Toma441 Opublikowano 11 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2023 1 godzinę temu, domin107 napisał(a): Ja nie neguję, że mają strategię, ale co by przeszkadzało, żeby już teraz był początek kampanii? (…) Ja przed zakupem chciałbym znać ofertę. Mam w tej chwili odczucie, że ona będzie bardzo okrojona przez biezace umowy. Bardziej niż sądzimy. Ale po co? Nie ma jeszcze tej platformy. Nie musisz zakupić subskrybcji od momentu startu, a w dniu premiery na pewno będą już informacje co tam jest dokładnie. Od reklam i spotów wcale nie przybywa tak dużo konkretów. Swoją drogą Disney + tez startował z okrojoną ofertą (umowy z C+ i innymi nadawcami) i nie przeszkadzało to nikomu w zakupie oferty. Nie demonizujmy tego czym jest te kilka spotów w TV. Informacji to i tak każdy szuka na własną rękę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aandin Opublikowano 11 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2023 3 minuty temu, Toma441 napisał(a): Disney + tez startował z okrojoną ofertą (umowy z C+ i innymi nadawcami) i nie przeszkadzało to nikomu w zakupie oferty. Mnie przeszkadzało bo nic tam dla siebie nie znalazlem czego bym wczesniej nie widział. Nie zakupilem do dzisiaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 11 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2023 To jesteś wyjątkiem, który potwierdza regułę @aandin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 11 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2023 33 minuty temu, Toma441 napisał(a): Ale po co? Nie ma jeszcze tej platformy. Nie musisz zakupić subskrybcji od momentu startu, a w dniu premiery na pewno będą już informacje co tam jest dokładnie. Od reklam i spotów wcale nie przybywa tak dużo konkretów. Swoją drogą Disney + tez startował z okrojoną ofertą (umowy z C+ i innymi nadawcami) i nie przeszkadzało to nikomu w zakupie oferty. Nie demonizujmy tego czym jest te kilka spotów w TV. Informacji to i tak każdy szuka na własną rękę. Świetnie, że przytaczasz przykład Disneya bo on własnie pokazuje, że kampania do starszych klientów nie powiodła się bo wciąż sporo z nich ma przeświadczenie, że tam jest tylko myszka miki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 11 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2023 Disney+ to drugi/trzeci najpopularniejszy serwis VOD w Polsce, więc nie pisz głupot, że ludzie mają przeświadczenie, że to tylko serwis z myszką miki, bo w kilka miesięcy zbudowali popularność taką jak HBO Max i większą od Canal+, Playera, Prime itd ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukis90el Opublikowano 11 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2023 25 minut temu, Toma441 napisał(a): Ale po co? Nie ma jeszcze tej platformy. Nie musisz zakupić subskrybcji od momentu startu, a w dniu premiery na pewno będą już informacje co tam jest dokładnie. Od reklam i spotów wcale nie przybywa tak dużo konkretów. Swoją drogą Disney + tez startował z okrojoną ofertą (umowy z C+ i innymi nadawcami) i nie przeszkadzało to nikomu w zakupie oferty. Nie demonizujmy tego czym jest te kilka spotów w TV. Informacji to i tak każdy szuka na własną rękę. W kwestii spotów chodzi przede wszystkim o rozpoznawalność, nie o konkrety (i przy okazji nie musi to być kampania marketingowa bezpośrednio reklamująca serwis - patrz VW ID + Obi-Wan Kenobi). A w kwestii SkyShowtime może być z tym w początkowym okresie kiepsko - zarówno marki Sky jak i Showtime są w Polsce znane w zasadzie tylko pasjonatom rynku medialnego, przypadkowej osobie z ulicy te marki nic nie mówią (jakby platforma nazywała Paramount+Universal to byłby to marketingowy samograj); do tego zatrudnienie osoby niedawno odpowiedzialnej za PR HBO (https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/agnieszka-pelc-slawinska-skyshowtime-regional-pr-communications) raczej nie wróży rozbuchanej (choć raczej będzie ona konkretna, ale raczej zawężona do kanałów specjalistycznych) kampanii marketingowej w pierwszych miesiącach funkcjonowania serwisu. Choć jakiekolwiek działania marketingowe (nawet w ograniczonym zakresie) należałoby zacząć dopiero w momencie ogłoszenia daty startu i ceny usługi - co jak pokazuje przykład Hiszpanii (i wcześniejszych rynków) następuje w jednym i tym samym momencie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 11 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2023 Przykład Viaplay pokazuje, że może być dokładnie odwrotnie, otóż w kwestii skandynawskiej platformy było podobnie lub gorzej, w tym znaczeniu, że nikt na dobrą sprawę nie wiedział czym jest i „z czym to się je”, a dziś reklamy Viaplay zalewają FB i Twittera, a spoty zostały nawet skrytykowane za kiepskie aktorstwo Za platformą SkySho stoją poważne marki, rozpoznawalne medialnie, oczywiście nie przez każdego konsumenta treści, ale naprawdę nie przesadzajmy: dzisiaj kampanie tego typu „robi się” w internecie i za moment zapewne zostanie uruchomiona. Trochę naprawdę nie rozumiem tego dopominania się o start kampanii usługi na forum, gdzie i tak 95% użytkownikow wie, że ta usługa wystartuje. Z drugiej strony jestem przekonany, że każdy kto już po starcie będzie chciał dowiedzieć się czym jest nowa platforma na 100% znajdzie informacje, bo ludzie nie dowiadują się o takich usługach ze spotów w TV, a od siebie nawzajem. 33 minuty temu, domin107 napisał(a): Świetnie, że przytaczasz przykład Disneya bo on własnie pokazuje, że kampania do starszych klientów nie powiodła się bo wciąż sporo z nich ma przeświadczenie, że tam jest tylko myszka miki. To nieprawda. Disney + wygenerował bardzo szybko poziom zainteresowania marką u starszych widzów, a przeświadczenie, że jest tam Myszka Miki tylko w tym mu pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 11 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2023 (edytowane) 35 minut temu, Toma441 napisał(a): To nieprawda. Disney + wygenerował bardzo szybko poziom zainteresowania marką u starszych widzów, a przeświadczenie, że jest tam Myszka Miki tylko w tym mu pomogło To pokaż jakieś dane. Wygenerował poziom zainteresowania w twardym elektoracie starszych fanów marvela i sw. Takich osób jest bardzo dużo, ale osób, które nie lubia marvela czy sw nie przekonał. Na tym forum też były takie osoby jak czerstwy czy aandin. Ja też znam takie osob wśród znajomych czy rodziny. Disney mógł pozyskać więcej osób gdyby lepiej eksponował inne treści, ale nie musiał bo wiedzieli, że te treści wspominane czy dla młodych osób wystarczyły, żeby wskoczyć na taką ilość klientów. Edytowane 11 Stycznia 2023 przez domin107 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 11 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2023 40 minut temu, domin107 napisał(a): To pokaż jakieś dane. Wygenerował poziom zainteresowania w twardym elektoracie starszych fanów marvela i sw. Takich osób jest bardzo dużo, ale osób, które nie lubia marvela czy sw nie przekonał. Na tym forum też były takie osoby jak czerstwy czy aandin. Ja też znam takie(…) Sam nie przepadam za Marvelem, a Star Wars lubię tylko w starszej wersji a jednak zasubskrybowałem Disney+ bo dla mnie to znak jakości. Do tego platforma daje dostęp do treści FX czy Hulu niedostępnych u nas jako osobne platformy, a na Star są klasyki, które mnie interesowały. Także to nie jest do końca tak z tym „twardym elektoratem” Marvela. Co do SkySho interesuje mnie co udostępnią w ramach Sky i czy w ogóle, bo pamietam czasy Sky One w PL. Także każdy ma swoje motywacje do wykupu, jak widać więcej, niż marketing potrafi zdziałać sentyment i przyzwyczajenie do marki oraz skojarzenie jej z czymś pozytywnym, nawet jeśli jest to Myszka Miki w przypadku Disneya u starszego widza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 11 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2023 5 godzin temu, domin107 napisał(a): Ja przed zakupem chciałbym znać ofertę. Mam w tej chwili odczucie, że ona będzie bardzo okrojona przez biezace umowy. Bardziej niż sądzimy. Interfejs jest taki, że pełną ofertę można poznać po zalogowaniu się na konto z aktywną subskrypcją na dany rynek, tak samo będzie w polskiej wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 11 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2023 Czyli nie zapłacisz nie poznasz oferty Teoretycznie płaci sie w ciemno. ' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 11 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2023 Na szczęście są takie strony jak upflix.pl, gdzie na bieżąco jest publikowany katalog z zawartością danego serwisu vod. Nie trzeba kupować w ciemno. Można śledzić, co znika, co pojawia się oraz segregować w kategoriach - data produkcji, kraj pochodzenia, gatunek, nazwisko reżysera, jakość 4K/SD itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 12 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2023 W dniu 10.01.2023 o 19:36, swordfish napisał(a): Tylko czekamy na podkręcenie jakości - dźwięk conajmniej 5.1 i obraz 4K w hitach kinowych. Oglądanie "Top Gun: Maverick" w 1080p i z dźwiękiem 2.0 może być mało atrakcyjne. W amerykańskim Paramount+ jest w 4K, ale w brytyjskim już w HD z DD 5.1. W SkyShowtime brak dźwięku przestrzennego. Z różnic jeszcze wymienię brak ścieżek z audiodeskrypcją, co mają dla wybranych tytułów w Peacock i Paramount+. 12 godzin temu, czerstwy napisał(a): Czyli nie zapłacisz nie poznasz oferty Teoretycznie płaci sie w ciemno. ' Miałam lekki problem z przejrzeniem oferty od A do Z, a także z zalogowaniem się, bo SkyShowtime nie lubi przeglądarki Brave, gdyż ta domyślnie blokuje skrypty śledzące. Wielka szkoda, że nie oparli interfejsu o Paramount+ tylko o Peacock. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 12 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2023 W dniu 10.01.2023 o 19:36, swordfish napisał(a): Dobry ruch z kupnem seriali zagranicznych, nieanglojęzycznych. Na start będzie różnorodność. SkyS może spokojnie reklamować się Minionkami, twarzą Toma Cruise'a i Borysa Szyca. Tylko czekamy na podkręcenie jakości - dźwięk conajmniej 5.1 i obraz 4K w hitach kinowych. Oglądanie "Top Gun: Maverick" w 1080p i z dźwiękiem 2.0 może być mało atrakcyjne. Nie wiadomo czy ze względu na umowy będzie w ogóle jakieś oglądanie "Top Gun: Maverick" w SkyS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 12 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2023 Dobrze że część usunietych z HBO produkcji gdzieś trafi. Na Warszawiance mogą nawet zrobić kampanię promocyjną serwisu w Polsce, że od razu mają lokalne treści ;). Tymczasem widzę że najnowszy serial Star Trek smiga na torrentach z polskim audio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2PaC Opublikowano 12 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2023 To pewnie fake ale zostawię tu i tak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 12 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2023 Grubo. Za taka kasę to oferta powinna być full wypas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOOLE Opublikowano 12 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2023 A oni mają aplikacje na Smart Tv Samsunga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 12 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2023 To nie fake tylko pewnie cena 9,99 EUR przeliczona na złotówki. W promocji będzie pewnie 50% taniej, czyli za ok. 25 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 12 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2023 22 minuty temu, czerstwy napisał(a): Grubo. Za taka kasę to oferta powinna być full wypas. A co by musiało w niej być, żebyś uznał to za "full wypas" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 12 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2023 Oferta porównywalna do Netflixa skoro cena podobna i 4K a nie ochłapy jak w Max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2PaC Opublikowano 12 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2023 No to porą na powrót do rzeczywistości... max tytułów jakic możesz się spodziewać na platformie nie przrkroczy 760... brak 4K na ten rok za 40 zł jest cena delikatnie ujmując niepoważną...no chyba że będzie te 50% rabatu na zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 12 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2023 42 minuty temu, czerstwy napisał(a): Oferta porównywalna do Netflixa skoro cena podobna i 4K a nie ochłapy jak w Max. Dokładnie tak. Widać, że już niektórzy mają klapki na oczach i są wniebowzięci serwisem, który jeszcze nie wystartował, a po starcie nie będzie 4k. Iduotyzm w tych czasach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 12 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2023 Ja rozumiem że może być oferta tylko Full HD i biblioteka skromna ale to powinno być widoczne też przy cenie. A gdyby sie to 47 zeta potwierdziło to cena raczej nie jest adekwatna do oferty. Kolejna sprawa chca ludzi uwiązać promocja -50% od absurdalnej ceny za taka ofertę. Zamiast bogactwem oferty i jakości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 12 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2023 Oczywistym jest, że u nas nie będzie to kosztowało ponad 45 miesięcznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.