Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

można zejść jeszcze niżej na superpremium niż 99.99?

 

Sam na to liczę że dostanę:

 

pakiet

Comfort+

 

opcje dodatkowe:

Multi+

Cinemax

EXTRA+ HB ITI

Filmbox

HBO

Premium Sport &Film

History HD

Adventure HD

 

Za jakieś 79zł/mc jak nie to niech spadają na drzewko z swoją ofertą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Panowie, czy 69,90 zł za Comfort+, Extra+, Multi, 6xCanal, 3xHBO, Redlight i dwa deki Pace oraz DSB, i MR (2 karty Cameleon) na 15 miesięcy to dobra oferta ? Konsultant twierdzi, że za najem drugiego dekodera z automatu jest opłata 20 zł...Mogę chcieć coś więcej w tej ofercie? I co jest w Multi bo już nie kojarzę ? ;)

Pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem ciekawy czy jest ktoś taki do którego nie zadzwonili

Gdy w wykazie adresowym w ICA nie figuruje numer telefonu danego abonenta. To takie niedopatrzenie skutkuje takimi problemami.

 

HA! Mój numer tel oraz email mają podany na wypowiedzeniu oraz w korespondencji mailowej, i ze strony Operatora nie odezwał się nikt w żaden sposób (chyba jakiś czas temu dostałem sms żeby zadzwonić po świetną oferte na numer zwykłej infolinii, więc od razu to skasowałem i nie dzwoniłem) :) a zostały 4 dni do końca umowy ;p A obecnie panuje u mnie taki nastrój: szok, niedowierzanie, konsternacja, miliony pytań bez odpowiedzi...

Widzisz! Podanie numeru w wypowiedzeniu, to identyfikacja. To nie znaczy, że mają prawo do jego używania. To też mnie dziwi. Ale mają taką dziwną manierę, że bez klauzuli zgody na przetwarzanie danych, jak jest właśnie w ICA, to oni ani rusz.

Chciałbym się mylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie nie dzwonili wcale od czasu jak złożyłem wypowiedzenie, umowa do końca września, ale ostatnio zasypywali mnie smsami, abym do nich zadzwonił, dzisiaj dostałem kolejny, wykonałem telefon i po krótkiej, rzeczowej rozmowie przedłużyłem umowę.

Dotychczas było: Universe+, 6xC+, HBO, Pace PVR, Multiroom za 69 zł (59 za kanały i 10 za MR).

Jest dokładnie to samo co wyżej ze stałą ceną 59,90 zł i do tego drugi dekoder Sagemcom do Multiroomu za 0 i w gratisie jakiś kubek piłkarski :)

Umowa na 15 miesięcy, czyli skończy się w okresie świątecznym, chociaż konsultant pozwolił mi zdecydować czy chcę na 24 czy 15. Z tego co piszecie w tym temacie, lepiej mieć stałą cenę przy kolejnych negocjacjach, więc nie walczyłem nawet o najpopularniejszego łamańca 5x0zł i 10x79,90zł, tym bardziej, że przy tym łamańcu chyba ciężko o HBO na cały okres...

Czasem jednak warto wykonać telefon i nie czekać do ostatniej chwili :) Powodzenia w negocjacjach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bea_i_nicole - nie mam obowiązku szukać regulaminu na stronie(chyba,że umowa stanowi inaczej).Dostałem komplet dokumentów, do których go nie załączono.Kolega z forum napisał co i jak.Sprawa wyjaśniona...

I tu się mylisz bo jako świadomy klient powinieneś wiedzieć, że firma nie musi wysyłać jeżeli ma dostępny na stronie regulamin, to reguluje ustawa konsumencka, ona nie tylko daje Ci prawa ale tez nakłada na Ciebie jako klienta pewne obowiązki, dlatego jeżeli mają dostępne regulaminy na stronie i nie ulegną one zmianie nie muszą Ci wysyłać przy przedłużaniu i podpisywaniu umowy.

Muszą Ci wysłać zmiany jeżeli regulamin ulega zmianie ale też tylko zmiany a nie cały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje Superpremium umowa na 24 miesiące 99,99 pln

Zawartość w sygnaturce czyli:

 

pakiet

Comfort+

 

opcje dodatkowe:

Aktywacja turboBox+

netVOD+ konto podstawowe

Multi+

Cinemax

EXTRA+ HB ITI

Filmbox

HBO

Premium Sport &Film

CANAL+ VOD

VOD+ Seriale+

History HD

Redlight HD

SunDance HD

 

Choć trzeba się postarać żeby to mieć 8)

MR nie mam bo mi nie potrzebny :D

 

Mam pytanie. Jeżeli przedłużyłeś umowę na pakiet Superpremium, to czemu porozbijali to jako pakiet Comfort+ oraz opcje dodatkowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem ciekawy czy jest ktoś taki do którego nie zadzwonili

Gdy w wykazie adresowym w ICA nie figuruje numer telefonu danego abonenta. To takie niedopatrzenie skutkuje takimi problemami.

 

HA! Mój numer tel oraz email mają podany na wypowiedzeniu oraz w korespondencji mailowej, i ze strony Operatora nie odezwał się nikt w żaden sposób (chyba jakiś czas temu dostałem sms żeby zadzwonić po świetną oferte na numer zwykłej infolinii, więc od razu to skasowałem i nie dzwoniłem) :) a zostały 4 dni do końca umowy ;p A obecnie panuje u mnie taki nastrój: szok, niedowierzanie, konsternacja, miliony pytań bez odpowiedzi...

Jestem w podobnej sytuacji co ty z tą różnicą że jestem jeszcze w cyfrze, ale u mnie panuje tylko niedowierzanie :P

@ kingofsouth dzisiaj też pracują nie wiem jak jutro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do tej pory: universe+6canal+3hbo

dzis kolejna oferta:

propozycja 1 - comfort+extra+6canal+hbo = 6x0 + 18x79,9

propozycja 2 - comfort+extra+6canal+hbo+filmbox na 4 mies= 4x0 + 11x79,90

propozycja 3 - comfort+extra+6cana+hbo na 9 miesiecy+filmbox na 4 mies= 5x0 +10x79.90

Odrzucone, codziennie sms z prośba o przedłużenie umowy. Umowa do końca września

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja celuję w propozycje nr 3 ale z HBO na cały czas umowy, ewentualnie bez filmboxa, ale u mnie to jeszcze czas. Koniec umowy z końcem listopada.

Narazie tylko ja dzwonię od czasu do czasu i pytam co słychać... Zwrotne oferty sa naprawde skandaliczne... po moim grzecznym aczkolwiek stanowczym ich odrzucaniu i sugerowaniu, że TV nie jest dla mnie aż tak ważne i że polsat i kablówki (zreszta zgodnie z prawdą), słyszę, że jeszcze jest czas, że się jeszcze będą kontaktować... No to czekam...

 

Mam zwykły, biały dekoder (bez nagrywarki). Mam go juz kilka dobrych lat. Czy mam szanse na jego wymianę? Na coś lepszego... oczywiście bez dodatkowych miesięcznych opłat..? Co ewentualnie polecacie?

 

Pozdrawiam :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

U mnie umowa do końca września( oferta Nki wszystkie tematyczne grupy za 54 zł ), i do tej pory odbyłem 3 rozmowy z nimi.

Chcę:

Comfort+extra+6C+netVOD+CanalVOD.

A najbardziej zależy mi na jakimś dekoderze z dyskiem, bo ponad 6 lat już jadę na zwykłym.

Nie chce przekraczać kwoty 60 zł miesięcznie, oni natomiast zadają prawię 70 zł.

 

PS. Gdyby nie brak kanału planeta+ w CP, to bym się nawet nie zastanawiał tylko migrował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiednikiem oferty:

- Universe+

- Canal+Platinum

- HBO

- Ultrabox+

- Multiroom Standard(2xcameleon)

Jest:

- Comfort+

- Extra+(kilkadziesiat kanalo NatGeoWildHD, ESP2HD itp?)

- Multi+(kilka kanalow NC+ - minimini, ale kino itp?)

- HBO

- Sport&Film(6xC+?)

- Ultrabox+

- Multiroom Standard

????

Bo przy przedluzeniu nie chciałbym jakiejś gafy strzelic. Dzięki za wyjaśnienie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...