Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

najpierw trzeba zrobić punkty styku lub lokalny backup, 4k zaora łącze i będzie obcinanie przepustowości na serwerach końcowych użytkowników.

a gdzie jeszcze pozostałe usługi, to nie jest w interesie żadnego operatora netu który ma własna usługę tv.

Edytowane przez LorDx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Niestety sporo czasu  Czekamy na noworoczne niespodzianki.
Chyba każdemu już minął okres darmowych, pierwszych miesięcy. Fakt, są jeszcze vouchery, które płatne są od 10zł wzwyż. 


Jak sie jest abo PC+ , to nie ma problemu.
Wiekszosc z nas piszących w tym dziale to abonenci tej platformy :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba coś się zmieniło bo wcześniej też nieoficjalnie C+ 4K miał być za 10 zl niezależnie czy pakiet Sport czy Film.

 

Czyli dla klientów spoza PC+ taka  " przyjemność" za 110 zł.

Drogo, zwłaszcza że sport nie zachwyca jakością.

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, lukimann napisał:

Nie. 

Ostatnio oglądałem film C+ na żądanie i programy na National G.

Żadnych problemów.

 

Co ciekawe, te problemy mam od wczoraj przy 2 różnych dostawcach internetu. Netflix włączyłem na 2 urządzeniach i śmigał aż miło więc problem z netem odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, kingofsouth napisał:

Nie jest i mam nadzieje , ze nie bedzie .
Cinemax , Canal+4K , Eurosporty , niech nam dodadzą, ale nie ten badziew default_wink.png
 

" Będzie. Tylko nieco później, niż w usłudze satelitarnej " - taką odpowiedź otrzymałem od konsultanta. 

A niby dlaczego ma nie być, skoro wchodzi w skład oferty C+? 

Skoro jest Domo o gotowaniu i remontach, to mogą być turecki-hiszpańskie seriale ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i niestety mimo, że mi na aplikacji zalezy, to muszę się z nią póki co pożegnać. Kolejny dzień i znowu wieczorem ok 21 nie da się oglądać. Spadki jakości co kilka sekund do minimum, aż do buforowania. Jeszcze ok 19.30 testowałem przez 10 minut i bitrate był maksymalny. Kombinowałem ze zmianą DNS, podpinałem kabel zamiast na wifi, sprawdzałem zarówno na laptopie jak i tv i wszędzie tak samo. Speedtest pokazuje ok 25-30 mb/s, inne serwisy działają wyśmienicie. Macie jeszcze jakiś pomysł czy trzeba cierpliwie czekać na techników C+ ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co tu technik pomoże skoro oni nie są odpowiednio przygotowani na takie nadawanie? Póki to będzie traktowane jako dodatek do telewizji satelitarnej, to nie spodziewaj się że to będzie działać lepiej.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzw. technik mógłby coś zrobić, skoro problem jest marginalny co widać na tym forum ale jednak niektórych dotyczy więc mogliby poszukać źródła problemu. To nie jest sprawa tego typu, że padła cała przepustowość serwera i wszyscy płaczą bo u prawie wszystkich działa. Niektórzy tu pisali o problemach z kanałami live a u mnie występuje problem z bliblioteką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Rasheed napisał:

No i niestety mimo, że mi na aplikacji zalezy, to muszę się z nią póki co pożegnać. Kolejny dzień i znowu wieczorem ok 21 nie da się oglądać. Spadki jakości co kilka sekund do minimum, aż do buforowania. Jeszcze ok 19.30 testowałem przez 10 minut i bitrate był maksymalny. Kombinowałem ze zmianą DNS, podpinałem kabel zamiast na wifi, sprawdzałem zarówno na laptopie jak i tv i wszędzie tak samo. Speedtest pokazuje ok 25-30 mb/s, inne serwisy działają wyśmienicie. Macie jeszcze jakiś pomysł czy trzeba cierpliwie czekać na techników C+ ?

Spróbuj się skontaktować że swoim operatorem. Mi kiedyś hbo nie działało prawie wcale przez kilka dni na Internecie kablowym, a przez net komórkowy nie było problemów.  Netflix w tym samym czasie działał. Hbo twierdzili, że u nich ok. Okazało się że mimo braku spadków prędkości neta była awaria u operatora kablówki. Możliwe że ten sam problem masz z aplikacją canal plus i np. Internet ma przecięte jakieś porty lub serwisy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ciekawe, że oprócz Ciebie raczej nikt  nie  zgłosił  takiego problemu na forum, tym bardziej że sprawa dotyczy treści na żądanie.

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.12.2020 o 10:46, 100dziez napisał:

Witam, 

 

U mnie jest ten sam problem, obraz nie jest płynny, przycina. Nie ma znaczenia czy oglądam live czy VOD. Canal + sugeruje, że to wina internetu. W tej chwili mam 1Gb z INEA. 

 

 

Nie do końca tylko ja, bo pojedyncze osoby też o tym pisały choć przede wszystkim o kanałach live - być może nie sprawdzały VOD.

Trudno, czas wrócić do tv-sat. Napisałem do C+ ale na razie nie raczyli dopowiedzieć. Zreszta, poradzą by wyczyścić pamięć podręczną itp ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już czekam ponad tydzień na odp odnośnie kwesti częstego buforowania tylko kanałów live podczas gdy vod, netflix śmiga aż miło. Na pewno optymalizacja przesyłu video live leży. Niestety nikt nie raczy odpowiedzieć. Druga kwestia do C+ online czy jest jakaś możliwość zalogować się do hbo go posiadając pakiet Film czy tylko taką opcję mają platformersi;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Tymek13 napisał:

Ja już czekam ponad tydzień na odp odnośnie kwesti częstego buforowania tylko kanałów live podczas gdy vod, netflix śmiga aż miło. Na pewno optymalizacja przesyłu video live leży. Niestety nikt nie raczy odpowiedzieć. Druga kwestia do C+ online czy jest jakaś możliwość zalogować się do hbo go posiadając pakiet Film czy tylko taką opcję mają platformersi;))

mylisz pojęcia, c+ płacisz za dostęp, po gwarancje przepustowości z tym hostem zgłoś się do lokalnego operatora. 

mi nic nie tnie, mam 300mb i netia ma umowę z CDN

niektóre kanały live lecą z orange :) np. ec06-poz1.waw2.cache.orange.pl

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kingofsouth napisał:

Połączenie kablowe to podstawa ;)

Dokładnie, teraz wszystko ładnie śmiga ( dzięki radom :-) userów z forum) , przez wifi było z tym różnie, a największe problemy były z  aplikacją HBO GO. Dostawca interntetu UPC, 150 mb/s.

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już czekam ponad tydzień na odp odnośnie kwesti częstego buforowania tylko kanałów live podczas gdy vod, netflix śmiga aż miło. Na pewno optymalizacja przesyłu video live leży. Niestety nikt nie raczy odpowiedzieć. Druga kwestia do C+ online czy jest jakaś możliwość zalogować się do hbo go posiadając pakiet Film czy tylko taką opcję mają platformersi;))
Jeżeli masz możliwość, to sprawdź czy masz tak samo na innym łączu (np. przez LTE puszczone z komórki). Podejrzewam, że nie będziesz miał buforowania - wtedy atakuj swojego lokalnego dostawcę Internetu.
Ja miałem podobnie z Netflixem (wszystko inne śmigało bez problemów, na innym łączu Netflix również śmigał bez zarzutów) - przyczyną były zatory w węźle wymiany ruchu PLIX w Warszawie (mój lokalny dostawca [białystok] miał tam za małą przepustowość, albo po prostu coś im się przytkało na portach - tego już się nie dowiedziałem).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale w moim przypadku problem jest u 2 różnych dostawców, choć niestety nie mogę sprawdzić dla pewności jak jest na LTE bo nie jestem w zasięgu. Nie znam sie, może ci 2 dostawcy korzystają z tych samych łączy ? Skontaktuję się z jednym z nich.

W dniu 27.12.2020 o 08:10, mm20 napisał:

1. Włącz konsole w przeglądarce i puść MTR w godzinach szczytu do serwerów redCDN które wyskoczą to zobaczysz straty o których mówie.

 

2. Na stronie www kliknij prawym i daj debugowanie, następnie:

tracert do cdna

winmtr do cdn'a

 

 

Zrobiłem to u siebie ale nie wiem czy dobrze to robię, bo podajecie tu CDN "t5-n02.cdn-ncplus.pl" co z nazwy wskazuje że jest z C+ ale u mnie gdy włącze informację o debugowaniu to mam CDN https://ec02.ktw1.cache.orange.pl

 

Clipboard02.jpg

 

Proszę o interpretację bo jestem w tym zielony. Ja tylko widzę, że podróżuję do Pragi :) Zanotowałem niewielkie zacięcia, zrobię później screena gdy będę miał takie zacięcia jak zwykle wieczorem.

 

Edycja:

 

W kolejnej próbie znów duże straty w hoscie 188.47.223.22, ponad 30%. To host z Orange z tego co wygoooglowałem. Co mogę z tym zrobić, internet nie jest z Orange.

Edytowane przez Rasheed
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PawelU1981

Ja znow chcialem aktywowac voucher, ktory dostalem mailem i kicha. Chca podania nr karty platniczej, a okienko do jego podania nieaktywne z info nie posiadasz w tej chwili zadnej metody platnosci. Tragedia! Jest to tak niedopracowane, ze odechciewa sie korzystac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...