Ceberebek Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Ale większe szanse na renegocjacje umowy. Być może na chwilę obecną CP bazuje na zrolowaniu obecnej umowy...tak mi się wydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipek_12 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 co to znaczy "na zrolowaniu umowy"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Przeczytaj swój regulamin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
termometr Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Witam. Posiadam umowę 5/12 Premium + MR za 5zł. Jak oceniacie szansę na następujący manewr: Wypowiadam umowę dzisiaj (na 4.5 mies przed końcem zeby dać DUKowi czas się wykazać). Chciałbym, żeby na 3 mies przed końcem obecnej zaczęła obowiązywać nowa umowa (żeby za te ostatnie 3 miechy nie płacić), którą planują wynegocjować taką: - znów 5 z 12 za darmo, Premium + MR - 0zł za MR (obecnie płacę 5zł) - dysk DTU 320zł za 49,90 do posiadanego dekodera do MR HD 6000 - ewentualnie dodatkowo ipla mix za darmo przez cały okres ale to już chyba za dużo Próbował już ktoś wywalczyć coś takiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 co to znaczy "na zrolowaniu umowy"? Umowy jak nie wypowiesz na czas to sama się roluje(przedłuży) na kolejne 12 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipek_12 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 dzieki za wyjasnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Dzięki wielkie, że napotkałem w dobrym momencie to forum. Moją sytuację opisałem już trochę wcześniej, przespałem okres wypowiedzenia, umowa zrolowała się na kolejne 12 miesięcy do września 2014. Mimo tego złożyłem wypowiedzenie [ewentualna kara 60 zł]. Dziś zadzwoniła pani z DUK: 1 Propozycja: 15msc: 5 msc bez opłat, 10 miesięcy po 79 [Max HD+ Film HD+ HBO HD+ Cinemax HD] 2 Propozycja [po konsultacji z "przełożonym"] - 12 msc Premium - 5 msc free, 7x89. Czyli to o co od początku mi chodziło. Także wielkie dzięki za wszelkie porady i wskazówki jakie tu dostałem. Powodzenia dla wszystkich w negocjacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 dzieki za wyjasnienie Wyślij wypowiedzenie tak jak radzą (polecony, za potwierdzeniem odbioru), odczekaj kilka dni, jak DUK nie zadzwoni to sam zadzwoń do Działu Utrzymania Klienta tel: 222 127 128. DUK więcej może niż zwykła infolinia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Dzięki wielkie, że napotkałem w dobrym momencie to forum. Moją sytuację opisałem już trochę wcześniej, przespałem okres wypowiedzenia, umowa zrolowała się na kolejne 12 miesięcy do września 2014. Mimo tego złożyłem wypowiedzenie [ewentualna kara 60 zł]. Dziś zadzwoniła pani z DUK: 1 Propozycja: 15msc: 5 msc bez opłat, 10 miesięcy po 79 [Max HD+ Film HD+ HBO HD+ Cinemax HD] 2 Propozycja [po konsultacji z "przełożonym"] - 12 msc Premium - 5 msc free, 7x89. Czyli to o co od początku mi chodziło. Także wielkie dzięki za wszelkie porady i wskazówki jakie tu dostałem. Powodzenia dla wszystkich w negocjacjach. Radzę Ci tu często zaglądać, ręczę że nie pożałujesz. Każdą nowość, ciekawostkę i różne porady to forum Ci zagwarantuje, jak CP np. zmieni wielkość przecinka w umowie czy regulaminie tu dowiesz się o tym po kilku minutach pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Koledzy, umowa jest do 21.05, jutro wysyłam wypowiedzenie i czekam na tel. Czy mogę liczyć na taką ofertę? Umowa 12 m-c, 5 za 0 zł, pakiet Familijny Max HD+Film HD+Sport HD za 59,90 zł przez pozostałe 7 mcy? Do tego chcę MR (10 zł? Czy można utargować taniej?) jaki dają dekoder do MR? Jeśli to co piszę to za duży optymizm, to co mogą mi podobnego zaproponować? Dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1155 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 witam was mam takie dwa pytania chodzi mi o ofertę premium teraz jaka mam i chce dalej ja mieć 1.Czy jak pozostanę przy tym co mam dekoderze dadzą mi lepsza ofertę umowa może być na 15 lub 12 miesięcy i co mi możecie doradzić pod tym względem co mogę utargować =. 2. Jak wezme nowy dekoder to czy oferta będzie słabsza czy taka sama ? Prosił bym o rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 @Piotrek1155 Ja brałem premium przed dwoma dniami. 12 miesięcy umowy, 5 miesięcy za darmo i 7 miesięcy po 89 zł. Mam jeszcze aktywowaną Ipla Mix na 5 miesięcy, ale akurat na Iplach, HBO Go i tego typu rzeczach mi nie zależało, więc ciężko mi powiedzieć co można ugrać z tych dodatków. Przy zmianie sprzętu dostaniesz umowę na rok z 3 a nie 5 miesiącami za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1155 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 @poselsuski aha dzięki za info będę próbował na rok z ipla przez cały okres może uda sie mi i z wymiana dekodera bo i tak mam jeszcze 3 miesiace Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadam Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 witam 20 kwietnia 2012 podpisałem umowę z CP na pakiet premium na 29 miesięcy i na multiroom W tamtym okresie Multiroom był na 24 miesiące czyli do 20 kwietnia tego roku.Kiedy mam im wysłac wypowiedzenie? teraz do 20 stycznia wypowiedzieć multiroom i czekać aż zadzwonią z ofertą?Czy na całą umowę już wysłać wypowiedzenie? okres podstawowy 29 miesiecy okres udostępnienia dekodera dodatkowego 24 miesiące tak mam w umowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 No, nareszcie oczekiwana promocja dla abonentów. http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/aktualnosci/otwarte-okno-16012014.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Różnie to można interpretować. A może to hamulec przed ucieczką z Cyfrowego Polsatu. Pamiętajcie! Nic nie dzieje się za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Dla wszystkich oprócz Premiumowców :> Kanały otwarte w dniach 16/01 - 02/03: AXN Spin HD, FOX Life, FOX Life HD, CBS Reality, MTV Polska, CBS Europa, TCM, FOX, FOX HD, Sundance Channel, Sundance Channel HD, BBC Konowledge, BBC Entertainment, BBC Lifestyle, BBC HD, CBeebies, Boomerang, Cartoon Network, Nickelodeon, Nick Jr, Nick HD, Extreme Sports, Nat Geo Wild, Nat Geo Wild HD, National Geographic Channel, National Geographic Channel HD, Travel Channel, Comedy Central, Comedy Central Family, MTV Rocks, MTVN HD, VH1, CNN, Viasat Nature, Viasat Explorer, Viasat History Kanały otwarte w dniach 16/01 - 31/03: CBS Action, CBS Drama, AXN, AXN Black, AXN White, AXN HD Nieźle-aż na 1.5 miesiąca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Od jakiego pakietu? Zawsze tego brakuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Na pewno nie od Darmowego. Co byście chcieli za darmochę? Może całe portfolio CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Na logikę to powinno być od Mini HD, no ale z tą logiką w CP to różnie bywa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Ale na pakiet Darmowy HD też mnie obowiązuje jakaś umowa, więc jestem chyba abonentem, wiem, że za darmowo to i w ry. nie dadzą.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Może całe portfolio CP? A dlaczego by nie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piranha Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Na logikę to powinno być od Mini HD,no ale z tą logiką w CP to różnie bywa... na logikę to powinno być od darmowego hd, bo przecież to też pakiet polsatowski, jest na niego umowa itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Na logikę to powinno być od Mini HD,no ale z tą logiką w CP to różnie bywa... A ciężko byłoby im napisać informację, otwarte okno dla abonentów od pakietu Mini HD? Rozwijało by to wszelkie spekulacje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 @Burito - Zgodnie z regulaminem PROMOCYJNE ZASADY AKTYWOWANIA I ŚWIADCZENIA USŁUG, który Cię dotyczy nie jesteś abonentem ani użytkownikiem usług Cyfrowego Polsatu, ale możesz nim zostać Jesteś klientem, który zakupił dekoder umożliwiający odbiór promocyjnie nadawanych kanałów bez gwarancji dostępu do nich. (...) 3. W ramach Promocji zakupiony przez Klienta Dekoder HD, wraz z udostępnioną przez Cyfrowy Polsat kartą umożliwia promocyjne korzystanie z oferty Cyfrowego Polsatu w ramach Pakietu Mini HD w okresie 6 (sześciu) miesięcy od dnia aktywowania Pakietu, zgodnie z ust. 6 poniżej, na warunkach określonych w niniejszych Promocyjnych Zasadach Aktywowania i Świadczenia Usług oraz Regulaminie Świadczenia Usług, zwanym dalej ‘’Regulaminem’’. Regulamin jest załączony do niniejszych Promocyjnych Zasad Aktywowania i Świadczenia Usług. W skład Pakietu Mini HD na dzień zakupu Dekodera wchodzą następujące programy: Polsat, TV4, TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN 7, Polsat 2, Polsat News, Polsat Café, Polsat Play, Polsat Sport, Polsat Film, Polsat Jim Jam, Polsat HD, TVP HD, TVN HD, TV 6, TVN 7 HD, Polsat Crime & Investigation, TVP 1 HD, TVP 2 HD,.Polsat Food Network, Polsat Viasat History, Polsat Viasat Explorer, Polsat Viasat Nature. 8. Po upływie okresu, o którym mowa w ust. 3 powyżej, Dekoder wraz z udostępnioną przez Cyfrowy Polsat kartą zapewnią, bez konieczności ponoszenia Opłat Abonamentowych, dostęp do: i. ogólnodostępnych programów telewizyjnych i/lub radiowych nadawanych droga satelitarną i ii. promocyjnego Pakietu Darmowego HD, aktywowanego na wniosek Abonenta, w skład którego na dzień aktywowania Pakietu Mini HD wchodzą następujące kanały: Polsat, TV 4, TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN HD, Polsat HD, TVP HD, TV 6, TVN 7, TVP 1 HD, TVP 2 HD. 10. Pakiet Darmowy HD nadawany jest przez Cyfrowy Polsat nieodpłatnie na zasadach promocyjnych i w związku z powyższym Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych wymienionych w ust. 8 lit. ii przez inne programy lub zmniejszenia ich liczby bądź zaprzestania ich nadawania, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Klienci będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Klienta lub poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Klienta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany, lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu. 11. Klient w każdej chwili korzystania z niniejszej Promocji może skorzystać za pomocą Dekodera z innych Usług Cyfrowego Polsatu jako Użytkownik bądź Abonent (po uprzednim podpisaniu Umowy Abonenckiej). W takim przypadku będzie zobowiązany do wnoszenia opłat zgodnie z odpowiednim Cennikiem dostępnym na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu. 12. W przypadku Klienta, który w trakcie korzystania z Promocji podpisze Umowę Abonencką, uprawnienia o których mowa w pkt 8 lit. ii. wygasają z chwilą zawarcia Umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.