Skocz do zawartości

Gdzie można dostać Dekoder PVR Cyfry+


cytrynek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, zajrzyjcie do swoich aneksów (osoby, które przedłużały umowę bodaj w styczniu i później). Jeśli nie macie zapisu o odbiorze do 31 marca, to wg tego jaką dzisiaj odpowiedź otrzymałem od konsultanta (za pomocą formularza e-mail) NIE DOSTANIECIE żadnego listu. Informację tą potwierdziła mi konsultantka z CTA. Na moje pytanie co mam teraz robić pani odpowiedziała - uzbroić się w cierpliwość :lol: i czekać na dekodery u dystrybutorów nie przypisane do ludzi z listami, jak dobrze pójdzie może tak się stanie w kwietniu. Może. Ręce opadają. :censored:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przedłużałem w połowie grudnia i również dostałem odpowiedź , że nie dostanę żadnego listu . A na dodatek w aneksie mam wynajem tunera hd ( rozmawiałem z konsultantem o Pace PVR HD 500 , on tak wpisał i powiedział że będę mógł go odebrać w każdym punkcie ) i czekam na uwzględnienie reklamacji , bo z takim zapisem można odebrać tylko Philips 6201 bez dysku .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jestem z Wrocka mam list ale co z tego :/

Od 9 lutego jestem w posiadaniu listu upoważniającego mnie do odbioru dekodera (list wysłany 05.02.10 ).Po kontakcie telefonicznym w dniu otrzymania listu z punktem wymienionym w tym liście Pan poinformował mnie że właśnie im się skończyły dekodery pvr hd ale na początku przyszłego tygodnia na 100% będą mieli.Dzwoniłem tam jeszcze w piątek ale Pan poinformował mnie że dekodery będą na początku tygodnia.

Zadzwoniłem więc w poniedziałek ale tym razem już damski głos poinformował mnie, że (!!!???)dostawa była w piątek i że już nie mają dekoderów proszę dzwonić na początku przyszłego tygodnia!Zdziwiony zadzwoniłem na infolinie C+ i po rozmowie konsultantem zostałem poinformowany ,że mam pojechać tam z dekoderem który mam obecnie i skoro mam list to muszą mi wymienić/wydać dekoder.Jak się łatwo domyśleć oczywiście nie mieli,a przynajmniej tak zostałem poinformowany.Chociaż w podsłuchanej rozmowie Pani z punktu chyba z jej szefem padło stwierdzenie że 4 powinny być ale znikły(hokus pokus w komputerze są a w punkcie ich nie ma dostały nóg i zwiały!!).Czy tylko ja mam taki problem z wyminą dekodera????

Po co te kłamstwa na temat dostawy dekoderów,różne wersje w zależności z kim z tego punktu się rozmawia!!Kto tu nawalił C+ czy może w tym punkcie coś kręcą??? :censored:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I mamy jeszcze gorszy przypadek kolegi @circutor od naszego:/ Wydaje mi się, że to kręcą w tym punkcie. Cyfra wysłała Ci list więc dekoder też raczej został do dystrybutora wysłany i powinien czekać na Ciebie do 31 marca. A kiedy przedłużałes umowę?(chce wiedzieć bo sam czekam na ten list i jestem ciekawy po jakim czasie go otrzymałes) pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zagi82 ja na logikę wysuwam takie samo stanowisko. Skoro wysyłają ludziom listy, to też cyfra wie ile dekoderów muszą wysłać do punktu i kiedy ewentualnie dosłać nowe, dla kolejnych listów. Może ten punkt sprzedaje nielegalnie te dekodery, czy co? Nie wiem, pecha mają ludzie, którzy cierpią przez to...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MIKOLA - po pierwsze regulamin forum zabrania podawania linków do aukcji, a po drugie nie ma możliwości legalnego nabycia na własność dekodera Pace PVR HD 500gb jak i Phillips PVR HD 250gb o czym było już wiele razy napisane na tym forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jestem z Wrocka mam list ale co z tego :/

Od 9 lutego jestem w posiadaniu listu upoważniającego mnie do odbioru dekodera (list wysłany 05.02.10 ).Po kontakcie telefonicznym w dniu otrzymania listu z punktem wymienionym w tym liście Pan poinformował mnie że właśnie im się skończyły dekodery pvr hd ale na początku przyszłego tygodnia na 100% będą mieli.Dzwoniłem tam jeszcze w piątek ale Pan poinformował mnie że dekodery będą na początku tygodnia.

Zadzwoniłem więc w poniedziałek ale tym razem już damski głos poinformował mnie, że (!!!???)dostawa była w piątek i że już nie mają dekoderów proszę dzwonić na początku przyszłego tygodnia!Zdziwiony zadzwoniłem na infolinie C+ i po rozmowie konsultantem zostałem poinformowany ,że mam pojechać tam z dekoderem który mam obecnie i skoro mam list to muszą mi wymienić/wydać dekoder.Jak się łatwo domyśleć oczywiście nie mieli,a przynajmniej tak zostałem poinformowany.Chociaż w podsłuchanej rozmowie Pani z punktu chyba z jej szefem padło stwierdzenie że 4 powinny być ale znikły(hokus pokus w komputerze są a w punkcie ich nie ma dostały nóg i zwiały!!).Czy tylko ja mam taki problem z wyminą dekodera????

Po co te kłamstwa na temat dostawy dekoderów,różne wersje w zależności z kim z tego punktu się rozmawia!!Kto tu nawalił C+ czy może w tym punkcie coś kręcą??? :censored:

 

Odebrałem dzisiaj w Novisacie przy Zaporoskiej.

Zadzwoń do C+ i powiedz, żeby wysłali maila to tego APS-u z rezerwacją dekodera dla Ciebie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) no to ładnie;] czyli ja jak przedłużyłem umowę 8 lutego to chyba mogę się tego listu spodziewać ok. końca marca, początek kwietnia:/ Myślę jednak, że teraz chyba idzie to sprawniej, niż w okresie świątecznym i noworocznym i podobno nie biorą pod uwagę daty przedłużenia umowy tylko wysyłają list, kiedy się da...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oni są smieszni, napisałem do maila:

Witam.

Niedawno przedłużyłem umowę o abonament i proszę o informację kiedy, gdzie i w jaki sposób mogę odebrać dekoder PVR. Z góry dziękuję za odpowiedź.

Odpowiedź:

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że z uwagi na duże zainteresowanie terminalami HD PVR, nie są one dostępne we wszystkich punktach dystrybucyjnych CYFRY+.

 

Utrudnienia związane z otrzymaniem nowego sprzętu spotkały zarówno dotychczasowych, jak i nowych Abonentów. CYFRA+ na bieżąco stara się uzupełniać niedobory sprzętu w punktach. W imieniu CYFRY+, przepraszam za zaistniałą sytuację. Dołożono wszelkich starań, by taka sytuacja nie miała miejsca w przyszłości.

 

Proszę o dowiadywanie się czy u wybranego dystrybutora jest już dostępny sprzęt.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Z poważaniem,

 

 

Dziś napisałem ponownie:

Witam.

Mam problem związany z otrzymaniem dekodera PVR. Z maila od was wiem że mam się dowiadywać u wybranego dystrybutora czy ma te dekodery. Okazuje się ze w firmie ****** (celowo nie napisałem bo nie wiem czy mogę) w Legionowie ten sprzet jest dostępny bez problemu ale muszę miec list który mnie do tego upoważnia. Wy twierdzicie że tego listu nie muszę mieć.Prosze o wyjaśnienie mi tego.

 

Odpowiedź:

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż w związku ze wzrostem zainteresowania dekoderami HD PVR mogą występować braki sprzętu w punktach dystrybucyjnych.

 

Wyjaśniam, iż sytuacja ma charakter przejściowy. Proszę o bezpośredni kontakt z punktami dystrybucyjnymi w celu uzyskania precyzyjnych informacji na temat kolejnej dostawy sprzętu.

 

Lista autoryzowanych przedstawicieli CYFRY+ jest dostępna pod adresem:

 

http://www.cyfraplus.pl/_pro_znajdz-pun ... y-pro.html

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Z poważaniem,

 

 

 

KUR....dalej nic nie wiem

Aha, to że listu nie muszę miec wiem po wczesniejszej rozmowie na infolini.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie dziś odebrałem PVR HD 500 umowę podpisałem 18 listopada, dziś przyszedł list udałem się do regionalnego dystrybutora i od ręki odebrałem dekoder. Moja rada nic to nie da pisanie do nich, sam też pisałem, straszyłem itp nic to nie dało. Zawsze otrzymywałem taką samą odpowiedz jak cytujecie w tym poście. W końcu dałem spokój, szkoda nerwów. Cierpliwie trzeba czekać nic innego Wam nie pozostało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) no to ładnie;] czyli ja jak przedłużyłem umowę 8 lutego to chyba mogę się tego listu spodziewać ok. końca marca, początek kwietnia:/ Myślę jednak, że teraz chyba idzie to sprawniej, niż w okresie świątecznym i noworocznym i podobno nie biorą pod uwagę daty przedłużenia umowy tylko wysyłają list, kiedy się da...

 

 

Powodzenia życzę , ja czekam od początku grudnia :D , bombarduję ich mailami, ale to nic nie daje - ta sama śpiewka i ten sam tekst .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieoficjalna odpowiedź z centrum Rządzenia Cyfrą+:

 

Cyt.

" Wie Pan..., kiedyś było inaczej... Zamawialiśmy hurtowo np. 100.000 mediasatów, i były od ręki...

i są nadal, i Cyfra nie wie, co z tym zrobić... -- dlatego, dzisiaj, najpierw zbieramy zamówienia, później zamawiamy sprzęt...

bo , straty na dekoderach są ogromne... Dzisiaj, nawet gdybyśmy dopłacali 20 czy 50zł do umowy, nikt by nie wziął Philipsa DSB xzy DSX...

choć ich, w magazynach jest jeszcze kilka tysiaków....... Nie możemy sobie pozwolić, by nie sprzedany sprzęt nam zalegał..., dlatego , jak i z dekoderami Pace, tak i z Telewizorami LG jest jak jest... Średnio co dwa dni robocze, wysyłamy zamówienie do producenta telewizorów i odbiorników... Realizacja zamówienia trwa od miesiąca do 2 miesięcy... więc, sami nie wiemy, kiedy zamówiony TV czy dekoder trafi w ręce abonenta..."

 

To by się zgadzało...

Tak się młoda tłumaczyła, że.. przez chwilę byłem w stanie to zrozumieć :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...