specnaz3miasto Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Na jaki adres nalezy wyslac wypowiedzenie? w ogole nazwa firmy teraz to ITI neovision? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik49 Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 ITI Neovision S.A. Skr. pocztowa nr 8 02-100 Warszawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
specnaz3miasto Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 jak mialo sie c+ to takze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmatt Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Umowę mam do końca października i już sami dzwonią. Pierwsza propozycja (bez wypowiedzenia) Universe, MULTI, EXTRA, SPORT&FILM PREMIUM, Multiroom 0. najem dekodera 0, HBO 6m za 0, Filmbox 6m za 0. Umowa na 24 m = 6m *0 + 18*79,9 Złożę wypowiedzenie i poczekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik49 Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Bardzo bym prosił o odpowiedź czy jest szansa otrzymać pakiet comfort+ extra 6xC na umowę 24miesiące za 6x0 18x79,90 i pozostaniu na mediaboxie za 5zl miesiecznie. Teraz płace 99zł za platinum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom427 Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Witam Kończy mi się umowa w grudniu(ja z tych co załapali się na te 12 mc Premium Sport i HBO za free - była taka promocja pod koniec tamtego roku, płace 64 zł), wypowiedzenie już poszło, jeszcze oczywiście nie dzwonią, ale chciałem zapytać jakie są szanse by wyrwać Comfort + Extra + Premium Sport(na filmie mi nie zależy, ale widzę że im zależy by wszystkim dawać 6xC+) i HBO na cały okres umowy no i dobrać multiroom standard, czy myślicie że zamknę się z tym wszystkim w tym łamańcu 4x0, 11x79,90, czy wyjdzie mi coś drożej? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Do grudnia to jeszcze dużo wody upłynie.A tak na poważnie to jeszcze za wcześnie na jakiekolwiek dobre oferty.W Twoim przypadku to dobra oferta dopiero listopad (i to przy dobrych układach). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Za rok to dopiero będzie lament. Nc+ odbije sobie te darmowe miesiące.Łatwo przewidzieć taką sytuację Operator celuje w jednym kierunku -chce jak najwięcej ludzi "ubrać" w abonament min. 79 lub wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormwindpl Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Trochę w tym racji, bo przy łamańcu np. 6x0 + 18x79 liczą na to, że się człowiek przyzwyczai i później bez niczego przełknie te 79 i argument "chcę mieć to samo za tyle samo" będzie trochę z... no wiecie z czego ale z drugiej strony porządny negocjator może zyskać parę złotych, bo jak przedłuży abonament np miesiąc przed końcem umowy i, załóżmy, wróci do starej ceny (np 59)to będzie 20PLN do przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rusek007 Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 04lipca przedłużyłem umowę, konsultant obiecał mi kupon w systemie na dodatkowy tuner i kartę MR (stary) Zgłosiłem się po odbiór a tu lipa, w systemie nie ma tunara i karty. Zgłosiłem reklamację i mam czekać do 30 dni na jej rozpatrzenie. Usługa miała być aktywna od 1 sierpnia. Dziś zadałem pytanie o odstąpienie od umowy i powiedziano mi, ze nie ma takiej możliwości bo to było aneks/przedłużenie a nie nowa umowa. Jak to jest w praktyce? Tak mi napisano: "prawo do odstąpienia od Umowy w terminie 10 dni od jej zawarcia, przysługuje Abonentom, którzy telefonicznie skorzystali z nowej oferty. Wyjaśniam, iż 4 lipca 2014 roku doszło do przedłużenia wcześniej obowiązującej Umowy (aneks), a nie zawarcia nowego kontraktu. Złożona przez Ciebie reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 30 dni. W jej toku, będzie odsłuchana rozmowa, którą przeprowadziłeś z konsultantem. Na jej podstawie zostaną zaproponowane ewentualne modyfikacje kontraktu. Jestem przekonana, że sprawa zostanie dokładnie wyjaśniona. Pozdrawiam, Monika platforma nc" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokietek Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Bzdura, jeśli usługa nie została aktywowana od razu to masz prawo do zrezygnowania z aneksu w ciągu 10 albo 7 dni. Niech tu wypowie się jakiś expert. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rusek007 Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Też tak myślałem, ale zapytałem ich w jaki sposób mogę to zrobić, to jak widać stwierdzili, że nie ma takiej możliwości, mimo, że usługa nie została aktywowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxl_mercos Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Z tą natychmiastową aktywacją to też ściema, bo 10 dni to okres jaki jest w przypadku wszystkich umów zawartych na odległość z osobami fizycznymi. Więc masz jeszcze 4 dni na rezygnację - podstawa w ustawie. Wypowiedzenie musi być złożone na piśmie!! Lub możesz czekać na rozpatrzenie reklamacji, ale wtedy jest ryzyko, że będzie to się ciągnąć miesiącami jeśli pierwsze rozpatrzenie będzie na Twoją niekorzyść (potem odwołania a na końcu pozostaje skarżenie niezgodności towaru/usługi z umową). Ja z doświadczenia (przykrego z innym operatorem) doradzam od razu rezygnację w ramach 10 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert6723 Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Dzisiaj dzwonili w sprawie przedłużenia. Zaproponowali - pakiet Universe, - 6x Canal+, - Multiroom (był wcześniej), - zostaje dekoder Pece 500 GB, czyli to co miałem wcześniej za 53 zł (umowa łamana na 15 miesięcy). Wcześniej płaciłem 64zł. Dodatkowo dorzucają HBO na 5 miesięcy albo pół roku. O dziwo był to pierwszy telefon po złożeniu wypowiedzenia. Torchę sie zdzwiłem, że takie warunki zaproponowali już teraz bo przy ostatniej umowie tych telefonów było kilka i chyba przedostatniego dnia dopiero przedłużyłem. W moim przypadku jest coś jeszcze do wyciągnięcia czy przedłużać na takich warunkach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz5891 Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Z tą natychmiastową aktywacją to też ściema, bo 10 dni to okres jaki jest w przypadku wszystkich umów zawartych na odległość z osobami fizycznymi.Więc masz jeszcze 4 dni na rezygnację - podstawa w ustawie. Wypowiedzenie musi być złożone na piśmie!! Lub możesz czekać na rozpatrzenie reklamacji, ale wtedy jest ryzyko, że będzie to się ciągnąć miesiącami jeśli pierwsze rozpatrzenie będzie na Twoją niekorzyść (potem odwołania a na końcu pozostaje skarżenie niezgodności towaru/usługi z umową). Ja z doświadczenia (przykrego z innym operatorem) doradzam od razu rezygnację w ramach 10 dni. Nie masz racji kolego USTAWA z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne art. 56 ust. 7 Cytuję: 7. Abonentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy, o którym mowa w ust. 6, jeżeli dostawca usług, za zgodą abonenta, roz-począł świadczenie usług zgodnie ze zmienionymi warunkami umowy. 04lipca przedłużyłem umowę, konsultant obiecał mi kupon w systemie na dodatkowy tuner i kartę MR (stary) Zgłosiłem się po odbiór a tu lipa, w systemie nie ma tunara i karty. Zgłosiłem reklamację i mam czekać do 30 dni na jej rozpatrzenie. Usługa miała być aktywna od 1 sierpnia. Dziś zadałem pytanie o odstąpienie od umowy i powiedziano mi, ze nie ma takiej możliwości bo to było aneks/przedłużenie a nie nowa umowa. Jak to jest w praktyce?Tak mi napisano: "prawo do odstąpienia od Umowy w terminie 10 dni od jej zawarcia, przysługuje Abonentom, którzy telefonicznie skorzystali z nowej oferty. Wyjaśniam, iż 4 lipca 2014 roku doszło do przedłużenia wcześniej obowiązującej Umowy (aneks), a nie zawarcia nowego kontraktu. Złożona przez Ciebie reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 30 dni. W jej toku, będzie odsłuchana rozmowa, którą przeprowadziłeś z konsultantem. Na jej podstawie zostaną zaproponowane ewentualne modyfikacje kontraktu. Jestem przekonana, że sprawa zostanie dokładnie wyjaśniona. Pozdrawiam, Monika platforma nc" Tutaj też wg mnie nie mają racji: USTAWA z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne art. 56 ust. 6 6. Dostawca usług może umożliwić abonentowi będącemu stroną umowy zawartej w formie pisemnej lub elektronicznej zmianę warunków umowy, o których mowa w ust. 3 pkt 2 i 4–7, za pomocą środków porozumiewania się na odległość, w szczególności telefonicznie lub przy użyciu poczty elektronicznej lub faksu. Dostawca usług obowiązany jest jednak utrwalić oświadczenie abonenta złożone w sposób określony w zdaniu pierwszym i przechowywać je do końca obowiązywania umowy na zmienionych warunkach i udostępniać jego treść abonentowi na jego żądanie, zgłoszone w szczególności w trakcie postępowania reklamacyjnego. W przypadku zmiany warunków umowy dokonanej telefonicznie powinna być utrwalona cała rozmowa. Jednocześnie dostawca usług obowiązany jest do potwierdzenia abonentowi faktu złożenia oświadczenia o zmianie warunków umowy oraz jego zakresu i terminu wprowadzenia zmian w terminie ustalonym z abonentem, ale nie później niż w ciągu jednego miesiąca od dnia zlecenia zmiany. Abonentowi przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy, bez podania przyczyn, poprzez złożenie oświadczenia w formie pisemnej w terminie 10 dni od dnia otrzymania potwierdzenia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W kwestii wyjaśnienia: "zmiana warunków umowy", o której mowa w ustawie to dla mnie aneks, wobec czego abonentowi przysługuje prawo do odstąpienia od tegoż aneksu. Ponadto należy zauważyć, że nie jest to chyba odpowiedni wątek na tego typu dywagację, ale skoro zaczęliście... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Dzisiaj dzwonili w sprawie przedłużenia. Zaproponowali - pakiet Universe, - 6x Canal+, - Multiroom (był wcześniej), - zostaje dekoder Pece 500 GB, czyli to co miałem wcześniej za 53 zł (umowa łamana na 15 miesięcy). Wcześniej płaciłem 64zł. Dodatkowo dorzucają HBO na 5 miesięcy albo pół roku. O dziwo był to pierwszy telefon po złożeniu wypowiedzenia. Torchę sie zdzwiłem, że takie warunki zaproponowali już teraz bo przy ostatniej umowie tych telefonów było kilka i chyba przedostatniego dnia dopiero przedłużyłem. W moim przypadku jest coś jeszcze do wyciągnięcia czy przedłużać na takich warunkach? Do wyciągnięcia może być hbo na dłuższy okres niż proponują(9 m-cy lub na całą umowę), tylko pytanie czy zależy Ci na tych kanałach bo jeśli nie to ofertę można przyjąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi123 Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Koniec umowy 28 wrzesnia 2014, dzisiaj zlozone wypowiedzenie u autoryzowanego dystrybutora NC+ ( 10 lipca 2014). Aktualna umowa: Canal + Platinum z dodatkami: netVOD+ konto podstawowe, kolekcja platna netVOD+ Canal+ Platinum, Seriale+ (VOD+), Prapremiery TVP (VOD+) oraz Multiroom Standard. Calosc za 109,-. Dwa tygodnie temu dzwonil konsultant z zenujaca oferta: Sport&Film+ oraz Multiroom Standard za 119,- bez oferty dodatkow, ktore mialem dotad. Czy oni mysla, ze maja doczynienia z idiotami, ktorzy beda placic wiecej za mniej. Zobacze co bedzie sie teraz dzialo po wypowiedzeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robo_kk Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 @waldi: Niestety, ale jest właśnie bardzo wielu, którzy zapłacą więcej za mniej I na tym oni bazują, nie każdy jest asertywny i potrafi powiedzieć SPIE... spierwszym lutego wypowiadam umowę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 @waldi123 - koniec umowy jest z ostatnim dniem miesiąca. Warto poczekac do ostatniego dnia a nawet kilka dni dłużej. Jest 14 dni na zdanie sprzętu - w tym czasie zawsze można dostac ciekawą ofertę. Jest ryzyko - jest zabawa - jest dobra oferta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creative99 Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 umowa kończy sie z końcem lipca, wypowiedzenie wysłane w czerwcu, a tu żadnych telefonów. Bywa że w ogóle nie dzwonią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sympozjum Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Zadzwonią. O ile oczywiście wyraziłeś zgodę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koba15 Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Też tak mam jak ty, 2tyg temu dzwonili, byłem w pracy i umówiłem się parę godzin później i od tej pory nie dzwonią, w tamtym miesiącu też tak było więc spokojnie Lepszy taki spokój z tym dzwonieniem niż na początku gdy byłem uprawniony do przedłużenia i w ciągu 3godz (15-18) miałem 16 nieodebranych połączeń!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert6723 Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 umowa kończy sie z końcem lipca, wypowiedzenie wysłane w czerwcu, a tu żadnych telefonów. Bywa że w ogóle nie dzwonią? Byłem w takiej samej sytuacji. Zadzwonili pierwszy raz dzisiaj i od razu zaproponowali bardzo dobre warunki, wiec przedłużyłem, bo chyba nic więcej wyrwać nie mogłem. 53zł... szczegóły w pierwszym poście na tej stronie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pltrot Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 umowa kończy sie z końcem lipca, wypowiedzenie wysłane w czerwcu, a tu żadnych telefonów. Bywa że w ogóle nie dzwonią? Byłem w takiej samej sytuacji. Zadzwonili pierwszy raz dzisiaj i od razu zaproponowali bardzo dobre warunki, wiec przedłużyłem, bo chyba nic więcej wyrwać nie mogłem. 53zł... szczegóły w pierwszym poście na tej stronie 1. Lipcowi tak mają, ja między innymi też 2. HBO na całą długość umowy czasami dawali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcik Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Umowa do końca lipca, wypowiedzenie wysłane na początku czerwca. Wczoraj zadzwonili z działu utrzymania klienta i przedłużyłem po pierwszej rozmowie. Comfort+ Multi+ Extra+ Premium Film&Sport + 6miesięcy HBO gratis Proponowali na 15mies za 53zł lub za 59,90zł na 24mies. Przedłużyłem na 24mies, przedtem płaciłem 69zł za to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.