Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Faktycznie trzeba mieć tupet aby dzwonić 3 miesiące przed wygaśnięciem z taką informacją , na marginesie, ojcowi jak do tej pory proponowali 139 zł , miał do tej pory Platinium bez HBO,po mojej sugestii wysłał wypowiedzenie w piątek w punkcie nc+, umowę ma do końca września, zobaczymy co jemu zaproponują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaproponowano mi

Comfort+ Multi+Extra+6 x C+ za 89 zł. Czy to są dobre propozycje ? Czy da się coś ugrać z ceną ? Poradźcie co robić ?

 

Przyzwoita cena za to co wyżej to 59 i mniej.

Nie brać i czekać na lepszą propozycję, albo po kontakcie mówić wprost co i za ile się chce.

I tak nie dadzą ale przynajmniej czasu tyle nie stracisz na słuchanie ich "wyjątkowych" i "tylko dla Pana" propozycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę oferty przedłużeniowe dla ludzi obecnie w pakiecie Platinum za 99zł to jakaś parodia - w najlepszym wypadku, po wysłaniu wypowiedzenia i kilku telefonach proponują 89zł, kiedy nowy dostaje to samo za 79zł !

Serio z tego co widzę bardziej się opłaca rozwiązać umowę i wziąć nową.

Dla mnie istnieje tylko jedna opcja przedłużenia za 99zł - superpremium + mr; w innym wypadku wolę wejść od nowa w pakiet sport za 69zł + mr za 10 zł i mam to co potrzebuję za 79zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli do tego Comfort+ Multi+Extra+6 x C+ dodadzą HBO na cały okres umowy to 89 zł dobra cena . Bo mi wydaje się jeszcze za duża.

 

Ja za to planuje dać maksymalnie 59zł.

 

Wg mnie wpływają na to 2 czynniki:

- kwota jaką płacisz aktualnie --> jeśli płacisz 99zł to raczej 59 zł z b. niskim prawdopodobieństwem

- "kompetencja" konsula (DUK)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to jest takie idiotyczne myślenie że jak raz ktoś płacił 99zł to wiecznie będzie tyle płacił.

Tu na forum łatwo ludzie załapują że za to za co płacą 99zł inni dostają o 20-30zł taniej.

O wiele lepiej przejść na nową umowę za niższą stawkę bo przy kolejnym przedłużeniu oferty będą z zupełnie innego pułapu /50-70zł/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Dzisiaj otrzymalem 1 telefon w sprawie przedluzenia umowy ktora konczy sie w pazdzierniku.Coz sympatyczna mloda Pani przedstawila mi taka oferte ze malo nie spadlem z krzesla(ze smiechu).Ale od poczatku.Mam pakiet platinum cena o zgrozo 129.Natomiast nowa atrakcyjna oferta dla mnie to rowniez cena 129 zlotych,umowa na 2 lata i dodatkowo hbo i cinemax . No az takiej atrakcyjnej oferty nie oczekiwalem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ste100 - masz racje , ale w połowie :) to że ciężko zejść z ceny z platyny to fakt; jednak to że nowy na start płaci mniej to trochę za dużo powiedziane

 

Na swoim przykładzie :

 

- była platyna, hbo, mr standard - 109zł ;

- teraz jest to samo , plus cinemax, filmbox, prapremiery - 89zł/6miesiecy i 99zł/9miesiecy

 

Nowy by zapłacił :

- 80zł - sport & film

- 10zł - pakiet extra

- 15zł - cinemax

- 15zł - filmbox

- 9zł prapremiery

- 5zł MR (12miesiecy gratis i 12/10zł)

- 20zł HBO

 

i u mnie wychodzi 95zł , a dla nowego 155zł

 

ale odrazu musze dodać , że cena za platyne jest wysoka, nawet dla stałego abonenta. Gdyby nie te dodatki , licząc samą "podstawe" (sport & film, pakiet extra) to tak - nowy abonent ma lepiej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marwol

Pytanie co kto potrzebuje - ja w sumie koncentruję się na sporcie i mr - czyli 69+10=79zł.

Miałem te wszytkie hbo, cinemaxy, vod, netvody, prapremiery itd. - ŚMIECI. Nic ciekawego tam nie ma; bardzo szybko się zorientowałem że czasem przez cały miesiąc nie uruchomiłem żadnego z w/w kanałów.

Ładnie to wygląda na papierze - superpremium, extra, multi itd. ale za tymi ładnymi nazwami kryją się duże pieniądze absolutnie nieadekwatne do jakości jakie te paczki prezentują.

Najgorsze zaś jest to, że jako abonent nie dostajesz żadnego wyboru ! W kółko proponują Ci to co już masz albo dokładają śmieci, podczas gdy Ty po 2-3-4-5 latach zorientowałeś się na jakich kanałach Ci zależy i tylko na nich się koncentrujesz - tyle że nikt Ci nie chce zaproponować właśnie tego czego chcesz...

Nie wejdę po raz drugi na pakiet za 99zł w obecnej formie. Nie oglądam 3/4 programów z oferty, wystarczy mi sport, kilka kanałów tematycznych, programy dla dzieci i mr. Jeśli za to mam płacić 99zł to ja dziękuję, postoję.

 

Tak jak pisałem wcześniej, jedyna opcja bym został na tych 99zł to superpremium, kolekcje vod dla dzieci w cenie i mr.

Nie zgodzą się to wolę rozwiązać umowę i wejść w nową, tańszą.

Ja nic nie stracę, ale oni mniej zarobią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem umowę do końca lipca. Płaciłem do tej pory 89 PLNów (69 za universe+, 6C+, + 20 PLNów za wynajem drugiego dekodera Sagemcom). Wypowiedzenie oczywiscie wyslane duze wczesniej. Zadzwonila mila pani w polowie lipca z oferta mniej wiecej cos kolo 90 złotych za to samo co mialem. Powiedzialem tej Pani obecnie nie place 89 PLNów tylko 69 + 20, i ze moge oddac drugi dekoder bo go niepotrzebuje. Pani oczywiscie powiedziala ze tak nie mozna, i poinformowala mnie gdzie moge oddac sprzet po wygasnieciu umowy. Od tamtej pory NIKT do mnie juz w tej sprawie z zadna superoferta nie dzwonil.

Zatem, chyba cos sie zmienilo w nc+, bo konsultanci juz nie zyluja tak ofert. Czy ktos jeszcze mial podobna sytuacje ze z koncem lipca nie otrzymal zadnej konkretnej oferty i umowa wygasla?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kilka osób ostatnio pisało że umowa wygasła i nie dzwonili.

wycwanili się po prostu - wiedzą że ludzie składają wypowiedzenia by dostać lepszą ofertę; ostatnio nawet doszło do tego, że komuś od razu po złożeniu wypowiedzenia /3 miesiące do końca umowy/ dzwonili gdzie ma oddać sprzęt.

jak dla mnie to oni długofalowo nie pociągną z taką taktyką.

druga sprawa może być taka że teraz nas wypowiedzeniach są praktycznie wszyscy którzy weszli weszli w nc+ od razu po fuzji /jak ja/.

możliwe że nie dają sobie rady z taką ilością ludzi.

 

trzecia zaś sprawa - za często słyszy się że nie mogę, nie możesz, nie da rady itd.

do [beep]y jasnej jesteś klientem czy petentem ?

zdaj wszystko i weź nową umowę na to co potrzebujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie posiadam umowę na Full Extra z Redlightem + Multiroom Premium + nc+go i płace za to 132 zł. Umowa do końca sierpnia, wypowiedzenie wysłane w czerwcu. Wczoraj telefon. Pytanie czego oczekuję. To samo tylko bez Redlighta, Cinemaxów i Filmboxów, ale taniej. Dostałem ofertę łamaną na 15 miesięcy za średnią 112 zł. Podziękowałem, czekam dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba zaspałem, ze swoją umową.

 

Dostałem dziś maila, że umowa kończy mi się 31.08.2014 i potem przechodzi na czas nieokreślony co wiąże się z wyższą opłatą.

 

Dobrze pamiętam, że wypowiedzenie trzeba wysłać min. na 30 dni przed upływem tej daty, czyli na chwilę obecną jestem zdany na łaskę nc+? Albo umowę będę mógł rozwiązać dopiero z końcem września płacąc za wrzesień pełną stawkę?

 

Obecnie mam pakiet Universe+ z multiroomem (na starych zasadach cyfry) i płacę 59 zeta. Do tej pory nie dostałem ani jednego telefonu od konsultanta i to mnie zmyliło, że mam jeszcze trochę czasu.

 

Ktoś coś podpowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem umowę do końca lipca. Płaciłem do tej pory 89 PLNów (69 za universe+, 6C+, + 20 PLNów za wynajem drugiego dekodera Sagemcom). Wypowiedzenie oczywiscie wyslane duze wczesniej. Zadzwonila mila pani w polowie lipca z oferta mniej wiecej cos kolo 90 złotych za to samo co mialem. Powiedzialem tej Pani obecnie nie place 89 PLNów tylko 69 + 20, i ze moge oddac drugi dekoder bo go niepotrzebuje. Pani oczywiscie powiedziala ze tak nie mozna, i poinformowala mnie gdzie moge oddac sprzet po wygasnieciu umowy. Od tamtej pory NIKT do mnie juz w tej sprawie z zadna superoferta nie dzwonil.

Zatem, chyba cos sie zmienilo w nc+, bo konsultanci juz nie zyluja tak ofert. Czy ktos jeszcze mial podobna sytuacje ze z koncem lipca nie otrzymal zadnej konkretnej oferty i umowa wygasla?

Oczywiście że możesz oddać drugi dekoder i mieć zrabatowany MR do zera.

Ste100 to nie lepiej dostać Comfort multi extra 6C+ MR czasami nawet hbo na całość w łamańcu za 53,26 zamiast nowej umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ste100 to nie lepiej dostać Comfort multi extra 6C+ MR czasami nawet hbo na całość w łamańcu za 53,26 zamiast nowej umowy?

No ale takich umów nie ma dla posiadaczy platyny za 99zł.

Od ręki wziąłbym coś takiego ale jedyne co proponują to identycznie to samo za 99zł lub z HBO za 109zł, a po złożeniu wypowiedzenia superpremium za 99zł a to się miało wcześniej za 89zł.

I nic więcej nie oferują.

Chłopie gdybym dostał takiego łamańca jak opisujesz brałbym z pocałowaniem rączki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba zaspałem, ze swoją umową.

 

Dostałem dziś maila, że umowa kończy mi się 31.08.2014 i potem przechodzi na czas nieokreślony co wiąże się z wyższą opłatą.

 

Dobrze pamiętam, że wypowiedzenie trzeba wysłać min. na 30 dni przed upływem tej daty, czyli na chwilę obecną jestem zdany na łaskę nc+? Albo umowę będę mógł rozwiązać dopiero z końcem września płacąc za wrzesień pełną stawkę?

 

Obecnie mam pakiet Universe+ z multiroomem (na starych zasadach cyfry) i płacę 59 zeta. Do tej pory nie dostałem ani jednego telefonu od konsultanta i to mnie zmyliło, że mam jeszcze trochę czasu.

 

Ktoś coś podpowie.

Dokładnie, teraz wysyłasz wypowiedzenie a umowa będzie obowiązywała do końca września

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...