Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Arerox napisał:

Dotychczas miałem umowę na 15 miesięcy z pakietami Familijny Max HD + Sport HD + Film HD + Cinemax HD + Eleven + multiroom. Miesięcznie 80 PLN. 

 

Chciałem dokonać cesji umowy w związku ze śmiercią abonenta. W salonie mi powiedzieli, że nie można dokonać cesji i jedyne rozwiązanie to rozwiązanie umowy i podpisanie nowej na nowego abonenta. 

Od razu powiedzieli, że nie ma możliwości kontynuowania z obecnymi pakietami i jedyne co mogę wziąć to pakiet L + Eleven + MR w cenie 80 PLN/msc. W takim wypadku nie będę mieć pakietu Filmbox, który poprzednio był. Dodatkowo za wydanie dekoderów muszę zapłacić 78 PLN opłaty aktywacyjnej, a jedyny wariant umowy to 24 miesiące, w tym 3 darmowe miesiące. 

 

Czy naprawdę jest to jedyne rozwiązanie? 

Zadzwoń do działu utrzymania klienta. 22127128 dalej są dostępne stare pakiety dla starych abonentów, pytanie czy dostaniesz cesje. Dekodery dostaniesz za złotówkę na infolini, chyba że chcesz nowsze moim zdaniem zbyteczne to opłaty mogą być większe. Zależy co będziesz brał. A może pakiet M plus eleveny i filmoboxy??? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Pawel napisał:

Nie zgłaszasz śmierci abonenta tylko dalej opłacasz jego dotychczasowy pakiet.

A jak potem przedłużę umowę?

6 minut temu, Bartolini1379 napisał:

Zadzwoń do działu utrzymania klienta. 22127128 dalej są dostępne stare pakiety dla starych abonentów, pytanie czy dostaniesz cesje. Dekodery dostaniesz za złotówkę na infolini, chyba że chcesz nowsze moim zdaniem zbyteczne to opłaty mogą być większe. Zależy co będziesz brał. A może pakiet M plus eleveny i filmoboxy??? 

 

Dekodery chcę takie jak mam, czyli Evobox + Evobox Lite. 
O cesję mogę spytać w DUK, ale na infolinii też mi powiedzieli, że nie mam takiej możliwości i jedynie mogę zamówić nową ofertę jako nowy klient. Obawiam się, że jak będę już zamawiał na inną osobę to te pakiety dla starych klientów nie będą dostępne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Arerox napisał:

A jak potem przedłużę umowę?

 

Dekodery chcę takie jak mam, czyli Evobox + Evobox Lite. 
O cesję mogę spytać w DUK, ale na infolinii też mi powiedzieli, że nie mam takiej możliwości i jedynie mogę zamówić nową ofertę jako nowy klient. Obawiam się, że jak będę już zamawiał na inną osobę to te pakiety dla starych klientów nie będą dostępne. 

Nowa oferta to nowe pakiety. Na starą umowę byś dostał stare pakiety. Ale jak nie dostaniesz cesji to lipa. Ale skoro numer telefonu mozna dokonać cesji po zmarłej osobie to tak samo umowę na telewizję. Tu Ci nikt nie doradzi. Tylko infolinia albo ogólna a DUK. 

2 minuty temu, Bartolini1379 napisał:

Nowa oferta to nowe pakiety. Na starą umowę byś dostał stare pakiety. Ale jak nie dostaniesz cesji to lipa. Ale skoro numer telefonu mozna dokonać cesji po zmarłej osobie to tak samo umowę na telewizję. Tu Ci nikt nie doradzi. Tylko infolinia albo ogólna a DUK. 

Wiadomość z ostatniej chwili... cesja jak najbardziej Ci się należy. Bierzesz swój dowód osobisty i akt zgonu zmarłego abonenta. Wszystko załatwisz w punkcie obsługi polsatu. Jeśli nie dzwonisz na DUK 22127128. I od razu złóż zażalenie na punkt który wprowadził Cię w błąd. Celowo wciskają nowe umowy bo mają od tego prowizję,temu należy unikać stacjonarne punkty. 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Bartolini1379 napisał:

Nowa oferta to nowe pakiety. Na starą umowę byś dostał stare pakiety. Ale jak nie dostaniesz cesji to lipa. Ale skoro numer telefonu mozna dokonać cesji po zmarłej osobie to tak samo umowę na telewizję. Tu Ci nikt nie doradzi. Tylko infolinia albo ogólna a DUK. 

Wiadomość z ostatniej chwili... cesja jak najbardziej Ci się należy. Bierzesz swój dowód osobisty i akt zgonu zmarłego abonenta. Wszystko załatwisz w punkcie obsługi polsatu. Jeśli nie dzwonisz na DUK 22127128. I od razu złóż zażalenie na punkt który wprowadził Cię w błąd. Celowo wciskają nowe umowy bo mają od tego prowizję,temu należy unikać stacjonarne punkty. 

Dzwoniłem do DUK. Potwierdzili, że nie ma możliwości zrobienia cesji i jedynie mogę wziąć umowę na nową osobę i wybrać pakiet L + MR + Eleven + Filmbox i płacić 90 PLN miesięcznie. Umowa na 24 miesiące, 3 pierwsze darmowe, ale w pierwszym miesiącu 78 PLN za dekodery. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, posiadam pakiet Rodzinny Hd za 5 zł+ dekoder Sagemcom ESI-88 z czynszem 5 zł. Koniec umowy przypada na 18.01.2021r. Po przejściu na czas nieokreślony kwota wzrosłaby do 20 zł miesięcznie. Dostałem ofertę na pakiet S za 10 zł x 12 miesięcy, a potem 20 zł x 12 miesięcy. Do tego dochodzi wymiana dekodera na Evobox Lite i przez pół roku pełna oferta w cenie. Na dekoderze mi nie zależy, bo mam u konkurencji 4k z nagrywarką. Potrzebuję  jedynie dostępu do Polsat Sportów. Czy jest to dobra oferta?

Edytowane przez blade1230
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, blade1230 napisał:

Witam, posiadam pakiet Rodzinny Hd za 5 zł+ dekoder Sagemcom ESI-88 z czynszem 5 zł. Koniec umowy przypada na 18.01.2021r. Po przejściu na czas nieokreślony kwota wzrosłaby do 20 zł miesięcznie. Dostałem ofertę na pakiet S za 10 zł x 12 miesięcy, a potem 20 zł x 12 miesięcy. Do tego dochodzi wymiana dekodera na Evobox Lite i przez pół roku pełna oferta w cenie. Na dekoderze mi nie zależy, bo mam u konkurencji 4k z nagrywarką. Potrzebuję  jedynie dostępu do Polsat Sportów. Czy jest to dobra oferta?

W Rodzinnym masz 2x Polsat Sport, w pakiecie S masz jeszcze dodatkowo Polsat Sport News i Fight. Jeśli na tym Ci zależy, to bierz pakiet S. Lepszej oferty na przedłużenie nie dostaniesz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

dawno nie zaglądałem bo ostatnia umowa była na 24 m-ce ale zbliża się do końca.

A tu jakieś nowe pakiety...

Mam obecnie ofertę nazwaną w aneksie "premium max" za 110/m-c, czyli wszystko z LM włącznie oprócz Rozrywki.

LM chcę odpuścić.

Co można teraz uzyskać? Jak jest z tymi starymi pakietami - można na tym zostać czy już koniecznie coś z nowych trzeba brać?

I jakie teraz są najkrótsze umowy przy przedłużaniu? Są gratisowe miesiące?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, ianus napisał:

Co można teraz uzyskać? Jak jest z tymi starymi pakietami - można na tym zostać czy już koniecznie coś z nowych trzeba brać?

I jakie teraz są najkrótsze umowy przy przedłużaniu? Są gratisowe miesiące?

Największy stary pakiet który można dostać to Familijny Max z Elevenami za 60 zł.

Możesz zostać z tym co masz na czas nieokreślony, tylko zobacz w umowie, czy nie będzie to drożej o 10 zł.

Umowy teraz na 24 mies.,gratisowych nie ma.W pierwszym roku umowy jest rabat. To tak ogólnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zwykle punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Ja np. mam CP praktycznie dla dwóch kanałów sportowych i dla mnie 15 zł na czasie nieokreślonym czy 20 przy przedłużeniu umowy to podwyżka 300% czy nawet 400%. Pełna oferta średnio mnie interesuje, bo i tak z niej nie skorzystam. Wolałbym niższą cenę. Niestety takiego wyboru nie ma. Na szczęście czas decyzji za 18 miesięcy. Może coś się zmieni do tego czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, czerstwy napisał:

No na to by nikt nie wpadł że można przejść na czas nieokreślony😅Pytanie było czy idzie go dostać za 5zł.Mało tego tylko stare umowy mają możliwość przejścia na czas nieokreślony z ta sama ceną.

Sam sobie przeczysz, raz piszesz ze jest raz ze nie. Dla tych co mają Rodzinny to teraz tylko pakiet S za 10zl. No i Ty to pisałeś. Kłamiesz!!! 

W dniu 17.01.2021 o 16:19, czerstwy napisał:

Nie da.Było pisane już tyle razy że dla tych co mają Rodzinny teraz tylko pakiet S najtaniej.

Kłamstwo. Dla tych co mają Rodzinny to dalej Rodzinny jest aktualny!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jerrybordelaisPo co Ci teraz zmieniać pakiet? Za rok Familijny będzie Cię kosztował 30 zł (przejdzie na czas nieokreślony), wtedy coś z tym zrobisz, lub wcześniej na kilka miesięcy przed końcem umowy. Teraz jest za wcześnie, najlepiej na 6 mies.przed końcem umowy, a nawet na 4 mies.bo chcesz zmniejszyć zobowiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...