mac_latawiec Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Moduły miałem już wcześniej czyli latam dalej. Karty do nowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feniks1983 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Do mnie wedlug umowy po tygodniu oddzwania konsultanta. Oferta na dzisiaj Kompakt plus Canal+HD i dekoder Pace PVR za 69zl na - uwaga- 15 miesiecy. Zastanawiam sie czy brac. Spytalem czy jakbym dobral HBO HD i 5 kanalow HD dodatkowo to czy zmiescilbym sie do 100zl. Powiedzial ze sprobuje cos zalatwic i ponownie rozmowa w Poniedzialek. Oczywiscie umowa rowniez jakby co na 15 miesiecy. Jak myslicie oplaca sie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOTREK 165 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Czy jesli włączyłbym 24 czy 25 marca opcje HBO HD i CINEMAX HD - to będzie za nie naliczona opłata za kilka dni marca do kwietniowego rachunku? Czy też zostanie już naliczona opłata za pełny miesiąc kwiecień bez tych kilku dni marca ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musiolek Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Pierwszy, niepełny miesiąc korzystania z w/w opcji jest bezpłatny. W takim przypadku opłata zostanie naliczona dopiero od kwietnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rigidigi Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Również wysłałem wypowiedzenie z powodu zmiany regulaminu i dziś przedłużyłem na następujących warunkach : CANAL PLUS OPTIMUM cena zamiast 76 zł ze strony CYFRY , to zaproponowana 64 zł przez 19 miesięcy , do tego multiroom 15 zł przez 19 miesięcy i gratis zero złociszy PVR przez 19 miesięcy. Kurcze...Różne cuda się w Cyfrze+ dzieją, ale takich ofert nie ma.. Albo ktoś nieźle zamieszał, albo gdzieś nastąpił błąd w komunikacji.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac_latawiec Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Zapewne przyjdzie mi składać kolejną reklamacje. Dla pewności wysłałem maila z zapytaniem o płatności od kwietnia , chwilowo brak odzewu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rigidigi Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Zapewne przyjdzie mi składać kolejną reklamacje.Dla pewności wysłałem maila z zapytaniem o płatności od kwietnia , chwilowo brak odzewu . Płatności mogą się zgadzać. Tylko za co? Cena pasuje do oferty na Canal+Kompakt. Jeśli Twoja wersja się potwierdzi, to będziesz prawdziwym szczęściarzem. A tak z innej beczki, to przy przedłużaniu umów przez CTA można już uzyskać takie same warunki jak dla nowych abonentów. Osoby z wypowiedzeniami jak zwykle mogą się targować.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danio Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 i odp przyjdzie tak jak sie umowiles , to nie sen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 A Ty skąd wiesz jaka mu przyjdzie odpowiedź? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac_latawiec Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Widocznie kolega jasnowidz, bez dwóch zdań Szanowny Panie odpowiadając na e-mail, uprzejmie wyjaśniam, że w kwietniu 2011 roku, opłata za abonament wyniesie 79 zł. W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji. Z poważaniem, ................. Dział Relacji z Abonentami ------------------------------------------------------------- CENTRUM TELEFONICZNE ABONENTÓW Tel.: 0 801 066 066 lub 022 310 45 45 Fax: 022 310 45 44 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rigidigi Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Wróbelki doniosły, że rzeczywiście można to wytargować.. Gratki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musiolek Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 W takim razie jestem bardzo ciekawy za ile można będzie wynegocjować pakiet KOMPAKT (ewentualnie CANAL+ KOMPAKT) bo oferta jest naprawdę niezła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOTREK 165 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Może trochę nie w temacie. Ale chciałem zapytać o warunkowe włączenie sygnału w Cyfrze+. Czy ta możiwość jest dostępna tylko od pakietu Optimum czy także w Kompakcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Sam zadzwoniłem 223104560 , mam nadzieję że konsultant się nie walną z tą ceną 64 zł , ale taką propozycje usłyszałem i na nią wyraziłem zgodę .Nowy pakiet obowiązuje mnie od 01 kwietnia 2011 . A co to za numer 22 310 45 60? Bo na stronie Cyfry+ go nie widzę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danio Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Może trochę nie w temacie. Ale chciałem zapytać o warunkowe włączenie sygnału w Cyfrze+. Czy ta możiwość jest dostępna tylko od pakietu Optimum czy także w Kompakcie? od Kompaktu wzwyz od 1do 7 dnia msca Sam zadzwoniłem 223104560 , mam nadzieję że konsultant się nie walną z tą ceną 64 zł , ale taką propozycje usłyszałem i na nią wyraziłem zgodę .Nowy pakiet obowiązuje mnie od 01 kwietnia 2011 . A co to za numer 22 310 45 60? Bo na stronie Cyfry+ go nie widzę? do Dzialu utrzymania abonenta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 A co to za numer 22 310 45 60? Bo na stronie Cyfry+ go nie widzę? Jeżeli złożyłeś wypowiedzenie i jest ono już w systemie C+, to zadzwoń pod ten numer i zapytaj się czy mają dla Ciebie jakąś ofertę. Ja dzisiaj zadzwoniłem i przedłużyłem umowę, pomimo że złożyłem wcześniej wypowiedzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gala Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 @blueman na jakich warunkach przedłużyłeś, takich jak mac_latawiec ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac_latawiec Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Czyli konsultant się nie pomylił , co mnie bardzo cieszy : Od : reklamacje@cyfraplus.com.pl Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż na opłatę 79 zł składa się: - zestaw promocyjny CANAL+ Optimum 64 zł, - usługa CYFRA+ Multiroom 15 zł. W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt. Z poważaniem, .................... Dział Relacji z Abonentami ------------------------------------------------------------- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Pewnie się wczoraj pospieszyłem... ale z drugiej strony ile można by ugrać na pakiecie C+Start? Myślę że max 2-3 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Nie wiem czy było o tym, ale podoba mi się ten fragment z artykułu umieszczonego na portalu media2.pl "Cyfra+ nie będzie walczyła o klienta agresywnymi promocjami, bo klienci zwracający uwagę głównie na cenę nie są lojalni i często zmieniają operatora. Obecnie 1/3 nowych umów Cyfra+ podpisuje z klientami przychodzącymi z innych platform. Cyfra+ stawia na abonentów, którzy platformę telewizyjną wybierają świadomie przede wszystkim dla oferty programowej" (słowa szefa C+) Wskazuje to na to że C+ idzie ostro w kierunku platformy dla "bogatszych". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 dzwonil konsultant z oferta przedluzeniowa zaproponowal prestiz za 139 zl ..... Czy to oznacza że prestiż nadal istnieje w ofercie jako pakiet i będzie oferowany, tylko nie jest w promocji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujektom Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Coś mu się pomyliło bo nie ma żadnego nowego Prestiżu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Jak zwał tak zwał, wiadomo o co chodzi - o pełen pakiet zawierający komplet kanałów, odpowiadający dawnemu Prestiżowi+. Pewnie jeszcze długo tak wszyscy będą go nazywać, łącznie z konsultantami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujektom Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 blue-voyager brakowało mi Twojego trzeźwego komentarza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcio123 Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Nie wiem czy było o tym, ale podoba mi się ten fragment z artykułu umieszczonego na portalu media2.pl "Cyfra+ nie będzie walczyła o klienta agresywnymi promocjami, bo klienci zwracający uwagę głównie na cenę nie są lojalni i często zmieniają operatora. Obecnie 1/3 nowych umów Cyfra+ podpisuje z klientami przychodzącymi z innych platform. Cyfra+ stawia na abonentów, którzy platformę telewizyjną wybierają świadomie przede wszystkim dla oferty programowej" (słowa szefa C+) Wskazuje to na to że C+ idzie ostro w kierunku platformy dla "bogatszych". To z taką polityką, stracą sporą ilość dotychczasowych abonentów, a polsat lub enka ucieszy się bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi