Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam taką sytuację. Umowę miałem do końca kwietnia (wysłane wypowiedzenie) Sygnał został wyłączony, dekoder jeszcze leży u mnie. Akurat jak w ostatni dzień dzwonił konsultant nie mogłem rozmawiać i tylko potwierdziłem, że wysłałem wypowiedzenie. Wcześniejsze propozycje nie były dla mnie atrakcyjne. Choć przedostatni konsultant miał się zastanowić nad moją propozycją. Nie oddzwonił. Wydaje mi się, że za każdym razem dzwonił ktoś inny nie mający pojęcia o czym z poprzednikiem rozmawiałem ale to tak na marginesie. Pytanie - czy mogę jeszcze powrócić do rozmów na "normalnych" warunkach ? Czy teraz raczej dostanę kosmiczną (nieatrakcyjną) propozycję. Do tej pory miałem U + 6C za 49 zł. Chciałem to co miałem + HBO i multiroom lub wymianę dekodera (w grę wchodziła jakaś ewentualna dopłata).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod "Już" (co też jest odpowiedzią choć cokolwiek lakoniczną) byłą jeszcze moja odpowiedź. Stąd moja spostrzegawczość, za którą nie musisz dziękować. Nie wiem, o co ci chodzi?

Nie doczytałem. Uzupełniłem Twoją wypowiedź. I już nie dziękuję.

 

Widać muszę mieć oczy szeroko otwarte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, obecnie posiadam pakiet optimum z MR w tym 2 dekodery z dyskiem chyba PEACE te czarne ze szklanym panelem ( canal+ i hbo ) za 109,90 do lipca. Dziś kolejny raz dzwonili z oferta o nazwie SUPER PREMIUM ( hbo, canal+, cinemax i inne ) za 109 stare dekodery zostają ( tak powiedzieli przez telefon ). Czy jestem w stanie cos jeszcze ugrać np. niższa cena?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mam taką sytuację. Umowę miałem do końca kwietnia (wysłane wypowiedzenie) Sygnał został wyłączony, dekoder jeszcze leży u mnie. Akurat jak w ostatni dzień dzwonił konsultant nie mogłem rozmawiać i tylko potwierdziłem, że wysłałem wypowiedzenie. Wcześniejsze propozycje nie były dla mnie atrakcyjne. Choć przedostatni konsultant miał się zastanowić nad moją propozycją. Nie oddzwonił. Wydaje mi się, że za każdym razem dzwonił ktoś inny nie mający pojęcia o czym z poprzednikiem rozmawiałem ale to tak na marginesie. Pytanie - czy mogę jeszcze powrócić do rozmów na "normalnych" warunkach ? Czy teraz raczej dostanę kosmiczną (nieatrakcyjną) propozycję. Do tej pory miałem U + 6C za 49 zł. Chciałem to co miałem + HBO i multiroom lub wymianę dekodera (w grę wchodziła jakaś ewentualna dopłata).

 

Sygnał Ci wyłączyli dokładnie 1 maja o północy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mam taką sytuację. Umowę miałem do końca kwietnia (wysłane wypowiedzenie) Sygnał został wyłączony, dekoder jeszcze leży u mnie. Akurat jak w ostatni dzień dzwonił konsultant nie mogłem rozmawiać i tylko potwierdziłem, że wysłałem wypowiedzenie. Wcześniejsze propozycje nie były dla mnie atrakcyjne. Choć przedostatni konsultant miał się zastanowić nad moją propozycją. Nie oddzwonił. Wydaje mi się, że za każdym razem dzwonił ktoś inny nie mający pojęcia o czym z poprzednikiem rozmawiałem ale to tak na marginesie. Pytanie - czy mogę jeszcze powrócić do rozmów na "normalnych" warunkach ? Czy teraz raczej dostanę kosmiczną (nieatrakcyjną) propozycję. Do tej pory miałem U + 6C za 49 zł. Chciałem to co miałem + HBO i multiroom lub wymianę dekodera (w grę wchodziła jakaś ewentualna dopłata).

 

Sygnał Ci wyłączyli dokładnie 1 maja o północy?

 

Nie, 2 maja koło południa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, obecnie posiadam pakiet optimum z MR w tym 2 dekodery z dyskiem chyba PEACE te czarne ze szklanym panelem ( canal+ i hbo ) za 109,90 do lipca. Dziś kolejny raz dzwonili z oferta o nazwie SUPER PREMIUM ( hbo, canal+, cinemax i inne ) za 109 stare dekodery zostają ( tak powiedzieli przez telefon ). Czy jestem w stanie cos jeszcze ugrać np. niższa cena?

Z wypowiedzeniem 10-30 zł mniej, ale Ty jesteś jeszcze w cyfrze.Pisz w odpowiednim temacie.

 

viewtopic.php?f=174&t=29699

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam cierpliwość :) nie zawsze mam czas :( Jeżeli umowa była do końca kwietnia to sprzęt mam zdać najpóźniej 14 maja?

Dziękuję za informacje.

Oni widzą, ze nie zdałeś i zapewne w każdej chwili mogą sami zadzwonić.

Wtedy taki telefon musisz koniecznie odebrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślicie, że mogłem jeszcze dychę utargować?

Trzeba jednak zaznaczyć 2x PVR i 2x Cameleon ;)

Wcześniej sugerowane mi było okolice 90zł, ew. 84zł - zbiłem do 79,90 - jako wyjściowa może być, toż to mniej niż 109zł ;)

na sukcesie za 69,90 nie wiem czy bym zadziałał, i te telefony, i to męczenie....

 

fakt do zaś za 15 miesięcy ;)

choć pewnie będę zaglądał ile to "przepłaciłem"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu jest taka dysproporcja w ofertach łamanych i stałych?

W wersji stałej na 15 miesięcy za 79.90zł mogę mieć Comfort+, Extra+, Multi+, Premiu Sport & Film + HBO

W wersji łamanej za 79,90zł na 24 miesiące to samo + History, Sandała i mediaboxa...

 

Łamaniec sporo korzystniejszy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś niedługo kończy mi się umowa - po bojach i wypowiedzeniu mam U+ i wszystkie C+ za 59 pln. Wszedłem tutaj i widzę ze zdumieniem, że znów trzeba słać wypowiedzenie, a nazwy i układ kanałów uległ zmianie- k....a czy oni nie mogą normalnie jakoś tego przedłużać bez cyrku z wypowiedzeniami, bez tych telefonicznych szopek i bez ciągłego zmuszania mnie do analizowania kolejnych pakietów?

 

Nie da się naprawdę bez wypowiedzenia zostać na obecnych warunkach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A oferta bez wypowiedzenia:

- podstawa

- rozszerzenie do extra

- paczka canal +

- 6m hbo Free

Za 79zł przez 18m wcześniej 6m za 0 = średnio 59,25 na 24m?

 

Dzisiaj miałem taką propozycję i dałem sobie czas do jutra na przemyślenia. Wypowiedzenie mam przygotowane na biurku do wysłania bo umowa do końca czerwca.

 

Brać czy można coś sensownego ugrać z wypowiedzeniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślicie, że mogłem jeszcze dychę utargować?

Trzeba jednak zaznaczyć 2x PVR i 2x Cameleon ;)

Wcześniej sugerowane mi było okolice 90zł, ew. 84zł - zbiłem do 79,90 - jako wyjściowa może być, toż to mniej niż 109zł ;)

na sukcesie za 69,90 nie wiem czy bym zadziałał, i te telefony, i to męczenie....

 

fakt do zaś za 15 miesięcy ;)

choć pewnie będę zaglądał ile to "przepłaciłem"

 

Jest OK, powinieneś być naprawdę zadowolony. @ircios tak o tej dyszce pisał ku ogólnej motywacji. Tak sądzę :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie posiadam Platinum plus History HD za 100,99 zł. Wypowiedzenia jeszcze nie wysyłałem. Już dwóch konsultantów dzwoniło do mnie z propozycją Comfort+, extra+, multi, 6xCanal+, 3HBO za 109 zł.

Tak szczerze złapali ostatnio jelenia, który za pakiet warty 50-60 zł płaci równą stówę.

Tak się składa, że praktycznie wgl nie oglądam filmów, wiec chciałbym dostać Comfort+ z extra, ewentualnie zastanawiam się nad zestawieniem kanałów sportowych.

1. Jaka jest najniższa możliwa cena o którą mogę walczyć:

a) comfort+ i extra

B) comfort+, extra i 3xCanal+

Czy jest możliwość przejścia na najniższy pakiet posiadając Platinum? Jeżeli się nie da to zrezygnuje i zapłacę rodzicom 10 zł za multiroom z cyfrowego polsatu. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie jeszcze nie wysłane ale dzwonili dzisiaj w sprawie kończącej się umowy i mnie osłabili aktualnie mam comfort multi sport premium i płacę 44zł propozycja podwyżka na 64 zł . W jakich cenach chodzi teraz taki pakiet jak mój ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy numer 618847577 to numer z duk bo dzisiaj dwa razy do mnie dzwonili to raczej nc, gdyż po prbie zadzwonienia na ten numer automatyczna sekretarka mówiła,że właśnie zadzwonił do ciebie konsultant nc i ,że jutro się z tobą skontaktuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...