Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wydaje mi się że duzo nie ugrasz, ty naprawdę już płacisz bardzo dużo a oni sorry lubią takich łosi, masz cx6? superpremium na dzisiaj to 8xc hbo i cinemax to 99zł, multiroom, najem, nc go to przeciez 0zł, więc jakim cudem taki rachunek i to z zeszłego roku?i jeszcze cię nie szanują, ganba!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

multi premium 0zł?. Mam 8xC. Ogólnie to bardzo dużo chcą za to. Przez rok płaciłem dych taniej. Ogólnie patrząc co leci w tv to chyba zejde do minimum gdzie będą bajki dla córki i discovery dla mnie. Bo HBO i Canaly to obecnie kompletny szajs za który chcą krocie.

 

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak nie dostałem żadnej oferty na przedłużenie poza tą za 119,90 (obecnie było 84,90 - umowa od 2008) i czas pożegnać moje 2 cameleony. Dodam tylko, że ostatnia rozmowa z panią infoliniarą była na żenująco niskim poziomie. Jej stwierdzenie, że i tak jak oddam sprzęt to i tak wrócę jako nowy abonent, po czym sam się rozłączyłem życząc im wielkich kar za zmiany ofert w Canal+. Czas na Multimedia (wszystko na to wskazuje, że oferta na 3 pokoje będzie w dobrej cenie - oczywiście bez Canal+ - ale tym pochwalę się już w innym dziale. Życzę Wam udanych negocjacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, z tego co widzę, to konsultanci robią się coraz bardziej bezczelni i aroganccy. Przez takie ich działania traci na tym nc+, bo klienci zamiast przedłużać umowy odchodzą i tym samym zrażają się do samej firmy (myślę nawet, że przez takie podejście konsultantów w przyszłości część tych klientów nie będzie chciała wrócić z powodu takiego potraktowania podczas rozmowy). Myślę, że nc+ powinno pomyśleć o jakimś szkoleniu dla konsultantów. Poza tym dziwie się, bo zazwyczaj takie rozmowy są monitorowane, a tacy konsultanci karani (kiedyś pracowałem jako pracownik call center). No chyba, że teraz coś się zmieniło. W moim przypadku płacę teraz za Superpremium+ z 8xCanal+, Canal+ VOD, HBO, Cinemax 99,90 zł. Dostałem też w gratisie na 2 lata paczkę FilmBoxów. Umowa kończy mi się z końcem lipca 2016r i proponują Superpremium+ za 99,90 zł z 8xCanal+, Canal+ VOD, HBO i Cinemax, ale już bez FilmBox-ów (te mogę mieć za 7,95 zł, o ile dobrze zrozumiałem). Ogólnie myślałem, aby Cinemaxy wymienić na HBO GO, ale też się nie da. Także póki co czekam, może za jakiś czas się nagle da.

Edytowane przez Bloo411
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płace za swoj pakiet 115 zł , a gdy zabiora mi kanaly FILMBOXA , SPORTKLUB , ZEST , FIGHTBOX chcą bym placil 109.99 nie wliczajac MR i NAJMU mediaboxa czyli 10zl MR i 5zł MEDIABOX = 124.99 ... pokazac im palec srodkowy ?? 

 

Przede wszystkim masz jeszcze sporo czasu, bo w stopce widnieje, iż umowę masz do października 2016r, a dwa nie zachowuj się jak dziecko. Rób co uznasz za stosowne. Widzę, że tutaj coraz więcej osób chce, aby to inni podejmowali za nich decyzję, bo chyba sami nie są w stanie lub nie potrafią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zachwouje sie jak dziecko tylko napisalem ze juz pol roku przed zakonczeniem lojalki chca łapac na przedluzenie umowy , kiedys tak nie bylo . Tak mam jeszcze sporo czasu , i tak naprawde i finanse i to ze w kablowce moge miec drugi dekoder PVR w niskiej cenie przekonuje mnie by NC+ pocalowała mnie w duXXX :) w pazdzierniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Pakiet Extra+ z CANAL+ (6) + Cinemaxy + HBO był przez pół roku. Dotychczas płacę 59,90. Abonament kończy się 31.08.16. Zadzwonili dzisiaj z Warszawy. Oferta niezbyt ciekawa, nawet nie zapamiętałem dobrze - chyba 79.90 za to samo, co mam, ale już bez HBO. Pani mówiła, że takich ofert jak dostałem, już nie ma. Podziękowałem.

Edytowane przez Bonifacy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa obowiązywała do 31 maja, wypowiedzenie wysłane, dzisiaj przedłużyłem (telefon z Krakowa):

Extra+

8C+

ManPack

multiroom standard

najem UltraBox+

1 mies. Filmbox

6 mies. HBO

4 mies. kolekcje nc+go TV

 

Całość za 84,99 zł (79,99 Extra8C + 5 zł ManPack).

Wiem, rewelacji nie ma (chciałoby się HBO na całą umowę), ale nie ma co narzekać specjalnie. 2 lata spokoju...

 

Gratisy praktycznie o miesiąc dłuższe bo ofertę od razu aktywowałem i już wszystko śmiga.

Edytowane przez generał
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej płaciłem 79,90 zł za Extra+ i niby 6C+ (oczywiście miałem 8 ), ale 6 miesięcy miałem za 0zł i do tego HBO za 0zł na 15 miesięcy, więc ogólnie gorzej...

Moje dekodery to PACE PVR i SagemCom wifi (w szafie).

Edytowane przez generał
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 W moim przypadku płacę teraz za Superpremium+ z 8xCanal+, Canal+ VOD, HBO, Cinemax 99,90 zł. Dostałem też w gratisie na 2 lata paczkę FilmBoxów. Umowa kończy mi się z końcem lipca 2016r i proponują Superpremium+ za 99,90 zł z 8xCanal+, Canal+ VOD, HBO i Cinemax, ale już bez FilmBox-ów (te mogę mieć za 7,95 zł, o ile dobrze zrozumiałem). Ogólnie myślałem, aby Cinemaxy wymienić na HBO GO, ale też się nie da. Także póki co czekam, może za jakiś czas się nagle da.

 

Mam identyczną sytuacje jak Ty. Tyle, że ja chciałbym zamiast tych Filmboxow pakiet Eleven. Póki co też się nie da ale konsultant natrętnie już teraz chciał mnie namówić na przedłużenie także może za jakiś czas da radę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo się nie da. ...jeśli będą wciskać Superpremium. Musicie powiedzieć, że chcecie np. Extra z dodatkami. Tak czy owak i tak opłata wyniesie ok.100 za to co chcecie.

 

no i dobrze niech wyniesie te 99 zł ale na pewno nie więcej!  uważam, że ta cena jest w miarę sprawiedliwa ale więcej niż 100 zł nie będę płacił tak z zasady mimo, że spokojnie mógłbym i 150 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też rozwiązałem przygodę z nc+ i potwierdzam - najgorsi konsultanci. Za każdym razem - a miałem trzy rozmowy - miałem wrażenie, że rozmawiam z licealistą wziętym za najniższą krajową z łapanki. Płaciłem 120 zł i właściwie jedyna propozycja dla mnie to było 140 zł. Niestety (a może na szczęście) oglądam coraz mniej i poświęcam telewizji kilka godzin w miesiącu. Nawet teraz to co mam czyli na kartę za 20 zł to za dużo. Chciałem co prawda płacić 100 zł/mies ale takich ofert DLA MNIE NIE BYŁO. Co jeszcze mnie osłabia to ilość reklam nawet na kanałach premium - spróbujcie "poskakać" po kanałach koło godziny 15 albo 21. Same reklamy. 

P.S. Dla porównania - aby potwierdzić tezę że to nie jest normalne -  dodam przykład rozmów z innymi firmami o przedłużenie abo: konkurencja na P... dla teściowej - 8 miesięcy TV za darmo, firma telefoniczna - 8 miesięcy bez abo i darmowy internet w telefonie, internet domowy - szybsza prędkość i obniżka abonamentu. Nie jestem cwaniaczkiem co wykorzystuje sytuację do obniżek ale innym firmom zależy na abonentach.       nc+ wyraźnie nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przedłużyłem 1 maja na następujących warunkach:

Extra+ 8Canal+ HBO (na 24 miesiące za 0 zł), Filmbox (na 6 miesięcy za 0 zł, z możliwością wyłączenia), oczywiście mam multiroom na 2 kameleonach i tuner. Wszystko za 79,90 miesięcznie na 24 m.

Oferta była również taka sama ale na 6Canal+ za 69,90.

Obecnie płacę 79,90 za to samo tylko bez Filmboxów a umowa obecna kończy się w lipcu. Wypowiedzenie wysłane. Ofertę otrzymałem na głównej infolinii a nie w DUK. Oczywiście po wcześniejszej rozmowie konsultanta z "kierownikiem"

Myślę, że nie jest to zła oferta, choć wcześniej odbyłem wiele rozmów z propozycjami wręcz śmiesznymi.

Mój wniosek jest taki: konsultanci na głównej infolinii mogą więcej niż w DUK. W DUK mają za zadanie wyciągnąć z klienta jak najwięcej. Nawet jak ktoś wysłał wypowiedzenie może rozmawiać o ofercie na głównej infolinii. Trzeba tylko dzwonić w czasie, kiedy DUK nie pracuje, wtedy zwykli konsultanci "mogą" przedstawiać oferty.

Edytowane przez mirba4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mirba4, No kolego nie do końca.. musiałeś po prostu trafić na kumatego konsultanta. DUK oferuje lepsze oferty niż Call Center z Warszawy.. co nie zmienia faktu, że trzeba dobrze gadać i zarazem dobrze trafić.. a trafiłeś bardzo dobrze.

Edytowane przez andrzejgratis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dają przecież superpremium za 99,99 bez problemu. Pamiętam, że lata temu płaciłem dokładnie tyle samo, za to samo...

 No dają ale bez Eleven a ja chciałbym w tej cenie dostać Eleven zamiast Filmboxow które miałem a nie potrzebuje.  W zasadzie to oczekuje uczciwego pozostania przy tym co miałem bo jak brałem Superpremium to miało ono w sobie wszystko to co zawiera pakiet Eleven :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma Filmboxów w superpremium. Zresztą, nie ma czego żałować...

---------------------

 

Umowa  nowa, zaakceptowana ze 3 dni temu. Na ICA żadnych zmian nie widać, ostatnia wpłata też nie zaksięgowana, a zrobiona też kilka dni temu. Nie wyłączyli poprzednich kanałów, których nie ma w nowej umowie... [beep]lo?

Edytowane przez Pas Ratunkowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...