Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Aha, konsultantka potwierdziła, że od 1 lutego nie będzie 5 miesięcznych gratisów. :sad:

 

Że co??? :shock:

To bardzo zła wiadomość! :/

To oznacza, że oferta Cyfrowego Polsatu nie będzie już taka atrakcyjna, jak do tej pory... :(

 

Teraz pozostaje czekać na jakieś szczegóły w tej sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z DUK, ale bez wypowiedzenia nic nie da rady. Jeszcze dziś złoże wypowiedzenie i jutro znów próbuje. Może uda się złapać na 15/5 bo teraz mam 12/5 i już jeden miesiąc zapłacony.

 

 

Jestem po rozmowie z DUK (wypowiedzenie rano dostarczyłem do APS: bezproblemowo 15/5 (poprzednio było 12/5 po zapłaceniu 1 miesiąca).

 

Kiedy podpisywałeś aneks??? którego sierpnia??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za ile dadzą pakiet Premium Max do internetu LTE?

 

Coś wiadomo o zmianie sposobu aktywacji kart do multiroomu (na wifi)?

Czy jeżeli wezmę dekoder inny niż evobox w przyszłości jak CP przejdzie na nowy sposób aktywacji kart do multiroomu myślicie, że będzie opcja przejścia na ten nowy czy do do końca umowy zostanę ze starą opcją?

Edytowane przez mpepe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że co??? :shock:

To bardzo zła wiadomość! :/

To oznacza, że oferta Cyfrowego Polsatu nie będzie już taka atrakcyjna, jak do tej pory... :(

 

Teraz pozostaje czekać na jakieś szczegóły w tej sprawie.

No niestety to podobno prawda, z tego wszystkiego dziś poleciałem z wypowiedzeniem do Punktu Plusa i Cyfrowego Polsatu żeby skorzystać po raz ostatni z umowy 15/5.

Edytowane przez Burito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja już nie skorzystam. :( Moja umowa kończy się za grubo ponad rok, więc i tak na razie nic nie mogę zrobić. A luty mamy już za kilka dni. :?

Myślę, że jakaś oferta dla przedłużających umowę będzie, bo nie wierzę, że będzie tak samo, jak np. dla nowych klientów... :roll:

A co będzie w zamian za darmowe miesiące? Może tańszy abonament? Cóż, zobaczymy. Na razie nie ma co gdybać. Musimy poczekać na jakieś oficjalne informacje w tej sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojj, tak, racja. Właśnie czytałem o tym na jednej z poprzednich stron tego wątku.

Tragedii niby nie ma, ale i tak spowoduje to "podbicie" średniej kwoty abonamentu, jeśli płacimy cały czas miesiąc w miesiąc, ale mniejszą, uśrednioną kwotę. Ja tak właśnie robię od samego początku mojej "przygody" z Cyfrowym Polsatem. Obecnie, po uwzględnieniu nadpłaty pozostałej z poprzedniej umowy i niewielkim wyrównaniu, nadal płacę równe 40 zł za to, co mam w podpisie tu na forum. Od następnej umowy przyjdzie jednak płacić więcej... :?

Ale fakt faktem, że to i tak nadal jest korzystniej, niż w konkurencyjnej nc+... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie złożyłem wypowiedzenie umowy z 18 sierpnia. Jeden miesiąc już zapłaciłem. Kobitka niechętnie przyjmowała, straszyła mnie karami itp. Potem stwierdziła, że co ja tak kombinuję. Strzeliłem tylko głupi uśmiech. I poszedłem. Więc zobaczymy, co jutro ugram w DUK.

Gdyby coś to zawsze można wypowiedzenie cofnąć.

Edytowane przez Barti
Poprawiono pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

skończyła mi się umowa na Pakiet Familijny Max HD Pakiet Eleven Sports HD Pakiet Film HD Pakiet Cinemax HD Pakiet Sport HD Multiroom HD (3 dekodery). Moduł Cam, HD 5000 i 2xHD3000. Dostałem z infolinii ofertę 15/3 z konieczną wymianą na evobox i HD5500. Rachunek co miesiąc to 99,90. Nie składałem wypowiedzenia.

 

1. Czy możliwe wg Was jest utrzymanie modułu cam? Jest sens walczyć? Mógłbym wtedy powalczyć o umowę 12/5.

2. Co mogę wg Was ugrać więcej jeśli chodzi o pakiet? obniżenie ceny premium lub familijnego max HD z powyższymi dodatkami?

 

pozdrawiam
 


Witam,

mam konwerter Quad Inverto Black Ultra

http://www.hollex.pl/konwertery-lnbs/quad-4-tunery/1121-konwerter-quad-inverto-black-ultra

na którym na HD5000 i 3 HD3000 korzystałem z CP. Przechodzę na evobox. Czy muszę zmieniać konwerter?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł CAM nie może być głównym urządzeniem jeśli masz MR. Do MR od jakiegoś czasu nie można dobrać ani przedłużyć umowy z HD5000. Więc urządzenia do wymiany, cena chyba też nie jest zła według mnie. Aha i bierz umowę przed lutym, bo od 1 już nie dostaniesz 15/3 tylko 15/1.

 

Co do konwertera, może ten być, ale Evobox będzie bardzo na nim ograniczony. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po rozmowie z DUK (wypowiedzenie rano dostarczyłem do APS: bezproblemowo 15/5 (poprzednio było 12/5 po zapłaceniu 1 miesiąca).

@krzychu7 Składałeś w APS wypowiedzenie ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy, czy na koniec najbliższego cyklu rozliczeniowego z naliczeniem kary itd. ? Pytam, bo sam się zastanawiam, który wariant wybrać ;) opłaciłem jeden rachunek po upływie okresu promocyjnego (umowa 12/5).

Edytowane przez giena1977
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...