Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@ptysiub, potwierdzasz tylko znaną tezę- 79,99 tylko dla wybrańców, zwłaszcza z promocyjnych umów sprzed 2 lat.

Jeszcze w grudniu dostawało sporo, trochę na początku stycznia, a teraz jednostki.

Ciekawe co będzie w lutym?

P.S. Ofertę masz i tak niezłą, a konsultantka może dzięki temu się załapie na premię (zwiększyłeś zobowiązanie) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miro777 pod pojęciem DUK

masz na myśli po prostu DUK ? Ta ostatnia oferta to wymyśliłem sobie numer 22 310 45 00 ,pamietam ze super ofertę dostałem tam z dobre 5 lat temu i wczorajsza

rozmowa to było odzwanianie do mnie na mój zagraniczny numer a rozmowa byla godzinna wiec tym mnie zaskoczyli na plus No i chyba maja dobre umowy telefoniczne hehe ale skoro mnie stać na zadzwonienie z zagranicy..

 

Pisaliście ze niełatwo zejść z pakietu na niższy bez wypowiedzenia ,albo ze HBO to tez ciężko o inne niż 6 za 0 /6 za 25

Dodam ze KAŻDORAZOWO to ja do nich dzwoniłem czyli czynie tak kilkanaście lat bez wypowiedzenia i sporo przedłużen i negocjacji mam za sobą bo umowy tez rodziców i okazjonalnie znajomych.

Jak dla mnie dzwonienie z mojej inicjatywy nie musi być balastem a może być atutem

Każda strategia jest dobra byle mieć satysfakcję...

 

Co ciekawe to to ze dużo frajdy sprawia mi negocjowanie z nimi bo mam od 11 stycznia uznana reklamacje i prośbę o zostawienie numeru telefonu a skontaktuje się ze mną Specjalista Sekcji Reklamacyjnych w celu zaproponowania dalszej współpracy a ja mimo tego ostatnie 3 rozmowy negocjowałem z konsultantami tak po prostu a w razie czego mam czas na odezwanie się odnośnie reklamacji bo to nie jest ograniczone czasowo a umowa do końca marca

 

Co oni dają z takiego specjalnego działu ?jakie pakiety???

Czy tylko np miesiąc za darmo ?

Mam i w reklamacjach duże doświadczenie ale głównie z lat 2006-2010 wtedy było Eldorado reklamacyjne i prokonsumenckie

Edytowane przez dariop28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak załapie się na premię tym bardziej  że  u niej nie przedłużył tylko poprzez dział reklamacji  :lol2:@dariop28 ja np ostatnie dwie umowy negocjowałem z działem reklamacji i dostałem Extra+6C+ za 59.90 zł.Ale wszystkie sprawy są rozpatrywane indywidualnie co sobie wywalczysz to dostaniesz.Oczywiście są też granice tych ofert ale jakie nikt nie wie.

 

@ptysiub, potwierdzasz tylko znaną tezę- 79,99 tylko dla wybrańców, zwłaszcza z promocyjnych umów sprzed 2 lat.

Jeszcze w grudniu dostawało sporo, trochę na początku stycznia, a teraz jednostki.

Ciekawe co będzie w lutym?

P.S. Ofertę masz i tak niezłą, a konsultantka może dzięki temu się załapie na premię (zwiększyłeś zobowiązanie) :)

Edytowane przez czerstwy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak załapie się na premię tym bardziej że u niej nie przedłużył tylko poprzez dział reklamacji :lol2:

czerstwy ty akurat wiesz ale nie każdy wie o tym ze to działa tez w druga stronę ,tzn osoba na która złożono reklamacje (i pozytywnie uznano abonentowi )może mieć odliczona karę przy wypłacie

Ktoś Ciebie w balona robi, bo Superpremium jest z HBO na całą umowę, a nie na 6m :!: . Czyli Superpremium 99,99 do tego HBO Go 5, ManPack 5 zeta, Fbox 5 zeta + Eleven 11,90 oraz Kino Świat za free. Tak to powinno wyglądać. Druga opcja E+ z 8C+ 79,99, ManPack 5, Fbox 5 i HBO Go 5 i Eleven 11,90. W tej cenie można jeszcze HBO dostać na całą umowę za free.

Ircios ja na kilkanaście stron wstecz jakie czytałem w ostatnich tygodniach zauważylem ze historia zna tylko jeden przypadek żeby ktoś miał ta kumulacje z mojej propozycji czyli kumulacja tych 3 bonusow za 5 zł i kto wie czy nie był to Twój post

 

Jesli do tęgi piszesz,używasz słów ze tak powinno ,,wyglądać,, to znowu robisz nadużycie a dobrze wiesz ze to tylko pobożne życzenia i Twoje powinno wyglądać to tylko mylenie pojęć z koncertem życzeń

 

Po trzecie uczepiłes się ze pomyliłem HBO dodatkowo do Superpremium chociaż to był mój post chyba nr 5 od 2009 roku a ty napisałeś się ponad 13 tysiecy przez 10 lat

 

Kto dostał tutaj to oczym piszesz czyli HBO na 24 m i Extra+8C i wszystkie 3 bonusy za 5 złotych!??

To 4 bonusy naraz i nie wiem czy nawet z działu reklamacji by komus dali

 

Chyba żeby konsultantowi powinela się noga na tyle ze można by było wlasciciela NC+(koncern Vivendi) oskarżyć,, o stosowanie nielegalnych praktyk i zagrozić wniesieniem skargi do UKE ,UOKiK

...: no wtedy to by Ci dali i 24 miesiące VIP za darmo

 

 

W kategoriach ciekawostek możemy pisać ale nie lewitujmy nad ziemia

We wtorek kobieta z ktora pierwszy raz rozmawiałem i oferowała mi te 3 bonusy po 5 złotych powiedziała mi o abonencie który miał jakiś czas temu jedna umowę na ponad 400 zł bo miał wszystko pojedynczo powłączane

To trzeba być inteligentnym inaczej żeby tyle płacić

 

Ok sory za offtopic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Moja umowa kończy się wraz z końcem marca, a konsultanci wydzwaniają już od połowy grudnia z jakimiś lipnymi ofertami.

Obecnie mam E+ 8xC+ i multiroom. Umowa była fajna, bo przez pierwszy rok płacone 50zł a drugi rok 90zł, średnio 70zł. Teraz dzwonią i proponują pakiet E+ z 6xC+ za 79,99 z mulitroomem, którego już nie potrzebuję i chcę się tego pozbyć. Konsultant twierdzi, że nie może tego obciąć. Przy przedłużeniu przez internet w Centrum abonenta mam to samo co on proponuje. Czy jedynym rozwiązaniem jest wypowiedzenie umowy? Dekodery mam na własność i nie płacę za nie nic dodatkowo. Da radę coś tutaj urwać z ceny?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz urwać aż 0 :-D, jesli chcesz E+ z 8 C+. Oczywiście wypowiedzenie to podstawa, choc taniej nie dostaniesz. Z MR możesz zrezygnować, tylko po co, skoro go i tak bedziesz miał za 0. Pamiętaj, że konsul nie widzi Twojej średniej opłaty,tylko to co widnieje obecnie do zapłacenia.

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem też propozycję Extra+ 8C+ i HBO na 6 miesięcy za 79,99. Podejrzewam, że ta oferta jest dla Ciebie też dostępna, więc warto powalczyć co najmniej o Extra zamiast samego Eurosportu 2.

 

Mi umowa kończy się 31.01 i na razie nie zaakceptowałem - czekam na za 79,99 E+, 8C+ i HBO na całą umowę.

 

Czyli celujemy w 79,99 za E+8C+ a z HBO to zobaczymy co będzie. Szczerze to HBO nie jest mi tak potrzebne bo chcę te kanały "przerzucić" na Cyfrowy Polsat przy następnym odnowieniu

 

Jak zejdą Ci do 130 to będzie sukces

 

To z uwagi, że obecnie mam Comfort+ i pełno dodatków za 189,90?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też miałem propozycję Comfort+ 8C+ za 74,99 i w tej samej rozmowie miałem też propozycję Extra+ 8C+ i HBO na 6 miesięcy za 79,99. Podejrzewam, że ta oferta jest dla Ciebie też dostępna, więc warto powalczyć co najmniej o Extra zamiast samego Eurosportu 2.

 

Mi umowa kończy się 31.01 i na razie nie zaakceptowałem - czekam na za 79,99 E+, 8C+ i HBO na całą umowę.

No własnie ale czy to jest możliwe? Również to i mi by pasowało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 2 latach spokoju od nowa te gry. Umowa do końca marca (wypowiedzenie jeszcze nie wysłane). Propozycje:

Extra 8xC+, MR Standard , 1 dekoder PACE - 79,99 zl. Do tej pory za to samo w umowie łamanej 58 zł.... Na sugestie, że dziekuję i wypowiadam, informacja, ze nowa polityka jest i wypowiedzenie nic nie da. Zobaczymy.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam 

 

Posiadam taki pakiet: 

 

Extra+ z Canal+(8x+ Vod) 79,99

Multi man pack 20,00

Eleven Sports 11,90

HBO pół roku gratis

Filmbox jeden miesiąc gratis

Kolekcja kino świat gratis dwa lata

Prapremiery TVP.PL 9,00 

Nc+go 100 h miesięcznie 

Mediabox+  5 zł miesięcznie wynajem Multiroom 10zł (ADB 5800s)

Umowa dwa lata= 135,89 miesięcznie

 

Moje pytanie brzmi czy to dobra oferta?jaką posiadam  :wink:

Edytowane przez ADUSIEK XPS 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie są Wasze sposoby na zmiękczenie Konsultantów, bo już tracę cierpliwość do tych proponowanych ofert,  oprócz straszenia konkurencją ?

Obecnie co proponują to Comfort + za 39,9zł (czyli tyle co dla nowego_, lub EXTRA+ z 6xCanal+ za 69,9zl - oferta nie do przyjęcia !

 

Obecnie umowę mam do maja 2017, złożona rezygnacja posiadam sam, bez dodatków Pakiet EXTRA + za 49,9zł, interesuje mnie przejście na sam COMFORT+ max za 29,9zł ewentualnie dodatek z  6 lub 8 Canal + za max 59,9zl, kiedy można ugrać takie warunki ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie są Wasze sposoby na zmiękczenie Konsultantów, bo już tracę cierpliwość do tych proponowanych ofert,  oprócz straszenia konkurencją ?

Obecnie co proponują to Comfort + za 39,9zł (czyli tyle co dla nowego_, lub EXTRA+ z 6xCanal+ za 69,9zl - oferta nie do przyjęcia !

 

Obecnie umowę mam do maja 2017, złożona rezygnacja posiadam sam, bez dodatków Pakiet EXTRA + za 49,9zł, interesuje mnie przejście na sam COMFORT+ max za 29,9zł ewentualnie dodatek z  6 lub 8 Canal + za max 59,9zl, kiedy można ugrać takie warunki ????

Masz umowę do końca maja więc czekaj spokojnie.Obserwuj oferty w ICA.W kwietniu powinien pojawić się Comfort w zakładanej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Posiadam taki pakiet:

 

Extra+ z Canal+(8x+ Vod) 79,99

Multi man pack 20,00

Eleven Sports 11,90

HBO pół roku gratis

Filmbox jeden miesiąc gratis

Kolekcja kino świat gratis dwa lata

Prapremiery TVP.PL 9,00

Nc+go 100 h miesięcznie

Mediabox+ 5 zł miesięcznie wynajem Multiroom 10zł (ADB 5800s)

Umowa dwa lata= 135,89 miesięcznie

 

Moje pytanie brzmi czy to dobra oferta?jaką posiadam :wink:

Nie jest dobra.

 

Jakie są Wasze sposoby na zmiękczenie Konsultantów, bo już tracę cierpliwość do tych proponowanych ofert, oprócz straszenia konkurencją ?

Obecnie co proponują to Comfort + za 39,9zł (czyli tyle co dla nowego_, lub EXTRA+ z 6xCanal+ za 69,9zl - oferta nie do przyjęcia !

 

Obecnie umowę mam do maja 2017, złożona rezygnacja posiadam sam, bez dodatków Pakiet EXTRA + za 49,9zł, interesuje mnie przejście na sam COMFORT+ max za 29,9zł ewentualnie dodatek z 6 lub 8 Canal + za max 59,9zl, kiedy można ugrać takie warunki ????

Straszyć konkurencja? Nie osmieszaj się. Umowa kończy Ci się na koniec maja, więc zacznij rozmawiać z nimi na koniec marca lub początek kwietnia. Oto rada na zmiękczenie konsuli. Przestań się śpieszyć. Napaleńcy zawsze nic nie dostają dobrego.

 

...Obserwuj oferty w ICA.W kwietniu powinien pojawić się Comfort w zakładanej cenie.

Pojawi mu się, ale za 35 lub 32 ok. Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie umowę mam do maja 2017, złożona rezygnacja posiadam sam, bez dodatków Pakiet EXTRA + za 49,9zł, interesuje mnie przejście na sam COMFORT+ max za 29,9zł ewentualnie dodatek z  6 lub 8 Canal + za max 59,9zl, kiedy można ugrać takie warunki ????

 

Podpisuję się w 100% pod postem @Pawel (zresztą nie pierwszy raz) ;)

Ta oferta nadejdzie, masz kupę czasu, będziesz jeszcze przebierał w ofertach.

Masz zobowiązanie za 49,90zł do końca maja, muszą próbować teraz Cię skroić na coś droższego. Ot, taka ich praca i tyle :)

Potem wrócą do normalnych rozmów, a ponieważ cuda się zdarzają, to wróżę Ci, że dostaniesz Comfort grubo poniżej 29,99 ( zresztą ostanie rajdy co niektórych userów dają temu dowód) :mrgreen:

Jak będziesz chciał, to do wyboru masz Comfort z  6xC+ za 59,90.

No chyba, że wejdzie w międzyczasie nowa oferta, ale przecież w nią nikt raczej nie wierzy??? :angry:

 

A ja wczoraj dostałem na meila ofertę do akceptacji Comfort 19,99 na 24m z dopełnieniem do E+ na 1 m.

I co tak od razu ją zaakceptowałeś, czy jednak trzymasz się planu A - 14.99 (bo to przecież pakiet śmieciowy i  nie jest więcej wart)?

Jeśli jednak się wahasz w co kliknąć, to nie zapomnij złożyć kolejnego wypowiedzenia, aha - no i pamiętaj że luty ma 28 dni ;)

W razie czego jest dział reklamacji, dzisiaj sprawdzałem - 14,99 wciąż chodzi :)

 

A podobno nie ma takiej oferty. :lol2: A nawet jak jest to niby musiałeś dobrać wiele opcji. :lol2:

Widać, że nigdy nie przedłużyłeś żadnej umowy przez ICA.

Nawet nie zrozumiałeś, co miałem na myśli. Twój problem nie mój :P

 

A tak na koniec, przepraszam za wszystkie uwagi i uszczypliwości w tym wątku, choć nie były przeze mnie sprowokowane :)

Jutro wyjeżdżam i nie będę  się przez dłuższy czas udzielać.

Chciałem się ostatnio podzielić kilkoma radami dla mniej zorientowanych, bo chyba jednak siedzę trochę w temacie  NC+, choć nie aż tak jak większość bywalców.

Nie każdemu się to podobało, ale to nie moja sprawa :)

Zresztą jaką macie pewność, że nie spieraliśmy się już wcześniej? :D :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...I co tak od razu ją zaakceptowałeś, czy jednak trzymasz się planu A - 14.99 (bo to przecież pakiet śmieciowy i nie jest więcej wart)?

Jeśli jednak się wahasz w co kliknąć, to nie zapomnij złożyć kolejnego wypowiedzenia, aha - no i pamiętaj że luty ma 28 dni ;)

W razie czego jest dział reklamacji, dzisiaj sprawdzałem - 14,99 wciąż chodzi :)...

Chłopie ja nie jestem abonentem 2 lata i nie musisz mnie uświadamiać . Oczywiście, pakiet śmieciowy, ale nie ja z niego korzystm :-D Kliknę, a może nie klikne. Wariant spełniony. Nie dam wiecej jak 2 dychy. Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten śmieciowy pakiet jest wart nawet 30 zł więc @ircios go przyklapie bo dwie dychy za taką ofertę to jest prawie darmo ;)

 

Dla przedłużających rada jest taka : powyłączać wszystkie dodatki jakie się da najpóźniej miesiąc przed końcem umowy,czekać cierpliwie.Nie wychylać się.Umowa wcześniej przyklepana nie skraca obecnej więc nie ma co się śpieszyć.Chyba, że ktoś podnosi pakiet to wtedy może zyskać wcześniejszy dostęp do szerszej oferty.

Edytowane przez Mr. Orbita
Wycięty offtopic.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie są Wasze sposoby na zmiękczenie Konsultantów, bo już tracę cierpliwość do tych proponowanych ofert, oprócz straszenia konkurencją ?

Obecnie co proponują to Comfort + za 39,9zł (czyli tyle co dla nowego_, lub EXTRA+ z 6xCanal+ za 69,9zl - oferta nie do przyjęcia !

 

Obecnie umowę mam do maja 2017, złożona rezygnacja posiadam sam, bez dodatków Pakiet EXTRA + za 49,9zł, interesuje mnie przejście na sam COMFORT+ max za 29,9zł ewentualnie dodatek z 6 lub 8 Canal + za max 59,9zl, kiedy można ugrać takie warunki ????

Nie ma tzw złotego środka ,ale tez podzielam zdanie ze napewno nie strasz odejściem a wręcz przeciwnie możesz oświadczyć ze chcesz kontynuować umowę ale na satysfakcjonujących Cię warunkach itp

Kolejnym sposobem może być np zaznaczenie na początku rozmowy żeby nie przedstawiali Ci warunków tzw standardowych a tym bardziej jak dla nowych ,a jeśli znasz ofertę to tez zaznacz ze jesteś merytorycznie przygotowany

Możesz tez sprytnie zagadać /spytac o uprawnienia jakie ma Twój rozmówca bo jesli niewielkie to i tak wątpisz ze przedstawiona oferta Cię usatysfakcjonuje i najchętniej to pogadałbys z kimś decyzyjnym...

Ja tak przedwczoraj zagadałem i facet chyba chciał udowodnić mi ze może bo odparł ze ma PEŁNE uprawnienia ,nie dał mi jakichś minimow totalnych o jakich tu piszecie i ja nie celuje w to żeby mieć za wszelka cenę np Comfort za 14,99 hehe

 

Kolejna rzecz to próba na zmęczenie przeciwnika ,czyli długa rozmowa ...

Wreszcie są reklamacje ....sprytni umieją zrobić z nich użytek ...wczoraj napomknąłem ze w latach o dobre 5 wstecz to było eldorado dla mnie...wystarczyło ze konsul nie wprowadził adnotacji w system i dostawałem miesiąc gratis wtedy każdorazowo i bezproblemowo prosiło się do telefonu pioniera ,lidera ,odsłuchiwali rozmowę ,dzwonili (tak dzwonili w procesie reklamacyjnym)i przepraszali ,miałem rok gdzie miałem 300 zł w kieszeni tj 4miesiace po 75 zł zrabatowane

W kolejnych latach także na umowach rodziców wykorzystywałem to ze rozmawiałem z liderami telefonicznie wiec znałem ich z nazwiska i ,,powoływałem się na to i to wykorzystywałem z korzyścią dla siebie hehe

 

Myśle ze było dobre 12-15 reklamacji i absolutnie każda pozytywnie rozpatrzona

Wówczas nawet jako zwykła osoba fizyczna zadzwoniłem do rzecznika prasowego Cyfry ,potem byłem z nim w kontakcie mejlowym

Wystarczyły [beep]oly i zagadanie niekumatego albo zakręconego konsultanta i do dziś to jeden ze sposobów czyli zagadać a prędzej czy później polegnie ,potknie się i powód do reklamacji mamy na tacy

Najprościej zarzucić dezinformację albo rozbieżność w zdaniu dwóch różnych konsultantów no i nie wprowadzenie adnotacji podczas rozmowy tel. w system !

Nigdy nie wiemy jakie uprawnienia ma konsultant i z kim rozmawiamy ,można się pozytywnie zdziwić a DUK nie musi być tą ostatnią deską ratunku

 

Wypowiedzenia zdają egzamin ale akurat w NC+ się w nie nie bawię

Edytowane przez dariop28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...