Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kurczę czyli można jakoś zdjąć opłatę za dekoder. W przypadku PVR to 20zł miesięcznie. Ja mam dekoder sd i przed chwilą miałem rozmowę z konsultantem i on nie mógł mi znieść opłaty za dzierżawę.

Mnie od razu zaproponowano ofertę z darmowym użytkowaniem dekodera, czyli ja widać można.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sukces sukces i jeszcze raz sukces. Konsultant dzwonił tuż po 21- szej i stwierdził, że nie było to proste jednak udało się zdjąć opłatę za dekoder. Czyli mam to co chciałem. Pakiet kompakt i opłata miesięczna 29,90zł bez kosztów najmu dekodera. I gratisowo do końca tego miesiąca pełny pakiet cyfry (jeszcze zakodowane). A tak z ciekawości na stronie internetowej cyfry+ jest cena 42,90zł za kompakt, to jeśli odjąć 10zł za najem dekodera to wychodzi 32,90zł. Rozumiem że dodatkowe 3zł upustu jest dla stałych klientów (29,90zł) tak? Bo wcześniejsza ich propozycja to 39,90zł za kompakt czyli także 3zł mniej niż na stronie internetowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płacę pełną stawkę za canal plus , wczoraj ku mojemu zdumieniu zadzwoniła pani i zaproponowała rabat 50 % przez cztery miesiące na HBO i canal , na hbo dostałem dwa dni wcześniej a wczoraj otrzymałem na canal - byłem w szoku że tak sami od siebie dzwonią i proponują rabaty.

Gdzie tu haczyk :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja radość była przedwczesna. Miałem mieć pełną ofertę cyfry+ do końca miesiąca w gratisie, nie zostało to jednak włączone. Dzwonię więc dzisiaj żeby to wyjaśnić i przy okazji sprawdzam dla pewności wczorajszą umowę. I okazuje się że nie dość że nie ma tego gratisu to opłata za dekoder jednak jest. Wkurzyłem się bo zdjęcie tej opłaty było warunkiem przedłużenia umowy, sam konsultant to powtarzał że nie ma opłaty za dekoder. Czy mogę w tej sytuacji rozwiązać umowę? Reklamacja złożona jednak mogą ją rozpatrzyć negatywnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja radość była przedwczesna. Miałem mieć pełną ofertę cyfry+ do końca miesiąca w gratisie, nie zostało to jednak włączone. Dzwonię więc dzisiaj żeby to wyjaśnić i przy okazji sprawdzam dla pewności wczorajszą umowę. I okazuje się że nie dość że nie ma tego gratisu to opłata za dekoder jednak jest. Wkurzyłem się bo zdjęcie tej opłaty było warunkiem przedłużenia umowy, sam konsultant to powtarzał że nie ma opłaty za dekoder. Czy mogę w tej sytuacji rozwiązać umowę? Reklamacja złożona jednak mogą ją rozpatrzyć negatywnie.

 

Z rozwiązaniem umowy możesz mieć problemy, ale warunki jakie ustaliłeś z konsultantem powinieneś wyegzekwować. Miałem podobną sytuację, ustaliłem warunki przedłużenia umowy z opcją najmu dekodera za 0 zł. a kolejny rachunek zawierał opłatę na najem. Napisałem e-maila z reklamacją i w ciągu miesiąca otrzymałem pismo "rozpatrujące pozytywnie" mój wniosek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że jest to celowa praktyka konsultantów. Część klientów pewnie machnie ręką na takie działanie. A cyfrze zapewne o to chodzi. Tylko jestem wkurzony że teraz muszę czekać nie wiadomo ile na wyjaśnienie sprawy. A miałem mieć już teraz do końca miesiąca full pakiet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może ja dodam pare słów na temat promocji dla stałych klientów. Wg. mnie Cyfra+ to firma jakby z innej epoki, jestem abonentem ok 12 lat, przez jakieś 7 opłacałem im dzierżawę sprzętu-bo nikt z cyfry nie uświadomił mnie iż mogę wykupić "po-wizjowego" philipsa za 49 zł, informacja ta padła z ust konsultanta dopiero wtedy gdy złożyłem rezygnację, i tak teraz od pięciu lat wysyłam im rezygnację by dostać dobrą ofertę. Co to wogóle za firma która reaguje dopiero po wysłaniu rezygnacji i żeruje na nieświadomości lub braku czasu na śledzenie ofert przez klienta...Czytając to forum zainteresowała mnie oferta OPTIMUM HD na 18 mcy z opłatą 59.90 + PVR za 0zł, 13.09 dzwonili do mnie z utrzymania nikt o tym nie wspomniał, babka proponowała mi bym kupił dekoder na allegro jak nie chcę dzierżawy płacić, dziś dzwonie sam do utrzymania, rozmawiałem z trzema konsultantami(przełączali mnie jak usłyszeli ze jestem zorientowany w temacie) i każdy dawał mi inną ofertę na OPTIMUM HD, 1-dzierżawa 20zł,2-15zł,3-10zł, jak wspomniałem o ofercie za 0zł na pvr to rzucili focha i powiedzieli ze takich ofert nie ma...Po co to bawić się w kotka i myszkę, jak wiadomo że i tak dostanę to co chcę , to jest z tym pvr za 0zł, co rok grają twardzieli a potem miękną, głupota i tyle...dziwna taktyka...Nudzi mnie wysyłanie rezygnacji co rok, to firma powinna o mnie walczyć nie ja o nią...A was nie nudzi podejście ze strony cyfry...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

amigo007 > zgadzam się z Tobą, że część konsultantów Cyfry+ celowo wprowadza klientów w błąd, licząc na to że klient machnie ręką i nie będzie walczył o otrzymanie warunków umowy które wynegocjował podczas przedłużania umowy. Ja też zostałem oszukany przez konsultanta podczas przedłużania umowy(chodziło o multiroom - opisywałem tą sytuację na tym forum), jednakże moja reklamacja po ponad miesiącu została uznana i po 1,5 miesiąca odebrałem multiroom, chociaż nie obyło się bez problemów. Po rozpatrzeniu reklamacji dostałem dodatkowo Canal+ z 50% rabatem, a multiroom za 0 zł, więc w sumie dobrze zrobiłem że złożyłem reklamację, ale gdybym był jednym z tych kilentów którym nie chce się walczyć o swoje, to nie miał bym multiroomu, na którym bardzo mi zależało i Canal+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że jest to celowa praktyka konsultantów. Część klientów pewnie machnie ręką na takie działanie. A cyfrze zapewne o to chodzi. Tylko jestem wkurzony że teraz muszę czekać nie wiadomo ile na wyjaśnienie sprawy. A miałem mieć już teraz do końca miesiąca full pakiet.

 

Powtarzałem to 3 razy, ale widzę, że na każdej stronie trzeba pisać, bo niektórym się po prostu nie chce czytać wcześniejszych postów.

Bezpłatnych dekoderów w ofercie nie ma, a wprowadza je z sytemu przełożony, razem z innymi kuponami rabatowymi, które nie są w standardowych ofertach. Jak można się domyślać, jest ich dużo, wobec czego polecam wyrozumiałość - z dnia na dzień a tymbardziej od ręki wprowadzenie takiego kuponu promocyjnego graniczy z cudem. Ale lepiej już oczerniać konsultantów, Cyfrę+, a - co już się zdarzyło - najlepiej straszyć UOKiKiem i prawnikami.

Śmiech na sali po prostu.

 

@123xyz

Myślałem, że nie będzie mi dane przeczytać znów narzekań na konsultantów w Twoim wykonaniu. Weź pod uwagę fakt, zresztą już Ci to pisałem, że każdy jest nowy i ma prawo popełnić błąd, bo jest tylko człowiekiem. Nikt celowo ludzi nie wprowadza w błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

deadprince >>> rozumiem że pracujesz w dziale utrzymania klienta Cyfry+, i że prawda dotycząca tego że część Twoich kolegów z działu celewo wprowadza ludzi w błąd Ci nie odpowiada, ale jest to bardzo dziwne że wiele osób opisuje na tym forum swoje złe doświadczenia dotyczące przedłużenia umowy - więc nie ja jeden narzekam na ten dział Cyfry+. Rozumiem że w każdym tygodniu zatrudniani są w Twoim dziale nowi pracownicy, którzy nie wiedzą co mogą zaproponować klientowi a co nie ?

Poza tym każdy ma prawo do swojego zdania, i ja po swoich własnych doświadczeniach z działem utrzymania klienta i po tym co czytam na tym forum, twierdzę nadal, że część pracowników celowo wprowadza ludzi w błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@123xyz

Przedłużenia umów (telefony wychodzące, przez jakiś czas infolinia) realizowały firmy zewnętrzne, gdzie szkolenia potrafiły być 3-4 godzinne, a liderzy nie potrafili odpowiedzieć na najprostsze pytania. Więc nie dziwne, że konsultanci tworzyli własną wersję, widocznie nikt im nie wyjaśnił w prosty sposób, jak od strony technicznej wprowadzić do systemu wszystkie postanowienia aneksu. A co do celowego wprowadzania w błąd, to w to akurat nie wierzę, bo zbyt szybko taki konsultant został by odsunięty od projektu, a milionów na tym nie zarobi, więc to się po prostu nie opłaca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sqnek >>> przeciętny abonent nie wie czy dana osoba, która dzwoni do niego i informuje że dzwoni z firmy Cyfra+, jest z Cyfry+ czy z firmy zewnętrznej.

Jeżeli więc do abonenta dzwoni pracownik z firmy zewnętrzenej i wprowadza go w błąd, to wówczas wyrabia złą opinię Cyfrze+, a nie firmie zwenętrznej w której pracuje.

Marcin_M >> propozycja nowego wątku wydaje się ciekawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem do tej pory prosty sposób na pracowników firmy zewnętrznej, nie odbierałem telefonu jeżeli mi się na telefonie wyświetlał ''numer zastrzeżony'' ale teraz i to nie skutkuje mimo odrzucania połączenia i tak dzwonią co godzinę, także nie ma na natrętnych marketingowców sposobu, pewnego razu odebrałem i powiedziałem że nie życzę sobie żeby do mnie dzwonili po mniej więcej godzinie znów telefon z numeru zastrzeżonego, nie ma mocnych na nich. Byle do końca umowy i zwijam się z Cyfry, bo te nękania są już dla mnie nieakceptowalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze możesz włączyć filtr odrzucający połaczenia przychodzące z numerów zastrzeżonych... :smile:

Tylko, że to nie powinno iść w tym kierunku. Skoro operator zleca jakieś zadania firmom zewnętrznym, a one dzwoniąc do abonentów tytułują się jako Cyfra+ to trzeba się liczyć z tym, że w razie nieuczciwych (nieprofesjonalnych) zachowań tych konsultantów abonenci pretensje skierują do swojego operatora. To Cyfra+ jako zleceniodawca takich działań powinna wywierać presję na firmy zewnętrzne jeśli chodzi o uczciwość i profesjonalizm konsultantów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie dzwonilem do ica zeby zmniejszyc abonament gdyz skonczyla mi sie promocja z tamtego roku.Musialbym placic 100zl.Chcialem zmneijszyc abonament na kompakt i wylaczyc canal+.Nie chcialem przedluzac umowy gdyz warto poczekac do listopada na lepsze promocje przedluzeniowa.Konsultant dal mi 50% na canal+ i 20% znizki na optimum tzw oferta przetrzymaniowa:).zawsze to 30 zl w kieszeni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kilku dni odbieram telefony z Cyfry+, z propozycją promocji na HBO z 50% rabatem na 4 miesiące, po których mogę zrezygnować z tej opcji. W związku z tym chciałem zapytać obecnych na forum konsultantów Cyfry+, czy jest gdzieś dostępny regulamin tej akcji promocyjnej ? A jeśli tak to czy możecie podać link do strony ww regulaminem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...