lol Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 Umowa została przyjęta w piątek, po niedzieli ma przyjść dekoder i nowa umowa, którą trzeba podpisać przy kurierze. Czy aby zrezygnować z przyjętej w piątek przez telefon oferty należy: nie podpisać umowy? podpisać potem wypowiedzieć w 14 dni? Kolejna sprawa - jeśli zrezygnuje się z przyjętej umowy to czy można liczyć na inne oferty od DUK czy trzeba poczekać aż wygaśnie stara umowa i zostać nowym klientem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 Umowa została przyjęta w piątek, po niedzieli ma przyjść dekoder i nowa umowa, którą trzeba podpisać przy kurierze. Czy aby zrezygnować z przyjętej w piątek przez telefon oferty należy: nie podpisać umowy? podpisać potem wypowiedzieć w 14 dni? Kolejna sprawa - jeśli zrezygnuje się z przyjętej umowy to czy można liczyć na inne oferty od DUK czy trzeba poczekać aż wygaśnie stara umowa i zostać nowym klientem? Rano telefon do DUK (podobno w niedzielę mają wolne) i renegocjacja umowy,albo odmowa przyjęcia sprzętu i podpisania dokumentów a tym samym wycofanie się z współpracy z CP. Przed częstym Twoim pouczaniem każdego pomyśl trochę,byś pomyślał może byś zrozumiał.Znajomy mu powiedział,a skąd masz pewność,że znajomy rozróżnia Centrum Obslugi Klienta od DUK.Przed atakiem na mnie lepiej się najpierw upewnij.Dziękuję za upomnienie i pozdrawiam! A Ty skąd masz pewność co On zrozumiał,co mu kumpel powiedział i co on podał na forum ja opieram się na słowach @lol i na to staram się odpowiedzieć jak potrafię w przeciwieństwie do Ciebie,gdzie z Twojej strony padły tylko nieistotne stwierdzenia w stylu : Moim zdaniem nie była to oferta utrzymaniowa z DUK,tylko rutynowa oferta jakie oferuje iCOK.Pozdrawiam! Co to wnosi do jego problemu jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia to zachowaj swoje zdanie dla siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konsul Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 Oferta którą dostał znajomy od DUK Cytuję całość oferty: W ramach propozycji specjalnie przygotowanej dla siebie bla bla bla. W czasie 9 miesięcznego okresu promocyjnego otrzymasz pakiety Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD +VOD+IPLA za jedyne 49.99. Po okresie promocyjnym Cena za ofertę wyniesie 69.99. Mamy jednak dla Ciebie znakomitą wiadomość, w trakcie umowy będziesz mógł obniżyć cenę abonamentu do 59.99 przez rezygnację z VOD+ ipla.. Proponowana oferta dostępna jest na okres 29 miesięcy.. bla bla rabla... Załóżmy że ktoś sobie weźmie i zrezygnuje z VOD to płaci za pierwsze 9 mies 50zł, za kolejne 20 mies 60zł to ma razem przez 29mies zapłacić 1650zł czyli średnio 56zł mies i do tego dekoder HD5000. Na promocji ze strony CP za to samo zapłaci się całościowo 1080zł na umowę za 24 mies, średnio wyjdzie 45zł na mies + SAGEM Ale teraz najgorsze, żona znajomego na tą ofertę się zgodziła i teraz chłop nie wie jak się z tego wyplątać, można to teraz jakoś wypowiedzieć? zmienić. Jak w ogóle CP śmie takie oferty wysyłać stałym klientom, żeby z DUK otrzymywać dłuższe i gorsze oferty jak dla nowych... masakra To jest zwykła oferta utrzymaniowa, DUK/ to jeden dział przedłuzenia ofert tzn Dział Utrzymania Klienta a ICOK to - Interentowe Centrum Obsługi Klienta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Witam wszystkich, ponieważ jestem "świeży" w CP to mam takie pytanie, ojcu kończy się umowa w kwietniu w obecnej chwili ma Familijny Max HD za 49.99 zł oraz 1 x MR za 10 zł do tego posiada dekoder główny 5000 oraz dodatkowy 2000 umowę miał podpisaną na 24 miesiące ( to jest jego 4 kolejna umowa). I teraz pytania: 1.czy przy przedłużeniu umowy da się wymienić 5000 na 7000 lub Evobox ? 2. czy może zrezygnować z MR ( zostanie na przedłużeniu czy całkiem nowa umowa) 3.czy może starać się o jakąś krótszą umowę np. 5/12 czy 5/15 4. czy jest w CP możliwość "utargowanie" mniejszej opłaty abonamentowej? Jeśli TAK to proszę skrobnąć parę słów wyjaśnienia. Będę wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) 1. Tak (kosztem kilku darmowych miesięcy) 2. AFAIK tak. 3. Tak (warto złożyć wypowiedzenie), z wymianą deka tylko 3 miesiące gratis. 4. Nie, oferty są standardowe (bywały odstępstwa w stylu Mini HD za 4,90) Też chciałem zapytać o Premium za 79,90 (może @swojadroga ma stosowną wiedzę). Jestem zainteresowany taką opcją, +3 MR (obecnie posiadam darmowy MR HD5000+MR HD3000) z nowym dekoderem dwugłowicowym (HD5000 wtedy przeszedłby, jako MR). Czy jest to osiągalne w APS (opcja 15/3) w cenie 79,90 + 10PLN za MR? Byłem wczoraj w APS, ponieważ jest to podwyższenie abo, oferta jest dostępna dla mnie bez wypowiedzenia już w chwili obecnej (obecna umowa do 21 maja). Premium z HBO GO, 3/15, Evobox + 3MR, za 79,90 (po rezygnacji z IPLA i VOD). Edytowane 26 Stycznia 2016 przez cabott Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roratoga Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) Witam Miałem dziś telefon od konsultanta w związku z wypowiedzeniem mam pełny pakiet plus multiroom cena 94.90 poprzednia umowa a raczej aneks 12/5 Propozycja konsultanta 15/5 plus miesiąc pakietu dla dorosłych Mam moduł cam i dekoder 5500s Czy mogę coś jeszcze wynegocjować np zmianę dekodera 5500s na inny albo coś dodatkowego ? Umówiłem się na telefon na jutro więc prosiłbym o rady szanownych forumowiczów pzdr;> Edytowane 26 Stycznia 2016 przez roratoga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) 1. Tak (kosztem kilku darmowych miesięcy) 2. AFAIK tak. 3. Tak (warto złożyć wypowiedzenie), z wymianą deka tylko 3 miesiące gratis. 4. Nie, oferty są standardowe (bywały odstępstwa w stylu Mini HD za 4,90) Byłem wczoraj w APS, ponieważ jest to podwyższenie abo, oferta jest dostępna dla mnie bez wypowiedzenia już w chwili obecnej (obecna umowa do 21 maja). Premium z HBO GO, 3/15, Evobox + 3MR, za 79,90 (po rezygnacji z IPLA i VOD). Dziękuję za odpowiedź. Edytowane 26 Stycznia 2016 przez Mako Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Witam czy mogę renegocjować umowę ,której jeszcze nie otrzymałem .Rozmowa z Duk była 19.01.Proszę o porade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shrekus Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) Ja niestety dopiero 12 września płacę ostatni rachunek. W związku z tym, że Sagem już się lekko wyeksploatował, a pojawił się ten EVO. Moje pytanie jest następujące. Kiedy najwcześniej mógłbym kontaktować się z DUK-iem. Oczywiście po uprzednim wysłaniu wypowiedzenia. Poprzednią miałem 15/5. Przy podwyższeniu lub nawet bez niego ale z wymianą dekodera mogę liczyć na 12/5 a z wymianą 12/3? Jak sytuacja wygląda z dzierżawą za dekoder i opłatami za multiroom, Teraz płacę dodatkowo 15 złotych. Czy jeśli przejdę na Premium, a w kolejnej umowie zejdę na niższy to dodadzą mi za dzierżawę i dorzucą więcej za multiroom? Edytowane 26 Stycznia 2016 przez Shrekus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lol Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Nie wiecie czy DUK ma evoboxy bez czynszu do pakietu za 59.99zł? na stronie CP pojawiły się dziś bez czynszu ale do Happy Hour na full pakiet za 80zł, a za 60zł to czynsz 5zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Było pisane Premium bez czynszu niższe pakiety z czynszem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rescue Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Nie wiecie czy DUK ma evoboxy bez czynszu do pakietu za 59.99zł? na stronie CP pojawiły się dziś bez czynszu ale do Happy Hour na full pakiet za 80zł, a za 60zł to czynsz 5złBiorąc paliet full i płacąc od pierwszego miesiąca to średnia cena na 24 miesiące wyjdzie też 60 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lol Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) na jakiej podstawie liczysz tą średnią? ps. nie wie ktoś czy dają evoboxy do umów na 15 mies? Edytowane 26 Stycznia 2016 przez lol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Jak to na jakiej 6 miesięcy bezpłatnych 18 po 79.90 i dzieli przez 24 miesiące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lol Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) No to w ten sposób tak. Do której godziny działa DUK i na jaki nr najlepiej dzwonić by się dodzwonić ? Edytowane 26 Stycznia 2016 przez lol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 A co my to jesteśmy - gorąca linia 0-700? LUDZIE CZYTAJCIE POSTY WSTECZ - TO NIE GRYZIE!!!! Ostatni raz podaje! 22-212-71-37 (z wypowiedzeniami) pod tym numerem są lepsze oferty 22-212-71-28 (bez wypowiedzeń!) Poniedziałek-Piątek w godz. 9:00-21.00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lol Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Burito dziękuję, próbuje umowę przedłużyć osoby z rodziny to dam znać co mają, wypytam o wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigi1966 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) Poniedziałek-Piątek w godz. 9:00-21.00 Dziś dzwoniono do mnie z numeru 222127128 i miałem wypowiedzenie. zapytałem czy to DUK odp.tak. Dwie umowy temu miałem 12/5 i dziś przedłużyłem na premium z dwoma multi za 84,99 12/5 Co wy na to? Edytowane 26 Stycznia 2016 przez bigi1966 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Dostałeś kolejny raz umowy na 12/5? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Ostatnie umowy miał 15/5-przynajmniej tak ja zrozumiałem Dwie umowy temu miałem 12/5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Dziś dzwoniono do mnie z numeru 222127128 i miałem wypowiedzenie. zapytałem czy to DUK odp.tak. A to ciekawe bo DUK-u już nie ma Dziś do mnie dzwonili i stąd wiem że nie ma już takiego działu gdyż teraz jest DZU- Dział Zatrzymania Klienta - jak dla mnie brzmi to dość nieciekawie a skojarzenia mam jakieś takie z godz.6 rano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Też tak zrozumiałem ale chcę dokładnie dopytać.Bo była by to pierwsza osoba która dała by dowód że konsul czy jak mu tam wprowadzał nas w błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 No właśnie, też chciałbym wiedzieć na 100%, jak to teraz jest z tym przedłużeniem umowy, bo obecnie kończy mi się umowa typu 15/5. Wypowiedzenie umowy już złożyłem w APS-ie i obecnie oczekuję na telefon z DUK, czy tam DZU ( ). Muszę wiedzieć, czego mogę maksymalnie oczekiwać. W najgorszym wypadku chciałbym zostać przy tym, co mam obecnie (podane w podpisie tu na forum) przy umowie najlepiej typu 12/5 (po okresie gratisowym abonament w wysokości 69,90 zł) lub, jeśli byłoby możliwe, "przeskoczyć" na pakiet Premium z abonamentem w wysokości 79,90 zł. Też jestem bardzo ciekaw, czy kolega @konsul mówił prawdę z tymi umowami typu 12/5, czy jednak ściemniał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lol Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) Jestem po rozmowie z CP przedłużałem umowę wcielając się w znajomego. Nowa umowa 15/3 zmiana dekodera produkcji CP na EVOBOX, aktywacja dekodera 49zł +5zł czynszu za niego po gratisowych miesiącach do abonamentu na pakiet Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD, gratis VOD ipla przez pierwsze 3 miesiące potem można wyłączyć. Inne oferty na Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD z EVOBOXEM to 24/6+5zł, 29/8+5zł. Kolejne oferty: EVO bez czynszu tylko przy premium, nie da się 15 miesięcznej umowy, najkrótsza jest 24/6, abonament 79.99. Inne informacje najniższy pakiet do jakiego dają EVO to Familijny Max HD, wycofane są dekodery HD7000 produkcji CP. Sagemy dalej są z czynszem, a co ciekawe na stronie CP nie ma ich wcale. Bez zmiany dekodera najniższa umowa na Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD 15/5 (taką jaką sam mam dla siebie), 12 miesięczne są tylko 3 gratis, 12/5 system nie pokazuje nawet na premium. Teraz nie wiem w sumie czy dobrze, że miesiąc temu przedłużyłem swoja umowę 15/5 i zostałem z SAGEMEM i czynszem 5zł, teraz miałbym EVOBOXA. Jak powiedział Pan konsultant DZU, EVOBOXy mają w DZU od dziś. Fezuj ma rację DUK się teraz zwie działem zatrzymania klienta. 18 stycznia mięli szkolenie z evoboxów i przebudowę jakąś tam systemów itp. przynajmniej tak twierdził "pan zatrzymywacz klientów" dodał też że z EVOBOXA będę zadowolony bo jest najlepszym dekoderem na rynku , chciał mi tez wcisnąć konwerter jakiś za 139zł ale podziękowałem bo kolega nie chciał. Barti premium za 79.90 z EVOBOXEM masz 15/3, z innym dekoderem 12/3, 12 na 5 nie ma. Rozmawiałem z DZU CP dziś prawie 2 godziny. Edytowane 26 Stycznia 2016 przez lol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Czyli co? Faktycznie nie można już dostać umowy typu 12/5 po umowie 15/5? Mam tu na myśli umowę bez wymiany dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.