Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Umowy się kończą z końcem miesięcy kalendarzowych, czyli obie z końcem września. Najrozsądniej będzie na Twoim miejscu poczekać aż do września, bo na jesieni są już konkretne promocje. Poza tym jeśli teraz przedłużysz umowę, to dokleją Ci się te 2 miesiące umowy do nowej, przedłużonej, co będzie skutkowało za nie standardową opłatą.

Ponadto, zawsze możesz PVR-a sobie w trakcie umowy nająć za 20zł/mies. i podłączyć jakieś opcje HD. Na 99% będą we wrześniu przy przedłużaniu umowy one zrabatowane do zera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze, opuścili mi ze 168 na 119, (nie bardzo mnie interesują jakieś negocjacje - tyle zaproponowali, wziąłbym dalej nawet za te 168, jak dotychczas), po drugie, nie robi mi większej różnicy 105 czy 119, po trzecie, w życiu żadnych dedykowanych tunerów, Paceów, Philipsów, itp wynalazków, i po czwarte, mam jeszcze Cyfrowy Polsat, a nie chcę mieć kilku dekoderów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ostatnio dzwonił do mnie konsultant cyfry i zaproponował mi HBO za 19.90zł przez 6 miesięcy i powiedział że jeśli bym posiadał dekoder HD to również kanały HD do końca roku dał by mi za darmo.

Posiadam abonament Komfortowy i Canal+ płacę za niego 42zł umowa na 18 miesięcy.

Jak myślicie udało by się wynegocjować do tego co mi proponował konsultant, dekoder HD za darmo czy nie za bardzo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą dzwoniła do mnie konsultantka z propozycją paczki Canal+ lub HBO w cenie 19,90 zł przez 6 miesięcy. Zasygnalizowałem, że to chyba jakaś pomyłka bo z tego co mi wiadomo w posiadanym przeze mnie pakiecie Powitalny+ żadna z tych opcji nie jest dostępna, a Pani na to, że jest dostępna. Powiedziałem, że się zastanowię, a Ona obiecała oddzwonić jeszcze dziś. Prawdę powiedziawszy jeśli udzieli mi rabatu 50% na HBO to myślę, że się zdecyduję.

 

pozdrawiam

marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm....Mnie umowa kończy się ostatniego lipca a tu nikt do mnie nie dzwoni....hmmmm jak to wyglądało u Was? dzwonili w dosłownie ostatnim czasie??? Takk się zastanawiam czy faktycznie nie oddać tej cyfry i przesiąść się na polsat premium za 99 zł. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczekaj jeszcze trochę. W lipcu powinni się odezwać, ewentualnie sam weź za słuchawkę i zadzwoń do nich na początku przyszłego miesiąca. Jeśli chodzi o moje doświadczenia, widzisz ja zawsze przedłużam na święta - wysyłam wypowiedzenie, a gdy zostaje ono zarejestrowane w systemie sam dzwonię do konsultanta (z uwagi na duży ruch w tamtym okresie pewnie ciężko doczekać się na telefon z Cyfry) i ustalam warunki dalszej współpracy.

pozdrawiam i życzę powodzenia

marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ostatnio dzwonił do mnie konsultant cyfry i zaproponował mi HBO za 19.90zł przez 6 miesięcy i powiedział że jeśli bym posiadał dekoder HD to również kanały HD do końca roku dał by mi za darmo.

Posiadam abonament Komfortowy i Canal+ płacę za niego 42zł umowa na 18 miesięcy.

Jak myślicie udało by się wynegocjować do tego co mi proponował konsultant, dekoder HD za darmo czy nie za bardzo?

 

Po pierwsze, nie dał Ci kanałów HD za darmo, a co najwyżej HBO HD za darmo. Musiałeś coś przekręcić. Umowę przedłużałeś, więc nie możesz poza opcjami premium nic modyfikować na warunkach promocyjnych, bo z promocji, i to jednej z najlepszych już korzystasz.

Po drugie, przedłużając umowę zaakceptowałeś określone warunki promocyjne, gdzie Canal+ był gratis, wobec czego nie ma możliwości zmiany w trakcie umowy jej warunków. A taką zmianą jest bezpłatnie dekoder HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@deadprince

Krótkie pytanie do Ciebie. Wprawdzie konsultantka wbrew zapowiedziom się dziś nie odezwała, ale gdyby zadzwoniła w najbliższym czasie to czy jest realna szansa na uzyskanie 50% zniżki na HBO, zamiast oferowanej 30% ? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń pod 22 310 45 65

 

tam podaj swoje dane i powiedz "Chcę przedłużyć umowę interesuje mię to i to za maksymalną cenę np 60zł

 

i konsultant da ci propozycję do zastanowienia oczywiście pamiętaj trzeba być nieugiętym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyślij jutro albo pojutrze wypowiedzenie umowy. Wzór znajdziesz na forum. I czekaj na ich ruch. Sami zadzwonią. Dadzą Tobie propozycję a Ty zdecydujesz. Możesz próbować coś ugrać ale nie przesadzaj. Poczytaj ten wątek a zorientujesz się jakie mniej więcej obecnie oferty są proponowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod koniec kwietnia napisałem na forum warunki jakie otrzymałem na przedłużenie umowy:

Witam. Właśnie zgodziłem się telefonicznie na przedłużenie umowy, na pakiet komfortowy w cenie 44,90 zł, + dekoder SD w bezpłatne użytkowanie + multiroom za 15 zł, czyli w sumie abonament wyjdzie 59,90 zł na miasiąc, umowa na 18 miesięcy.

Tego samego dnia deadprince napisał: "Chyba będzie reklamacja na konsultanta, bo nie ma takiej opcji..." Jak się później okazało miał rację że takiej oferty nie było, czyli konsultant mnie oszukał, więc złożyłem reklamację prosząc jednocześnie o stenogram z nagranej rozmowy, ponieważ byłem pewien tego co proponował mi konsultant podczas przedłużania umowy.

Po ponad miesiącu moja reklamacja została uwzględniona pod warunkiem że zgodzę się na dołączenie Canal+ za 14,95 do końca umowy, to wówczas Multiroom otrzymam za darmo też do końca umowy. Zgodziłem się na te warunki i obecnie mam korzystam z następującej oferty: pakiet komfortowy 44,90zł, Canal+ 14,95, multiroom za 0zł i dekoder Sd w bezpłatne użytkowanie, czyli w sumie 59,85 zł do końca umowy. Więc wyszło na to że obecnie korzystam z lepszych warunków niż otrzymałem na przedłużenie umowy.

Nie obyło się bez problemów z odbiorem Multiroomu u dystrybutora, ale o tym pisałem już w dziale "reklamacje".

Nauczony tym doświadczeniem postanowiłem, że więcej nie będę przedłużał umowy z Cyfra+ telefonicznie, tym bardziej że moja obecna umowa skończy się w okresie świątecznym, z drugiej strony trzeba stwierdzić że czasem warto złożyć reklamację.

Hasło "Cyfra+ Technologia + emocje" jest strzałem w dziesiątkę, bo technologię (np. multiroom) ciężko jest dostać, ale za to emocje są bardzo duże, niestety są to emocje negatywne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem przejść z komfortowego na prestiż HD ale cena mnie skutecznie odstraszyła :

 

 

Odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że po zmianie na Pakiet Prestiżowy HD+ zachowają się zniżki. Pragnę poinformować, iż opłata za lipiec i sierpień wyniesie 95 zł 10 gr. We wrześniu płatność wzrośnie do 110 zł 05 gr a od października do stycznia 2011 roku do kwoty 152 zł. Po okresie promocji kosz standardowy pakietu Prestiżowego HD+ wynosi 168 zł 90 gr.

Jeśli chciałby Pan wprowadzić zmiany, proszę o informację w e-mailu

zwrotnym.

 

W przypadku pojawienia się pytań, zapraszam do kontaktu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...