ircios Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Na to czekam w styczniu . Gratuluję oferty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Witam Ja przedłużyłem umowe na nastepujących warunkach: - Comfort+ - Multi+ - Extra+ - Premium & Sposrt (6xCanal +) - HBO - Cinemax - Filmbox - History - Sundance - Multiroom Standard ( 2X Cameleon ) - Dekoder ( Pace PVR 500 GB ) Umowa na 15 miesięcy abonament 99.90 zł Pozdrawiam heh, mi za okrojony w porównaniu z tym o połowę krzyczą 120zł doprawdy zenada, brałbym to co masz za tyle z pocałowaniem ręki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniu Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Hmm, narzekacie ze tyle dzwonią, a ja to bym tak chciał. Jest jeszcze co prawda czas, bo do końca października umowa. Przez cały czas trwania jeszcze jednak nigdy ani jednego telefonu, wypowiedzenie złożone tydzień temu, tez zero kontaktu. Dzwoniłem do nich z pół roku temu z jakimś problemem i przy okazji pytałem czy czasami nie ma u mnie na koncie zakazu kontaktu w celach marketingowych, ale niby nie. Widocznie nie do wszystkich dzwonią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Zadzwonią. Do końca października nasz prawie ćwierć roku. Ochłoń i czytaj, a jak zadzwonią to będziesz przygotowany do negocjacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amber Gold Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Witam szanownych forumowiczów. Drodzy koledzy, możecie mi powiedzieć co tak widzicie w tych Filmboxach, Cinemaxach, History i Sundance, że chcecie do nich dopłacać z górą 4 dychy i jeszcze gratulujecie oferty? A może to HBO o kilka miechów dłużej, bo na całą umowę, tak Was kręci? Pytanie kieruję zwłaszcza do czołowego tutejszego speca od najlepszych ofert, wiadomo o kogo chodzi Sądzę jednak, że wchodzi w grę tutaj satysfakcja z posiadania wszystkich kanałów, mam rację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abiele Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 HBO, sundance, cinemax są to topowe kanały filmowe... Co tu jeszcze wyjaśniać? Np. sundance pokazuje ambitniejsze filmy. Oczywiście nie każdy chce oglądać takie filmy i przełącza na TVN lub Polsat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Miałem HBO, Sundance przez połroku gratis - rewelacji nie ma [beep] nie urywa. Czasami przeglądam ramowkę Cinemax też przeciętna. Zgadza się że można znalezc ciekawe filmy lecz w większosci powtorki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abiele Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Nie ma takiego kanału w którym lacą same hity i premiery. Trzeba wziąć do ręki dobry program tv np. Gazetę Telewizyjną i wybrać najciekawsze progamy z dostępnych kanałów filmowych i popularno-naukowych. Są tam też recenzje, które często są trafne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amber Gold Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Wg mnie nie ma sensu bulić ponad 60 proc drożej za tych kilka kanałów, HBO jeszcze rozumiem bo niby nowości, ale w ofercie do 60 zł przez x miesięcy też dają w promocji gratis, a później też można znaleźć tańszy sposób. Nie wiem co jest w Sundance ale pewnie też za parę złotych do dokupienia, nad resztą tych kanałów spuszczę kurtynę milczenia... Niech każdy robi co chce, ja tylko przedstawiam swoje zdanie, staram się najoptymalniej dobrać stosunek cena/jakość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 @Amber Gold U mnie w domu filmowe kanały każdy ogląda, każdy znajdzie sobie coś na różnych tych kanałach. Jeśli można mieć je w tej cenie, to i ja chcę. Dlaczego mam za ten zestaw płacić powyżej 120? Canal+ i HBO mam od ponad 11 lat. Nikt u mnie nie ogląda kanałów z oferty DVB-T. Nikt nie ogląda CBS i innych wynalazków z jakością poniżej krytyki. A za to płacę. I dlatego najniższa kwota za ten zestaw jest jak najbardziej wskazana. Nie mogę wykupić samych c+ ,HBO itd. Muszę płacić za śmieci przepełnione reklamami. Co do History to ten kanał już jest dnem i go nie potrzebuje, ale jak dają w tej cenie, to dlaczego i ja mam go nie mieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Witam szanownych forumowiczów.Drodzy koledzy, możecie mi powiedzieć co tak widzicie w tych Filmboxach, Cinemaxach, History i Sundance, że chcecie do nich dopłacać z górą 4 dychy i jeszcze gratulujecie oferty? A może to HBO o kilka miechów dłużej, bo na całą umowę, tak Was kręci? Pytanie kieruję zwłaszcza do czołowego tutejszego speca od najlepszych ofert, wiadomo o kogo chodzi Sądzę jednak, że wchodzi w grę tutaj satysfakcja z posiadania wszystkich kanałów, mam rację? generalnie w tych czasach posiadanie kanałów filmowych i to na dodatek w pseudo HD i jeszcze płacenie za nie jak za zboże mija sie z celem, spójrzmy na zawartość np. 4 kanałów c+ i 3 kanałów HBO, w kółko to samo leci i na dodatek jak mówię w jakości full SD co najwyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amber Gold Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 @ircios, no i słusznie, jak naprawdę potrzebujesz i masz kasę to bierz, nie musisz się bawić w różne łamańce za parę złotych mniej, dla mnie jest już zdecydowanie za wiele kanałów na głowę i przede wszystkim czas domownika. Co do dvb-t to nawet nie trudziłem się podłączać anteny drucianej Co do History - ktoś powinien zakazać im już używania tej nazwy i przerobić np. na Discovery2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomwro Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Przyznam, że też trochę zmądrzałem przy wyborze nowej oferty NC+, niestety nowej, bo oczywiście nie można zamienić tunera na moduł CI+. Do tej pory miałem z tunerem ofertę Full Extra za 99 głównie dla Canal+, HBO i Cinemax. I to rozwiązanie było dla mnie w nowej ofercie najważniejsze Z definicji modułu CI+ wszelkie kolekcje VOD odpadły. Likwidowany Picture Box - przez rok nie obejrzałem tam ani jednej pozycji. Seriale+ dawno straciły status "premierowych", skoro seriale są w nich kilka miesięcy po premierze w USA. Sundance - dla wyjątkowych koneserów History - wojny magazynowe 24h / dobę mnie znudziły, a jedyna atrakcja - Wikingowie - też szybciej obejrzana Filmbox - jak i Picture Box - programy świeciły rok, ale nie widziałem na nich ani jednej pozycji. Dlatego nie należy iść na ilość, a na jakość. Dla mnie najlepsza oferta to programy HD + Canal+ i HBO. Na module dodatkowo plusem jest własna lista kanałów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Witam szanownych forumowiczów.Drodzy koledzy, możecie mi powiedzieć co tak widzicie w tych Filmboxach, Cinemaxach, History i Sundance, że chcecie do nich dopłacać z górą 4 dychy i jeszcze gratulujecie oferty? A może to HBO o kilka miechów dłużej, bo na całą umowę, tak Was kręci? Pytanie kieruję zwłaszcza do czołowego tutejszego speca od najlepszych ofert, wiadomo o kogo chodzi Sądzę jednak, że wchodzi w grę tutaj satysfakcja z posiadania wszystkich kanałów, mam rację? Finsnsowo mogłem pozwolić sobie na bogatszą ofertę czyli większy wybór wśród oferowanych kanałów np.do zasobów mniej lub bardziej ambitnych filmów itd.Canal+podstawa,HBO i cinemaxy jako uzupełnienie HBO.Sundance i History za free do końca umowy.Za ok.5 mogłem dołożyć filmboxy-ale kiedyś z nich korzystałem -nic specjalnego.Oferta optymalnie mi odpowiada.Kasowo nigdzie nie byłoby taniej. W sumie kto zabroni bogatemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qaz Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Witam wszystkich po roku. Ale teraz "zaspałem" i nie wypowiedziałem umowy. Poczytałem kilka stron forum ale nie znalazłem podobnej sytuacji a nie bardzo mam możliwość zapoznania się z większym materiałem. Może ktoś zorientowany podpowie - umowa do końca sierpnia. Jeżeli dzisiaj wyślę wypowiedzenie to okres wypowiedzenia będzie wynosił jeden miesiąc czy już trzy. A jeżeli trzy to czy mogę na okres wypowiedzenia zrezygnować z Canal+ i HBO a może nawet przejść na pakiet podstawowy by nie generować dodatkowych kosztów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomwro Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Bedziesz mieć na pewno 3 miesiace wypowiedzenia. Co do wyłączenia - nie wiem. Może być pewnie klopot. Przekalkuluj sobie czy nie warto wziąc nowej promocji 10 zl drozej (120 w skali roku), a i tak skorzystasz na tym. Mi oferowali pakiety z c+ i hbo za 89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qaz Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 W sumie tak ale ja teraz płacę 59 a to już 30 zł różnicy. Widzę, że lekko nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomwro Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Bez wypowiedzenia dobrej ofert nie zalatwisz, a wszystkie ceny powinienes miec w tabelce w regulaminie promocji. Wydaje mi sie ze universe ci podrozeje do 79 zł Albo twoj pakiet jest traktowany jako calosc i cena rosnie np. do 199 zł... Wtedy masz pozamiatane Bo lepiej ci wziac oferte np. za 89 zł na 12m, bo wyjdzie na to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomwro Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Też tak uważam, ale kolega "qaz" liczy na to co ma za 59 zł Tak się nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qaz Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Tak sobie myślę, że oferty "roku" to mi nie dadzą. Ale jak zechcą po mnie pojechać po bandzie to po latach wrócę do naziemnego zasięgu. No i ucieknie im w przyszłości kolejna aktywacja bo rodzinie podobał się mój pakiet i w zasadzie po zakończeniu umowy z Polsatem planowałem im dobrać aktywację w nc+. Wypowiedzenie napisałem i dzisiaj wyślę. Ale może jeszcze wcześniej zadzwonię na infolinię, może uda się bardziej pokojowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rusek007 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 W trakcie rozmowy gdy zadał pytanie czy uruchomić usługę stwierdziłem, że usługa ma być świadczona od 01.08.2014.Konsultant stwierdził, że dla aneksu nie stosuje się przepisu o odstąpieniu, bo umowa nadal jest ta sama. A Ty sie dałeś nabrać i powiedziałeś TAK? Z rozmów przedstawionych wynika wyraźnie, że musiałeś w którymś momencie powiedzieć TAK na słowo o rozpoczęciu, obowiązywanie nowej umowy miało być od 01.08, oni tak prowadza rozmowe aby zachecic klienta do wlaczenia nowych uslug od razu ale umowa obowiazuje od miesiaca nastepnego. Klient najczesciej sie zgadza bo zyskuje jeszcze te dni bez nowych oplat ale juz z nowym pakietem. Standart prowadzenia rozmow nc+ Chyba nie wszystko doczytałeś. To wszystko działo się 6 lipca, nowa usługa miała być aktywna po 31 lipca , 11 lipca wysłałem odstąpienie od umowy. NC+ stwierdziła, że nie ma możliwości odstąpienia od umowy, bo umowa jest ta sama, a to był tylko aneks. Konsultant odczytał pismo dotyczące mojego odstąpienia z którego wynikało, że umowa zostanie rozwiązana na moją prośbę z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia jednocześnie zapłacę karę ponad 1500zł. Nie padło słowo, że nowa usługa była aktywna (zreszta faktycznie nie była) tylko, że nie ma możliwości odstąpienia od niej gdyż to jest tylko aneks!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nath_147 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 przydałby się temat z pytaniami i odpowiedziami dla nc+; często pada tu informacja by złożyć wypowiedzenie, możecie mi odpowiedzieć od kiedy do kiedy trzeba takie wypowiedzenie złożyć, gdzie i w jaki sposób (listownie, osobiście, pisemnie czy elektronicznie), czy jest jakiś wzór takiego wypowiedzenia? dodam że w zeszłym roku migrowałem z cyfry do nc+; do multiroom standard dają dekodery iti 5800 s, tak? to jest identyczny sprzęt jak w starej N, czy może stosownie zaktualizowany jak np. dsi87, który dostał to fikuśne menu z ikonkami i w ogóle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qaz Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 przydałby się temat z pytaniami i odpowiedziami dla nc+; często pada tu informacja by złożyć wypowiedzenie, możecie mi odpowiedzieć od kiedy do kiedy trzeba takie wypowiedzenie złożyć, gdzie i w jaki sposób (listownie, osobiście, pisemnie czy elektronicznie), czy jest jakiś wzór takiego wypowiedzenia? dodam że w zeszłym roku migrowałem z cyfry do nc+; do multiroom standard dają dekodery iti 5800 s, tak? to jest identyczny sprzęt jak w starej N, czy może stosownie zaktualizowany jak np. dsi87, który dostał to fikuśne menu z ikonkami i w ogóle Wypowiedzenie wysłać pisemnie listem poleconym minimum trzydzieści dni przed końcem umowy (ja w tym roku zaspałem) a potem to już trzy miesiące wypowiedzenia (i większych opłat - bez promocji) Adres wysłania wypowiedzenia: ITI Neovision S.A. Skrytka pocztowa 8, 02-100 Warszawa. Ja niżej podpisany ...... ........niniejszym oświadczam, iż nie zamierzam kontynuować umowy o świadczenie usług nc+ i wnoszę o jej rozwiązanie wraz z upływem wymaganego w umowie czasu. (coś w tym stylu). W nagłówku dane kontaktowe, adres, można telefon, i koniecznie Nr abonenta. Wypowiedzenie możesz też złożyć w punktach sprzedaży nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qaz Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Szanowni Państwo - REWELACJA. Przynajmniej tak mi się wydaje. Przed chwilą zadzwoniłem na infolinię popróbować negocjacji i ze "spuszczoną głową" wyjaśniłem sytuację. Rozmawiałem z przemiłą Panią i uzyskałem informację, że w tej cenie to z HBO się nie da i by musiała doliczyć za pakiet standardową opłatę, a jeżeli bym zrezygnował z HBO to, to co miałem może mi pozostawić w cenie 59,92. Zdecydowałem się na umowę 24 miesiące by za rok się nie martwić o negocjacje i dodatkowo dostałem HBO na 6 m-cy w gratisie. Myślę, że oferta całkiem przyzwoita biorąc pod uwagę pół miesiąca do końca umowy bez wysłanego wypowiedzenia. Także polecam rozmowy z maksimum kultury w rozmowie a wszystkim powinno być łatwiej i nam i konsultantom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woocash Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 @Amber Gold , chodzi o to żeby " wyłudzić " (wynegocjować*) jak najwięcej i jak najmniej płacić skoro konsultanci kłamią jak z nut Ty-My przyjmujemy tą samą taktykę i tym sposobem za : Canal+, HBO, FilmBox, Comfort+, Extra+, Multi+, Multiroom, Najem Pace PVR, Canal+ VOD - płacimy po niżej 65,- pln . Ci co dają się oszukać za podobne zestawy płacą po 129,- pln ............ i oto w tym chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.