Skocz do zawartości

Nowości na platformie Cyfra+ - stan aktualny


pitter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A ja właśnie nie mam i nie wiem jak to "pobudzić" :-)

 

Od tak:

Chyba Optimum jest odpowiednikiem Komfortowego+

 

Też nie macie podanych żadnych programów http://cyfraplus.pl/cyfra_oferta.html ??

Pokażę ci sztuczkę: http://www.cyfraplus.pl/cyfra_oferta.html - ta da :twisted: "www" w adresie - cała magia :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie jak błąd uprawnień z plikami albo błąd z adresem - rzeczywiście to pomaga. Szkoda tylko, że nadal w C+ jest na tyle drogo, że nie opłaca się rzucać Nki (szczególnie dla tych, którzy np. mają "Hollywood" za 68zł tak jak ja - odpowiednikiem w C+ będzie opcja Optimum HD+ za ok. 87zł, jednak za dodatkowe ligi, History i paczkę Polsatu nie chcę tyle dopłacać, szczególnie, że nie oglądam sportu :-) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyna nadzieja w promocjach i zniżkach, bo tak to szczerze oferta nie powala, Nka wychodzi o wiele korzystniej, oczywiście ja też sportu nie oglądam, więc nie patrzę pod względem jakiś tam lig tylko dobrego filmu czy dokumentu.

Pakiety według mnie są za bardzo okrojone, brak kupienia pojedynczego kanału HD w dowolnym pakiecie jest mało atrakcyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pakiety HD powinny mieć taką samą zawartość kanałów HD.W obecnej chwili jest wielce prawdopodobne ze nowości HD będą trafiały do wyższego pakietu.Nie wiem czy te zmiany to zasługa nowego prezesa ale IMHO nie są to zmiany w dobrym kierunku (z punktu widzenia klienta).

Rok temu przy bardzo dobrej promocji świątecznej zebrali najmniej klientów spośród trzech operatorów.Obawiam się ze po tych zmianach może być jeszcze gorzej.

No chyba że będzie promocja typu umowa na 13 miesięcy z czego 12 za 50%:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję , że się mylę, ale wydaje mi się , że odkryłem znacznie gorszą rzecz niż brak możliwości od teraz włączenia opcji dodatkowej w pakiecie "Start" :!:

 

Mianowicie na stronie Cyfry w dziale "opcje dodatkowe" po wybraniu pakietów Kompakt lub Optimum opcje dodatkowe HBO HD, Canal+ HD oraz Multipremium HD są nieaktywne!(tak jakby bez możliwości wyboru). Boje się iż to oznacza, że w tych pakietach nie ma możliwości wyboru kanałów Premium w HD :!::/ Czyżby od teraz będziemy zmuszeni wziąć wyższe pakiety "Komfort HD" lub "Optimum HD" aby móc cieszyć się Canalem+ w HD lub HBO HD :!::?:

 

Bardzo proszę mnie poprawić jeżeli to jest nieprawda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem w czym tkwi problem ale nie odkodowuje mi Polsatu, wszystkie pozostałe Polsaty tj. cafe, play, 2 chodzą bez problemu natomiast główny kanał Polsat wyskakuje komunikat "Kanał zakodowany". Nie wiem co może być przyczyną i jak temu zaradzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wywnioskowałem to jest pakiet kompakt HD+. On jest z opcją Canal+ HD. Niestety jesteśmy zmuszani tylko do kupna tylko tych 4 kanałów HD, które są w pakiecie Kompakt HD. Kijowo tylko, że nie można brać pojedynczo kanałów HD po 5 złotych

 

Jakby to zsumować:

Pakiet Kompakt

Opcja Canal+ HD

wychodzi:

42.9+39,9=82,8

Czyli musimy dopłacać 7 złotych więcej niż gdyby się dało wziąć opcję canal+ HD do pakietu Kompakt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem w czym tkwi problem ale nie odkodowuje mi Polsatu, wszystkie pozostałe Polsaty tj. cafe, play, 2 chodzą bez problemu natomiast główny kanał Polsat wyskakuje komunikat "Kanał zakodowany". Nie wiem co może być przyczyną i jak temu zaradzić.

 

Spróbuj zrobić reaktywację karty na ICA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję , że się mylę, ale wydaje mi się , że odkryłem znacznie gorszą rzecz niż brak możliwości od teraz włączenia opcji dodatkowej w pakiecie "Start" :!:

 

Mianowicie na stronie Cyfry w dziale "opcje dodatkowe" po wybraniu pakietów Kompakt lub Optimum opcje dodatkowe HBO HD, Canal+ HD oraz Multipremium HD są nieaktywne!(tak jakby bez możliwości wyboru). Boje się iż to oznacza, że w tych pakietach nie ma możliwości wyboru kanałów Premium w HD :!::/ Czyżby od teraz będziemy zmuszeni wziąć wyższe pakiety "Komfort HD" lub "Optimum HD" aby móc cieszyć się Canalem+ w HD lub HBO HD :!::?:

 

Bardzo proszę mnie poprawić jeżeli to jest nieprawda.

Halo, pobudka :!: Przecież z daleka widać, że Cyfra+ tak skonstruowała te pakiety, aby abonent musiał wziąć wyższy pakiet, dopiero wtedy abonent zobaczy interesujący go kanał :] I chyba to nie dziwne, "business is business" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem w czym tkwi problem ale nie odkodowuje mi Polsatu, wszystkie pozostałe Polsaty tj. cafe, play, 2 chodzą bez problemu natomiast główny kanał Polsat wyskakuje komunikat "Kanał zakodowany". Nie wiem co może być przyczyną i jak temu zaradzić.

 

Pobierz na nowo listę kanałów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję , że się mylę, ale wydaje mi się , że odkryłem znacznie gorszą rzecz niż brak możliwości od teraz włączenia opcji dodatkowej w pakiecie "Start" :!:

 

Mianowicie na stronie Cyfry w dziale "opcje dodatkowe" po wybraniu pakietów Kompakt lub Optimum opcje dodatkowe HBO HD, Canal+ HD oraz Multipremium HD są nieaktywne!(tak jakby bez możliwości wyboru). Boje się iż to oznacza, że w tych pakietach nie ma możliwości wyboru kanałów Premium w HD :!::/ Czyżby od teraz będziemy zmuszeni wziąć wyższe pakiety "Komfort HD" lub "Optimum HD" aby móc cieszyć się Canalem+ w HD lub HBO HD :!::?:

 

Bardzo proszę mnie poprawić jeżeli to jest nieprawda.

 

Gdy w niedzielę wieczorem dzwoniłem do CTA w celu włączenia opcji 5xHD to zapytałem o tą kwestię. Konsultantka powiedziała mi, że jeżeli wyłączę u siebie opcję dodatkową C+ HD to przy moim pakiecie w przyszłości nie będę miał już możliwości ponownego jej włączenia. To samo dotyczy opcji HBO HD. W tej chwili programy CANAL+ FILM HD, CANAL+ SPORT HD i HBO HD można oglądać wyłącznie w pakietach KOMPAKT HD+, OPTIMUM HD+ i PRESTIŻ HD+...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal będziesz miał HD MIX, jak sobie go zakupiłeś to nadal masz i nadal go opłacasz. Oferta z nowy,mi pakietami dotyczy tylko nowych klientów, dotychczasowvch któym ko0ńczy sie umowa lub tych którzy chcą zmienić pakiet. Jeśli masz obecnie komfortowy+ i hdmix to nadal go opłacasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...