czerstwy Opublikowano 21 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 Nie dostaniesz żadnej obniżki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek234 Opublikowano 21 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 W takim razie jeszcze jedno pytanie - skoro będzie to moje pierwsze przedłużenie to jest w ogóle szansa na wyjęcie 12/3 czy tez odpuścić sobie i skupić się na 15/3? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 21 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 Jest szansa. Kwestia Twoich negocjacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek234 Opublikowano 21 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 Wielkie dzięki za pomoc, teraz wiem na czym stoję i o co walczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 Z Evobox nie ma żadnych szans! Evobox tylko z umowami na 29, 24 i 15 miesięcy. W APS i DUK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 21 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 A, faktycznie chce wymienić dekoder na Evoboxa, czyli brak umów na 12 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 21 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 Dokładnie. Jak masz troszkę cierpliwości to odczekaj kilka dni,ostatnio nie było żadnego Happy Hours na pakiet premium,może coś rzucą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 21 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 A kiedy był Happy Hours dla stałych abonentów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 21 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 Dobre pytanie, ale dla przykładu ja mam Premium + HBO GO za 79,99 zł/m-c i taka była w którymś momencie cena właśnie w Happy Hours - standardowa to 89,99 zł/m-c. Umowa 15/3 bo zmiana na Evoboksa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 (edytowane) A kiedy był Happy Hours dla stałych abonentów? No nie ma, bo caly czas maja najnizsze kwoty. Takie happy hours ze strony, ale bez happy hours. Edytowane 22 Października 2016 przez Barti Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek234 Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 (edytowane) Byłem w dwóch lokalnych APS-ach i krótko mówiąc niezłych "fachoffcuf" zatrudniają. APS nr 1: koleś twierdzi, że pół roku to zdecydowanie za długi okres żeby składać wypowiedzenie a jedyną ofertę którą może mi zaoferować to 29/8. Na moje wyraźne żądanie o przyjęcie wypowiedzenia usłyszałem, że on nie ma gotowego wzoru wypowiedzenia i żebym samemu napisał w domu i wysłał na adres CP. Poza tym on daje sobie rękę w łokciu uciąć, że CP nie oferuje umów 12-miesięcznych. APS nr 2: kolejny "fachowiec" twierdzący, że pół roku to za wcześnie i żebym wrócił jak do końca umowy zostanie miesiąc. Temu zawodnikowi nawet nie chciało się sprawdzić, czy nie ma dla mnie jakiejś oferty. Tu na szczęście udało mi się przynajmniej wykłócić przyjęcie wypowiedzenia ale i tak usłyszałem, że to nic nie da bo wcześniej niż miesiąc przed końcem umowy nikt do mnie nie będzie dzwonił. Teraz pozostaje czekać na telefon z DUK.... Przy okazji pytanko: czy w CP da się upoważnić współmałżonka do podejmowania decyzji o zmianach na koncie? Pytam bo np w takiej Multimedii mogłem upoważnić żonę do wszelkich zmian na koncie. Edytowane 22 Października 2016 przez leszek234 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Możesz. Upoważnienie wyślij do CP pocztą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość latawiec Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 No udało się. Byłam w APS spytałam się do kiedy mam umowe i kobieta powiedziała mi, że właśnie się kończy. Najpierw zaproponowała 29 m-cy w tym 9 gratis, ale się nie zgodziłam. Powiedziałam, że chcę 15/5. Dostałam 15/4 Familijny Max HD za 49,99zł tak jak miałam i na próbę tradycyjnie Film HD i Sport HD. Jestem zadowolona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Hmm, umowa typu 15/4? A co to za "twór"? Myślę, że spokojnie mogłaś dostać umowę typu 15/5. A jeśli poprzednio miałaś dłuższą, niż na 12 miesięcy to teraz mogłaś dostać umowę nawet typu 12/5. Tyle, że nie w APS-ie, a telefonicznie od DUK. No, ale skoro już przedłużenie swojej umowy "klepnęłaś" w APS-ie to już "po ptokach"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 15/4 to wszystko płatne, zamiast darmowych miesięcy. 49,99 przez 4 miechy, potem 69,99 jak się nie zrezygnuje z dodatkowych pakietów. Czyli bez urazy oferta dla jeleni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Aaa, chyba, że tak. No to bardzo kiepska oferta. Jak dla mnie, nie do zaakceptowania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 (edytowane) Jak się czyta czasami jakie ludzie oferty przyjmują to aż się zapłakać chce-oczywiście nad ich losem Byłem w dwóch lokalnych APS-ach i krótko mówiąc niezłych "fachoffcuf" zatrudniają. APS nr 1: koleś twierdzi, że pół roku to zdecydowanie za długi okres żeby składać wypowiedzenie a jedyną ofertę którą może mi zaoferować to 29/8. Na moje wyraźne żądanie o przyjęcie wypowiedzenia usłyszałem, że on nie ma gotowego wzoru wypowiedzenia i żebym samemu napisał w domu i wysłał na adres CP. Poza tym on daje sobie rękę w łokciu uciąć, że CP nie oferuje umów 12-miesięcznych. APS nr 2: kolejny "fachowiec" twierdzący, że pół roku to za wcześnie i żebym wrócił jak do końca umowy zostanie miesiąc. Temu zawodnikowi nawet nie chciało się sprawdzić, czy nie ma dla mnie jakiejś oferty. Tu na szczęście udało mi się przynajmniej wykłócić przyjęcie wypowiedzenia ale i tak usłyszałem, że to nic nie da bo wcześniej niż miesiąc przed końcem umowy nikt do mnie nie będzie dzwonił. Teraz pozostaje czekać na telefon z DUK.... Przy okazji pytanko: czy w CP da się upoważnić współmałżonka do podejmowania decyzji o zmianach na koncie? Pytam bo np w takiej Multimedii mogłem upoważnić żonę do wszelkich zmian na koncie. Ad.1. Trzeba było delikwentowi zaproponować, by sobie łeb skrócił i to najlepiej przy samej (4 litery) bo i tak nie używany. Ad.1 i 2. Ja rok temu też na takiego :censored: fachowca trafiłem, po wielkim oporze przyjął wypowiedzenie, ale ciśnienie podniósł mi nieprzeciętnie, bo też [beep]ył farmazony, że za wcześnie, że kara itp., itd. Zadzwoniłem zaraz po powrocie do DUK sprawdzić, czy czegoś nie odwalił, było ok. 10 min. rozmowy z konsulem i miałem nową umowę + jeszcze HBO za darmo na 2 miechy w ramach przeprosin za zachowanie ciołka. Ty też zadzwoń i nagadaj, że nie jesteś pewien, czy tamten zrobił wszystko, jak należy. Może jeszcze dzisiaj będziesz miał nową Edytowane 22 Października 2016 przez Barti Poprawiono dość niechlujną pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość latawiec Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 (edytowane) Macie rację, dałam się zrobić, myślałam, że jak powiedziała 15/4 to ja miałam na myśli 4 m-ce za darmo, a reszta abonament i nie dopytałam, a ona miała na myśli to co napisał myster. No cóż, nauczka na przyszłość, czytać, czytać i o wszystko 2 razy dopytać. Moje zadowolenie minęło. Gdybym podpisała umowę na odległość, to mogłabym od niej odstąpić. Edytowane 22 Października 2016 przez latawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Nic już nie zrobisz. Podpisałaś aneks w APS-ie, więc w tym przypadku nie przysługuje ci prawo do odstąpienia od niego w terminie 14 dni od daty jego podpisania, tak jak by było w przypadku przedłużenia umowy poprzez infolinię (DUK). Teraz pozostaje ci już "przemęczyć" się przez kolejne minimum 10 miesięcy, następnie składasz wypowiedzenie umowy w APS-ie i potem w sprawie ofert przedłużeniowych kontaktujesz się z DUK. Chyba, że "gdzieś po drodze" nadarzy się okazja do wcześniejszego rozwiązania umowy np. z powodu usunięcia przez Cyfrowy Polsat jakiegoś kanału, który masz obecnie gwarantowany w swojej umowie. Na razie jednak na to się nie zanosi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Klamka zapadła i odkręcić tego już nie można. W ósmym miesiącu tej umowy złóż wypowiedzenie umowy z końcem okresu podstawowego umowy i przedłuż w dziewiątym umowę na 12 miesięcy poprzez DUK z miesiącami gratis. Oczywiście z założeniem, że oferty CP dla obecnych klientów nie ulegną zmianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość latawiec Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Dziękuję wam za rady i pomoc. Trudno, przemęczę się. Nie mam wyjścia. I następnym razem zrobię tak, jak piszecie. No, nie mogę sobie darować, że tak się zrobiłam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Absolutną podstawą jest tutaj uprzednie złożenie wypowiedzenia umowy. Najlepiej w APS-ie, bo wtedy jest ono od razu rejestrowane w systemie Cyfrowego Polsatu. Bez wypowiedzenia umowy oferty przedłużeniowe są zazwyczaj bardzo słabe, jak np. ta przedstawiona tobie. Następnie oczekiwanie na telefon z DUK lub ewentualnie samemu zadzwonić i negocjować warunki kolejnej umowy. Bieżące oferty dla abonentów Cyfrowego Polsatu przedłużających umowę są tutaj na okrągło przedstawiane w niniejszym wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Przepraszam, że pozbawiliśmy Cię poczucia sukcesu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość latawiec Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Na błędach człowiek sie uczy, pozostaje mi tylko w dniu dzisiejszym pogratulować sobie i napić się w celu zapomnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Czy jest możliwość otrzymania przy przedłużeniu opcję Multiroom bezpłatnie? Kiedyś miałem bezpłatnie, później zmniejszyłem pakiet i zrezygnowałem a teraz chciałbym ponownie. Jeśli mam moduł CAM to otrzymanie drugiego modułu CAM jako MR to pobożne życzenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.