kyczniker Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 (edytowane) W poprzednich latach w ciągu 2 tygodni był telefon z DUK, a teraz pewnie stwierdzili, że jeden klient z pakietem za 79,90zl to nic wielkiego do stracenia. No naprawdę to jest tak straszne wydać te 40 groszy i zatelefonować samemu na DUK i poprosić o rozmowę z konsultantem i to aby oddzwonił, żebyś nie płacił. Ludzie, błagam! To, co Wy piszecie to jakaś parodia. "Pewnie stwierdzili, że jeden klient z pakietem za 79,90zl to nic wielkiego do stracenia". CP ma największą ilość klientów, wypowiedzenia składa mnóstwo osób, ludzi zajmujących się wypowiedzeniami jest mniej niż 200. Teraz przez roszczeniowe osoby, którym PRZECIEŻ należy się Euro 2016 za darmo, tych wypowiedzeń jest więcej. Chcesz umowę? Dostać dobre warunki? To sam zadzwoń. Naprawdę straszna sprawa. Przedłużać teraz dla darmowych miesięcy, czy czekać? Szepnij choć słowo. Przedłuż na krótki okres umowę, a potem skorzystaj z nowych ofert 6 miesięcy wcześniej. Prosta sprawa. Edytowane 7 Lipca 2016 przez Barti Post napisany dość niechlujnie. Poprawiono fatalną pisownię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 Z głupia telefon na infolinie przed chwilą Umowa do 29.01 Familijny Max Hd + Sport HD Propozycja bez żadnego wypowiedzenia: Max Hd + Sport Hd + Film Hd + Cinemax za 59,90 na 15 miesięcy i 4 darmowe Czy chcą złapać jak najwięcej przedluzeń przed zapowiadanymi przez was zmianami? Czy wypowiedzenie da mi raptem tylko jeden darmowy miesiąc więcej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 (edytowane) Nie ma ofert z 4 miesiacami darmowymi.Jest oferta ze przez 4 miesiace placisz 10zl mniej.Zaznaczam. NIE MA takich ofert przy wyborze 15 miesiecy.Ani duk ani infolinia.Wszyscy maja i korzystaja z tego samego systemu, jedynie DUK ma odblokowany dodatkowy poziom ofert. Edytowane 8 Lipca 2016 przez Mr. Orbita Wycięte odniesienie do postu umieszczonego w złym wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izdeb Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 DUK dzwoni w soboty? Dzwonili do mnie 2 razy, jednak w takich porach, że nie byłem w stanie odebrać i się zastanawiam czy samemu oddzwonić czy czekać na nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 Dzwoni ale lepiej samemu zadzwonic o tej porze ktora Ci odpowiada. Dzisiaj(sobota) DUK nie pracuje z racji NATO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Już wiem, dlaczego nikt do mnie nie zdzwonił, w kwietniu rozmawiałem z "konsulem" na temat CP GO i okazało się że muszę dojść do końca tej umowy, aby wyskoczyć z multioferty (tv+telefon CP). Dopiero wtedy mogę dostać do nowej umowy CP GO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 No nie musisz bo możesz obecnie pójść do punktu i poprosić o porozumienie w sprawie rozwiązania multioferty(bez kary umownej) i tym samym z miejsca zawiązania nowej oferty z możliwością dobrania np. CP GO lub Evoboxa (chyba dobrze pisze? @swojadroga popraw najwyżej). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Coś mi się wydaje, że już o tym pisałem. W wypadku Multioferty TV+Telefon, TV sie przedłuża w aktualnych ofertach, a numer telefonii CP przenosi się do Plusa w dowolnej ofercie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Ja z kolei chciałbym poruszyć taką oto kwestię: Mój ojciec, podobnie jak ja, przedłużył umowę z Cyfrowym Polsatem na początku tego roku. Ja przedłużyłem na 12 miesięcy, w tym 5 miesięcy gratis, a mój ojciec na 24 miesiące, w tym bodajże 6 miesięcy gratis z racji wymiany dekodera Sagemcom ESI-88 na Evoboksa. Zastanawiam się tak, czy jeśli mój ojciec złożyłby wypowiedzenie umowy w związku z usunięciem przez Cyfrowy Polsat ze swojej oferty kanału Fight Klub (o czym jest już mowa w odpowiednim wątku w niniejszym dziale forum) to czy będzie wtedy tak, że do mojego taty zadzwoni DUK i zaproponuje przedłużenie umowy? Czy będzie się wtedy dało wywalczyć krótszą umowę, choćby nawet na 15 miesięcy? Czy też w takiej sytuacji DUK się w ogóle nie odezwie, nie przedstawi żadnej oferty i umowa po prostu ulegnie rozwiązaniu? Rozumiem, że w takim przypadku wypowiedzenie umowy trzeba złożyć w sierpniu br.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 @ Barti Miałem przyjemność rozwiązywać z CP dwa razy umowę z powodu zmian w regulaminie (maj 2015 i październik 2015). W pierwszym przypadku po złożeniu pisma reklamacyjnego zadzwonił ktoś z propozycją (nie wiem czy to był DUK). Byłem w niekorzystnej sytuacji, bo do końca umowy miałem sporo czasu i zaproponował mi tylko umowę 29 - miesięczną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Noo, jak już wspomniałem, mój tato przedłużył umowę na 24 miesiące. Umowa ta weszła w życie na początku lutego br. Także, do jej końca jeszcze dość sporo czasu zostało. Ja mojej umowy wypowiadać w tym trybie nie zamierzam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 W normalnych warunkach nowa umowa kontynuacyjna nie może skończyć się wcześniej niż kończyłaby się dotychczasowa umowa. Czyli w Twoim wypadku może się okazać dostępna tylko umowa 24/8. Trzeba by zerknąć w temacie, czy był ktoś w przeszłości skrócił okres podstawowy umowy w takiej sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 (edytowane) Ja z kolei chciałbym poruszyć taką oto kwestię: Mój ojciec, podobnie jak ja, przedłużył umowę z Cyfrowym Polsatem na początku tego roku. Ja przedłużyłem na 12 miesięcy, w tym 5 miesięcy gratis, a mój ojciec na 24 miesiące, w tym bodajże 6 miesięcy gratis z racji wymiany dekodera Sagemcom ESI-88 na Evoboksa. Zastanawiam się tak, czy jeśli mój ojciec złożyłby wypowiedzenie umowy w związku z usunięciem przez Cyfrowy Polsat ze swojej oferty kanału Fight Klub (o czym jest już mowa w odpowiednim wątku w niniejszym dziale forum) to czy będzie wtedy tak, że do mojego taty zadzwoni DUK i zaproponuje przedłużenie umowy? Czy będzie się wtedy dało wywalczyć krótszą umowę, choćby nawet na 15 miesięcy? Czy też w takiej sytuacji DUK się w ogóle nie odezwie, nie przedstawi żadnej oferty i umowa po prostu ulegnie rozwiązaniu? Rozumiem, że w takim przypadku wypowiedzenie umowy trzeba złożyć w sierpniu br.? A nawet gdyby DUK nie zadzwonił to co wtedy traci Twój ojciec nic w najgorszym wypadku pójdzie do APSu czy zadzwoni do CP i podpisze nową umowę na 24 miesiące z 6 gratis (zapłaci najwyżej 49zł. na nową aktywację),ale nie martw się DUK zadzwoni i zgodzi się na min.15/5 a jak tatko będzie twardy to i 12/5 wytarga Noo, jak już wspomniałem, mój tato przedłużył umowę na 24 miesiące. Umowa ta weszła w życie na początku lutego br. Także, do jej końca jeszcze dość sporo czasu zostało. Ja mojej umowy wypowiadać w tym trybie nie zamierzam. A co Ci szkodzi przecież w mor za to nie dostaniesz Edytowane 10 Lipca 2016 przez fezuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harvy Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Czytam ten wątek i nie rozumiem jak to jest teraz z multiroomem przy przedłużaniu umowy. Kończy mi się umowa 12/5 więc złożyłem wypowiedzenie licząc na 15/5. Obecnie płacę 64,99 zł za Familijny Max HD+sport+film w tej cenie wypozyczenie Sagema 5 zl i darmowy multiroom. Czytam ten wątek i piszecie że teraz multiroom przy przedłużaniu jest za 10 zł ale ktoś też pisał o darmowym. Czy mam szanse na darmowy multiroom przy przedłużeniu skoro teraz mam darmowy zostawiając oba dekodery jakie mam w sumie za abonament z wszystkim bez zmian 64,99 zł 15/5? Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 (edytowane) Jak masz darmowy to pozostanie. Jak ktoś miał przy Twoim pakiecie Fmax+Film HD+Sport HD+Cinemax HD multiroom to kiedyś płacił 5zł. Natomiast obecnie niestety jest opłata 10zł, więc automatycznie takiej osobie narzucona jest stawka 10zł za mr. Ty z racji tego że masz darmowy to taki pozostanie, wiec jeśli konsultant(w co wątpie ale różni są) zacznie Ci mówić że z MR który był za 0, masz teraz płacić 10zł. To śmiało możesz go zwyzywać. Nie pamiętam ale chyba od tej kwoty też możesz mieć tego SAGEMA za 0zł(bez czynszu), natomiast to działa analogicznie jak każda podmiana, 2 miesiace krócej zwolnienia z opłat(15/3ms free). Ale nie wiem od jakiej kwoty i czy nadal są. Edytowane 10 Lipca 2016 przez kyczniker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Jeśli MR masz gratis, to nadal będziesz go mial gratis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harvy Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 No to super, bardzo wam dziękuję za odpowiedzi! Może jeszcze dobiorę sobie CP GO żeby mieć telewizję na żywo na komórce skoro jest to za 5 zł i nie da się później dobrać. PS. W jakich godzinach pracuje DUK żeby zadzwonić tam? Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izdeb Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Zniżka z SmartDOM liczy się tylko w umowie na 24 miesiące? Dzwonili do mnie dzisiaj z DUK, na TV dostałem umowę 15/5 + VOD na 15 miesięcy i w tym przypadku się zgodziłem. Jednak mam jeszcze internet jako 2 produkt w SmartDOM i tu zaproponowano mi umowę na 24 miesiące, bo inaczej byłoby bez zniżki. A to nie różni się od oferty dla nowych klientów. Da radę wynegocjować coś lepszego w kwestii internetu czy jestem zmuszony godzić się na uwiązanie się na kolejne 2 lata lub szukać innego dostawcy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 (edytowane) Która edycja smartdom? W pierwszej jedynym warunkiem było utrzymanie bądź podwyższenie aktualnego abonamentu, późniejsze wersje SD mają wyłączenie niektórych umów. edit: ja np. przedłużyłem internet na czas nieokreślony, jako 2 umowę w SD, wcześniej TV na 15 miesięcy. Edytowane 11 Lipca 2016 przez cabott Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izdeb Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Umowa z września 2014, więc chyba 1 edycja. Abonament taki sam (89,99 przed zniżką). Wg. pani z DUK, jesli podpisze na krócej niż 24 m-ce to stracę zniżkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harvy Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Mam pytanie odnośnie CP On The Go. Czy przy przedluzaniu umowy 15/5 jest szansa na darmowe On The Go? A jeżeli nie to czy dostaje się go gratis na kilka miesięcy i potem można wyłaczyć? DziękI! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 (edytowane) Jeśli 1 edycja, to nie stracisz zniżki. Sam tak przedłużyłem umowe na 15 miesięcy, poza tym skorzystałem jeszcze z promocji plusbanku na tym samym kontrakcie (tv, 1 usługa), chociaż wg. pani w APS powinienem podpisać umowę na 29 miesięcy bez darmowych, żeby móc z niej skorzystać. Edytowane 11 Lipca 2016 przez cabott Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 No to super, bardzo wam dziękuję za odpowiedzi! Może jeszcze dobiorę sobie CP GO żeby mieć telewizję na żywo na komórce skoro jest to za 5 zł i nie da się później dobrać. PS. W jakich godzinach pracuje DUK żeby zadzwonić tam? Dzięki! PN-PT 8:00-21:00 SOB: 9:00-17:00 Zniżka z SmartDOM liczy się tylko w umowie na 24 miesiące? Dzwonili do mnie dzisiaj z DUK, na TV dostałem umowę 15/5 + VOD na 15 miesięcy i w tym przypadku się zgodziłem. Jednak mam jeszcze internet jako 2 produkt w SmartDOM i tu zaproponowano mi umowę na 24 miesiące, bo inaczej byłoby bez zniżki. A to nie różni się od oferty dla nowych klientów. Da radę wynegocjować coś lepszego w kwestii internetu czy jestem zmuszony godzić się na uwiązanie się na kolejne 2 lata lub szukać innego dostawcy? Generalnie mozesz ugrać coś lepszego niz 24ms, ale dowiedz sie o wersje smartdomu. Mam pytanie odnośnie CP On The Go. Czy przy przedluzaniu umowy 15/5 jest szansa na darmowe On The Go? A jeżeli nie to czy dostaje się go gratis na kilka miesięcy i potem można wyłaczyć? DziękI! Przy 15/5 zapomnij o CP GO za darmo, przy 24/8 czasem będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Pelisa Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 (edytowane) Witam, obecnie mam umowę 24/8, Familijny Max HD + MR + dekoder z nagrywarką - płacę 49,99zł. + 5zł. + 5zł. do końca umowy 4 miesiące. Proponują mi umowę 15/5, Familijny Max HD (5 mcy gratis pakiet Film, Sport i VOD) + MR (bez wymiany sprzętu) za 49,99zł. + 10zł. + 5zł. - wiem, że można wywalczyć umowę 12/5 (czy tylko po wypowiedzeniu, czy jednak istnieje szansa negocjacji bez wypowiedzenia?), za MR mniej nie będzie ale za ten dekoder mogą znieść opłatę? Pytałem też o nową antenę ale Pan powiedział, że ma tylko do nowego dekodera i żebym poszukał na internecie sobie Czy moduł WiFi coś mi da przy w/w pakiecie? Z góry dzięki za pomoc (jutro mają dzwonić) Pozdrawiam EDIT: P.s. tak sobie patrzę, że wezmę chyba pakiet Max HD za 59,99zł co nie zmienia faktu, że dodatkowa opłata za dekoder z nagrywarką zostanie ale jak wynegocjuje 12/5 to średnia za m-ąc wyjdzie 43,74zł.? razem z opłata za dekoder, a to już mnie przekonuje... Edytowane 13 Lipca 2016 przez Mr.Pelisa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Czy "postraszenie" na infolinii złozeniem wypowiedzenia umowy po 31. lipca z powodu usunięcia kanału Fightklub może pomóc w otrzymaniu lepszych warunków? Nie chcę sie bawić w wypowiedzenie, a do końca umowy mam 6,5 miesiąca. Czy "normalny" konsultant moze mnie przełączyć do DUK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.