Skocz do zawartości

SkyShowtime


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Właściwa Kampania z takimi produktami zaczyna się po starcie serwisu, a nie przed startem. Kiedy już wiadomo: „kiedy”, „co” i „za ile” - tak było z Viaplay, tak było z Disney+, tak będzie i teraz ze SkyShowtime. Nie ma sensu topić pieniędzy w kampanię platformy, której formalnie nie ma na danym rynku. 

Edytowane przez Toma441
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby data widnieje dla Hiszpanii, ale... start w Hiszpanii miał być pierwotnie nawet później niż w Polsce.

@Toma441 - nie do końca. W przypadku Disney+ kampania była sporo przed startem - przypomnij sobie reklamę Volkswagena ID + serialu Obi-Wan Kenobi. Do tego dla mnie oferta na start Disney+ była dla mnie nieco spóźnionym prezentem urodzinowym (zapisy na ofertę startową ruszały 10 maja, a serwis wystartował 14 czerwca). W przypadku Viaplay to w ogóle było inaczej ze względu na skalę działalności (silny podmiot w krajach nordyckich i bałtyckich, w Polsce jako właściciel paczki kanałów Viasat + Epic Drama), więc nie te pieniądze co Paramount + Comcast czy Disney.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko pomyśl  @lukis90elo tym, że spot i kampania generują koszty czegoś co de facto nie istnieje i może wprowadzić w błąd 😉 Dzisiaj kampania w starym stylu nie ma sensu, nie mają tez sensu dziesiątki spotów, kiedy nie znamy daty ani ceny. Bo po obejrzeniu czegoś takiego klient od razu szuka apki, bądź strony. Spokojnie, jeszcze reklam SkySho będzie po kokardę 

Post, a w zasadzie jego fragment przeklejony z grupy na FB - SkySho PL

4-A0046-B1-CD02-49-A3-B021-6-C2-DACF845-

 

jeśli ktoś się martwił, że nie będzie tam nic do oglądania, to chyba powinien przestać. Oczywiście jest to gdybologia na ten moment i dochodzi kwestia praw itd. Ale w dłuższej perspektywie możemy chyba spodziewać się całkiem sporej dawki ciekawych tytułów i to tych, które czekają od dawna na swoją premierę w streamingu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te wszystkie fanowskie grupy, to można o kant d. potłuc. Nie mają o niczym pojęcia tylko przepisują jeden do jednego ofertę z USA. Diabli Nadali u nas dystrybuuje Sony i nie będzie tego w SkySho.
Co nie zmienia faktu, że oferta dla mnie będzie atrakcyjna

Bo został miesiąc a jak żadnej kamapani promocyjnej w Polsce nie było tak niema ale na innych rynkach a i owszem.
Jak Disney+ startował, to promocja na dobre ruszyła w okolicach startu serwisu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak też sugeruje autor, że wiele zależy od praw i dlatego  nie wklejałem tu całości.
Jeżeli choć cześć tych klasyków się pojawi, to będzie sukces. Wiele z tych pozycji nigdy nie było dostępnych na platformach, dlatego uważam ze nowy serwis wypełni pewną lukę i może w efekcie będzie niszowy, nie tak popularny jak czołówka, to i tak ma potencjał, bo stoi za nim grupa poważnych firm, poważnych dystrybutorów- każdy mógłby w zasadzie otworzyć u nas własny serwis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę, że jeśli masz taka konkurencję to każda forma reklamy jest powinnością, ale oni chyba przyjmą formę promowania przez innych operatorów partnerów. Opakują to w jakieś hasło typu - walentynki z sky.

Byleby wcześniej była informacja co jest w ofercie na start. Bo ja się nie sugeruje innymi rynkami z oczywistych względów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tak domagacie się reklam do produktu, którego jeszcze w Polsce nie ma? D+ i Viaplay wystartowali z billbordami na tydzień przed premierą serwisu. Tu powinno być podobnie.

A premiera SkyShowtime może być 14.lutego, jak i 28.lutego. Mogą nawet w ostaniej chwili przełożyć start na późniejsze miesiące.

Czy SkyS planuje inwestycje w produkcje lokalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, swordfish napisał(a):

Co tak domagacie się reklam do produktu, którego jeszcze w Polsce nie ma? D+ i Viaplay wystartowali z billbordami na tydzień przed premierą serwisu. Tu powinno być podobnie.

A premiera SkyShowtime może być 14.lutego, jak i 28.lutego. Mogą nawet w ostaniej chwili przełożyć start na późniejsze miesiące.

Czy SkyS planuje inwestycje w produkcje lokalne?

Z tymi reklamami to jeszcze raz powtórzę tym, co nadal upierają się przy swoim - przypomnijcie sobie reklamę Volkswagena ID + serialu Obi-Wan Kenobi. Na pewno była jeszcze w połowie maja (i to w tradycyjnych środkach reklamowych, jak telewizja linearna), więc nieprawdą jest rozpoczęcie kampanii marketingowej Disney+ na tydzień przed startem.

Za datą 14 lutego przemawia przede wszystkim start w Hiszpanii, który miał być nawet później niż w Polsce (+ innych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej) - choć to nadal wyłącznie hipoteza, aczkolwiek z mocnymi podstawami.

Co do tych nowo nabytych seriali przez SkyShowtime - pomimo tego, że to nadal nie większość skasowanych z HBO Max europejskich seriali HBO, to i tak mocna paka (choćby Przybysze czy ponoć chwalony Informator [który na HBO Max był bardzo krótko]).

Edytowane przez lukis90el
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi reklamami to jeszcze raz powtórzę tym, co nadal upierają się przy swoim - przypomnijcie sobie reklamę Volkswagena ID + serialu Obi-Wan Kenobi. Na pewno była jeszcze w połowie maja
To była miedzynarodowa reklama Volkswagena i promocja serialu, a nie kampania reklamowa serwisu.


  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, swordfish napisał(a):

Co tak domagacie się reklam do produktu, którego jeszcze w Polsce nie ma? D+ i Viaplay wystartowali z billbordami na tydzień przed premierą serwisu. Tu powinno być podobnie.

A premiera SkyShowtime może być 14.lutego, jak i 28.lutego. Mogą nawet w ostaniej chwili przełożyć start na późniejsze miesiące.

Czy SkyS planuje inwestycje w produkcje lokalne?

Zmiany miesiąca premiery już nie będzie. Było to potwierdzane wcześniej, a 5 dni temu oficjalne konto na Twitterze potwierdziło mi ponownie, po moim pytaniu miesiąc startu jako luty.

6 godzin temu, domin107 napisał(a):

Ja myślę, że jeśli masz taka konkurencję to każda forma reklamy jest powinnością, ale oni chyba przyjmą formę promowania przez innych operatorów partnerów. Opakują to w jakieś hasło typu - walentynki z sky.

Byleby wcześniej była informacja co jest w ofercie na start. Bo ja się nie sugeruje innymi rynkami z oczywistych względów.

Wszystko jest już dawno zaplanowane. Myślisz, że te potężne koncerny, które dają swoje marki i loga na czołówkę jako części składowe serwisu nie znają się na marketingu ? Mają znakomite rozeznanie i świadomość rynku, stąd ostatnie info o tych 21 serialach i Warszawiance. Jak widać są dogrywane ostatnie umowy, bądź zawierane nowe, pewnie przez najbliższe dni czy tygodnie do startu takich info będzie więcej. Dopiero jak oferta będzie kompletna, umowy klepnięte i start potwierdzony - ruszy kampania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry ruch z kupnem seriali zagranicznych, nieanglojęzycznych. Na start będzie różnorodność. SkyS może spokojnie reklamować się Minionkami, twarzą Toma Cruise'a i Borysa Szyca. Tylko czekamy na podkręcenie jakości - dźwięk conajmniej 5.1 i obraz 4K w hitach kinowych. Oglądanie "Top Gun: Maverick" w 1080p i z dźwiękiem 2.0 może być mało atrakcyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, domin107 napisał(a):

Skyshowtime nabył prawa do pokazywania 21 seriali Warnera. Sprawa dotyczy też naszego kraju. Prawa są na wyłączność.

Mam nadzieję, że to tez będzie dotyczyło seriali usuniętych ostatnio czyli np. "Miłość ponad czasem".

Z tego co piszą pozycje będą dostępne dla subskrybentów SkyShowtime na 22 rynkach: https://www.hollywoodreporter.com/tv/tv-news/skyshowtime-hbo-max-original-series-europe-deal-1235293813/

Czyli na wszystkich.

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Toma441 napisał(a):

Wszystko jest już dawno zaplanowane. Myślisz, że te potężne koncerny, które dają swoje marki i loga na czołówkę jako części składowe serwisu nie znają się na marketingu ? Mają znakomite rozeznanie i świadomość rynku, stąd ostatnie info o tych 21 serialach i Warszawiance. Jak widać są dogrywane ostatnie umowy, bądź zawierane nowe, pewnie przez najbliższe dni czy tygodnie do startu takich info będzie więcej. Dopiero jak oferta będzie kompletna, umowy klepnięte i start potwierdzony - ruszy kampania.

Ja nie neguję, że mają strategię, ale co by przeszkadzało, żeby już teraz był początek kampanii? Przecież oni skrupulatnie bedą zliczać ile subskrybcji było pierwszego dnia, tygodnia, miesiąca.

Ja przed zakupem chciałbym znać ofertę.

Mam w tej chwili odczucie, że ona będzie bardzo okrojona przez biezace umowy. Bardziej niż sądzimy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...