Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, obecnie posiadam pakiet extra+. Nie stety zepsuł mi się telewizor i byłem zmuszony do kupna nowego, który posiada pilot bluetooth i żaden sposób nie idzie korzystać z jednego pilota ponieważ wifibox+ nie posiada HDMI-CEC. 

Chciałem wymienić wifiboxa na moduł CI+ ale oczywiście nie ma takiej możliwości, jestem skłony zapłacić jednorazową opłatę za sprzęt aby sobie ułatwić życie. Kartę mam camelona CY02. Czy ktoś może mi coś doradzić? Przecież można było by wymienić kartę i nie wiem kupić we własnym zakresie moduł ci np. Niebieski tylko żeby mi zaprogramowali moduł z kartą, cokolwiek. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, czerstwy napisał:

Wymiany na moduł to chyba tylko reklamacyjnie i trzeba jeszcze zapewne użyć odpowiednich argumentów.Przynajmniej mi tak radzili w APS jak pytałem o moduł.

Reklamację na jakiej podstawie? Byłem w punkcie ale tam zero opcji, powiedzieli aby napisać do nc więc napisałem maila ale dostałem odpowiedź że nie ma takiej możliwości, więc napisałem teraz drugi raz już bardziej dosadnie i cisza w eterze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.02.2021 o 22:18, jojoro napisał:

Mam obecnie comfort+ z dopełnieniem do extra za 10 zł oraz 1 Multiroom i kanał H2. Płacę za to 52zl. W sumie mi to pasuje. Czy jest szansa żeby przedłużyć w tej cenie?
 

Mam dokładnie to samo pytanie.

Obecnie mam Comfort+ oraz 1MR za 32,50/mc

Umowa do końca marca, wypowiedzenie wysłane, jeszcze nie dzwonią.

1. Czy jest obecnie szansa bić się o zestaw kolegi (j.w.)?

2. Jak ogarnąć dopełnienie do Extra+ za 10zł na całą umowę - podczas rozmowy z DUK czy po wejściu umowy w życie? (nadmieniam, że miałem taki plan 2 lata temu i wyszła z tego cała lipa - w sensie zostałem z Comfortem+ bez dopełnienia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, czerstwy napisał:

Bo z tego co słyszałem tylko dział reklamacyjny może nadać taką wymiane😉

Ok, reklamację ale co miałbym w niej umieścić?? Ale wymianę karty aby sparował z modułem a nie z wifibox em... Bo to nic nie zmieni. 

Edytowane przez mezo_20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, mezo_20 napisał:

Witam, obecnie posiadam pakiet extra+. Nie stety zepsuł mi się telewizor i byłem zmuszony do kupna nowego, który posiada pilot bluetooth i żaden sposób nie idzie korzystać z jednego pilota ponieważ wifibox+ nie posiada HDMI-CEC. 

Chciałem wymienić wifiboxa na moduł CI+ ale oczywiście nie ma takiej możliwości, jestem skłony zapłacić jednorazową opłatę za sprzęt aby sobie ułatwić życie. Kartę mam camelona CY02. Czy ktoś może mi coś doradzić? Przecież można było by wymienić kartę i nie wiem kupić we własnym zakresie moduł ci np. Niebieski tylko żeby mi zaprogramowali moduł z kartą, cokolwiek. 

Zwróć się do kolegi @lukx95 . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie 

Umowa do końca marca.W chwili obecnej pakiet Extra+ z Canal +,mistrzowska piłka, VOD+ dekoder biało-czarny. Miesięcznie płacę 94,99.

Chciałbym zachować to co jest,dodać HBO na cały okres umowy (najlepiej za free) i wymiana dekodera na 4k.W punkcie chcieli za to 99,99,z tym że HBO tylko na dwa miesiące. W cenie Canal 4k na cały okres umowy. Da radę coś ugrać w tym temacie??W przyszłym tygodniu chciałbym złożyć wypowiedzenie.

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

wypowiedzenie złożone, dobiega końca za 2 tygodnie (koniec lutego).

Brak jakichkolwiek telefonów (ale chyba mam cofniętą zgodę w panelu klienta - którego nie mogę otworzyć, bo jest "wewnętrzny błąd serwera" jak się próbuję zalogować...)

Mam Superpremium, dekoder 4k z dyskiem, mezzo, filmboxy, hbo go w tej chwili za 129.


Czy jestem w stanie "wyhandlować":

superpremium 4k, filmbox, hbo go, multi man pack, mezzo, najem 4k ultrabox, najem dysk pvr 1tb za 119,99 ?

Czy bardziej powinienem obstawać przy jakichś dodatkach do tego w tej cenie np multiroom ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, ircios napisał:

@Marcin_1982

@qlex

Wszelkie informacje są zawarte w temacie.  W czym problem, że nie znacie odpowiedzi na pytania, które praktycznie codziennie padają?

oczywiście odnośnie cen znajduję zanim piszę.

Bardziej chodziło mi o to, że wcześniej się nie zdarzało, że przez okres wypowiedzenia nie było ani razu telefonu z DUK...

Oraz to, że nie mogłem się zalogować do strefy canal plus i wycofać swojej odmowy zgody. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@qlex złożenie oświadczenia o wypowiedzeniu jest równoznaczne ze złożeniem woli o jej zakończeniu.

 

Nie ma konieczności kontaktować się po złożeniu oświadczenia o ile dostaniesz informacje o przyjęciu oświadczenia tzn o wyznaczeniu daty zakończenia umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.02.2021 o 19:54, EmilCanalPlus napisał:

Jakby ktoś potrzebował pomocy w obniżeniu rachunków, wyślijcie mi swoje numery abonenta na priv. Pracuje w salonie oraz dziale utrzymania klienta może da radę coś dla was ugrać na minusowym arpu. 

Czy ktoś korzystał z powodzeniem z pomocy Emila?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...