Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Super oferta ,ja mam taki pakiet jak Ty poprzednio(tylko z HBO) a teraz celuję w dokładnie taki sam jaki otrzymałeś.Wysłałem wypowiedzenie 2 tyg temu .....i czekam na telefon ,choc patrząc na Twoje negocjacje to moze tez do nich zadzwonie .

Pytanko ; nowa umowa wchodzi w zycie od zaraz? Tzn idziesz do punktu po mediaboxa i turn on?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponowie pytanie gdyż nie uzyskałem odpowiedzi, a to jest dla mnie ważne. Umowę mam do końca stycznia. Na początku listopada zaniosę do punktu wypowiedzenie. Załóżmy, że jeszcze w listopadzie zadzwonią z dobrą ofertą i będę chciał przedłużyć. Czy jest opcja taka, żeby przedłużyć z nową umową ale po zakończeniu tej umowy czyli od lutego? czy trzeba przedłużyć już od chwili rozmowy telefonicznej? Wolałbym od lutego, gdyż więcej miesięcy wyjdzie za 59 zł a i umowa będzie się kończyć w gorącym świątecznym okresie gdybym wziął np na 2 lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wypowiedz w grudniu po świetach w autoryzowanym punkcie gdzie będzie zarejstrowane od razu ,zaczna dzwonić w styczniu i będziesz miał miesiąc na negocjacje.Ja złozyłem wypowiedzenie duzo za wcześnie ale tylko dlatego że wcześniej chce zmienić swoją umowę i dobrac multiroom

PS: gdzieś tu czytałem że ktoś miał umowe jeszcze 2 miesiące a nowe warunki weszły od zaraz ,ale nie jestem tego pewny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanko: kończy mi się umowa 31.10, a na razie dzwonią wtedy, kiedy nie mogę odebrać. Jutro chcę zadzwonić na DUK w Krakowie, ale czy jeśli umowa jest na inną osobę to ja mogę zadzwonić, wynegocjować i dać osobie, na którą jest umowa jedynie do zatwierdzenia?

Ja tak przedłużam umowę mamy i nie ma problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wypowiedz w grudniu po świetach w autoryzowanym punkcie gdzie będzie zarejstrowane od razu ,zaczna dzwonić w styczniu i będziesz miał miesiąc na negocjacje.Ja złozyłem wypowiedzenie duzo za wcześnie ale tylko dlatego że wcześniej chce zmienić swoją umowę i dobrac multiroom

PS: gdzieś tu czytałem że ktoś miał umowe jeszcze 2 miesiące a nowe warunki weszły od zaraz ,ale nie jestem tego pewny

Tylko, że ja chcę złożyć już w listopadzie aby mieć więcej czasu na negocjacje. Więcej telefonów to teoretycznie większa szansa na otrzymanie dobrej oferty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super oferta ,ja mam taki pakiet jak Ty poprzednio(tylko z HBO) a teraz celuję w dokładnie taki sam jaki otrzymałeś.Wysłałem wypowiedzenie 2 tyg temu .....i czekam na telefon ,choc patrząc na Twoje negocjacje to moze tez do nich zadzwonie .

Pytanko ; nowa umowa wchodzi w zycie od zaraz? Tzn idziesz do punktu po mediaboxa i turn on?

 

To miałem taki sam pakiet też z HBo (to była promocja świąteczna). Dziś uzgodniłem przez telefon warunki i dziś odebrałem mediaboxa i sagema. Mediabox już odpalony i wszystko hula, Multiroom jutro będę podłączał i konfigurował (muszę dokupić konwerter Twin Quad i kabel koncentryczny).

 

edit: Aneks do umowy jest od dziś aktywny, czyli umowa trwa do listopada 2016. Te warunki zaproponował krakowski DUK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Ja też dorzucę swoje trzy grosze. odnośnie moich negocjacji.

Oczywiście od dawna czytam to forum, jednakże nie wypowiadałem się.

Oto moja opowieść :D

 

Jeszcze rok temu (przed fuzją) byłem abonentem Cyfry+. Płaciłem wówczas 90zł za pakiet, chyba nazywał się OPTIMUM HD, były to wszystkie kanały ogólne (później w nc+ nazwali to Universe) do tego miałem wszystkie C+ oraz 2 karty Cameleon.

 

Po fuzji nie miałem zamiaru migrować - ich ówczesne ceny przerażały nawet mnie płacącego 90zł, zamierzałem zostać w Cyfrze do końca umowy..

 

Jednakże jakoś w czerwcu nadarzyła się okazja do wypowiedzenia umowy w związku z wyłączeniem paru kanałów z cyfry+ (chyba były to kanały universal).

 

Po wypowiedzeniu miałem kilka telefonów i w końcu podpisałem umowę na 18 miesięcy która miała obowiązywać do listopada br. Ogólnie wtedy dostałem to samo co miałem w cyfrze ale taniej, bo za 74zł, nazywało się to

"Canal+ Silver" plus "sport i premiere" (pozostałe c+, których nie było w silver) oraz zachowałem multiroom.

 

Byłem zadowolony, bo zszedłem z ceny, ale jak się potem okazało po całym zamieszaniu z nc+ że gdybym poczekał to mógłbym to mieć i za 64zł i to z HBO, tak jak niektórzy tutaj pisali. Tak czy owak zadowolony byłem bo miałem taniej, pomyślałem że przy następnych negocjacjach będę "twardszy"...

 

Obecną umowę miałem do końca listopada, więc miesiąc wcześniej trzeba ją wypowiedzieć, zatem w poniedziałek 20X, czyli ponad tydzień temu poszedłem do dystrybutora i razem wypełniliśmy wniosek, takiego gotowca którego mają. Potrzebny był tylko mój dowód. Nie pisałem, ani nie wysyłałem żadnych poleconych jak tu niektórzy sugerują, po prostu zrobiłem to w punkcie tak jak robiłem to wcześniej..

 

Po tygodniu czyli w ten poniedziałek zaczęli dzwonić. Numer warszawski, nie mogłem odebrać dzwonili w godzinach pracy.

Pomyślałem wtedy że poczekam do listopada, że teraz nie ma sensu i tak z nimi rozmawiać bo cóż mogą mi zaoferować...

 

Jednakże natarczywość i intensywność dzwonienia co chwilę spowodowała że nie wytrzymałem i odebrałem telefon, tak dla świętego spokoju, było to wczoraj przed godziną 16. Numer warszawski, kobieta po drugiej stronie..

Oczywiście na początku pytania, dlaczego chcę ich opuścić, co może zrobić dla mnie bym został.

Odparłem, że mało oglądam, nie mam na to czasu w związku z tym nie chcę tyle płacić. Tyle i tylko tyle.

Nie liczyłem na nic ciekawego, zwłaszcza że startowałem z "pułapu 74zł" mając "tylko" 6xc+ i multiroom i jeszcze ponad miesiąc do końca umowy..

 

Oferta Pani mnie zszokowała, bez żadnego proszenia się zaproponowała to co tu pisaliście na forum czyli łamaniec:

5x0zł i 10x 79,90zł za

comfort+

multi+

extra+

6xc+

multiroom 2karty

oraz HBO promocyjnie na chyba 5 miesięcy

 

średnia 53,27zł za to co mam dotychczas i jeszcze promocyjnie HBO na parę miesięcy..

 

Taniej o 20zł niż miałem dotychczas, stwierdziłem że super oferta, ale czy nie może mi zaoferować HBO na cały okres (wiedziałem z tego forum że jest to osiągalne)...

 

I nagle czar prysł, miła Pani zrobiła się mniej miła :evil: Zaczęła mówić że się nie da i że to ostateczna oferta tylko dzisiaj do godziny 16 (telefon był jakoś 15.45).

Oczywiście podniosła mi ciśnienie, bo wiedziałem że z tą 16 to bzdura jakaś.. Powiedziałem że skoro się nie da to się jeszcze zastanowię, mam czas.

Usłyszałem wówczas że w takim razie nie ma już nic ciekawego dla mnie i w systemie zaznacza że z dniem 30listopada "wyłączą mi sygnał".. Powiedziała to jakby obrażona, parę razy powtarzając że zaznacza to w systemie.... Rozłączyła się...

 

Mimo tego że wiedząc, że przecież zawsze dzwonią pod koniec, że przecież ta kobita chciała się tylko wyżyć to spanikowałem :)

 

Stwierdziłem że zadzwonię na DUK krakowski z pytaniem czy dostali moje wypowiedzenie, byłem ciekaw co mi zaproponuje i czy napomknie coś o mojej wcześniejszej rozmowie, jeśli coś będzie miał odnotowane "w systemie"

 

Odebrał mężczyzna, dość konkretny. Stwierdził że wypowiedzenie jest i od razu zaoferował propozycję 3x10zl + 12 x 73,90zł (to co powyżej z HBO przez cały okres umowy) co daje średnią 61,12zł. Podziękowałem, Pan odparł że w takim razie na pewno ktoś do mnie zadzwoni jeszcze z jakąś ofertą, bo jeszcze dużo czasu jest. Uspokoiłem się.

 

Stwierdziłem że zadzwonię jeszcze raz na DUK Warszawski, na ten numer z którego miałem tą niemiłą rozmowę i może wezmę jednak to co mi oferowali, bo na HBO mi nie zależy.. Cóż mi szkodzi się zapytać..

 

Odebrała inna Pani i to był strzał w dziesiątkę.

Zadzwoniłem i powiedziałem że dostałem ofertę przed chwilą od kogoś innego ale miałem się zastanowić i chciałem teraz się dopytać o HBO czy byłby na cały okres umowy.

Podałem jej szczegóły tej oferty. Pani coś tam szukała,mówiła że widzi tą wcześniejszą ofertę i musi sprawdzić to HBO, bo nie jest tego pewna... Po chwili odparła, że tak że może mi dać to HBO na cały okres..

 

Zgodziłem się.

 

W ogóle Pani była szalenie miła i sympatyczna, gdy zapytała o moje dane w celu identyfikacji sama jeszcze raz podała swoje żebym sobie zanotował.. Tuż przed tym jak zaczęła czytać regułki parę razy się pytałem o szczegóły oferty - to w razie ewentualnych reklamacji, zresztą niepotrzebnie bo Pani sama jeszcze raz po przeczytaniu tego wszystkiego podsumowała całą umowę wymieniając pakiety.. Wszystko przebiegło w miłej atmosferze.

 

Zatem po 3 telefonach ponad miesiąc przed końcem, bez męczarni dostałem to na co liczyłem czytając to forum za co jestem Wam wdzięczny. Jestem bardzo zadowolony mimo tego, że niektórzy tutaj uważają że łamańce są gorszą opcją bo negocjuje się z innej kwoty. Mój przykład pokazuje że tak nie jest. Płaciłem 74zł za to co inni mieli za 64zł, nieraz i 59zł i mimo tego dostałem ofertę tańszą o 20zł w dodatku wzbogaconą o HBO przez cały okres umowy.

 

Jeszcze raz serdecznie dziękuję wszystkim i życzę powodzenia w przyszłych negocjacjach!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanko: kończy mi się umowa 31.10, a na razie dzwonią wtedy, kiedy nie mogę odebrać. Jutro chcę zadzwonić na DUK w Krakowie, ale czy jeśli umowa jest na inną osobę to ja mogę zadzwonić, wynegocjować i dać osobie, na którą jest umowa jedynie do zatwierdzenia?

 

Ja tak zawsze robię ja ustalam warunki i konsultant woła mamę żeby abonentowi przeczytać aneks umowy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś proponowali w umowie 15mc:

Comfort+

Extra+

6xCanal+

HBO

Cinemax

Filmbox

Sundance

History

Redlight na 9mc za 109,90 później 124,90 zł, co wy na to?

 

 

99,99 możesz za to płacić(stała opłata) i umowa na 24 miesiące

RedlightHD na cały okres umowy.... w tej cenie 8)

ps.Zapomniałeś o Multi+ i EXTRA+HB ITI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,

Wypowiedzenie złożone, dziś zadzwoniłam do DUK powiedziała że chcę:

 

Comfort + Extra+

6xCanal+

HBO na cały okres

Cinemax

i że cena do przyjęcia dla mnie to około 55 zł miesięcznie.

Początkowo proponowano mi 99 zł, po rozmowie z kierownikiem 75 zł, powiedziałam że się zastanowię.

 

A swoja droga ciekawe czy pracownicy DUK czytają to forum? ;)

A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

,

 

A swoja droga ciekawe czy pracownicy DUK czytają to forum? ;)

A.

Myśle że przeglądają aby być na bieżąco z oczekiwaniami klientów wypowiadających umowy nie w celu rezygnacji ale obnizeniu abonamentu .

 

Tak sobie pomyslałem nawiazujac do argumentów typu " gdyby kazdy płacił za tv sat 50-60 pln to one by upadły ", ten temat stale odwiedza max 300 osób + niech będzie 400 nowych skner takich jak ja ;) zaokragle do 1000 (choc zapewne tylu nie ma ) .Zakładając że nc+ ma 2,2 mln abonentów pokazuje jak mały procent tej sumy stanowimy .Myśle że większy problem(straty) stanowia klienci niepłacący abonamentu oraz udostępnianie/

ogladanie na stronach typu weebtv czy meczykipl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Czy ktoś się może orientuje czemu?/w jakim celu?/ NC+ rozdaje „zupełnie za darmo” nowe dekodery w jakości hd dla stałych abonentów? Zadzwonili dziś z informacją że z racji bycia stałym klientem mogę liczyć na darmowy dekoder, mogę sobie zostawić stary i w żaden sposób nie wpływa to na opłaty lub termin umowy.

Nie mogę znaleźć żadnego haczyka ale nie wierzę że takiego nie ma.

Dodam tylko że mam stary dekoder jeszcze z Cyfry w multiroomie bez potrzeby łączenia dekoderów przez wifi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Negocjuję z Krk wysokość opłaty za taki układ: 6X C+; HBO; Extra+, oraz Pejsaty za free, czyli standard na kwotę 69 zł i wczoraj poproszono mnie o podanie numeru abonenta, który ma taką stawkę. Umowa ma być na 24 miesiące i wygasa po wypowiedzeniu 31 X, a mój staż (też się na to powołano) ma 5 lat. Pomoże ktoś z tym nr abo. Jeżeli tak to Priva poproszę i z góry dziękuję. :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa kończy mi się w grudniu wypowiedzenie wysłane

obecnie posiadam

nie mogę wstawić obrazka to napiszę:

cały pakiet podstawowy, 6 C+, HBO, Cinemax, Filmboxy, History

 

Filmboxy są dobrane dodatkowo na 6 miesięcy i łącznie płacę 63,90 zł, bez filmboxów płaciłem 59,90 zł, tak niska cena wynikała z reklamacji związanych z wprowadzeniem mnie w błąd przez konsultanta, wczoraj sam zadzwoniłem na numer krakowski, negocjowałem i dzisiaj ta konsultantka ma do mnie zadzwonić, jak będę znał ofertę podzielę się nią, chcę cały pakiet podstawowy, 6C+, HBO, Cinemax, Filmbox, History, Sundance, HBO GO i NC+ GO

 

Ciekawe za ilę taki pakiet mogę otrzymać, dodam że mam MR dwa camelony i jeden dekoder PACE 500GB, te ceny jakie podałem są z MR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...