Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Do mnie wedlug umowy po tygodniu oddzwania konsultanta. Oferta na dzisiaj Kompakt plus Canal+HD i dekoder Pace PVR za 69zl na - uwaga- 15 miesiecy.

 

 

Zastanawiam sie czy brac. Spytalem czy jakbym dobral HBO HD i 5 kanalow HD dodatkowo to czy zmiescilbym sie do 100zl. Powiedzial ze sprobuje cos zalatwic i ponownie rozmowa w Poniedzialek. Oczywiscie umowa rowniez jakby co na 15 miesiecy.

 

Jak myslicie oplaca sie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również wysłałem wypowiedzenie z powodu zmiany regulaminu i dziś przedłużyłem na następujących warunkach :

 

CANAL PLUS OPTIMUM cena zamiast 76 zł ze strony CYFRY , to zaproponowana 64 zł przez 19 miesięcy , do tego multiroom 15 zł przez 19 miesięcy i gratis zero złociszy PVR przez 19 miesięcy.

Kurcze...

Różne cuda się w Cyfrze+ dzieją, ale takich ofert nie ma.. Albo ktoś nieźle zamieszał, albo gdzieś nastąpił błąd w komunikacji..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne przyjdzie mi składać kolejną reklamacje.

Dla pewności wysłałem maila z zapytaniem o płatności od kwietnia , chwilowo brak odzewu .

Płatności mogą się zgadzać. Tylko za co? Cena pasuje do oferty na Canal+Kompakt.

 

Jeśli Twoja wersja się potwierdzi, to będziesz prawdziwym szczęściarzem.

 

A tak z innej beczki, to przy przedłużaniu umów przez CTA można już uzyskać takie same warunki jak dla nowych abonentów. Osoby z wypowiedzeniami jak zwykle mogą się targować.. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie kolega jasnowidz, bez dwóch zdań :)

 

Szanowny Panie

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie wyjaśniam, że w kwietniu 2011 roku, opłata za abonament wyniesie 79 zł.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Z poważaniem,

 

.................

Dział Relacji z Abonentami

-------------------------------------------------------------

CENTRUM TELEFONICZNE ABONENTÓW

Tel.: 0 801 066 066 lub 022 310 45 45

Fax: 022 310 45 44

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam zadzwoniłem 223104560 , mam nadzieję że konsultant się nie walną z tą ceną 64 zł , ale taką propozycje usłyszałem i na nią wyraziłem zgodę .

Nowy pakiet obowiązuje mnie od 01 kwietnia 2011 .

 

A co to za numer 22 310 45 60? Bo na stronie Cyfry+ go nie widzę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może trochę nie w temacie. Ale chciałem zapytać o warunkowe włączenie sygnału w Cyfrze+. Czy ta możiwość jest dostępna tylko od pakietu Optimum czy także w Kompakcie?

od Kompaktu wzwyz od 1do 7 dnia msca

 

 

 

 

Sam zadzwoniłem 223104560 , mam nadzieję że konsultant się nie walną z tą ceną 64 zł , ale taką propozycje usłyszałem i na nią wyraziłem zgodę .

Nowy pakiet obowiązuje mnie od 01 kwietnia 2011 .

 

A co to za numer 22 310 45 60? Bo na stronie Cyfry+ go nie widzę?

do Dzialu utrzymania abonenta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co to za numer 22 310 45 60? Bo na stronie Cyfry+ go nie widzę?

Jeżeli złożyłeś wypowiedzenie i jest ono już w systemie C+, to zadzwoń pod ten numer i zapytaj się czy mają dla Ciebie jakąś ofertę.

Ja dzisiaj zadzwoniłem i przedłużyłem umowę, pomimo że złożyłem wcześniej wypowiedzenie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli konsultant się nie pomylił , co mnie bardzo cieszy :

 

Od : reklamacje@cyfraplus.com.pl

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż na opłatę 79 zł składa się:

 

- zestaw promocyjny CANAL+ Optimum 64 zł,

- usługa CYFRA+ Multiroom 15 zł.

 

W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt.

 

Z poważaniem,

 

....................

 

Dział Relacji z Abonentami

-------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy było o tym, ale podoba mi się ten fragment z artykułu umieszczonego na portalu media2.pl

"Cyfra+ nie będzie walczyła o klienta agresywnymi promocjami, bo klienci zwracający uwagę głównie na cenę nie są lojalni i często zmieniają operatora. Obecnie 1/3 nowych umów Cyfra+ podpisuje z klientami przychodzącymi z innych platform. Cyfra+ stawia na abonentów, którzy platformę telewizyjną wybierają świadomie przede wszystkim dla oferty programowej"

(słowa szefa C+) :lol:

Wskazuje to na to że C+ idzie ostro w kierunku platformy dla "bogatszych".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy było o tym, ale podoba mi się ten fragment z artykułu umieszczonego na portalu media2.pl

"Cyfra+ nie będzie walczyła o klienta agresywnymi promocjami, bo klienci zwracający uwagę głównie na cenę nie są lojalni i często zmieniają operatora. Obecnie 1/3 nowych umów Cyfra+ podpisuje z klientami przychodzącymi z innych platform. Cyfra+ stawia na abonentów, którzy platformę telewizyjną wybierają świadomie przede wszystkim dla oferty programowej"

(słowa szefa C+) :lol:

Wskazuje to na to że C+ idzie ostro w kierunku platformy dla "bogatszych".

To z taką polityką, stracą sporą ilość dotychczasowych abonentów, a polsat lub enka ucieszy się bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...