Mikman Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 To już inna inszość, oby dobra dla abonentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz111 Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 Witam Dzisiejsza oferta Extra c+ +HBO, cinemax za 114 pln na 24 mc + MR za 10 = 124 pln bez eleven wiec łącznie wyszło by 135, Jak o możliwe ze inni otrzymują oferty za 70 pln? do końca umowy jeszcze 1,5 mc. I oddaje dekodery... bo gdzie tu podejście do klienta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariop28 Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 Następnym razem zapytaj jego albo ją czy się założyli z kolegami konsultantami o to kto wyższe arpu sprzeda ..... To by cie taką ofertą wyru..ał bez mydła ,powinieneś mieć to nie za 114 poskładane detalicznie a jako całość Premium za 99zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 (edytowane) + opłata za MR i Eleven. Czyli 122 złocisze. To nie zmienia faktu, że o 13 zeta za dużo. Edytowane 3 Marca 2017 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariop28 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Oczywiście ,odniosłem się do tzw filaru umowy jak mówią doświadczeni konsultanci czyli tej podstawy za 114 która powinna być jako Superpremium ...i dlaczego Eleven nie w opcji jeszcze tańszej i zarazem najtańszej 7,95 na rok albo to sama kwota ale włącz wyłącz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gldfish Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Witam, mam pytanie w imieniu mojego ojca, o ofertę jaką może dostać. Umowa kończy się 30 kwietnia, wypowiedzenie jeszcze nie wysłane. Oferta jaką ma teraz to: Extra+, Sport&Film, HBO, Multiroom, Premiumbox+ oraz wifibox+ i jakieś tam jeszcze dodatki typu VOD, nc+go itp. Płacił za to 84,90 przez pierwszy rok i 94,90 przez drugi (miał promocję na multiroom przez rok 10zł à 0zł). Priorytety są takie, aby zachować przede wszystkim multiroom, pakiet extra+ i C+ (może być 6xC+, niekoniecznie 8xC+). Oczywiście dekodery też bez zmian. HBO i inne dodatki mogą wylecieć, jeśli wpływają na cenę. Czy da się to osiągnąć za cenę niższą niż obecnie lub taką samą? Jaka oferta jest realna? Dodam, że w ICA jest jakaś oferta przygotowana. Niby za 74,99, ale po przejściu kolejnych kroków, nie da się zrezygnować z HBO – doliczają 25zł (obecnie 0zł), multiroom kosztuje 20zł (obecnie średnio 5zł) i wynajem dekodera 20zł (obecnie 5zł) i ostatecznie wychodzi 139,99… @gldfish: Extra+ 6C+ - min.69,99zł +2C+ - 10zł Premiumbox - 5zł (główny) wifibox - 10zł (MR) do tego HBO 6mies. free Z ofertą ICA daj sobie spokój. Wypowiedzenie i DUK Po ponad miesiącu i wysłaniu wypowiedzenia, dziś oferta za 94,99zł miesięcznie na 24m: Extra+ z CANAL+ 79,99 zł 24 m dla Abonentów, Multiroom Standard 49 10zł dla Abonentów, Najem WiFiPremiumBox+5zł dla Abonentów Jest jeszcze jakiś Filmbox Pack. Nie chcą oddzielać 6x Canal+ od 8x Canal+. Tzn. w jednej z rozmów konsultant twierdził, że w tej ofercie dla ojca nie ma znaczenia ile ma C+, bo nie wpływa to na cenę... Chciałem, żeby miał abo na poziomie 84,99 bez tych niepotrzebnych C+ Seriale i Discovery. Jest obecnie szansa jeszcze, że to obniżą czy już się pogodzić z tymi 95zł/msc? Przy okazji: czy zgadzając się na przysłanie oferty w mailu, jednocześnie ojciec wycofał swoje wypowiedzenie, czy to następuje po kliknięciu linka z aktywacją w mailu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Wysłanie maila z ofertą to wycofanie wypowiedzenia o czym zapewne konsultant informował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokietek Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Wysłanie maila z ofertą to wycofanie wypowiedzenia o czym zapewne konsultant informował.To oznaczałoby przymus przyjęcia oferty zwłaszcza w miesiącu gdy nie można już złożyć wypowiedzenia. To absurd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffde Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 witam! czy aktualnie jest opcja na przedluzenie kontraktu Extra+6xC+ za 69 na 12m ? (MR, z manpack za 5zl, eleven za 11,90, hbo/hbo go 6m gratis + drugie 6m za 25zl/mies ?) cos lepszego da rade ugrac ? Miałem taka oferte hbo, extra, c6 i MR za 69zł ale zrezygnowałem na rzecz 64zł HBO z Extra. Szkoda tych 5zł na ten canal + . Przecież tam nic nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Wysłanie maila z ofertą to wycofanie wypowiedzenia o czym zapewne konsultant informował. Nie koniecznie. Mnie np nie poinformował o tym - z tym że ja o tym wiedziałem i wiedzialem co robię - oferta mi odpowiadała, szczegolnie że zmniejszałem ofertę i platności. Tak samo nie bylem informowany o tym że z pakietu ekstra wylecialo zest, motowizja i sportclub. O tym też wiedziałem ale to dla mnie rybka. Podejrzewam że nie zawsze informują o takich rzeczach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 To to są detale na które warto zwracać uwagi a następnie ewentualnie reklamacja.A pytałeś czy są różnice poza starym Extra a nowym?Bo jak nie pytałeś to nie mają obowiązku informować. Motowizja jest w Extra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariop28 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 (edytowane) To oznaczałoby przymus przyjęcia oferty zwłaszcza w miesiącu gdy nie można już złożyć wypowiedzenia. To absurd.Tak już jest,nie absurd.Skoro na wypowiedzeniu przyjmuje ofertę to znaczy ze albo zmienił zdanie albo.... wcale nie chciał się pożegnać ...Jesli uważał ze może jeszcze poczekać na lepszą ofertę to nie musiał przyjmować oferty na mejla co w tym przypadku równa się większej presji ale nie można przesądzać ze teraz piłka jest po stronie NC+ Wciąż może mieć lepszą ofertę od tej ostatniej To to są detale na które warto zwracać uwagi a następnie ewentualnie reklamacja.A pytałeś czy są różnice poza starym Extra a nowym?Bo jak nie pytałeś to nie mają obowiązku informować. Motowizja jest w Extra.Czerstwy jak zwykle poziom ekspercki i chodząca encyklopedia o NC+ : )Miałem już kiedyś pisać ..a propos Twojego nicku po czesku ,, čerstvý" to przeciwieństwo polskiego bo oznacza ,,świeży ,,nawet co do chleba czyli takie znaczenie jakie było onegdaj w jezyku staropolskim Edytowane 3 Marca 2017 przez dariop28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 To to są detale na które warto zwracać uwagi a następnie ewentualnie reklamacja.A pytałeś czy są różnice poza starym Extra a nowym?Bo jak nie pytałeś to nie mają obowiązku informować. Motowizja jest w Extra. Masz chyba jakąś obsesję z tymi reklamacjami Zawód wyuczony: Tajemniczy Klient Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Konsultant ma mnie dokładnie poinformować o wszystkim bo od tego jest.Jeżeli popełnia błędy i tego nie robi mam prawo zgłosić że jestem wprowadzany w błąd czy nie odpowiednio nie poinformowany.Powiem to co powiedziałem już kilka razy przy swoich reklamacjach.Czy nie lepiej dobrze szkolić i mieć wykwalifikowanych pracowników niż mi nom stop dawać coś za darmo czy pół darmo.Odpowiedz że szkolenia mają często i taka jest polityka firmy.Moja odpowiedz że do czasu gdy będą tak niekompetentni ludzie będę to notorycznie wykorzystywał.Ja nic przed nimi nie ukrywam walę prosto z mostu w rozmowach i żeby było jasne praktycznie nigdy nie chcę rekompensaty.Praktycznie zawsze to wychodzi z ich strony.Będą wyszkoleni i wykwalifikowani pracownicy nie będę miał co reklamować i wcale nie będę płakał z tego powodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Pewnie,że masz prawo czyhać na każdy błąd Konsultanta i go punktować.Tylko obserwując forum mam wrażenie, że szukasz tych błędów na siłę do czego oczywiście masz prawo Wymagasz perfekcji a sam tez jesteś nieomylny ?Nie mam tu na myśli świadomego wprowadzania w błąd tylko prostej pomyłki będącej wynikiem zmęczenia ,stresu itp. Ty się cieszysz darmowym HBO na pół roku a Konsultant np. brakiem premii przez pół roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Kolego, HBO to dostałem za to, że operator łamie swój regulamin. Regulamin nie ja pisałem a konsultanci są w tym nic nie winni bo dostają wytyczne że takiej czy takiej opcji nie sprzedajemy a regulamin mówi co innego!Niech się cieszą że tych spraw nie zgłasza się dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 HBO to był tylko pierwszy z brzegu przykład Nawet nie wiedziałem że masz dostęp. Ale widać, trafiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Wystarczyło sprawdzić opis zgłosiłem to że nie przestrzegają regulaminu.Odpowiedz była zaraz HBO na 3 miesiące spytałem czy ich przewinienie jest adekwatne do gratisu konsultant dam na 6 miesięcy więcej nie mogę.Powiedziałem nie zależy mi na tej paczce może być i na miesiąc a konsultant nie zaproponowałem na 6 miesięcy tak będzie.Oni nawet nie chcą części spraw wyjaśniać tylko sprowadzają rozmowę do tego by coś zaoferować i szybko zbyć klienta.Przynajmniej tak jest w moim przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gldfish Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Po ponad miesiącu i wysłaniu wypowiedzenia, dziś oferta za 94,99zł miesięcznie na 24m: Extra+ z CANAL+ 79,99 zł 24 m dla Abonentów, Multiroom Standard 49 10zł dla Abonentów, Najem WiFiPremiumBox+5zł dla Abonentów Jest jeszcze jakiś Filmbox Pack. Nie chcą oddzielać 6x Canal+ od 8x Canal+. Tzn. w jednej z rozmów konsultant twierdził, że w tej ofercie dla ojca nie ma znaczenia ile ma C+, bo nie wpływa to na cenę... Chciałem, żeby miał abo na poziomie 84,99 bez tych niepotrzebnych C+ Seriale i Discovery. Jest obecnie szansa jeszcze, że to obniżą czy już się pogodzić z tymi 95zł/msc? Przy okazji: czy zgadzając się na przysłanie oferty w mailu, jednocześnie ojciec wycofał swoje wypowiedzenie, czy to następuje po kliknięciu linka z aktywacją w mailu? Tato nie był pewny tego wypowiedzenia. Coś tam konsultant wspomniał, że będzie musiał je wycofać. I zapewne właśnie godząc się na przesłanie oferty mailem, automatycznie je wycofał. No ale nic, ma jeszcze czas na wysłanie kolejnego. Pytanie czy jest jeszcze o co walczyć, czy Extra+ z CANAL+ 79,99 zł 24 m dla Abonentów, Multiroom Standard 49 10zł dla Abonentów, Najem WiFiPremiumBox+5zł dla Abonentów jest szczytem obecnych możliwości nc+? Przede wszystkim czy prawdą jest, że 6xC+ nie różni się cenowo od 8xC+ i nic tu nie ugra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Nie prawda Extra+6C+ to 69.99 zł a Extra+8C+ to 79.99 zł ten drugi pakiet w tej cenie często jest do ugrania z HBO.Czyta że niski pakiet i ugranie niskiej podstawy czyli Comfor +8C+ za 25 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariop28 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 (edytowane) Dokładnie tak niech się cieszą .... Jeśli nie jest oczywiste albo rozpatrujący reklamację nie widzi nieprawidłowości to moze być bardziej ekstremalnie bo ja juz dwa razy skutecznie reklamowałem niekompetencję ludzi .....z działu reklamacji Właśnie 3 raz ,,posmaruje,, w kolejnych dniach Napewno dziwnie jest składać reklamacje na dział rekalamcji tak jak nie ubezpiecza się samochodu w firmie w której ma się ubezpieczenie prawne Niech podnoszą poziom ,to my jetesmy ich recenzentami . Ja im bezczelnie mówiłem wiele razy ze właśnie dzięki tak wymagającym jak ja abonentom mają szansę stać się lepsi i ze tego im życzę Potrzebna jest ich otwartość i przychylność na reklamacje oraz robienie dobrej miny do złej gry i to można w NC+ znaleźć bo inaczej najchętniej napewno by spławili Nie prawda Extra+6C+ to 69.99 zł a Extra+8C+ to 79.99 zł ten drugi pakiet w tej cenie często jest do ugrania z HBO.Czyta że niski pakiet i ugranie niskiej podstawy czyli Comfor +8C+ za 25 zł. Trudno w to uwierzyć ale kilka dni temu ,ten konsul z działu reklamacji (o którymCi pisałem na priv) kiedy pytałem o różne warianty to mówił ze paczka z 6 C+ byłaby nawet droższa od tej z 8C+ Edytowane 3 Marca 2017 przez dariop28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gldfish Opublikowano 4 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 Nie prawda Extra+6C+ to 69.99 zł a Extra+8C+ to 79.99 zł ten drugi pakiet w tej cenie często jest do ugrania z HBO.Czyta że niski pakiet i ugranie niskiej podstawy czyli Comfor +8C+ za 25 zł. (...) Trudno w to uwierzyć ale kilka dni temu ,ten konsul z działu reklamacji (o którym Ci pisałem na priv) kiedy pytałem o różne warianty to mówił ze paczka z 6 C+ byłaby nawet droższa od tej z 8C+ No właśnie, oni próbują dać do zrozumienia, że w pewnych konfiguracjach ilość C+ nie ma znaczenia. W przypadku mojego taty mówią, że nie wpływa na cenę, jak widać u dariop28 nawet bardziej absurdalnie. Ale nic, tato zdecyduje sobie czy walczyć. @czerwstwy @dariop28 - dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Panowie czy anteny dla stałych abonentów za 39zł są jeszcze dostępne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozi5213 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Anteny były w promocji na święta. Musisz zadzwonić i zapytać czy aktualne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 @Rozi5213 Dzięki wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.