedłuży. Miałeś ofertę z TV? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tvcyfra Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Do końca obecnej umowy zostało nieco ponad 2 tygodnie (do 31.10.2011), myślicie że warto rozpoczać już negocjacie mailowe w sprawie przedłużenia umowy czy zaczekać do następnego (ostatniego) tygodnia ? Od kiedy Wy rozpoczynacie negocjacie w sprawie przedłużenia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
florekmaster Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 najlepiej teraz zacznij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tvcyfra Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Ok. A co wy do nich piszecie w tych mailach ? Czy najpierw napisać im zapytanie na jakich warunkach proponują przedłużenie, czy odrazu im napisać warunki na jakich byłbym skłonny do przedłużenia umowy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareknot Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Witam! Ponowię pytanie, odnośnie Premium HD, czyli maks programów wraz wynajmem za dekoder PVR z 50% zniżką w kwocie 139,90. Moje pytanko jak ktoś płaci i ile da się z tego jeszcze ugrać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 @tvcyfra napisz im na jakich warunkach jesteś skłonny przedłużyć umowe tylko w granicach rozsądku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lelekd Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Miałeś ofertę z TV? Tak - oferta z TV Jaki wybrać temat wiadomości w tym mailu do nich w sprawie przedłużenia umowy,bo chcę z nimi rozpocząć negocjacje mailowe? Ostatnio pisałem do nich 2 maile czy zarejestrowali już wypowiedzenie to nic nie napisali i musiałem dopiero dzwonić zakładka KONTAKT. Temat wiadomości: OFERTA PROGRAMOWA. Nie dzwoń - czekaj na kontakt. Najlepiej w mailu nie podawaj numeru telefonu tylko mail - czasami mimo wszystko dzwonią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidop Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Mam umowę do końca listopada (z TV). Czy w przypadku gdy przedłużę umowę sprzęt (dekoder Philips HDPVR i Multirum - dwie karty zbliżeniowe) zostanie mi ten który używam, czy zostanie wymieniony na nowy? Co do dekodera to nie mam zastrzeżeń, ale zależało by mi na dwóch osobnych kartach Multirumu. Ewentualnie czy przy nowej umowie na żonę dostałbym dwie osobne karty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sieko_94 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Ja mam takie pytanko. Czy jest jeszcze możliwe przedłużenie umowy na warunkach Canal+Kompakt za 43zł/mies. ? Wcześniej troche osób przedłużało, ale ostatnio ucichło troszke na ten temat . Mam umowe do końca grudnia, ale nie spodziewam się wiele po promocjach świątecznych. Jeśli ktoś w ostatnich dniach przedłużał na takich warunkach niech napisze. Jak można to wysłałbym wypowiedzenie i zacząłbym z nimi negocjacje przez ICA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Mam umowę do końca listopada (z TV). Czy w przypadku gdy przedłużę umowę sprzęt (dekoder Philips HDPVR i Multirum - dwie karty zbliżeniowe) zostanie mi ten który używam, czy zostanie wymieniony na nowy? Co do dekodera to nie mam zastrzeżeń, ale zależało by mi na dwóch osobnych kartach Multirumu.Ewentualnie czy przy nowej umowie na żonę dostałbym dwie osobne karty? Nie ma możliwości wymiany modułów na karty. Musisz zrezygnować z multiroomu, dodać moduły i na nowo wziąć multiroom, już z dwiema kartami. Przy nowej umowie dostajesz dwie niezależne karty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 @dawidop przy przedłużaniu umowy sprzęt zostaje ten sam,no chyba że chciałbyś inny to jest możliwość wymiany.MR zbliżeniowy też możesz wymienić na 2 karty przy przedłużaniu umowy (możesz te moduły wymienić obecnie tzn.idziesz do punktu cyfry i mówisz że przestały Ci działać i dostaniesz wtedy już karty) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejuss Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 W kwestii MR blue_voyager i jacek_m_11 piszą zupełnie co innego. Kto ma rację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi