Socios1899 Opublikowano 24 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2020 2 godziny temu, ircios napisał: Ale kogo to wina? Napewno nie urządzenia. Słaby sygnał wifi i problem prawie w każdym urządzeniu. Mam Mi Box Stick. Słabe wifi, ale nie rwie, a gdyby rwało to zapewniłbym lepszy sygnał. . No nie wiem kolego.. Miałem w domu dwa... Grzeją się jak kotlety... Zasięg wifi na poziomie 80%.... Delikatne przycinki na netflix oraz canal+ byly nie do wytrzymania... Jak dla mnie mi stick to badziewie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inspektor Opublikowano 24 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2020 To trafiłeś na jakieś wadliwe, u mnie na Samsungu chodzi idealnie, nie grzeje się, nic nie przycina. Grzał się troszkę przy zasilaniu z zasilacza, teraz zasilany jest z USB telewizora i jest idealnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 24 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2020 To ciekawe,bo generalnie zalecane jest zasilanie z zasilacza a nie usb, które czasami są niewydajne prądowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Socios1899 Opublikowano 24 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2020 41 minut temu, Pawel napisał: To ciekawe,bo generalnie zalecane jest zasilanie z zasilacza a nie usb, które czasami są niewydajne prądowo. U mnie przy zasilaniu z USB co jakiś czas się resetował Godzinę temu, Inspektor napisał: To trafiłeś na jakieś wadliwe, u mnie na Samsungu chodzi idealnie, nie grzeje się, nic nie przycina. Grzał się troszkę przy zasilaniu z zasilacza, teraz zasilany jest z USB telewizora i jest idealnie. Nie wiem czy trafiłem na wadliwe... Natomiast dużo ludzi narzeka że się grzeją w różnego rodzaju opinach o produkcie...Takze nie byłem jedyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 24 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2020 13 godzin temu, Socios1899 napisał: Czytałem że gość po zamówieniu z oficjalnej strony... Chciał po kilku odstąpić od umowy... To napisali mu że 299 zł to kwota z której 178.5 kosztuje box, reszta to cena za Pakiety. Myślisz że jest możliwośc zrobienia takim sposobem? Kupuje zestaw, zgłaszam zwrot na drugi dzień... Mam możliwość zostawienia boxa za 178.5, resztę oddają. Uda się to? Nie mam pojęcia. Generalnie odstąpić od umowy można standardowo, jak przy każdym zakupie przez internet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrak Opublikowano 24 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2020 W przypadku wykupienia samego pakietu, podpisując umowę przez internet dają do akceptacji punkt który mówi że rezygnujesz z możliwości odstąpienia od umowy. Wątpię żeby w przypadku pakietu z boxem było inaczej. Radzę czytać to co się klika to na przyszłość będzie prościej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 24 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2020 3 godziny temu, marrak napisał: W przypadku wykupienia samego pakietu, podpisując umowę przez internet dają do akceptacji punkt który mówi że rezygnujesz z możliwości odstąpienia od umowy. Wątpię żeby w przypadku pakietu z boxem było inaczej. Radzę czytać to co się klika to na przyszłość będzie prościej. Dlatego najlepiej pytać u źródła,jeśli nie ma się pewności, czyli supportu C+. Mój zakup był w pełni przemyślany, co nie zmienia faktu, że co do zasady każdy produkt zakupiony poza lokalem producenta można zwrócić bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od zakupu. Jest to tzw. "Prawo do namysłu". I przysługuje każdemu konsumentowi. O ile mnie pamięć nie myli do regulaminu jest dołączony wzór pisma o odstąpieniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 25 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2020 (edytowane) Podobnie jest przy podpisywaniu umowy na abonament z platformą Canal+ przez telefon, można od razu uruchomić nową ofertę i po odstąpieniu mogą naliczyć/naliczają opłaty za ten czas. Edytowane 25 Grudnia 2020 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRiders87 Opublikowano 26 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2020 Filmbox hd często mi się zwiesza,zapewne jest to wina WiFi.Czy ktoś kto ma dekoder canal plus i ma połączony przez kabel Ethernet nie ma takich problemów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 26 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2020 Niestety po kalblu na 1gb swiatlowodu orange tez tnie kanaly ba zywo i to nie tylko filmbox. Club MTV to jeden z najbardziej tnacych sie kanalow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRiders87 Opublikowano 26 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2020 Tu pytanie o canal plus,ja mam 600mb zwykły net kablowy. Chodzi mi o opinie użytkowników tych co zakupili ten dekoder czy jest różnica np od mibox? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 26 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2020 Jest odpowiedni temat dotyczący dekodera dedykowanego do usługi C+OTT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 26 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2020 No to wlasnie napisalem co sie dzieje po kablu na tym dekoderze. Wina zacinania kanalow to raczej problem buforowania po stronie Canal+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzYcHa_2012 Opublikowano 26 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2020 Ewidentnie jest jakiś problem po ich stronie. Zarówno na ich boxie, aplikacji AndroidTV i aplikacji na telefon kanały zaczęły przycinać, co jakiś czas zdarza się samoistne cofnięcie o kilka sekund tzn. obraz robi się statyczny, leci dźwięk z wcześniejszej chwili, gdy dźwięk wyrównuje się z obrazem kanał leci dalej (zgubiony pakiet?). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 26 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2020 Konkretnie na jakich kanałach w aplikacji Android TV? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRiders87 Opublikowano 26 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2020 Godzinę temu, lukimann napisał: Jest odpowiedni temat dotyczący dekodera dedykowanego do usługi C+OTT. Możesz dać linka bo nie mogę znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 26 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2020 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 26 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, lukimann napisał: Konkretnie na jakich kanałach w aplikacji Android TV? W zasadzie kazdy kanal to ma. Tvn24, Club MTV, Canal+ Film HD czy Canal+ Domo najczesciej ogladam i tam to jest tak wkurzajace, ze wykupilem Club MTV w ipli. 1 godzinę temu, SzYcHa_2012 napisał: Ewidentnie jest jakiś problem po ich stronie. Zarówno na ich boxie, aplikacji AndroidTV i aplikacji na telefon kanały zaczęły przycinać, co jakiś czas zdarza się samoistne cofnięcie o kilka sekund tzn. obraz robi się statyczny, leci dźwięk z wcześniejszej chwili, gdy dźwięk wyrównuje się z obrazem kanał leci dalej (zgubiony pakiet?). Dokladnie pisalem o tych objawach do Canal+ uparcie twierdza, ze to wina mojego internetu. Czyli swiatlowod 1 gb nie jest wystarczajacy dla boxa canal+, ale ipla netflix itd dzialaja super. Baaa, nawet filmy i seriale z boxa canal+ ida idealnie, ale juz kanaly na zywo to porazka na calego. Edytowane 26 Grudnia 2020 przez PawelU1981 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mm20 Opublikowano 26 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2020 31 minut temu, PawelU1981 napisał: Dokladnie pisalem o tych objawach do Canal+ uparcie twierdza, ze to wina mojego internetu. I mają racje. MTR do serwera Atende ci potwierdzi strate pakietów. Franca nigdy nie pobierała zasobów RedCDN lokalnie. Ostatnio leciało przez ruski RETN. Obecnie lg.tpnet.pl pokazuje routing przez frankfurt (sieć opentransit france telekom) i operatorem GTT powrót do kraju. Słabego ISP sobie wybrałeś - to nie wina Canal+, że twój operator żąda $$$ za dostęp do swoich klientów i nie wymienia się ruchem lokalnie np. w swoim własnym punkcie wymiany ruchu gdzie serwery Atende są dostępne dla każdego. Reklamuj we francy peering przez zaświaty. Im więcej klientów będzie marudzić to w końcu zmienią polityke dot. wymiany ruchu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 26 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2020 30 minut temu, PawelU1981 napisał: W zasadzie kazdy kanal to ma. Tvn24, Club MTV, Canal+ Film HD czy Canal+ Domo najczesciej ogladam i tam to jest tak wkurzajace, ze wykupilem Club MTV w ipli. Dokladnie pisalem o tych objawach do Canal+ uparcie twierdza, ze to wina mojego internetu. Czyli swiatlowod 1 gb nie jest wystarczajacy dla boxa canal+, ale ipla netflix itd dzialaja super. Baaa, nawet filmy i seriale z boxa canal+ ida idealnie, ale juz kanaly na zywo to porazka na calego. To nie wina internetu. U mnie też to występuje. Z rzadka, ale się zdarza. Ostatnio na C+Domo. Był już moment, kiedy nie miałem tego przycinania. Uparcie zgłaszam do supportu. U mnie tak naprawdę problem się zaczął, kiedy udostępnili paczkę nowych kanałów. (tvp +c+Domo i inne ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 26 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2020 (edytowane) 25 minut temu, mm20 napisał: I mają racje. MTR do serwera Atende ci potwierdzi strate pakietów. Franca nigdy nie pobierała zasobów RedCDN lokalnie. Ostatnio leciało przez ruski RETN. Obecnie lg.tpnet.pl pokazuje routing przez frankfurt (sieć opentransit france telekom) i operatorem GTT powrót do kraju. Słabego ISP sobie wybrałeś - to nie wina Canal+, że twój operator żąda $$$ za dostęp do swoich klientów i nie wymienia się ruchem lokalnie np. w swoim własnym punkcie wymiany ruchu gdzie serwery Atende są dostępne dla każdego. Reklamuj we francy peering przez zaświaty. Im więcej klientów będzie marudzić to w końcu zmienią polityke dot. wymiany ruchu. No to ciekawe, ze wszystkie inne serwisy dzialaja idealnie. To jednak niekoniecznie chyba wina Orange. Poza tym na internecie w sieci play to samo. Czyli wszyscy robia zly net? P.S. od godziny zero przyciec na Club MTV, za to nie da sie ogladac Canal+ Domo. Czyli rozumiem, ze straty pakietow wybieraja sobie kanaly konkretne Edytowane 26 Grudnia 2020 przez PawelU1981 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mm20 Opublikowano 27 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2020 (edytowane) Nie rozumiesz jak to działa. Franca peeruje prywatnie, więc jak jakiś podmiot do niej się zgłosi i zapłaci lub sam operator ulegnie naporowi klientów to uruchomi we własnej sieci serwery do zasobów konkretnych treści. W przypadków zasobów atende takich serwerów we własnej sieci brak, a z ogólnodostępnych źródeł (punkty wymiany ruchu) - trzeba płacić za dostęp do klientów tpnet. Internet mobilny nie nadaje się do streamingu. Od północy masz zero przycięć bo ruch spadł, ludzie śpią, tranzyt międzynarodowy gdzie treści streamingowe nie są priorytetem tylko idą w 'jednym worku' w jednej cenie z pozostałym również 1. Włącz konsole w przeglądarce i puść MTR w godzinach szczytu do serwerów redCDN które wyskoczą to zobaczysz straty o których mówie. 2. Na stronie www kliknij prawym i daj debugowanie, następnie: tracert do cdna winmtr do cdn'a MTR prawde powie i na jego podstawie możesz cokolwiek reklamować u operatora (jak to po jego stronie) lub w canal+ jak to już za operatorem i strata po stronie cdn'a. Edytowane 27 Grudnia 2020 przez mm20 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 27 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2020 12 godzin temu, SzYcHa_2012 napisał: Ewidentnie jest jakiś problem po ich stronie. Zarówno na ich boxie, aplikacji AndroidTV i aplikacji na telefon kanały zaczęły przycinać, co jakiś czas zdarza się samoistne cofnięcie o kilka sekund tzn. obraz robi się statyczny, leci dźwięk z wcześniejszej chwili, gdy dźwięk wyrównuje się z obrazem kanał leci dalej (zgubiony pakiet?). Potwierdzam, wczoraj zauważyłem to też u siebie na Boomerangu jak dzieciaki oglądały. Widać jakiś globalny problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 27 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2020 U mnie aplikacja działa płynnie na kanałach " live". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 27 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2020 1 godzinę temu, mm20 napisał: Nie rozumiesz jak to działa. Franca peeruje prywatnie, więc jak jakiś podmiot do niej się zgłosi i zapłaci lub sam operator ulegnie naporowi klientów to uruchomi we własnej sieci serwery do zasobów konkretnych treści. W przypadków zasobów atende takich serwerów we własnej sieci brak, a z ogólnodostępnych źródeł (punkty wymiany ruchu) - trzeba płacić za dostęp do klientów tpnet. Internet mobilny nie nadaje się do streamingu. Od północy masz zero przycięć bo ruch spadł, ludzie śpią, tranzyt międzynarodowy gdzie treści streamingowe nie są priorytetem tylko idą w 'jednym worku' w jednej cenie z pozostałym również 1. Włącz konsole w przeglądarce i puść MTR w godzinach szczytu do serwerów redCDN które wyskoczą to zobaczysz straty o których mówie. 2. Na stronie www kliknij prawym i daj debugowanie, następnie: tracert do cdna winmtr do cdn'a MTR prawde powie i na jego podstawie możesz cokolwiek reklamować u operatora (jak to po jego stronie) lub w canal+ jak to już za operatorem i strata po stronie cdn'a. Jednak nie zgodze sie, ze po polnocy jest lepiej, bo jest tak samo zle albo i gorzej. Zreszta problem mam nie tylko ja, a kilka pierwszych dni w ogole go nie bylo. No nic. Ipla jednak wygrywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.