Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, nix124 napisał:

Odnośnie tej aktualizacji. Nie ma nikt z Was problemów z oglądaniem Live TV? U mnie średnio po kilkunastu minutach oglądania zawsze wywala błąd UPES_187.

 

Wróciłem do 5.2.1 i tutaj bez tego błędu jak wcześniej.

U mnie na Androidzie na tv jest to samo.  Możliwe , że nie ma tego błędu na przystawkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądam mecz na Polsat Sport Premium 1 na telewizorze z android 7 i żadnych problemów nie ma.

Testuję częściej ostatnio apkę pod kontem ewentualnego korzystania online z oferty w przyszłości.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to jest właśnie to co najbardziej mnie denerwuje w przypadku tej aplikacji na Android TV. Całkowita losowość w przypadku kolejnych aktualizacji. Nie wiadomo co się tym razem zepsuje i u kogo, bo to już nie pierwszy raz, że coś u jednych działa, a u innych jest zepsute. Nie przypominam sobie podobnych cyrków z żadną inną aplikacją, wszędzie albo coś działa bezproblemowo albo jak już co padnie to raczej u wszystkich.

 

Wcześniej jak były jeszcze wersje z 4 na początku wszystko związane z Live TV działało do pewnego momentu dobrze. Potem z którąś mniejszą aktualizacją (nadal początek to wersja 4) pojawił się problem, że co jakiś czas obraz się zatrzymywał, dźwięk się cofał o kilka sekund i jak już nadrobił znowu do obrazu to leciało dalej równo. Irytujące jak [beep]a. Powrót do wersji 4.10.2, czyli ostatniej na której się to nie działo magicznie rozwiązywał sprawę. Oczywiście problem nie występował u wszystkich, a raczej u mniejszości, ale wiem, że oprócz mnie były takie osoby.

 

W pewnym momencie Canal+ stwierdził (jak była już wydana wersja 5.1 bodajże), że zabronią korzystania ze starej wersji (pojawiała się plansza, że aplikacja jest przestarzała i konieczna jest aktualizacja, nic innego nie dało się zrobić) i wymusił aktualizację do nowej wersji. A tutaj nadal wspomniany wcześniej problem. Uporali się z tym dopiero w kolejnej wersji 5.2, ale żeby nie było za dobrze to skopali kolejną rzecz, jak się można domyślić też nie u wszystkich. Jak się poogląda dłużej jeden kanał, dłużej, czyli wystarczy około godzina, to jest problem z włączeniem jakiegokolwiek innego kanału - robi się czarny obraz, w tle jest nadal aktualny dźwięk i kręci się różowe kółeczko. Albo jest się cierpliwym i się poczeka około 5 minut i kanał się zmieni w końcu w tym czasie albo są dwa inne rozwiązania. Oba irytujące - albo trzeba wyłączyć całkowicie aplikację (ale nie wyjść tylko do strony głównej Android TV, tylko trzeba w opcjach wymusić zatrzymanie aplikacji Canal+, aby włączyła się ponownie od zera), druga opcja to zmiana profilu oglądającego w samej aplikacji - to jest znacznie szybsze, ale równie irytujące. I teraz kolejna ciekawostka - dziwnym trafem problem rozwiązano kilka dni temu jeszcze przed tą aktualizacją 5.3 i w końcu znowu wszystko działało jak należy. 

 

No i teraz przychodni ta nowa wersja 5.3 i dzieje się to co napisałem wcześniej. Po kilkunastu minutach na każdym kanale błąd UPES_187. Wróciłem do 5.2.1 i tutaj jak pisałem wszystko działa poprawnie. Na tej wersji na razie zostaję, ale z czasem pewnie znowu wymuszą aktualizację, a czy problem rozwiążą tego nie wiadomo.

 

I nie jest to kwestia konkretnego urządzenia - w moim przypadku Mi Boxa, bo sprawdzałem na innym i działo / teraz też się dzieje dokładnie to samo. Do tej pory nie udało mi się ustalić na 100% od czego to zależy, Być może to konkretne CDNy, ale kłóci mi się to z tym, że na jednej wersji aplikacji działałoby wszystko ok, a na kolejnej już nie.

 

Już nie będę wspominał o słynnych problemach z kanałami eventowymi, ale te od początku chociaż są u wszystkich. Tenis działa, mecze piłki nożnej nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, nix124 napisał:

 

Już nie będę wspominał o słynnych problemach z kanałami eventowymi, ale te od początku chociaż są u wszystkich. Tenis działa, mecze piłki nożnej nie.

Tutaj pełna zgoda.

 

11 minut temu, slavo_ napisał:

U mnie też jest ten błąd UPES_187. I to po 7-10min. Masakra, strasznie to irytujące. A już się cieszyłem bo po aktualizacji o wiele szybciej kanały się załączały niż wcześniej. Teraz 1-2s a wcześniej nawet 5-15s (!) Sprzęt to Android TV na Philipsie PUS8535.

Oglądałem wczoraj na Play Now Box(2) oraz wieczorem na Mi Box S i wszystko śmigało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...