LorDx Opublikowano 28 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2020 (edytowane) najpierw trzeba zrobić punkty styku lub lokalny backup, 4k zaora łącze i będzie obcinanie przepustowości na serwerach końcowych użytkowników. a gdzie jeszcze pozostałe usługi, to nie jest w interesie żadnego operatora netu który ma własna usługę tv. Edytowane 28 Grudnia 2020 przez LorDx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 28 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2020 Niestety sporo czasu Czekamy na noworoczne niespodzianki. Chyba każdemu już minął okres darmowych, pierwszych miesięcy. Fakt, są jeszcze vouchery, które płatne są od 10zł wzwyż. Jak sie jest abo PC+ , to nie ma problemu.Wiekszosc z nas piszących w tym dziale to abonenci tej platformy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 28 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2020 (edytowane) To chyba coś się zmieniło bo wcześniej też nieoficjalnie C+ 4K miał być za 10 zl niezależnie czy pakiet Sport czy Film. Czyli dla klientów spoza PC+ taka " przyjemność" za 110 zł. Drogo, zwłaszcza że sport nie zachwyca jakością. Edytowane 28 Grudnia 2020 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 28 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2020 1 godzinę temu, lukimann napisał: Nie. Ostatnio oglądałem film C+ na żądanie i programy na National G. Żadnych problemów. Co ciekawe, te problemy mam od wczoraj przy 2 różnych dostawcach internetu. Netflix włączyłem na 2 urządzeniach i śmigał aż miło więc problem z netem odpada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 9 godzin temu, kingofsouth napisał: Nie jest i mam nadzieje , ze nie bedzie . Cinemax , Canal+4K , Eurosporty , niech nam dodadzą, ale nie ten badziew " Będzie. Tylko nieco później, niż w usłudze satelitarnej " - taką odpowiedź otrzymałem od konsultanta. A niby dlaczego ma nie być, skoro wchodzi w skład oferty C+? Skoro jest Domo o gotowaniu i remontach, to mogą być turecki-hiszpańskie seriale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szopek Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 A czy wiadomo coś o aplikacji na tizen? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 Będzie w niedalekiej przyszłości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
100dziez Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 W dniu 27.12.2020 o 11:26, NightRiders87 napisał: Co do kanałów TVP myślę że pójdą drogą play now bo już dodają u nas TVP programy w pakiecie fun info. Przez WiFi czy Ethernet? Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka Ethernet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 No i niestety mimo, że mi na aplikacji zalezy, to muszę się z nią póki co pożegnać. Kolejny dzień i znowu wieczorem ok 21 nie da się oglądać. Spadki jakości co kilka sekund do minimum, aż do buforowania. Jeszcze ok 19.30 testowałem przez 10 minut i bitrate był maksymalny. Kombinowałem ze zmianą DNS, podpinałem kabel zamiast na wifi, sprawdzałem zarówno na laptopie jak i tv i wszędzie tak samo. Speedtest pokazuje ok 25-30 mb/s, inne serwisy działają wyśmienicie. Macie jeszcze jakiś pomysł czy trzeba cierpliwie czekać na techników C+ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 (edytowane) A co tu technik pomoże skoro oni nie są odpowiednio przygotowani na takie nadawanie? Póki to będzie traktowane jako dodatek do telewizji satelitarnej, to nie spodziewaj się że to będzie działać lepiej. Edytowane 30 Grudnia 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 Tzw. technik mógłby coś zrobić, skoro problem jest marginalny co widać na tym forum ale jednak niektórych dotyczy więc mogliby poszukać źródła problemu. To nie jest sprawa tego typu, że padła cała przepustowość serwera i wszyscy płaczą bo u prawie wszystkich działa. Niektórzy tu pisali o problemach z kanałami live a u mnie występuje problem z bliblioteką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ztomasz Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 8 godzin temu, Rasheed napisał: No i niestety mimo, że mi na aplikacji zalezy, to muszę się z nią póki co pożegnać. Kolejny dzień i znowu wieczorem ok 21 nie da się oglądać. Spadki jakości co kilka sekund do minimum, aż do buforowania. Jeszcze ok 19.30 testowałem przez 10 minut i bitrate był maksymalny. Kombinowałem ze zmianą DNS, podpinałem kabel zamiast na wifi, sprawdzałem zarówno na laptopie jak i tv i wszędzie tak samo. Speedtest pokazuje ok 25-30 mb/s, inne serwisy działają wyśmienicie. Macie jeszcze jakiś pomysł czy trzeba cierpliwie czekać na techników C+ ? Spróbuj się skontaktować że swoim operatorem. Mi kiedyś hbo nie działało prawie wcale przez kilka dni na Internecie kablowym, a przez net komórkowy nie było problemów. Netflix w tym samym czasie działał. Hbo twierdzili, że u nich ok. Okazało się że mimo braku spadków prędkości neta była awaria u operatora kablówki. Możliwe że ten sam problem masz z aplikacją canal plus i np. Internet ma przecięte jakieś porty lub serwisy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 Tak, tylko że akurat 2 dni temu zmieniłem operatora a problemy występują od 4 dni. Czyli ten sam problem musiałby dotyczyć 2 różnych operatorów co byłoby dziwnym zbiegiem okoliczności. No i gdyby w ogóle jeszcze nie działało ale to dotyczy tylko godzin szczytu czyli gdzieś od 20.30. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 (edytowane) To ciekawe, że oprócz Ciebie raczej nikt nie zgłosił takiego problemu na forum, tym bardziej że sprawa dotyczy treści na żądanie. Edytowane 30 Grudnia 2020 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 W dniu 27.12.2020 o 10:46, 100dziez napisał: Witam, U mnie jest ten sam problem, obraz nie jest płynny, przycina. Nie ma znaczenia czy oglądam live czy VOD. Canal + sugeruje, że to wina internetu. W tej chwili mam 1Gb z INEA. Nie do końca tylko ja, bo pojedyncze osoby też o tym pisały choć przede wszystkim o kanałach live - być może nie sprawdzały VOD. Trudno, czas wrócić do tv-sat. Napisałem do C+ ale na razie nie raczyli dopowiedzieć. Zreszta, poradzą by wyczyścić pamięć podręczną itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymek13 Opublikowano 31 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2020 Ja już czekam ponad tydzień na odp odnośnie kwesti częstego buforowania tylko kanałów live podczas gdy vod, netflix śmiga aż miło. Na pewno optymalizacja przesyłu video live leży. Niestety nikt nie raczy odpowiedzieć. Druga kwestia do C+ online czy jest jakaś możliwość zalogować się do hbo go posiadając pakiet Film czy tylko taką opcję mają platformersi;)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkzk81 Opublikowano 31 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2020 Posiadacze pakietu Film nie mają dostępu do HBO GO. Mają jedynie dostęp do HBO OD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 31 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2020 17 minut temu, kkzk81 napisał: Posiadacze pakietu Film nie mają dostępu do HBO GO. Nie mają HBO GO , gdyż go nie ma w OTT Canal+. Za to osoby mające w swoim abonamencie w PC+ HBO mają dostęp do biblioteki HBO OD w aplikacji OTT Canal+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 31 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2020 42 minuty temu, Tymek13 napisał: Ja już czekam ponad tydzień na odp odnośnie kwesti częstego buforowania tylko kanałów live podczas gdy vod, netflix śmiga aż miło. Na pewno optymalizacja przesyłu video live leży. Niestety nikt nie raczy odpowiedzieć. Druga kwestia do C+ online czy jest jakaś możliwość zalogować się do hbo go posiadając pakiet Film czy tylko taką opcję mają platformersi;)) mylisz pojęcia, c+ płacisz za dostęp, po gwarancje przepustowości z tym hostem zgłoś się do lokalnego operatora. mi nic nie tnie, mam 300mb i netia ma umowę z CDN niektóre kanały live lecą z orange np. ec06-poz1.waw2.cache.orange.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inspektor Opublikowano 31 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2020 To wszystko zależy od operatora sieci, ja mam internet z T-mobile, średnio wychodzi ok. 24 Mb/sekundę i nic mi nie przycina. Cytat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 31 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2020 Neostrada Orange 80 Mb/s i też nic nie przycina. Połączenie kablowe to podstawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 31 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2020 (edytowane) 2 godziny temu, kingofsouth napisał: Połączenie kablowe to podstawa Dokładnie, teraz wszystko ładnie śmiga ( dzięki radom userów z forum) , przez wifi było z tym różnie, a największe problemy były z aplikacją HBO GO. Dostawca interntetu UPC, 150 mb/s. Edytowane 31 Grudnia 2020 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 31 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2020 Ja już czekam ponad tydzień na odp odnośnie kwesti częstego buforowania tylko kanałów live podczas gdy vod, netflix śmiga aż miło. Na pewno optymalizacja przesyłu video live leży. Niestety nikt nie raczy odpowiedzieć. Druga kwestia do C+ online czy jest jakaś możliwość zalogować się do hbo go posiadając pakiet Film czy tylko taką opcję mają platformersi;))Jeżeli masz możliwość, to sprawdź czy masz tak samo na innym łączu (np. przez LTE puszczone z komórki). Podejrzewam, że nie będziesz miał buforowania - wtedy atakuj swojego lokalnego dostawcę Internetu.Ja miałem podobnie z Netflixem (wszystko inne śmigało bez problemów, na innym łączu Netflix również śmigał bez zarzutów) - przyczyną były zatory w węźle wymiany ruchu PLIX w Warszawie (mój lokalny dostawca [białystok] miał tam za małą przepustowość, albo po prostu coś im się przytkało na portach - tego już się nie dowiedziałem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 31 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2020 (edytowane) No ale w moim przypadku problem jest u 2 różnych dostawców, choć niestety nie mogę sprawdzić dla pewności jak jest na LTE bo nie jestem w zasięgu. Nie znam sie, może ci 2 dostawcy korzystają z tych samych łączy ? Skontaktuję się z jednym z nich. W dniu 27.12.2020 o 08:10, mm20 napisał: 1. Włącz konsole w przeglądarce i puść MTR w godzinach szczytu do serwerów redCDN które wyskoczą to zobaczysz straty o których mówie. 2. Na stronie www kliknij prawym i daj debugowanie, następnie: tracert do cdna winmtr do cdn'a Zrobiłem to u siebie ale nie wiem czy dobrze to robię, bo podajecie tu CDN "t5-n02.cdn-ncplus.pl" co z nazwy wskazuje że jest z C+ ale u mnie gdy włącze informację o debugowaniu to mam CDN https://ec02.ktw1.cache.orange.pl Proszę o interpretację bo jestem w tym zielony. Ja tylko widzę, że podróżuję do Pragi Zanotowałem niewielkie zacięcia, zrobię później screena gdy będę miał takie zacięcia jak zwykle wieczorem. Edycja: W kolejnej próbie znów duże straty w hoscie 188.47.223.22, ponad 30%. To host z Orange z tego co wygoooglowałem. Co mogę z tym zrobić, internet nie jest z Orange. Edytowane 31 Grudnia 2020 przez Rasheed Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 1 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2021 Ja znow chcialem aktywowac voucher, ktory dostalem mailem i kicha. Chca podania nr karty platniczej, a okienko do jego podania nieaktywne z info nie posiadasz w tej chwili zadnej metody platnosci. Tragedia! Jest to tak niedopracowane, ze odechciewa sie korzystac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.