Gość Krzysiek11:) Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2018 @menthal, Zadzwoń sam do Działu Utrzymania Klienta 222127128. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Nie mogłem inaczej bo miałem 17 miesięcy do końca gdyby nie LM i ciągle psujacy się dekoder pewnie bym poczekał. Pomijając fiksujęcy dekoder(mogłeś w byle APS wymienić od ręki) to gdzie ci się tak spieszyło? liga rusza dopiero za 2 tygodnie, ja póki co nie będę miał dostępu choć mam premium max, być może to się zmieni,ale poczekam jak to wszystko ruszy, może CP da coś na zachętę, może złagodzi warunki- z możliwością dobrania pakietu na miesięczne okresy? nic na dziś nie jest pewne,ale też nie możliwe skoro np. nc+ daje swoim z pakietem C+ za friko do końca roku. Zawsze uważam że co nagle to po diable. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BizzareX Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2018 (edytowane) Dobrze prawicie, podstawą jest spokój.Jeszcze wiele spraw się wyjaśni,nie ma co wariować Edytowane 6 Sierpnia 2018 przez BizzareX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Pomijając fiksujęcy dekoder(mogłeś w byle APS wymienić od ręki) to gdzie ci się tak spieszyło? liga rusza dopiero za 2 tygodnie, ja póki co nie będę miał dostępu choć mam premium max, być może to się zmieni,ale poczekam jak to wszystko ruszy, może CP da coś na zachętę, może złagodzi warunki- z możliwością dobrania pakietu na miesięczne okresy? nic na dziś nie jest pewne,ale też nie możliwe skoro np. nc+ daje swoim z pakietem C+ za friko do końca roku. Zawsze uważam że co nagle to po diable. Myślisz że moja 6 zmiana dekodera w ciągu 3 lat coś by zmieniła ? Wątpie. Koniec off topu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
menthal Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2018 @menthal, Zadzwoń sam do Działu Utrzymania Klienta 222127128. Sprawa została błyskawicznie załatwiona dzięki jednej z osób z forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaeres Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2018 -->CyfrowyOnline zagadałeś na PW...czekam na odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Rano zaniesione wypowiedzenie, kilkanaście minut temu podpisana nowa umowa na 24/6: ●Familijny Max HD ●Film HD ●Sport HD ●Cinemax HD ●Eleven Sports HD ♥Polsat Sport Premium Wszystko załatwione sprawnie i szybko z działem DUK obecnym na naszym forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz123 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Jaką cenę utargowałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrolowski Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Interesuje mnie to samo + MR. Ile utargowałeś i czy da radę w tym pakiecie zrezygnować z Cinemax ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 ja dostałem 24/6 z 1mr+5zł czynszu za evo za 90zł parę dni temu Interesuje mnie to samo + MR. Ile utargowałeś i czy da radę w tym pakiecie zrezygnować z Cinemax ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 @Mariusz123 zapewne 80 zł. I jeszcze w tym aplikacja ON THE Go bo widzę że nie jest wyszczególniona ale jest w tej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Nie mogłem inaczej bo miałem 17 miesięcy do końca gdyby nie LM i ciągle psujacy się dekoder pewnie bym poczekał. U mnie tyle samo miesięcy do końca, ale przedłużanie w tym momencie na 36 miesięcy uważam za nonsens. Jeśli oferta PSP nie zostanie wprowadzona dla stałych abonentów, w formie uruchamiania na jeden miesiąc bez przedłużania umowy, to tylko CP na tym straci. Nastąpi to prędzej niż później i nie będzie dawać prawa do narzekań osobom, które na 3 lata zobowiązały się płacić wyższy abonament. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba19935 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Witajcie Przedłużyłem umowę na Premium Max za 100 zł z PSP około 10 dni temu. Mam dekoder 5500 i spalił mi się. Moje pytanie brzmi czy wymienia mi go na ten sam ? Czy mogę prosić o wymianę na Evobox ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Serwisowa wymiana na taki sam typ, czyli jeden z modeli HDxxxx. Nie ma możliwości wymiany na EVOBOX bez przedłużenia umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Możesz prosić, ale otrzymasz jedynie uśmiech politowania. Wymienią na ten sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Jaką cenę utargowałeś? @Mariusz123 zapewne 80 zł. I jeszcze w tym aplikacja ON THE Go bo widzę że nie jest wyszczególniona ale jest w tej cenie.Tak, 80 zeta, a o OTG zapomniałem napisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba19935 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Możesz prosić, ale otrzymasz jedynie uśmiech politowania. Wymienią na ten sam.Nie da się nawet z czynszem Evo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Da się jak podpiszesz aneks. Ot, taka polityka CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba19935 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 (edytowane) Aneks na okres umowy? Jaka kwota? Edytowane 11 Sierpnia 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 (edytowane) Jeśli dopiero co podpisałes umowę no to na 36 albo 29 miesięcy zależy jaka oferta wchodzi w grę. Na pewno 10 zł większy abonament i dodatkowo utracisz obecny okres darmowy jeśli taki posiadasz w swojej ofercie. Więc lepiej pójść i wymienić na HDxxxx a jeśli zależy Ci na EVOBOX-ie to ewentualnie możesz odstąpić od oferty jeśli podpisałes ją poza lokalem i skorzystać jeszcze raz z oferty ale już z wymianą dekodera na EVOBOX. Edytowane 9 Sierpnia 2018 przez Nowy 123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Dzisiaj po rozmowie z DUK przedłużyłem umowę na: Premium Max + Polsat Sport Premium + Multiroom za 115 zł (po wyłączeniu VOD) Umowa 24/4 - wymiana dekodera na Evoboxa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoomclub Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Ja jestem na wypowiedzeniu (koniec mojej umowy przypada na 23.08 - czyli płaciłem do końca). Zastanawiam się bo mam kilka innych opcji z kablówek. Myślicie że mogę dostać lepszą ofertę? Obecnie mam stary dekoder, płacę za Premium Max z HBO Go i Cinemaxem i 2 multi 110 zł (model 12/3). Jakby była dobra oferta to bym został, ale wątpię, że takową dostanę, to są chyba jakieś sztywne ramy, których konsultanci nie przekraczają i wolą spuścić klienta niż dać coś lepszego niż to co wszystkim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 To zależy co w tej cenie dostaniesz od kablówek no i jaki sprzęt mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Przede wszystkim już "zmarnowałeś" 6 miesięcy, które mogłeś anulować- 660 zł. poszło w .... , nie wiem czy w tej chwili nie lepiej byś wyszedł jako nowy abonent przy umowie 24/6, po za tym jak wejdziesz w kablówkę to z darmowych miesięcy prawdopodobnie skorzystasz tylko raz a potem może jakiś upust. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus.kul Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Wydaje mi się że konsultant wprowadza mnie w błąd. Propozycja to samo co mam z PSP w wariancie na 24/6 za 105 zł. Z PSP nie ma opcji z krótszymi umowami, co zresztą było tutaj poruszane. Dwa razy dopytywałem czy to na pewno opcja z PSP, bo słyszałem że trzeba dopłacać. Usłyszałem że z historii kontraktu konsultant widzi jakie opcje wybieram i proponuje od razu maksimum, bo widać że jestem zorientowanym klientem. Trochę byłem w dniu dzisiejszym zaskoczony rozmową i umówiłem się z konsultantem na poniedziałek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.