Frazes Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Z tego co zrozumiałem z informacji medialnych zakazane będą wszelkie formy autopromocji w trakcie trwania audycji, więc prawnicy "TVP" na szczęście nie będą mieli się o co "zaczepić" . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logomaniak Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 na tvp 2 znowu przez caly dzień reklamy programu bitwa na glosy. komu taka reklama jest potrzebna? tvp nie reaguje na listy od telewidzów . nawet na forum tvp też są podobne tematy, dotyczą jaskrawego logo tvp. to jeden z takich tematów. http://forum.tvp.pl/index.php?topic=22813.0 tvn na prośbę telewidzów zmienił np ograniczenia wiekowe na półprzezroczyste a tvp zupełnie nic nie zrobiło w tej sprawie. doszły tylko reklamy i komunikaty w czasie programów.nic nie można już oglądąć na tvp wysylam kolejny list do KRRiT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Gdyby ktoś chciał to pod tym linkiem jest petycja w sprawie emisji 2 półfinału Konkursu Piosenki Eurowizji - zachęcam do podpisywania się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Wolałbym petycję przeciwko jakiejkolwiek transmisji Eurowizji w TVP. Szkoda czasu na to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 TVP na tym zarabia, oglądalność utrzymuje się co roku na wysokim poziomie (nawet jeśli w tym samym czasie Polsat puszcza TopTrendy), więc dopóki tak będzie, TVP nie zrezygnuje z Eurowizji, a nic nie wskazuje, aby Polacy nagle przestali oglądać Eurowizję. Boli jedynie to, iż TVP nie podchodzi z pełnym zaangażowaniem do tej imprezy i do promocji swojego reprezentanta. Robi to, co musi. Absolutne minimum. A to jest niedobre niestety. @Karol Na Eurowizji, co kto by nie powiedział, i tak oglądamy i słyszymy lepsze jakościowo piosenki i lepsze wizualnie show na scenie niż na polskich pseudo festiwalach (Opole, TopTrendy). Przekonałem się o tym dobitnie w ubiegłym roku. Więc jeśli szkoda na coś czasu to na organizację tych polskich festiwali, których poziom jest tragiczny, poniżej poziomu dna. Nie mówię, że każda piosenka eurowizyjna jest super fajna, ale poziom Eurowizji znaaaaaacznieeeeeee przewyższa brak poziomu Opola i Top Trendów w ostatnich latach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyg Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Ale Opole to misja więc z tej racji jest wartościowszy (dla polskiego widza). Mnie nie festiwale tak wk... tylko jakieś bitwy na głosy i do tego zapożyczony z TVNu showman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Ja bym tak znowu nie narzekał na program "Bitwa na głosy" Gorzej zaś jest z programem "X Factor" – taki program ze smrodkiem. Znawcy tematu wiedzą o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pvr hd Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 x-factor ze smrodkiem?? nie znam tematu. a na pewno jest lepszy niz bitwa na głosy tzn. chodzi mi o brak udziału gwiazdeczek co w tvp2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trutek122 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 TVP.PL w telewizorach Samsung świetna rzecz! Dobra jakość obrazu, szkoda, że tak mało pozycji programowych na tę chwilę.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 tvp.pl to strona internetowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Peter Parker Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 A wiesz co to usługa internetowa w telewizorze? ipla, Iplex, YouTube i tak dalej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Wybacz, nie pomyślałem, że to o to chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frazes Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Odnośnie komentarza do tego artykułu https://satkurier.pl/news/65398/farfal-wygrywa-w-sadzie-z-tvp.html, to nasuwa mi się tylko jeden: jak widać ponowne zakodowanie anten "TVP" też będzie ich trochę kosztować ... BARDZO DOBRA decyzja sądu ! W ogóle dopiero z tego artykułu się dowiedziałem, że Pana Farfała zwolniono dyscyplinarnie (do tej pory myślałem, że po prostu to nowa rada nadzorcza go odwołała), ciekawe jaka była podstawa, bo chyba nie to, że odkodował kanały (to było przecież działanie według mnie jak najbardziej na korzyść spółki, a nie jej szkodę !) ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wizjaplus Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 TVP 2 i TVP Info Katowice nadają właśnie kolorowe pasy bez emisji nawet teletekstu i loga. Identycznie jest gdy TPEmitel wyłącza nocą sygnał TVP 2. Wiec możne znów TVP nie ma kasy i teraz już wcześniej wyłączają sygnał, ale ażeby aż dwóch kanałów jednocześnie i tak wczas, noż kur.a zapłaciłem RTV za cały rok, a jedynie PR nie nawala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frazes Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Wie ktoś kiedy w końcu wchodzi w życie ta ostatnia nowelizacja ustawy medialnej, która między innymi zakazuje autopromocji, bo od jej uch[beep]a i podpisu Prezydenta już trochę czasu minęło, a "TVP" cały czas daje te "wstawki" na napisach końcowych??? W ogóle wczoraj na koniec emisji kolejnego odcinka "Klanu" sami padli ofiarą tych swoich "wstawek", bo zamiast kolejnej przez całe napisy końcowe można było oglądać "stopklatkę" tramwaju z czołówki spotów autopromocyjnych "jedynki" (mój tata nawet przez sekundę miał do mnie pretensję, że niby to ja coś popsułem, a ja mu na to, że w "TVP" nie pracuję niestety ... ) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logomaniak Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Dzis na tvp2 cały dzień reklama bitwa na glosy to powinno być zabronione. Podobno takie komunikaty są dozwolone i mogą być jeszcze większe tzn zajmować więcej miejsca na ekranie. Nie wiem kto wymyslił coś takiego. Zmieniam kanał na inny bo tego nie można oglądać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frazes Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 A ta nowelizacja ustawy i zakaz autopromocji właśnie już weszła w życie czy nie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logomaniak Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 wygląda ze nie weszła w życie. Komunikaty mogą być po lewej , prawej stronie ekranu , czyli w każdym miejscu. Wszystko jest w porządku bo to nie jest reklama. Nawet w miesięczniku tv-sat był artykuł na ten temat tzn reklam pod logo.niestety Nic się na razie nie zmieniło. to najnowsza wiadomość od KRRiT W związku z Pańskimi kolejnymi wystąpieniami ....informuję, iż podtrzymuję stanowisko wyrażone w piśmie. Dodatkowo informuję, że nadawcy programów zmieniają logo stacji wprowadzając coraz bardziej przeźroczyste znaki. Prawdopodobnie działania takie podejmie również telewizja publiczna. Pragnę podkreślić jednak, że decyzje w tej sprawie należą wyłącznie do nadawców. W związku z powyższym uwagi oraz opinie może Pan kierować bezpośrednio do nadawcy (Telewizja Polska SA, Biuro Programowe TVP SA, ul. Woronicza 17, 00-999 Warszawa). Odnośnie poruszonego problemu dotyczącego emisji reklam w trakcie programu uprzejmie wyjaśniam, że w ustawie z 29 grudnia 1992 roku o radiofonii i telewizji (t.j. Dz. U. z 2011 roku Nr 43, poz. 226) istnieją szczegółowe przepisy regulujące warunki umieszczania reklamy w programie. Art. 16 ust. 2 ww. ustawy określa czasowy wymiar reklam w programach telewizyjnych: reklamy nie mogą zajmować więcej niż 15 %, a reklamy nadawane łącznie z telesprzedażą z zastrzeżeniami w ust. 3, więcej niż 20 % dziennego czasu nadawania programu i nie więcej niż 12 minut w ciągu godziny. Ww. przepis dotyczy zarówno nadawców publicznych jak i komercyjnych. Natomiast zakaz przerywania programów w celu nadania reklamy dotyczy wyłącznie nadawców publicznych. Do czasu emisji reklam nie wlicza się czasu przeznaczonego na informację o sponsorze audycji oraz zapowiedzi zwiastunów własnych pozycji programowych nadawcy. Reklamy nie stanowi także przekaz w postaci tekstu lub obrazu emitowanego w czasie nadawania programu, zawierającego informację o audycjach własnych nadawcy. Pragnę zapewnić, że media pod względem przestrzegania przepisów ustawy o radiofonii i telewizji są monitorowane przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. Kontrolę taką przeprowadza w Biurze KRRiT Departament Reklamy na podstawie monitoringu nadawców, analizy badań telemetrycznych i radiometrycznych, a także informacji uzyskanych od podmiotów działających na rynku mediów. W sytuacji naruszenia przepisów ww. ustawy Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji interweniuje, pociągając nadawcę do odpowiedzialności prawnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logomaniak Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 czekam na odpowiedz od prezesa urzędu ochrony konkurencji i konsumentów. ciekawe czy odpowiedz będzie podobna. na razie tylko odpowiedz automatyczna czyli Dziękujemy uprzejmie za kontakt z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Niniejsze wystąpienie potraktowane zostanie jako sygnał zauważonych nieprawidłowości i szczegółowo przeanalizowane pod kątem kompetencji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W przypadku stwierdzenia w przedstawionej sprawie podstaw do podjęcia działań przez Prezesa UOKiK, podjęte będą stosowane kroki zgodnie . itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepek94 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 właściwie Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logomaniak Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Mam nadzieje ze jeszcze ktoś wyśle list do tvp w sprawie komunikatów i oczywiście pytanie kiedy logo tvp i ograniczenia wiekowe będą transparentne jak na kanale tvn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logomaniak Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Mnie również denerwują reklamy umieszczane pod logo, ale jeszcze bardziej działają mi na nerwy reklamy, które wyskakują co 10-15 min i zasłaniają aż 1/3 ekranu !!! Oczywiście TVP wychodzi z założenia, że to nie są reklamy - tylko autopromocja. Ciekawe, czy konkursy SMS-owe, na których zarabiają to też autopromocja? Równie denerwujące jest bezczelne urywanie końca filmu/serialu/programu i wciskanie zapowiedzi, jakby nie można było tego zrobić bezpośrednio po zakończeniu audycji (tak jak robią porządne stacje).Pocieszające jest jednak to, że nowa ustawa za reklamę uznaje również autopromocję, więc chcąc nie chcąc TVP będzie musiała zaprzestać tego procederu i miejmy nadzieję, że w końcu wszystko powróci do normy, tak jak było kiedyś. Kolejny list do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wysłany. Właśnie w sprawie "wyskakujących" reklam i zapowiedzi. Może uzyskamy wsparcie. Jeśli dostane odpowiedz to wkleję treść listu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logomaniak Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 W sobotę było najwięcej reklam pod logo tvp. Na razie nie widać reklam, Być może był telefonik do tvp od Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frazes Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Nie chcę się cieszyć zbyt wcześnie, ale na napisach końcowych dzisiejszych odcinków "Plebanii" i "Klanu" nie było już "wstawek" ze zwiastunami ! Jeśli to samo będzie przy "Barwach Szczęścia" i "M Jak Miłość", to chyba nowelizacja ustawy "medialnej" W KOŃCU weszła w życie, albo interwencje kolegi Logomaniaka odniosły skutek ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tim Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Potwierdzam, TVP raczej przystosowała się do przepisów nowej ustawy medialnej, która weszła w życie od 23.05.2011 r. Nie zauważyłem jak na razie ani wyskakujących graficznych komunikatów w trakcie programów, ani komunikatów pod logo, ani też zwiastunów na napisach końcowych. Oby tak zostało i żeby tylko nie kombinowali jak obejść te przepisy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.