Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc wszystkim.

dzisiaj przedluzylem umowe na 15 mies

Comfort +

6x Canal

HBO

Cinemax

History HD

Multi+

Extra+

HBO GO

Canal VOD

Multiroom

2xcameleon

Pace PVR

i do tego sagem hd

cena stala 64.90

Wczesniej mialem dwa pace ale musze jednego wymienic na sagema jesli nie do tej ceny dochodzi 20zl

Umowa do konca grudnia kilka tel i po sprawie.

Mysle ze to swietna oferta i moze komus ta informacja sie przyda.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Obecnie mam w domu trzy umowy w domu, dwie na mnie, jedna na rodziców.

 

W telewizji N, a następnie w NC+ jestem już 5-6 lat. Kiedyś nie było multiroom stąd te w sumie trzy umowy i za każdą płacimy jakoś 59zł/miesiąc co daj w sumie ... za dużo :(

 

Generalnie nikt w rodzinie nie ma czasu na oglądanie filmów, ale co nam potrzeba to

pakiety z Eurosport 2 (Bundesliga)

Canal+ (Premier League)

TLC, BBC Lifestyle, Polsact Cafe

MiniMini.

 

Wymaganie chyba nie są wygórowane, ale jakby jeszcze coś sensownego dorzucili to byłoby dobrze.

 

Oczywiście potrzebny jest jeden tuner z nagrywarką i dwa multiroomy. Umowa jest do końca listopada, a sprzęt mamy pooddawać do połowy grudnia (wypowiedzenie złozone jakoś na początku sierpnia)

 

Obecnie co chwilę dzwonią i chcieliby żebym poprzedłużał umowy i za każdym razem co innego proponują – oczywiście planuję z dwóch umów zrezygnować, a jedną przedłużyć:

 

Ich propozycje – każda dotyczy przedłużenia jednej z trzech obecnych umów (trzech rożnych konsultantów dzwoniło):

 

1. Wszystkie Canal+, pakiet premium sport i film, 6 miesięcy HBO gratis za 79,90zł

do tego dwa dekodery multiroom i uśredniona całość wychodzi 94,90zł miesięcznie (umowa na 15 miesięcy) – wydaje mi się mało i drogo

 

2. Umowa na 15 miesięcy, pełny canal+, komfort extra za 69zł/miesiąc

do tego dwa tunery multiroom i uśredniona całość wychodzi 84,90zł miesięcznie (dochodzi jeszcze 49zł za aktywację jednego z dwóch tunerów do multiroom) – też chyba mało i drogo

 

3. Umowa 15 miesięcy. Turbo Box 0zł, abonament 49,90zł / miesiąc chyba za pakiet comfort+ extra

Do tego dwa tunery multiroom, każdy mam aktywować za 49zł.

abonament za te multiroomy to za pierwszy 6zł/miesiąc, a za drugi 10zł miesiąc.

Wychodzi za całość 65,90zł miesięcznie – mało ale cena już lepsza

 

Co wy o tym myślicie? Co tak mało wymagający klient może od nich wyżebrać?

 

PS. dziś niby dają jakieś prezenty, warto?

ft3VMS8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większość tu pisze o "bogatszych" pakietach a mi zależało by na jak najtańszym pakiecie.

Obecnie do końca grudnia mam COMFORT+MULTI+ za 29zł + PHILIPS PVR 250 w dożywotnim bezpłatnym użytkowaniu, wypowiedzenia nie wysłałem.

Proponowano mi przy umowie na 15m-cy COMFORT+EXTRA+MULTI+ za 29,90 przez pierwsze 7 miesięcy i 49,90 przez pozostałe 8 czyli średnio 40,57

Wcześniej proponowano mi to samo ze stałą ceną 39,90 ale zważywszy na fakt że następną umowę będę mógł przedłużyć 2-3 miesiące przed zakończeniem, ten pierwszy wariant chyba wydaje się korzystniejszy.

Czy w/w pakiet można dostać za mniejsze pieniądze albo przy w/w pieniądzach można dostać jeszcze coś dodatkowo?

Konsultant powiedział że za stałą cenę 29,90 mogę mieć to co dotychczas i czy w tym przypadku jest możliwa niższa cena?

 

Poza tym czy są promocje na zakup w promocyjnej cenie nowej anteny satelitarnej? Bo akurat się przeprowadziłem i jestem bez anteny, a za każdym razem jak do mnie dzwonią z propozycją to na wstępie mówię że przedłużę pod warunkiem jak dostane antenę w promocyjnej cenie ale za każdym razem dostaje odpowiedź że oni mają dostęp tylko do oferty programowej i że sprzętu nie umieją zaproponować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolejny raz,

wypowiedzenie zarejestrowane, umowa wygasa z końcem roku, dziś kolejny raz zaproponowano mi 2 oferty:

Comfort+

Multi+

Extra+

3XCanal+(sport,family,family2)

multiroom 2 karty cameleon oferta za 59,90 na 15 m-cy,

 

Comfort+

Multi+

Extra+

6XCanal+

multiroom 2 karty cameleon oferta za 69,90 na 15 m-cy,

 

konsultant powiedział że nic więcej nie może "wycisnąć", na moje sugestie że zaczekam do końca grudnia odparł że ok, ale wtedy oferta może być nawet gorsza. Podpowiedzcie czy warto czekać do końca bo dadzą coś jeszcze taniej (ja cały czas chcę za 59,90 opcję tą którą dają mi za 69,90 czyli wszystkie 6 X c+), czy nie warto się czekać i brać to co dają w tej chwili za 59,90 zł? Budżetu 60 zł nie chcę przekroczyć. Zaznaczam że dzwoni do mnie cały czas ten sam konsultant, mówi że kierownicy dali mu taką ofertę dla mnie indywidualną i nie ma możliwości zmiany a pod koniec umowy może być mniej atrakcyjna.

Proszę Was o poradę, zgodzić się czy czekać do końca umowy?

Pozdrawiam

Litti

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@TomeX masz pakiet za 29 zł i proponują Ci za 29,90 zł, więc na co narzekasz? Chcesz go za 5 zł czy co? Ludzie płacą za telewizję cyfrową po 150 zł, więc oferta, którą masz i którą Ci proponują jest naprawdę tania.

Najlepiej kup czaszę na wolnym rynku, polecam 80 cm z konwerterem monoblock twin. Będziesz miał FTA z HotBird orz Astry, w przypadku dekodera PVR podłączysz go dwoma kablami. Jak jak chcesz czaszę z pojedyńczym, zwykłym konwerterem to spokojnie na wolnym rynku dostaniesz w okolicach ceny, którą NC+ daje nowym klientom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolejny raz,

wypowiedzenie zarejestrowane, umowa wygasa z końcem roku, dziś kolejny raz zaproponowano mi 2 oferty:

Comfort+

Multi+

Extra+

3XCanal+(sport,family,family2)

multiroom 2 karty cameleon oferta za 59,90 na 15 m-cy,

 

Comfort+

Multi+

Extra+

6XCanal+

multiroom 2 karty cameleon oferta za 69,90 na 15 m-cy,

 

konsultant powiedział że nic więcej nie może "wycisnąć", na moje sugestie że zaczekam do końca grudnia odparł że ok, ale wtedy oferta może być nawet gorsza. Podpowiedzcie czy warto czekać do końca bo dadzą coś jeszcze taniej (ja cały czas chcę za 59,90 opcję tą którą dają mi za 69,90 czyli wszystkie 6 X c+), czy nie warto się czekać i brać to co dają w tej chwili za 59,90 zł? Budżetu 60 zł nie chcę przekroczyć. Zaznaczam że dzwoni do mnie cały czas ten sam konsultant, mówi że kierownicy dali mu taką ofertę dla mnie indywidualną i nie ma możliwości zmiany a pod koniec umowy może być mniej atrakcyjna.

Proszę Was o poradę, zgodzić się czy czekać do końca umowy?

Pozdrawiam

Litti

 

Wciskają ci kit z tymi indywidualnymi ofertami. Jeżeli możesz przeczekać do okresu bliższego końca umowy to nie powinno być problemu z 2 ofertą za 6 dych, choć oczywiście pewności nigdy nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

miał ktoś z Was ostatnio telefon z nc+ mimo, że do końca umowy jeszcze sporo czasu?

Do mnie dzwonili wczoraj z propozycja przedłużenia. Jak mu powiedziałem, że chce mieć to co teraz i nie chce płacić więcej to zaczął się jąkać, że 90 groszy więcej to chyba jest do przeżycia i HBO może dać tylko na 7 miesięcy. Umowa na 24m-ce.

W tej chwili mam C+Silver/6xC+/3xHBO/Pace za 69pln. Umowa do końca stycznia. Wypowiedzenia jeszcze nie wysłałem.

Jak mu powiedziałem,że nie jestem zainteresowany i że ma zadzwonić na początku stycznia to usłyszałem od niego tylko takie jęknięcie "o Jezuuu..." i się rozłączył. Ciekawe, co ich napadło że tak dzwonią. Czyżby obawiali się tej nowej ustawy, która wchodzi w grudniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie zadzwonili 3:miechy przed końcem umowy.Pierwsza oferta bez wypowiedzenia za ok 84 za to co mam teraz z tym że bez propozycji multirooom z gratisowymi miesiącami.Niezła propozycja...ale potem dzięki forum dow.się o takiej promocji i za dyszkę udało się wytargować po darmowym roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie to ma znaczenie kiedy wyślesz?

 

jeśli wysłał bym teraz to już by do mnie dzwonili a mamy listopada i to połowe a jak wyśle w czwartek/piątek pieczątka z data to oni dostana w grudniu i grudzień będzie miesiącem negocjacji.

To już nie cyfra, tutaj nie liczy się data stempla pocztowego tylko dostarczenia wypowiedzenia i takowe powinno wpłynąć i być zarejestrowane w listopadzie

@TomeX masz pakiet za 29 zł i proponują Ci za 29,90 zł, więc na co narzekasz? Chcesz go za 5 zł czy co? Ludzie płacą za telewizję cyfrową po 150 zł, więc oferta, którą masz i którą Ci proponują jest naprawdę tania.

Jest niezadowolony bo proponują 29,90 na 7m-cy a nie cały okres umowy jak zapewne ma do tej pory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taką sytuację z nc+: byłem osobiście na Dworcu Centralnym w POK, złożyłem dokument rezygnacji, kobieta udzieliła mi informacji, że rezygnacja jest już widoczna w systemie. Od ponad 3 tygodni dzwonię do nc+ i w dalszym ciągu nie mam zarejestrowanego wypowiedzenia. Fakt faktem, składałem je niecały miesiąc przed końcem mojej umowy, teraz weszła mi ona na czas nieokreślony i już mam cofnięte wszystkie dotychczasowe promocje. 160zł do zapłaty mam za ten miesiąc. Mój błąd mimo wszystko. Czy byliście kiedyś w podobnej sytuacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam coś takiego:

PAKIET

CANAL+ PLATINUM +HBO

OPCJE DODATKOWE:

MR PREMIUM

NETVOD+ PAK. CANAL+ PLAT +HBO

HBO GO ITI

CINEMAX

FILMBOX

REDLIGHT HD

NETVOD+ KONTO PODSTAWOWE

WIMP STANDARD

MULTIROOM PREMIUM

 

płacę teraz 168,99 i umowa do końca stycznia.

Na razie proponują mi za ten sam zestaw tylko 5zł mniej co jest nie do zaakceptowania.Jak myślicie lepiej negocjować z nimi do końca czy wysłać wypowiedzenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taką sytuację z nc+: byłem osobiście na Dworcu Centralnym w POK, złożyłem dokument rezygnacji, kobieta udzieliła mi informacji, że rezygnacja jest już widoczna w systemie. Od ponad 3 tygodni dzwonię do nc+ i w dalszym ciągu nie mam zarejestrowanego wypowiedzenia. Fakt faktem, składałem je niecały miesiąc przed końcem mojej umowy, teraz weszła mi ona na czas nieokreślony i już mam cofnięte wszystkie dotychczasowe promocje. 160zł do zapłaty mam za ten miesiąc. Mój błąd mimo wszystko. Czy byliście kiedyś w podobnej sytuacji?

A dostałeś potwierdzenie złożonej rezygnacji?? [na piśmie]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...