Skocz do zawartości

SkyShowtime


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, erytho napisał(a):

a kto dzis uzywa lektora?

Osobiście preferuję oryginalne ścieżki, ale uważam, że wybór powinien być. Jak już pisałam, w macierzystych serwisach dodatkową jest nawet audiodekrypcja, widać ktoś z tego korzysta. A skoro Skyshowtime daje lektora niech będzie w DD 5.1. Bo na razie to Viaplay ich pod tym względem wyprzedził. Zresztą, niech się o to upominają ci, którym lektor potrzebny, jak dla mnie polska subskrypcja nadaje się do jednego, anulowania. Jak kiedyś zbliżą się poziomem do źródeł (Peacock, Paramount+, SHOWTIME) to do nich chętnie wrócę, a teraz całościowo wypadają blado delikatnie mówiąc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, gość napisał(a):

Na Apple TV 4K (2 i 3 gen) cały serial Yellowstone + 1883 + 1923..  obejrzane i żadnych tego typu problemów.. jakość jak na HD to bardzo dobra, dźwięk 5.1 w oryginalnej ścieżce dobry.. 

Masz ścieżkę English 5.1 w Yellowstone? Ja ścieżkę surround widziałem wyłącznie w Top Gun Maverick. Nawet nowy Park Jurajski i Ambulans mają tylko stereo.

Same ścieżki stereo też działają kulawo, bo z jednej strony mamy do wyboru tragicznej jakości, potraktowane normalizacją głośności PCM z zerową dynamiką i głośnością latającą w górę i w dół, z drugiej - są też normalne ścieżki w Dolby Digital. Z pełną dynamiką, bez normalizacji głośności. Tylko nie wiem kto wpadł na taki pomysł, żeby:

  • obie ścieżki były nierozróżnialne. Jedna nazywa się English, druga dla odmiany to English :)
  • jeśli nie ma ścieżki 5.1 to domyślnie zawsze uruchamia się tragiczne PCM, nawet jeśli przełączę na Dolby, to ponowne odtworzenie nawet tego samego filmu/serialu znów leci PCM.

Co do tego HD też mam wątpliwości bo mimo posiadania TV 1080p, czegokolwiek bym nie włączył na SkyShowtime - Android zawsze aktywuje swoje skalowanie do natywnej rozdzielczości. Podejrzane zachowanie bo przy Netflixie i HBO robi to tylko na materiałach poniżej jakości FullHD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liczyłem na to, że nowe pozycje w bibliotece będą pojawiać się w docelowej jakości, z poprawionym stereo i dodanym 5.1, ale wygląda na to, że docelową jakością jest już to co mamy teraz.

Gdyby ktoś miał wątpliwości na temat tego jak bardzo źle jest z dźwiękiem w SkyShowtime -  nowo dodany film (sic!) "Redeeming Love" idealnie to pokazuje już w pierwszych dwóch minutach.

 

 

Pierwsza scena na prawidłowej ścieżce Dolby: od 1:30 - jednostajny, cichy szum strumienia, gwałtowny plusk i wejście głośnej muzyki w 1:50.

Ta sama scena na standardowej ścieżce audio: szum strumienia jednostajnie narasta, żeby gwałtownie ucichnąć przed cichym pluśnięciem i muzyką na tej samej głośności co wcześniejszy strumień. Wszystkie starania producentów dźwięku zostają spuszczone w klozecie.

 

Ta wybrakowana ścieżka audio jest domyślną w aplikacjach TV i jedyną na komputerach. Słaby początek i zastanawiam się ile lat trzeba będzie czekać na poprawę. Bo w przerobienie całej biblioteki przez kilka miesięcy nie uwierzę.

Edytowane przez adiq22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podejrzenie, że poprawa audio może nigdy nie nastąpić. Dlatego, że w bliźniaczym Peacock dodatkowa ścieżka dźwiękowa, hiszpańska to tak samo toporne stereo. A profile mają napisane praktycznie tak samo jak w Skyshowtime. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszą albo i nie. Nowy serwis jest na rynku już prawie pół roku i nowo dodawane pozycje bynajmniej jakością nie zachwycają. Jeśli policzymy ten czas od pierwowzoru, czyli Peacock, to mamy ponad 2,5 roku obecności na rynku.

Kiedy przeglądam opinie i artykuły o usłudze to widzę tylko narzekania na kiepską bibliotekę i brak 4K. Ze świecą można szukać krytycznych opinii o jakości dźwięku i tragicznej aplikacji. Nawet przy tych wszystkich artykułach pisanych na debiut w Polsce nikt się w tym temacie nie zająknął, jakby jedynym problemem były braki w bibliotece.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, adiq22 napisał(a):

Masz ścieżkę English 5.1 w Yellowstone?

Mój błąd, są tylko dwa kanały..  napisałem że dobry dźwięk, a powinienem napisać, że akceptowalny, a szkoda bo jeśli chodzi o oprawę audio to naprawdę się przyłożyli, szkoda że tego samego nie zrobili z jego jakością.. wrzucenie go w surround trochę ratuje sytuację.. ale z lektorem to już w ogóle nie da się tego słuchać.. 

 

4 godziny temu, adiq22 napisał(a):

 

  • jeśli nie ma ścieżki 5.1 to domyślnie zawsze uruchamia się tragiczne PCM, nawet jeśli przełączę na Dolby, to ponowne odtworzenie nawet tego samego filmu/serialu znów leci PCM.

Widocznie masz aktywne automatyczne dopasowanie do formatu dźwięku źródłowego.. ale pewnie ja wyłączysz to pozostałe treści będzie Ci nie rozpoznawać..

 

Co do obrazu to leci bez dwóch zdań pełne 1920 x 1080.. z dobrym bitratem jak na HD, osiągające ponad 9,5Mbps

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie wszystko co było przewidywane się sprawdziło oprócz zaskakującego zwrotu akcji z aplikacją na Tizen. Ileż było pisane, że będzie tak samo jak w serwisach amerykańskich, a nawet lepiej, bo miks wszystkiego w jednym i błyskawiczne premiery. Niestety wyszło jak zwykle. Najciekawsza jest geolokalizacja, lepiej mieć wersję portugalską, bo wcześniej tam są ciekawe rzeczy z polskim tłumaczeniem niż w polskiej, a cena ta sama.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na Android TV w Top Gun Maverick mam do wyboru 4 ścieżki audio: polską, czeską, angielską oraz węgierską. Na żadnej z nich amplituner Yamaha nie wykrywa dźwięku 5.1. Mam w nim ustawione Dolby Pro Logic, żeby w przypadku dźwięku stereo puszczał sygnał na wszystkie głośniki z zestawu. Jeśli natomiast wykryje na źródle dźwięk przestrzenny, to puszcza to bez przetwarzania (jest odpowiedni komunikat na wyświetlaczu). Tak działa to u mnie na wszystkich innych serwisach streamingowych. Tutaj natomiast na każdej ze ścieżek korzysta z Pro Logic.

Czy tam, gdzie wykrywacie tę ścieżkę angielską jako 5.1, to widać w sumie 2 ścieżki angielskie (oddzielnie stereo i 5.1), czy tylko jedną angielską od razu w 5.1?

Edytowane przez strzala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, strzala napisał(a):

Czy tam, gdzie wykrywacie tę ścieżkę angielską jako 5.1, to widać w sumie 2 ścieżki angielskie (oddzielnie stereo i 5.1), czy tylko jedną angielską od razu w 5.1?

Na mi boxie przy Top Gun Maveric miałem dwie ścieżki dźwiękowe angielskie. Jedna zwykła angielska, druga oznaczona jako angielski 5.1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, czerstwy napisał(a):

Po wczorajszym dniu apka odpaliła materiał w miejscu zakończenia. Ale w ciągu dnia ani raza za każdym razem od początku. Ciekawe czy mają zamiar coś zrobić z tym dziadostem.Czy są za bardzo ograniczeni by to w końcu ogarnąć.

Piszesz to cały czas żeby ich zdyskredytować,czy co? Od pierwszego dnia na webOS nie miałem z tym najmniejszego problemu.Wszystko zapamiętuje i rozpoczyna odtwarzanie od skończonego miejsca.Na drugim tv z androidem,i laptopie tak samo.Wychodzi na to że jesteś jedynym z takimi problemami

Edytowane przez Palamander
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Palamander napisał(a):

Od pierwszego dnia na webOS nie miałem z tym najmniejszego problemu.Wszystko zapamiętuje i rozpoczyna odtwarzanie od skończonego miejsca.Na drugim tv z androidem,i laptopie tak samo

U mnie tak samo. Żadnych problemów na web.os czy na Chromecast 3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba wiem gdzie jest problem z zapamiętywaniem. Za mało prób wykonałem aby pisać że to powtarzalny schemat, jednak

* nigdy nie miałem problemu na Android TV jeśli przerywałem film przez back na pilocie i back aż do wyjścia z apki. 

* przytrafiło mi się że zgubił gdzie oglądałem jeśli w trakcie oglądania przerwałem wchodząc do innej aplikacji, np. do oglądania telewziji. Czyli nie zrobiłem zatrzymania, a po prostu przerwałem zmieniając apkę. Zobaczcie w ten sposób. Może na większej próbce uda się to potwierdzić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.02.2023 o 09:02, Palamander napisał(a):

Piszesz to cały czas żeby ich zdyskredytować,czy co? Od pierwszego dnia na webOS nie miałem z tym najmniejszego problemu.Wszystko zapamiętuje i rozpoczyna odtwarzanie od skończonego miejsca.Na drugim tv z androidem,i laptopie tak samo.Wychodzi na to że jesteś jedynym z takimi problemami

Kup sobie okulary jak nie widziałem że pisały i o tym inne osoby.Pisałem o Android tv a nie webos czy laptopie. Masz tą sama martę tv co ja i wersje androida? Ja będzie to dalej trwało to będę o tym pisał nawet codziennie bo nie toleruje dziadostwa i fuszerki. Chcą pieniądze to niech zrobią apke która działa jak inne. U mnie jest to jedyna apka z takimi problemami. Jeszcze sa notoryczne problemy z Viaplay ale to innego typu.

W dniu 25.02.2023 o 09:26, dvbtowiec napisał(a):

Chyba wiem gdzie jest problem z zapamiętywaniem. Za mało prób wykonałem aby pisać że to powtarzalny schemat, jednak

Brałem już na różne sposoby back pauzowanie czy bezpośrednio zmiana HDMI na dekoder. Tu nie ma znaczenia ani reguły. Raz na ileś zapamięta ale wtedy długo wchodzi w apke i jest logo Skyshowtime .Tylko wtedy wejdzie na ekran główny i trzeba zjechać na pozycje które były oglądane i wznowić. Normalnie wchodzi bezpośrednio w film i zaczyna od poczatku a wtedy przewijania i szukania gdzie się ogladało a gdzie nie.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, diabeu napisał(a):

Na mi boxie przy Top Gun Maveric miałem dwie ścieżki dźwiękowe angielskie. Jedna zwykła angielska, druga oznaczona jako angielski 5.1.

Sytuacja jest jeszcze ciekawsza. Wcześniejsze próby robiłem na telewizorze Philips z 2021 roku (Android TV 11). Sprawdziłem jeszcze na swoim drugim TV Philips z 2019 roku (także niedawno dostał aktualizację z Android TV 9 do 11) i tam już widać tę drugą angielską ścieżkę opisaną jako 5.1. O co tu może chodzić? 

Poza tym potwierdzam to, co ktoś tam wcześniej już sygnalizował, że też zdarzają mi się od czasu do czasu takie chwilowe przycięcia (spowolnienia) podczas odtwarzania filmów.

Edytowane przez strzala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...