Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

17 minut temu, FazaFm napisał:

Wiem już dlaczego nie mam dostępu do wszystkich 40 kanałów jakie dodali. Mam dopełnienie do extra, a nie pakiet  extra wiec w usłudze canal + online nie mam kilku programów. 

FazaFm pisz reklamacje bedziesz miał wszystko masz taki sam przypadek jak mój reklamacja pomogła, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, PawelTSW napisał:

Większej bzdury nie słyszałem 

@kingofsouth a Ty się zdecyduj. Najpierw narzekasz, że "żenada", a potem piszesz że Ci to lata.

 

Jest zenada. Nie wszyscy są w tak komfortowej sytuacji jak ja.  ;)

Są osoby liczące na to,  że na starszym Tizenie Online się pojawi.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok . Dzięki za wyjaśnienie . Konsultant tak mi powiedział na czacie. Mówiłem ze przecież płace za dopełnienie. Ten twierdził że dopełnienie nie obejmuje tych kanałów w canal + online i musiałbym zmienić na pakiet extra który jest droższy od tego co mam o 15 zł

Edytowane przez Sentence
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, FazaFm napisał:

Ok . Dzięki za wyjaśnienie . Konsultant tak mi powiedział na czacie. Mówiłem ze przecież płace za dopełnienie. Ten twierdził że dopełnienie nie obejmuje tych kanałów w canal + online i musiałbym zmienić na pakiet extra który jest droższy od tego co mam o 15 zł


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

ja sie z nimi bujalem tydzien czasu na infolini nic Ci nie pomoga, kaza tylko kupowac po reklamacji dodali kanaly z dopełnienia trzyma kciuki 👍

Edytowane przez cholek225
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, FazaFm napisał:

Ok piszę zatem reklamacje. Wysyłałeś na email czy przez strefę klienta ?

Zaniosłem osobiśćie do punktu na odpowiedź czekałem pare dni. Ale mozna przez Stefe,email i listownie czas oczekiwa na odpowiedz do 30 dni niewiem od czego to zależy ile się czeka,na odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dość szybko dostałem odpowiedź na reklamacje.

Szanowny Panie,

informuję, że kanały, które Pan wymienił nie wchodzą w skład Pana pakietu głównego, a są dostępne w opcji dodatkowej (dopełnienie do Extra+). W usłudze Canal + online, która jest darmowa dla Abonentów telewizji satelitarnej, dostępne są tylko kanały z pakietu głównego. Poniżej zamieszczam listę kanałów dostępnych dla Pana online.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaznaczyłem iż jest to reklamacja. Wysłałem z formularza nie mam możliwości wyboru do kogo to trafi. Kończy mi się umowa za parę miesięcy. Więc zobaczymy jak wtedy się będą składać. Też o tym pomyślałem że usługi HBO Cinemax Filmbox nie mieszczą się w pakiecie podstawowym więc w każdej chwili mogą powiedzieć to samo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)
19 minut temu, FazaFm napisał:

No i dość szybko dostałem odpowiedź na reklamacje.

Szanowny Panie,

informuję, że kanały, które Pan wymienił nie wchodzą w skład Pana pakietu głównego, a są dostępne w opcji dodatkowej (dopełnienie do Extra+). W usłudze Canal + online, która jest darmowa dla Abonentów telewizji satelitarnej, dostępne są tylko kanały z pakietu głównego. Poniżej zamieszczam listę kanałów dostępnych dla Pana online.

Ale kpina. Jakoś ja mam dokupiony osobno pakiet CANAL+ czy pakiet Filmbox w gratisie i są dostępne Online.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w ich regulaminie jest gdzieś zapis że wszystko co dobieramy jako dopełnienie do danego pakietu nie wchodzi w skład kanałow dostępnych w canal+ online ?

U mnie działa canal+ online na samsungu z 2018 jednak widać błędy językowe w kilku miejscach. Samo działanie aplikacji jest różnej. Jak się przywiesi to trzeba wyłączyć tv i chwilę odczekać. Jak działa płynnie to działa w miarę ok. 

Dostałem odpowiedź na kolejnego emaila. Tyle sobie można popisać.

Szanowny Panie,

informuję, że nie ma osób, które w Canal + online posiadają dostęp do kanałów wchodzących w skład dopełnienia. Nie płaci Pan za dostęp do Canal + online. W celu zwiększenia ilości kanałów online, konieczne jest zwiększenie pakietu głównego, lub założenie płatnego konta.
 

Edytowane przez FazaFm
Dodanie tekstu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kocik89U mnie pojawia się komunikat- "Ta strona internetowa jest niedostępna" wraz z kodem...

TV wyłączę z prądu, może coś pomoże. 😂

 

Edit: 1. "Kółeczko" które pojawiało się podczas ładowania na środku, zostało teraz skierowano w prawy dolny róg. 

2. Przed załadowaniem kanału, pojawią się na 2-3 sekundy grafika danej audycji.

Wychodzi na to, że technicy coś grzebią w aplikacji. 

Edytowane przez andrzejgratis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...