Skocz do zawartości

SkyShowtime


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czyszczeniem ciasteczek nie da się oszukać geolokalizacji. W praktyce działa tak, że po miesiącu braku logowania z adresem IP rodzimym dla wersji usługi, następuje blokada, która bez problemu jest zdejmowana po właściwym geolokalizacyjnie zameldowaniu się w serwisie na jakimkolwiek urządzeniu. Dotyczy to nie tylko wersji PL, ale wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, 2PaC napisał(a):

 

Czy wam też takie coś wyświetla? Metoda jest aktualna jeszcze przez rok a po kliknieciu przechodzi do formy platnosci.

 

Takie coś się wyświetla, gdy skończyła się ważność przypiętej karty płatniczej i serwis ma problem z przetworzeniem płatności.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaktualizowałem kartę przed końcem ważności i przeszło normalnie. Dalej mam następną płatność za 12,49 zł. Może należy aktualizować w przeglądarce na komputerze w przeglądarce niż na smartfonie? Strony wyświetlane na smartfonie mogą mieć ograniczenia do wyświetlania  i często automatycznie pokazują stronę okrojoną do tzw. wersji mobilnej.

Przy aktualizacji danych karty na niektórych stronach może być też wymuszona autoryzacja - usługodawca sprawdza poprawność karty. Dochodzi do automatycznej blokady/próby transakcji na 0,00 zł, 0,10 zł lub na 1 zł. Jeśli pobiorą testowo nawet grosza, to automatycznie zwracają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.08.2023 o 18:48, swordfish napisał(a):

Zaktualizowałem kartę przed końcem ważności i przeszło normalnie. Dalej mam następną płatność za 12,49 zł. Może należy aktualizować w przeglądarce na komputerze w przeglądarce niż na smartfonie? Strony wyświetlane na smartfonie mogą mieć ograniczenia do wyświetlania  i często automatycznie pokazują stronę okrojoną do tzw. wersji mobilnej.

Przy aktualizacji danych karty na niektórych stronach może być też wymuszona autoryzacja - usługodawca sprawdza poprawność karty. Dochodzi do automatycznej blokady/próby transakcji na 0,00 zł, 0,10 zł lub na 1 zł. Jeśli pobiorą testowo nawet grosza, to automatycznie zwracają.

Co dokładnie robiłeś? Bo ja przy aktualizacji danych karty mam tylko przyciski anuluj albo rozpocznij subskrypcję. Kliknąłeś to drugie po aktualizacji danych karty?

 

PS. Tak, sprawdzałem na komputerze.

Edytowane przez diabeu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam dokładnie, ale miałem do wyboru "aktualizuj metodę płatności". Strona w przeglądarce na komputerze. W subskrypcji nic nie zmieniałem. 
Większość serwisów, gdzie miałem podpiętą dotychczasową kartę, same wysyłały mi maile o konieczności aktualizacji karty w związku z końcem daty jej ważności. SkySho nie przypomniał jako jedyny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, jest "aktualizuj metodę płatności" i tam właśnie wchodzę. Ale dalej jest tylko formularz do wprowadzenia nowej karty i pod nim dwie opcje - Anuluj i Rozpocznij subskrypcje.

 

Co do maila o konieczności aktualizacji karty to dostałem takowy tylko od Viaplay :D .

Edytowane przez diabeu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Taki błąd znalazłem. Gdy włączam napisy w filmie oglądając na tv nie sposób ich potem wyłączyć.  Klikam na wyłącz napisy, zaznacza się i niby ok polskich nie ma są za to angielskie. Dopiero z telefonu mogę je wyłączyć całkowicie.  Denerwujące to jest bardzo.

Edytowane przez ronnie84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobne odczucie, ale musieli zrobić jakieś wyliczenia i wyszło im, że ich promocja w zupełności wystarcza.

Albo chcą sprawdzić jakiś czas jak będzie im szło i potem się najwyżej ugadają z kimś.

Uważam, że C+ zrobi wszystko, żeby mieć ich w swojej ofercie. Chyba nie trzeba tłumaczyć dlaczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy chodzi o sposób płatności za serwis przez operatora? Czy o promocję zbliżoną do Plusa i D+ (bezpłatny dodatek na rok lub 2 lata do abonamentu)?

Współpraca z operatorem wcale nie musi oznaczać, że serwis będą rozdawać "za darmo". Nawet jeśli dadzą jako "gratis", to operator uwzględni w odpowiednio podwyższonym abonamencie. 

Promocji 50% na zawsze jaka była na start SkySho już chyba nie będzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...