Dr.STech Opublikowano 10 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2021 Albo popłacz jeszcze 5 postów nic nie robiąc i może to coś pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peja88 Opublikowano 10 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2021 23 minuty temu, tyrla napisał: Wyloguj się i zaloguj ponownie, albo zainstaluj ponownie aplikacje. Nic to nie dało 7 minut temu, Dr.STech napisał: Albo popłacz jeszcze 5 postów nic nie robiąc i może to coś pomoże Próbuje działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 10 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2021 Jaki masz tablet ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peja88 Opublikowano 10 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2021 Lenovo Tab M 10 fhd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2021 (edytowane) Wejdź w ustawienia C+ Streaming na Maksimum Edytowane 10 Października 2021 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 13 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2021 Aktualizacja z 6.10 wnosi jakieś ciekawe poprawki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
praspp Opublikowano 13 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2021 Przede wszystkim tajne, trudno stwierdzić czy ciekawe. No dobra, można znowu wyswietlić opcje "Debug" i nadal dziala funkcja braku możliwisci pobrania tresci na urzadzenie klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 13 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2021 Chyba najczęściej aktualizowana aplikacja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 13 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2021 A naprawili +18 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
praspp Opublikowano 13 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2021 Nie wiem, nie ogladam takich treści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 13 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2021 Może to jest w planach przy 20- tej poprawce aplikacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 13 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2021 Może naprawiają w wersji 6.0.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 14 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2021 Odnośnie tej aktualizacji. Nie ma nikt z Was problemów z oglądaniem Live TV? U mnie średnio po kilkunastu minutach oglądania zawsze wywala błąd UPES_187. Wróciłem do 5.2.1 i tutaj bez tego błędu jak wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2021 Ogladam już jakieś półtora godziny i nic się nie dzieje. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 14 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2021 Odnośnie tej aktualizacji. Nie ma nikt z Was problemów z oglądaniem Live TV? U mnie średnio po kilkunastu minutach oglądania zawsze wywala błąd UPES_187. Nic takiego u mnie się nie dzieje. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkzk81 Opublikowano 14 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2021 2 godziny temu, nix124 napisał: Odnośnie tej aktualizacji. Nie ma nikt z Was problemów z oglądaniem Live TV? U mnie średnio po kilkunastu minutach oglądania zawsze wywala błąd UPES_187. Wróciłem do 5.2.1 i tutaj bez tego błędu jak wcześniej. U mnie na Androidzie na tv jest to samo. Możliwe , że nie ma tego błędu na przystawkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 14 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2021 (edytowane) Oglądam mecz na Polsat Sport Premium 1 na telewizorze z android 7 i żadnych problemów nie ma. Testuję częściej ostatnio apkę pod kontem ewentualnego korzystania online z oferty w przyszłości. Edytowane 14 Października 2021 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkzk81 Opublikowano 14 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2021 @lakiman może masz starszą wersję aplikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 14 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2021 Wersja 5.3.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkzk81 Opublikowano 14 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2021 Widocznie nie u wszystkich. U mnie i nix124 już wywala ten błąd z oglądania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 14 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2021 (edytowane) Jeszcze sprawdzę na Play Box 2. * Jest wszystko w porządku. Edytowane 14 Października 2021 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 15 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2021 I to jest właśnie to co najbardziej mnie denerwuje w przypadku tej aplikacji na Android TV. Całkowita losowość w przypadku kolejnych aktualizacji. Nie wiadomo co się tym razem zepsuje i u kogo, bo to już nie pierwszy raz, że coś u jednych działa, a u innych jest zepsute. Nie przypominam sobie podobnych cyrków z żadną inną aplikacją, wszędzie albo coś działa bezproblemowo albo jak już co padnie to raczej u wszystkich. Wcześniej jak były jeszcze wersje z 4 na początku wszystko związane z Live TV działało do pewnego momentu dobrze. Potem z którąś mniejszą aktualizacją (nadal początek to wersja 4) pojawił się problem, że co jakiś czas obraz się zatrzymywał, dźwięk się cofał o kilka sekund i jak już nadrobił znowu do obrazu to leciało dalej równo. Irytujące jak [beep]a. Powrót do wersji 4.10.2, czyli ostatniej na której się to nie działo magicznie rozwiązywał sprawę. Oczywiście problem nie występował u wszystkich, a raczej u mniejszości, ale wiem, że oprócz mnie były takie osoby. W pewnym momencie Canal+ stwierdził (jak była już wydana wersja 5.1 bodajże), że zabronią korzystania ze starej wersji (pojawiała się plansza, że aplikacja jest przestarzała i konieczna jest aktualizacja, nic innego nie dało się zrobić) i wymusił aktualizację do nowej wersji. A tutaj nadal wspomniany wcześniej problem. Uporali się z tym dopiero w kolejnej wersji 5.2, ale żeby nie było za dobrze to skopali kolejną rzecz, jak się można domyślić też nie u wszystkich. Jak się poogląda dłużej jeden kanał, dłużej, czyli wystarczy około godzina, to jest problem z włączeniem jakiegokolwiek innego kanału - robi się czarny obraz, w tle jest nadal aktualny dźwięk i kręci się różowe kółeczko. Albo jest się cierpliwym i się poczeka około 5 minut i kanał się zmieni w końcu w tym czasie albo są dwa inne rozwiązania. Oba irytujące - albo trzeba wyłączyć całkowicie aplikację (ale nie wyjść tylko do strony głównej Android TV, tylko trzeba w opcjach wymusić zatrzymanie aplikacji Canal+, aby włączyła się ponownie od zera), druga opcja to zmiana profilu oglądającego w samej aplikacji - to jest znacznie szybsze, ale równie irytujące. I teraz kolejna ciekawostka - dziwnym trafem problem rozwiązano kilka dni temu jeszcze przed tą aktualizacją 5.3 i w końcu znowu wszystko działało jak należy. No i teraz przychodni ta nowa wersja 5.3 i dzieje się to co napisałem wcześniej. Po kilkunastu minutach na każdym kanale błąd UPES_187. Wróciłem do 5.2.1 i tutaj jak pisałem wszystko działa poprawnie. Na tej wersji na razie zostaję, ale z czasem pewnie znowu wymuszą aktualizację, a czy problem rozwiążą tego nie wiadomo. I nie jest to kwestia konkretnego urządzenia - w moim przypadku Mi Boxa, bo sprawdzałem na innym i działo / teraz też się dzieje dokładnie to samo. Do tej pory nie udało mi się ustalić na 100% od czego to zależy, Być może to konkretne CDNy, ale kłóci mi się to z tym, że na jednej wersji aplikacji działałoby wszystko ok, a na kolejnej już nie. Już nie będę wspominał o słynnych problemach z kanałami eventowymi, ale te od początku chociaż są u wszystkich. Tenis działa, mecze piłki nożnej nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavo_ Opublikowano 15 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2021 U mnie też jest ten błąd UPES_187. I to po 7-10min. Masakra, strasznie to irytujące. A już się cieszyłem bo po aktualizacji o wiele szybciej kanały się załączały niż wcześniej. Teraz 1-2s a wcześniej nawet 5-15s (!) Sprzęt to Android TV na Philipsie PUS8535. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 15 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2021 10 minut temu, nix124 napisał: Już nie będę wspominał o słynnych problemach z kanałami eventowymi, ale te od początku chociaż są u wszystkich. Tenis działa, mecze piłki nożnej nie. Tutaj pełna zgoda. 11 minut temu, slavo_ napisał: U mnie też jest ten błąd UPES_187. I to po 7-10min. Masakra, strasznie to irytujące. A już się cieszyłem bo po aktualizacji o wiele szybciej kanały się załączały niż wcześniej. Teraz 1-2s a wcześniej nawet 5-15s (!) Sprzęt to Android TV na Philipsie PUS8535. Oglądałem wczoraj na Play Now Box(2) oraz wieczorem na Mi Box S i wszystko śmigało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 15 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2021 @slavo_ @kkzk81 @nix124skontaktujcie się z działem technicznym Canal+. Gdy był problem z dźwiękiem w aplikacji w grudniu 2020 i to był też problem ogólny , ale nie u wszystkich , po takich zgłoszeniach dość szybko rozwiązano sprawę...kolejną aktualizacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.