Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1. - Wypowiedziałeś umowę ? bo to ważne , aby wypowiedzieć umowę !!!

2. - Z kim rozmawiałeś z Warszawką czy z DUK-iem z Krakowa ?

3. - Dlaczego nie czekałeś do października ?

Umowa była wypowiedzona juz w lipcu br.

rozmawiałem z warszawą

nie czekałem do końca gdyż wyjeżdżam 1 października na prawie miesiąc wiec nie będę miał okazji poźniej powalczyć o cos lepszego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam państwa

jest abonentem NC+. Umowę mam do 31 września, w sierpniu złożyłem wypowiedzenie, dzisiaj otrzymałem na meila ofertę z działu utrzymania klijentów, zaproponowali mi za 58,19 na 15 miesięcy i

 

Opcje w pakiecie na kolejny okres to:

1) Comfort+,

2) Multi+,

3) Extra+’

4) Premium Sport&Film,

Kanały HBO dodam do Pana konta abonenckiego na cały okres trwania umowy za 0zł.

Chciałbym się was poradzić czy to dobra oferta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.

dziś przedłużyłem umowę obowiązującą do końca października 2014. Miałem platinium bez żadnych dodatków za 99 zł plus multirum za 10 zł i wynajem drugiego deka za 20 zł. łącznie płaciłem 129 zł.

Obecnie mam:

Comfort+

Extra +

multi+

multirum standard (2 karty cameleon) za 0 zł

dwa dekodery na wynajem (sagemcom 0 zł, pvr 20 zł)

6xcanal plus

cinemax 2x

hbo 3x

filmbox 5x

history na 9-mcy za 0 później odłączaja

VOD seriale

Umowa na 24 m-ce stała cena za 99 zł + 20 za wynajem 2 deka rozmawiałem z duk nie było szans zejść z 2 deka na 0 zł.

Dla mnie dobra oferta taniej niż miałem i zyskałem jeszcze hbo, filmboxy, cinemaxy i history.

dzwonili do mnie 4 razy nie chciało mi się już z nimi gadać. Podkreślę że wynajem dwóch deków mi sie opłaca bo w każdej umowie jeden dekoder mi padał

Co sądzicie o ofercie??

łącznie z wynajmem dwóch dekoderów 119 zł

W takim zestawieniu dekoder PVR dają za free i będziesz składać reklamację! , bo dostałeś vod seriale. .. a na czym chcesz to odebrać to vod?? Dałeś się wyrolować. Tak jest jak komuś się śpieszy i rozumiem też Twój pośpiech. Co do oferty z kanałami to mogło być lepiej, ale ten pośpiech. ... jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.

dziś przedłużyłem umowę obowiązującą do końca października 2014. Miałem platinium bez żadnych dodatków za 99 zł plus multirum za 10 zł i wynajem drugiego deka za 20 zł. łącznie płaciłem 129 zł.

Obecnie mam:

Comfort+

Extra +

multi+

multirum standard (2 karty cameleon) za 0 zł

dwa dekodery na wynajem (sagemcom 0 zł, pvr 20 zł)

6xcanal plus

cinemax 2x

hbo 3x

filmbox 5x

history na 9-mcy za 0 później odłączaja

VOD seriale

Umowa na 24 m-ce stała cena za 99 zł + 20 za wynajem 2 deka rozmawiałem z duk nie było szans zejść z 2 deka na 0 zł.

Dla mnie dobra oferta taniej niż miałem i zyskałem jeszcze hbo, filmboxy, cinemaxy i history.

dzwonili do mnie 4 razy nie chciało mi się już z nimi gadać. Podkreślę że wynajem dwóch deków mi sie opłaca bo w każdej umowie jeden dekoder mi padał

Co sądzicie o ofercie??

łącznie z wynajmem dwóch dekoderów 119 zł

W takim zestawieniu dekoder PVR dają za free i będziesz składać reklamację! , bo dostałeś vod seriale. .. a na czym chcesz to odebrać to vod?? Dałeś się wyrolować. Tak jest jak komuś się śpieszy i rozumiem też Twój pośpiech. Co do oferty z kanałami to mogło być lepiej, ale ten pośpiech. ... jest ok.

 

To ile można wyrwać za taki zestaw kanałów? bo celuję podobnie.

Czy jest możliwe, żeby mieć HBO GO, Cinemaxy i Filmboxy, jednocześnie odpuszczając 3xHBO?

też mam umowę do końca Października, ale czekam do samego końca. Wypowiedzenie zarejestrowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim zestawieniu dekoder PVR dają za free i będziesz składać reklamację!

Myślę, że to jest do wyprostowania.

 

Tak, bo vod seriali nie zobaczy na tym sprzecie. O to będzie reklamacja, jak będzie chciał oczywiście.

 

@ misiator

99, ale z History na całą umowę + Sundance. Można też już walczyć o Adventure w tym zestawie, bo ten kanał nie jest wart dodatkowych pieniędzy jak i History.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile mniej więcej czeka się na zarejestrowanie wypowiedzenia? Wysłałem poleconym priorytetowym 12 września, wg śledzenia Poczty Polskiej list dotarł 15 września, ale zwrotka jeszcze do mnie nie przyszła, tak samo jak nie widać żadnego sms'a czy telefonów. Umowę mam do końca października i zaczynam się niecierpliwić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich u mnie canal plus platinum + HBO + History 131 zł na miesiąc było umowa do 30 września dzisiaj właśnie przedłużyłem umowę to co mam za 89.90 na 15 miesięcy czyli 41 zł taniej może dało by się jeszcze zejść niżej ale i tak jestem zadowolony za 15 miesięcy będę znów próbował zejść z abonamentu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile mniej więcej czeka się na zarejestrowanie wypowiedzenia? Wysłałem poleconym priorytetowym 12 września, wg śledzenia Poczty Polskiej list dotarł 15 września, ale zwrotka jeszcze do mnie nie przyszła, tak samo jak nie widać żadnego sms'a czy telefonów. Umowę mam do końca października i zaczynam się niecierpliwić.

Wszystko jest już na miejscu. A zwrotka wraca na piechotę. To trochę potrwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile mniej więcej czeka się na zarejestrowanie wypowiedzenia? Wysłałem poleconym priorytetowym 12 września, wg śledzenia Poczty Polskiej list dotarł 15 września, ale zwrotka jeszcze do mnie nie przyszła, tak samo jak nie widać żadnego sms'a czy telefonów. Umowę mam do końca października i zaczynam się niecierpliwić.

Ja wysłałem poleconym ekonomicznym 19 września, 22 września dotarło, dzisiaj otrzymałem zwrotkę z datą 22. O ile się nie mylę mają 14 dni na zarejestrowanie wypowiedzenia u siebie w systemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa do końca września, wypowiedzenie złożone w stacjonarnym punkcie pod koniec sierpnia, dzwonię dzisiaj na infolinię zdziwiony, że nie ma od nich żadnych telefonów, żeby się dowiedzieć czy wypowiedzenie dotarło, a tam mi mówią, że mam umowę do końca grudnia, bo dostali wypowiedzenie w połowie września! I pani mi mówi, żebym składał reklamację i wstrzymał się z płatnością za październik.

Z racji wrodzonego lenistwa (nie chce mi się wysyłać reklamacji i z nimi użerać) zadzwoniłem do DUK Kraków, przedstawiłem sytuację i powiedziałem czego oczekuję, to usłyszałem, że nie mają dla mnie takiej oferty (mam Platinum za 99 zł, chciałbym coś zbliżonego w kwocie do ~60zł), ale mogą mi zaproponować pakiet Superpremium... Miałem kilka telefonów już wcześniej, zanim złożyłem wypowiedzenie i mówiłem, że na pewno nie zgodzę się na płacenie znowu takiej chorej kwoty, ale za każdym razem tylko słyszę o tym Superpremium za 109 zł i nic innego. Ręce opadają...

 

No cóż, dzisiaj jednak leci reklamacja i chyba nawet nie będę czekał na oferty, tylko po prostu przejdę do konkurencji. Piłki i tak nie oglądam, a zamiast C+ będę miał HBO, Cinemaxy i MR za ok.40 zł mniej (mam tel w Plusie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

 

Czy ktoś się orientuje jak w praktyce traktowani są użytkownicy MIX-a którym kończy się umowa terminowa? Można liczyć na to co tu jest opisywane czy czeka mnie inne traktowanie?

 

PS. Wypowiedzenie już poszło.

 

pozdrawiam

Rafał

Można. Jak jeszcze rozdawali Universe z C+ za 59 złotych to wpisywali się w tym temacie tacy, którzy brali miksa na czas nieokreślony i po 2-3 miesiącach wysyłali rezygnację i to dostawali, więc myślę, że możesz liczyć na to samo co reszta abonentów, tylko raczej bez multiroomu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa do końca września, wypowiedzenie złożone w stacjonarnym punkcie pod koniec sierpnia, dzwonię dzisiaj na infolinię zdziwiony, że nie ma od nich żadnych telefonów, żeby się dowiedzieć czy wypowiedzenie dotarło, a tam mi mówią, że mam umowę do końca grudnia, bo dostali wypowiedzenie w połowie września! I pani mi mówi, żebym składał reklamację i wstrzymał się z płatnością za październik.

Z racji wrodzonego lenistwa (nie chce mi się wysyłać reklamacji i z nimi użerać) zadzwoniłem do DUK Kraków, przedstawiłem sytuację i powiedziałem czego oczekuję, to usłyszałem, że nie mają dla mnie takiej oferty (mam Platinum za 99 zł, chciałbym coś zbliżonego w kwocie do ~60zł), ale mogą mi zaproponować pakiet Superpremium... Miałem kilka telefonów już wcześniej, zanim złożyłem wypowiedzenie i mówiłem, że na pewno nie zgodzę się na płacenie znowu takiej chorej kwoty, ale za każdym razem tylko słyszę o tym Superpremium za 109 zł i nic innego. Ręce opadają...

 

No cóż, dzisiaj jednak leci reklamacja i chyba nawet nie będę czekał na oferty, tylko po prostu przejdę do konkurencji. Piłki i tak nie oglądam, a zamiast C+ będę miał HBO, Cinemaxy i MR za ok.40 zł mniej (mam tel w Plusie)

:censored:

 

@ baek. Jest szansa, ale musi być wypowiedzenie złożone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...