miro777 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Nigdy nie wiemy jakie uprawnienia ma konsultant i z kim rozmawiamy ,można się pozytywnie zdziwić a DUK nie musi być tą ostatnią deską ratunku Odpowiadam w temacie jak osiągnąć najlepszą ofertę dla stałych abonentów NC+: Zgadzam się z @dariop28, czasami chcemy już osiągnąć porozumienie, które było dzień wcześniej na wyciągnięcie ręki, a tu pechowo zostaliśmy wylosowani podczas szkolenia online i mamy rozmowę z liderem, który wszystkie nasze argumenty obraca w pył. A słucha to kilkanaście (potencjalnych) konsultantów. I co wtedy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariop28 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 (edytowane) Odpowiadam w temacie jak osiągnąć najlepszą ofertę dla stałych abonentów NC+: Zgadzam się z @dariop28, czasami chcemy już osiągnąć porozumienie, które było dzień wcześniej na wyciągnięcie ręki, a tu pechowo zostaliśmy wylosowani podczas szkolenia online i mamy rozmowę z liderem, który wszystkie nasze argumenty obraca w pył. A słucha to kilkanaście (potencjalnych) konsultantów. I co wtedy? Zgadza się , to forum jest już słynne kultowe i jedyne w swoim rodzaju i również odpowiedzialni za szkolenie może tu zaglądają Co do Twojego pytania ,to kiedyś lider mówil mi ze rozmowy dłuższe są z natury rzeczy postrzegane jako problematyczne i dlatego częściej odsłuchiwane ale .....niech słuchają heh nieraz tez myślałem np czy adnotuja w system to czy ktoś np często składa reklamacje albo jak maja się zachować wobec tej danej osoby ale myśle ze takie schizy to nie występują . Sama informacja ze jest to rozmowa przychodząca od abonenta sprawia ze potencjalnie jesteś na pozycji ,,proszącego się" Trudno tez powoływać się na informacje ,,od kolegi,, i myśle ze niejeden z was w negocjacjach odwołał się do znajomosci cen i ofert z tego forum ,bo trzeba jakoś uzasadnić to ze wy wiecie ze oni łgają mówiąc ze nie ma lepszej oferty ale to tez trzeba umieć obrócić w atut a ponadto taka jest specyfika czasów i doby internetu i wymiany informacji no i tez ich działalności ze mają bardzo zróżnicowaną ofertę zarówno cenowo jak i w opcjach dodatkowych ,nigdzie indziej nie ma takiej ,,jazdy,, negocjacyjnej i nawet mi ich ...żal bo mimo ze maja tylko jednego konkurenta Polsat ,jasne ,kablówki tez to negocjowanie z kimś razy 20-30 ,prowadzone rozmowy i czas temu poświęcony mimo ze to ich praca to jakieś kuriozum i abstrakcja jedyne w swoim rodzaju ale taki klimat i taka polityka której część sami tworzą Przepraszam za tą koszmarnie długą konstrukcje zdaniową w postach ale chciałem napisać jak najwiecej ,nie bacząc na styl ale podzieliłem się większością swojego cennego doświadczenia i jestem świadomy ze poruszyłem tematy nie do tego wątku jednakowoż łączące się z tematem przedłużenia umowy Zatem adminie jeśli musisz lub chcesz to czyń swą powinność albo przenieś w stosowne miejsce Edytowane 27 Stycznia 2017 przez dariop28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro777 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Sama informacja ze jest to rozmowa przychodząca od abonenta sprawia ze potencjalnie jesteś na pozycji ,,proszącego się" Trudno tez powoływać się na informacje ,,od kolegi,, i myśle ze niejeden z was w negocjacjach odwolujecie się do znajomosci cen i ofert z tego forum ,bo trzeba jakoś uzasadnić to ze wy wiecie ze oni łgają mówiąc ze nie ma lepszej oferty ale to tez trzeba umieć obrócić w atut a ponadto taka jest specyfika czasów i doby internetu i wymiany informacji no i tez ich działalności ze mają bardzo zróżnicowaną ofertę zarówno cenowo jak i w opcjach dodatkowych ,nigdzie indziej nie ma takiej ,,jazdy,, negocjacyjnej i nawet mi ich ...żal bo mimo ze maja tylko jednego konkurenta Polsat ,jasne ,kablówki tez to negocjowanie z kimś razy 20-30 ,prowadzone rozmowy i czas temu poświęcony mimo ze to ich praca to jakieś kuriozum i abstrakcja jedyne w swoim rodzaju ale taki klimat i taka polityka której część sami tworzą Każda rozmowa wchodząca/wychodząca jest rejestrowana w CRM z czasem inicjacji, długością i zapisem. Wszystko zależy co do tego w notatce dołoży od siebie konsultant (a powinien). Wcale niekoniecznie kontakt z pozycji abonenta jest zły, ważne żeby coś wnosił. Podstawą skutecznych negocjacji jest przecież obopólna wola osiągnięcia kompromisu i zawarcia umowy (choć najczęściej strony o tym nie informują się nawzajem). Szkoda @dariop28, że dopiero wczoraj ożyłeś w tym wątku, niejeden temat byśmy zgłębili, ja już umowę mam na mailu i włączam za 4 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loga Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Witam wczoraj dostałem oferte i przyjąłem ale mam czas 7 dni na akceptacje, jeżeli nie zaakceptuje to przepadaOferta jaką dostałemPakiet Extra+CANAL+(6)LIVE,, Eleven Sports, Filmbox Pack, nc+go TV KINO ŚWIAT za 81 zł na 24 mJak uważacie jest to dobra oferta, czy może kiepska? Zaznacze że raczej nie siedze w tym temacie i nie wiem czy da sie cos zejsc z ceny albo coś do tego dołożyć? Bardzo prosze o jakieś odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 (edytowane) Taniej nie dostalbyś. nc+ go jest przypisane do pakietu więc to sie nie liczy wcale. Kino Świat dostałeś za free, Eleven w standardowej cenie promocyjnej i ten Fbox... pewnie tylko na miesiąc, bo tak dostał byś za 5 zeta. Mozesz brać śmiało. Edytowane 28 Stycznia 2017 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loga Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Dzięki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 nc+ go jest przypisane do pakietu więc to sie nie liczy wcale Czy jest to "na sztywno" przypisane do pakietów czy konsultant ma możliwość tu coś zmienić jeśli chodzi o dołączenie przydziału 744 godz. z pakietu VIP+ Max np. do Super Premium? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Sztywno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 (edytowane) Nie jest dobra. A co mogłem w tej cenie uzyskać ?. Edytowane 28 Stycznia 2017 przez ADUSIEK XPS 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 (edytowane) To samo, tyle, że taniej... Edytowane 28 Stycznia 2017 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpepe Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 (edytowane) Dzisiaj kontakt 2 razy z bok dawali Comfort 27.50zł/15m 22.50zł/24mies + multiroom 15zł + 5zł za dodatkowy dekoder. Lub dopłata za wymianę/aktywację dekoderów 150złza premium box i 50zł za dekoder dodatkowy. Jest szansa na niższą opłatę za aktywację? Edytowane 28 Stycznia 2017 przez mpepe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Tylko na główny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Dostanie mniejszą aktywację, a w zamian najem miesięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Chociaż do końca umowy zostało mi jeszcze pół roku to już dzisiaj mogę spokojnie stwierdzić, że jeżeli nic się nie zmieni w pakietyzacjach to będę rezygnował z C+Seriale i C+Discovery. Jak dla mnie to słabe kanały. Wziąłem opcję 8xC+, bo liczyłem, że własnie do C+Seriale wyląduje trzeci sezon "The Following". Niestety, do dnia dzisiejszego serialu się nie doczekałem, a to oznacza dla mnie, że nie warto wogóle zaczynać oglądać seriali na C+, bo nie wiadomo czy będzie możliwość zobaczenia kolejnych sezonów. Jeżeli chodzi o C+Discovery - to bardziej mi podchodzi już oferta Planete+. Obecnie płacę 79,99zł - będę starał się zmniejszyć pakiet o dwa powyższe kanały, a tym samym o abonament za 69,99zł. Dodatki typu HBO, by utrzymać cenę, mnie i tak nie interesują, bo poziom tego kanału już od dawna jest bardzo niski. Mam nadzieję, że się uda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 (edytowane) Zanim ci się skończy umowa, może zdążysz się załapać na zmianę pakietyzacji paczki C+/oferty. Edytowane 28 Stycznia 2017 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpepe Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Tylko na główny. Na ile mogę zejść? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
totori Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Witam, Zaproponowano mi: - comfort za 39,90 zł - extra za 47,50 zł - comfort + 6x canal+ za 59,99zł - extra + 6x canal+ za 69,99zł - extra + 8xcanal+ za 79,99zł do każdej z tych propozycji dostałbym: - multiroom premium gratis (który w obecnej umowie miałem również gratis) - hbo 6 miesięcy gratis (potem mogę wyłączyć) - kolekcję kino świat gratis (nie wiem czy zawsze jest gratis bo w ogóle o niej nie wspominałem, że potrzebuję) umowa bez paczki canal+ na 15 miesięcy a z paczką canal+ na 24 miesiące umowę mam do końca marca, nie składałem wypowiedzenia. Proszę o poradę czy z wypowiedzeniem mam szansę jeszcze zejść z ceny lub coś jeszcze dostać np. hbo na całą umowę zamiast na 6 miesięcy ? Z multiroom premium nie chcę rezygnować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Pierwszy raz widzę od dawna aby ktoś dostał promocję na MR, a tym bardziej jeszcze na premium Wypowiedzenie nic Ci nie da, wszystko idzie z jednego koszyka, wypowiedzenie to tylko kwestia zabezpieczenia ze jeśli się nie dogadasz to masz rezygnację a nie czas nieoznaczony. Cenowo w zależności co masz teraz i ile płacisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Jeśli ma cały czas MR za free, to chyba normalne, że nie policzą mu przy aneksowaniu. Fakt. Dawno nie było takiego wpisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luuukasz Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Ile przed końcem umowy pojawiają się oferty w ICA ? Czy jak będę miał złożone to wypowiedzenie to propozycje w ICA też będą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Na około 3m. Bez wypowiedzenia też pojawią się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
totori Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Cenowo w zależności co masz teraz i ile płacisz. Obecnie mam comfort za 39,90 na 15 miesięcy z MR premium i 6 miesięcy HBO gratis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luuukasz Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Ale jak będzie wypowiedzenie w systemie to propozycje w ICA będą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
totori Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 A orientujecie się może czy jak umowę mam do końca marca a przedłużę ją jeszcze w styczniu np. na 24 miesiące to nową umowę będę miał do stycznia 2019 czy do marca 2019 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Jeśli chodzi o to czy umowy sie sumują to tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.