Skocz do zawartości

Wszystko o TVP


Jacor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

na tvp 2 znowu przez caly dzień reklamy programu bitwa na glosy. komu taka reklama jest potrzebna?

tvp nie reaguje na listy od telewidzów . nawet na forum tvp też są podobne tematy, dotyczą jaskrawego logo tvp. to jeden z takich tematów.

http://forum.tvp.pl/index.php?topic=22813.0

tvn na prośbę telewidzów zmienił np ograniczenia wiekowe na półprzezroczyste a tvp zupełnie nic nie zrobiło w tej sprawie. doszły tylko reklamy i komunikaty w czasie programów.nic nie można już oglądąć na tvp

 

wysylam kolejny list do KRRiT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TVP na tym zarabia, oglądalność utrzymuje się co roku na wysokim poziomie (nawet jeśli w tym samym czasie Polsat puszcza TopTrendy), więc dopóki tak będzie, TVP nie zrezygnuje z Eurowizji, a nic nie wskazuje, aby Polacy nagle przestali oglądać Eurowizję. Boli jedynie to, iż TVP nie podchodzi z pełnym zaangażowaniem do tej imprezy i do promocji swojego reprezentanta. Robi to, co musi. Absolutne minimum. A to jest niedobre niestety.

 

@Karol Na Eurowizji, co kto by nie powiedział, i tak oglądamy i słyszymy lepsze jakościowo piosenki i lepsze wizualnie show na scenie niż na polskich pseudo festiwalach (Opole, TopTrendy). Przekonałem się o tym dobitnie w ubiegłym roku. Więc jeśli szkoda na coś czasu to na organizację tych polskich festiwali, których poziom jest tragiczny, poniżej poziomu dna. Nie mówię, że każda piosenka eurowizyjna jest super fajna, ale poziom Eurowizji znaaaaaacznieeeeeee przewyższa brak poziomu Opola i Top Trendów w ostatnich latach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie komentarza do tego artykułu https://satkurier.pl/news/65398/farfal-wygrywa-w-sadzie-z-tvp.html, to nasuwa mi się tylko jeden: jak widać ponowne zakodowanie anten "TVP" też będzie ich trochę kosztować :D ... BARDZO DOBRA decyzja sądu !

 

W ogóle dopiero z tego artykułu się dowiedziałem, że Pana Farfała zwolniono dyscyplinarnie (do tej pory myślałem, że po prostu to nowa rada nadzorcza go odwołała), ciekawe jaka była podstawa, bo chyba nie to, że odkodował kanały (to było przecież działanie według mnie jak najbardziej na korzyść spółki, a nie jej szkodę :D!) :D???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TVP 2 i TVP Info Katowice nadają właśnie kolorowe pasy bez emisji nawet teletekstu i loga.

 

Identycznie jest gdy TPEmitel wyłącza nocą sygnał TVP 2.

 

Wiec możne znów TVP nie ma kasy i teraz już wcześniej wyłączają sygnał, ale ażeby aż dwóch kanałów jednocześnie i tak wczas, noż kur.a zapłaciłem RTV za cały rok, a jedynie PR nie nawala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wie ktoś kiedy w końcu wchodzi w życie ta ostatnia nowelizacja ustawy medialnej, która między innymi zakazuje autopromocji, bo od jej uch[beep]a i podpisu Prezydenta już trochę czasu minęło, a "TVP" cały czas daje te "wstawki" na napisach końcowych???

 

W ogóle wczoraj na koniec emisji kolejnego odcinka "Klanu" sami padli ofiarą tych swoich "wstawek", bo zamiast kolejnej przez całe napisy końcowe można było oglądać "stopklatkę" tramwaju z czołówki spotów autopromocyjnych "jedynki" (mój tata nawet przez sekundę miał do mnie pretensję, że niby to ja coś popsułem, a ja mu na to, że w "TVP" nie pracuję niestety :D ... ) :D .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda ze nie weszła w życie. Komunikaty mogą być po lewej , prawej stronie ekranu , czyli w każdym miejscu. Wszystko jest w porządku bo to nie jest reklama.

Nawet w miesięczniku tv-sat był artykuł na ten temat tzn reklam pod logo.niestety Nic się na razie nie zmieniło.

 

to najnowsza wiadomość od KRRiT

 

 

 

 

W związku z Pańskimi kolejnymi wystąpieniami ....informuję, iż podtrzymuję stanowisko wyrażone w piśmie.

 

Dodatkowo informuję, że nadawcy programów zmieniają logo stacji wprowadzając coraz bardziej przeźroczyste znaki. Prawdopodobnie działania takie podejmie również telewizja publiczna. Pragnę podkreślić jednak, że decyzje w tej sprawie należą wyłącznie do nadawców. W związku z powyższym uwagi oraz opinie może Pan kierować bezpośrednio do nadawcy (Telewizja Polska SA, Biuro Programowe TVP SA, ul. Woronicza 17, 00-999 Warszawa).

 

Odnośnie poruszonego problemu dotyczącego emisji reklam w trakcie programu uprzejmie wyjaśniam, że w ustawie z 29 grudnia 1992 roku o radiofonii i telewizji (t.j. Dz. U. z 2011 roku Nr 43, poz. 226) istnieją szczegółowe przepisy regulujące warunki umieszczania reklamy w programie.

 

Art. 16 ust. 2 ww. ustawy określa czasowy wymiar reklam w programach telewizyjnych: reklamy nie mogą zajmować więcej niż 15 %, a reklamy nadawane łącznie z telesprzedażą z zastrzeżeniami w ust. 3, więcej niż 20 % dziennego czasu nadawania programu i nie więcej niż 12 minut w ciągu godziny. Ww. przepis dotyczy zarówno nadawców publicznych jak i komercyjnych. Natomiast zakaz przerywania programów w celu nadania reklamy dotyczy wyłącznie nadawców publicznych.

 

Do czasu emisji reklam nie wlicza się czasu przeznaczonego na informację o sponsorze audycji oraz zapowiedzi zwiastunów własnych pozycji programowych nadawcy. Reklamy nie stanowi także przekaz w postaci tekstu lub obrazu emitowanego w czasie nadawania programu, zawierającego informację o audycjach własnych nadawcy.

 

Pragnę zapewnić, że media pod względem przestrzegania przepisów ustawy o radiofonii i telewizji są monitorowane przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. Kontrolę taką przeprowadza w Biurze KRRiT Departament Reklamy na podstawie monitoringu nadawców, analizy badań telemetrycznych i radiometrycznych, a także informacji uzyskanych od podmiotów działających na rynku mediów. W sytuacji naruszenia przepisów ww. ustawy Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji interweniuje, pociągając nadawcę do odpowiedzialności prawnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czekam na odpowiedz od prezesa urzędu ochrony konkurencji i konsumentów. ciekawe czy odpowiedz będzie podobna.

na razie tylko odpowiedz automatyczna czyli

 

Dziękujemy uprzejmie za kontakt z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Niniejsze wystąpienie potraktowane zostanie jako sygnał zauważonych nieprawidłowości i szczegółowo przeanalizowane pod kątem kompetencji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W przypadku stwierdzenia w przedstawionej sprawie podstaw do podjęcia działań przez Prezesa UOKiK, podjęte będą stosowane kroki zgodnie . itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie również denerwują reklamy umieszczane pod logo, ale jeszcze bardziej działają mi na nerwy reklamy, które wyskakują co 10-15 min i zasłaniają aż 1/3 ekranu !!! Oczywiście TVP wychodzi z założenia, że to nie są reklamy - tylko autopromocja. Ciekawe, czy konkursy SMS-owe, na których zarabiają to też autopromocja? Równie denerwujące jest bezczelne urywanie końca filmu/serialu/programu i wciskanie zapowiedzi, jakby nie można było tego zrobić bezpośrednio po zakończeniu audycji (tak jak robią porządne stacje).

Pocieszające jest jednak to, że nowa ustawa za reklamę uznaje również autopromocję, więc chcąc nie chcąc TVP będzie musiała zaprzestać tego procederu i miejmy nadzieję, że w końcu wszystko powróci do normy, tak jak było kiedyś. :)

 

Kolejny list do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wysłany. Właśnie w sprawie "wyskakujących" reklam i zapowiedzi.

Może uzyskamy wsparcie. Jeśli dostane odpowiedz to wkleję treść listu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie chcę się cieszyć zbyt wcześnie, ale na napisach końcowych dzisiejszych odcinków "Plebanii" i "Klanu" nie było już "wstawek" ze zwiastunami !

 

Jeśli to samo będzie przy "Barwach Szczęścia" i "M Jak Miłość", to chyba nowelizacja ustawy "medialnej" W KOŃCU weszła w życie, albo interwencje kolegi Logomaniaka odniosły skutek :D!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, TVP raczej przystosowała się do przepisów nowej ustawy medialnej, która weszła w życie od 23.05.2011 r. Nie zauważyłem jak na razie ani wyskakujących graficznych komunikatów w trakcie programów, ani komunikatów pod logo, ani też zwiastunów na napisach końcowych. :brawo: Oby tak zostało i żeby tylko nie kombinowali jak obejść te przepisy. :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...