ARTIPAPK Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 U mnie wymiana (dostawa sprzętu) przez kuriera trwała ok.14 dni, choć konsultant zapewniał, że będzie to do 7 dni roboczych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Jak wygląda u forumowiczów sprawa z realizacją umów w sensie wymiany dekoderów? Załatwiłem telefonicznie w DUK aneks z wymianą ESI na Evobox + dobranie MR dodatkowego i było to 02 września Tego samego dnia dostałem na maila potwierdzenie warunków umowy i potwierdzenie złożenia zamówienia. Od tego momentu cisza nastała a mamy już 7 września. Dotychczas realizacja była szybka, 2-3dni i kurier był w domu. Teraz minęło 5 dni i cisza totalna... Jak to u was wygląda/wyglądało ? Zamawiales 2 wrzesnia, od nastepnego dnia liczone jest 7 dni roboczych. 2 Wrzesien to piatek 3 wrz/4wrz sobota niedziela dzis mamy 7 wrzesien. czyli 5 6 7, dopiero masz 3 dni jeszcze 4 dni robocze maja. U mnie wymiana (dostawa sprzętu) przez kuriera trwała ok.14 dni, choć konsultant zapewniał, że będzie to do 7 dni roboczych. No to pisz reklamacje, tylko oblicz czy na pewno to bylo 14 dni. Liczac ze soboty, niedziele, swieta sie nie licza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Ja już dostałem swój zestaw.Napisałem tylko w tym wątku swoje doświadczenie.Nawet przed chwilą sprawdziłem datę zamówienia i dostawy.Dokładnie trwało to w moim przypadku 13 dni roboczych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwus Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 wczoraj zawarłem "umowę" - mi też konsultant powiedział że 14 dni może to potrwać ale z reguły trwa mniej - mi zalezy żeby do 15-go się wyrobili, to nie będę musiał już płacić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimmyboy Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Mnie poinformowali, że ze względu na przeprowadzkę czas dostawy jest wydłużony z 7 do 14 dni, ale kurier dotarł już 4 dnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba_72 Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Niby za co masz płacić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Chodzilo mu pewnie za ostatni rachunek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nev Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 Witam wszystkich, Skończyła mi się umowa, DUK proponuje mi Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + HBO (bez HBO GO) + usługę ON THE GO za 84,99 zł umowa 15/5, bez wymiany sprzętu (obecnie SAGEMCOM). Czy jest to dobra oferta czy można uzyskać coś lepszego/to samo w lepszej cenie? Lub np. wynegocjować evobox? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakublesniewicz Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 Witam, Wysłałem wypowiedzenie w związku z usunięciem kanału i zastąpieniem go Polsat Fight. Dostałem odpowiedz że rozwiązują ze mną umowę z dniem 16.09.2016 r. a nikt się ze mną nie kontaktował czy jednak nie chcę zostać. czy czekać jeszcze na jakiś kontakt ze strony CP?? Czy uznać że już mnie nie chcą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 (edytowane) @nev, jesteś pewien, że nie masz w tym pakiecie HBO GO? Warunki tutaj dostałeś raczej standardowe, nic więcej nie ugrasz (może12/5, jeśli umowa obecna była dłuższa, ewentualnie HBO GO w tej cenie, jeśli go faktycznie nie masz). Z wymianą na Evoboxa dostaniesz to samo w wariancie 15/3. edit: @up, jak tylko jesteś zainteresowany przedłużeniem, dzwoń sam. Co mozesz dostać, masz w tym wątku. Edytowane 8 Września 2016 przez cabott Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiopysiox Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 Umowe mialem od lutego jako nowy abonent 24/6 teraz od wrzesnia jestem na nowych warunkach 12/5 ze wzgledu na usuniecie kanalu fightklub. I tu pytanie: na jaka umowe ( dlugosc ) moge liczyc w przyszlym roku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbycho84 Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 Napewno nie na 12/5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 Po umowie typu 12/5 kolejna będzie dostępna minimum typu 15/5. Oczywiście bez wymiany dekodera na inny model. Z wymianą umowa typu 15/3. Było już o tym wielokrotnie mówione na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 Ostatnią umowę miałem 15/5.Wypowiedzenie wysłane,telefon z DUK.Pierwsza propozycja 24/6-chcę krótszą-propozycja 15/5.Pakiet bez zmian.Moja sugestia 12/5.Narada z kierownikiem i....mogę mieć ale tylko z wyższym pakietem.Obecnie mam pakiet elastyczny.Co ciekawe konsultant bardzo przekonywał do tej krótkiej umowy.Nie zgodziłem się i mam znów 15/5.Także nie zawsze jest 15/5,12/5 i.t.d. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 @wuzel Za szybko odpuściłeś. Jakbyś dobrze pogadał z konsultantem to być dostał umowę 12/5. A jeśli, mimo wszystko, nie udałoby się to ostatecznie mogłeś mu "podziękować" za rozmowę i poczekać na kolejny telefon z DUK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 (edytowane) Czy przenosił ktoś z Was ostatnio przy przedłużaniu umowy dekoder HD7000 na multiroom? Chodzi mi oczywiście o sytuację, gdy wymieniam HD7000 na Evoboxa. Wielokrotnie czytałem o takiej możliwości w tym temacie, ale ostatnio już kilkoro konsultantów z DUK twierdzi, że nie jest to możliwe. Podobno był to błąd, który załatano i nie jest to już możliwe od jakiegoś czasu. Czy faktycznie nie jest to już możliwe? Z góry dzięki. Edytowane 8 Września 2016 przez Barti Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 Mój krewny przenosił, w czasie rozmowy też się zarzekali, że nie można. A potem przy podsumowaniu warunków, nagle okazało się, że można HD7000 migrować jako dekoder do Multiroomu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 Czy przenosił ktoś z Was ostatnio przy przedłużaniu umowy dekoder HD7000 na multiroom? Chodzi mi oczywiście o sytuację, gdy wymieniam HD7000 na Evoboxa. Wielokrotnie czytałem o takiej możliwości w tym temacie, ale ostatnio już kilkoro konsultantów z DUK twierdzi, że nie jest to możliwe. Podobno był to błąd, który załatano i nie jest to już możliwe od jakiegoś czasu. Czy faktycznie nie jest to już możliwe? Z góry dzięki. Ja bodajże 18 sierpnia tak zrobiłem. W trakcie rozmowy od razu powiedziałem, że HD 7000 chcę zachować jako multiroom, gość powiedział, że nie ma problemu. Nic nie mówił jakoby było to niemożliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Czy przenosił ktoś z Was ostatnio przy przedłużaniu umowy dekoder HD7000 na multiroom? Chodzi mi oczywiście o sytuację, gdy wymieniam HD7000 na Evoboxa. Wielokrotnie czytałem o takiej możliwości w tym temacie, ale ostatnio już kilkoro konsultantów z DUK twierdzi, że nie jest to możliwe. Podobno był to błąd, który załatano i nie jest to już możliwe od jakiegoś czasu. Czy faktycznie nie jest to już możliwe? Z góry dzięki. Przejrzałem wszelkie rozpiski ofertowe dla obecnych klientów i w każdej rozpisce mowa jest o dekoderze HD. Nie wyklucza (w mojej ocenie), to możliwości przeniesienia dekodera PVR7000 z głównego na dodatkowy i dobranie nowego głównego dekodera. Z resztą koledzy powyżej potwierdzają, że taka operacja miała miejsce u nich. Ostatnie zmiany w ofertach dla obecnych abonentów miały miejsce 6 czerwca 2016r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Dzięki za wszystkie informacje, całej trójce Czyli konsultanci wprowadzają w błąd, bądź też problemem jest ciągle sytuacja którą opisywałem tutaj https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-sta%C5%82ych-abonent%C3%B3w-cp/page-433?do=findComment&comment=1142948. Z tego co się dowiedziałem to "naprawiono" to w ten sposób, że w systemie sprzedaży widnieje już dekoder z numerami mojego HD7000, ale niestety pod nazwą starego Sagema. Jak wiadomo Sagema nie da się przenieść na multiroom, więc może to jest ciągle problemem? @swojadroga orientujesz się może czy nazwa może mieć wpływ, czy muszą zgadzać się tylko numery? I druga sprawa, jeśli bym nawet zrezygnował już z tego przeniesienia, czego nie chcę, ale załóżmy taką sytuację, że wymieniam tylko tego mojego HD7000 na Evoboxa. Do umowy dołączony będzie na pewno jakiś świstek z informacją jaki dekoder ma odebrać kurier, a jaki mi przekazuje. Są tam same numery czy jest wyszczególniony konkretny model? Chodzi mi o to, żeby nie wystąpiła sytuacja, że będzie tam widniał Sagem i kurier będzie żądał sprzętu którego już nie posiadam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigi1966 Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Przejrzałem wszelkie rozpiski ofertowe dla obecnych klientów i w każdej rozpisce mowa jest o dekoderze HD. Nie wyklucza (w mojej ocenie), to możliwości przeniesienia dekodera PVR7000 z głównego na dodatkowy i dobranie nowego głównego dekodera. Z resztą koledzy powyżej potwierdzają, że taka operacja miała miejsce u nich. Ostatnie zmiany w ofertach dla obecnych abonentów miały miejsce 6 czerwca 2016r. Warunki Oferty – „Telewizja Satelitarna dla Stałych Abonentów CC” z dnia 01.08.2016 roku § 1 Zasady Ogólne 1. Warunki Oferty – „Telewizja Satelitarna dla Stałych Abonentów CC” z dnia 01.08.2016 roku (dalej „WO”) określają warunki: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bloody_m Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 witam koledzy DUK zaproponowali mi 2 propozycje nowej umowy: 1 na 15/5 za familijny max ze sportem filmem i cinemaxem plus multiroom za wszystko 74,99 po okresie promocyjnym, wczesniej mialem 12/5 wiec chyba nie wytarguje takiej samej umowy. oraz 2 na 24/8 premium z HBO Go plus multiroom za wszystko po okresie promocyjnym 84,99. W te ceny wlicza sie oczywiscie dzierzawa esi za 5 zł co brać co jeszcze mogę ugrać? interesuje mnie eleven sport ale każą za to placic 15zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 No to oblicz sobie srednia za pakiet. Cena za ten z HBO to 79.99 Cena za ten ze wszystkim i Elevenami to 99.99 i od tego oblicz sobie srednia miesieczna i porownaj. Nic nie mozesz ugrac, bo oferty sa sztywne, jak cos chcesz miec to plac za to albo tego nie miej i nie plac. Mozesz jedynie ugrac przy tej 2-giej opcji 15/5 umowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_bthd Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 (edytowane) Czy ktoś się spotkał z odpowiedzią na wypowiedzenie, iż już 30 dni minęło od wyłączenia Fightklub? Edytowane 11 Września 2016 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 Wypowiedzenie z powodu wyłączenia FightKlub można było składać do 31 sierpnia. Teraz jest już za późno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.