melania Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 @natala: wczoraj zadałaś tu to pytanie (dwukrotnie zresztą) - za pierwszym razem dostałaś odpowiedź niemal natychmiast. Poszukaj sobie proszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Też sprawdziłem! Na jedną: odpowiedz była pustym słowem "już". Na drugie zapytanie, nikt jej nie odpowiedział. @melania dziękuję za spostrzegawczość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melania Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Pod "Już" (co też jest odpowiedzią choć cokolwiek lakoniczną) byłą jeszcze moja odpowiedź. Stąd moja spostrzegawczość, za którą nie musisz dziękować. Nie wiem, o co ci chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartoszkan Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Witam, Mam taką sytuację. Umowę miałem do końca kwietnia (wysłane wypowiedzenie) Sygnał został wyłączony, dekoder jeszcze leży u mnie. Akurat jak w ostatni dzień dzwonił konsultant nie mogłem rozmawiać i tylko potwierdziłem, że wysłałem wypowiedzenie. Wcześniejsze propozycje nie były dla mnie atrakcyjne. Choć przedostatni konsultant miał się zastanowić nad moją propozycją. Nie oddzwonił. Wydaje mi się, że za każdym razem dzwonił ktoś inny nie mający pojęcia o czym z poprzednikiem rozmawiałem ale to tak na marginesie. Pytanie - czy mogę jeszcze powrócić do rozmów na "normalnych" warunkach ? Czy teraz raczej dostanę kosmiczną (nieatrakcyjną) propozycję. Do tej pory miałem U + 6C za 49 zł. Chciałem to co miałem + HBO i multiroom lub wymianę dekodera (w grę wchodziła jakaś ewentualna dopłata). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Pod "Już" (co też jest odpowiedzią choć cokolwiek lakoniczną) byłą jeszcze moja odpowiedź. Stąd moja spostrzegawczość, za którą nie musisz dziękować. Nie wiem, o co ci chodzi? Nie doczytałem. Uzupełniłem Twoją wypowiedź. I już nie dziękuję. Widać muszę mieć oczy szeroko otwarte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erp. Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Witam, obecnie posiadam pakiet optimum z MR w tym 2 dekodery z dyskiem chyba PEACE te czarne ze szklanym panelem ( canal+ i hbo ) za 109,90 do lipca. Dziś kolejny raz dzwonili z oferta o nazwie SUPER PREMIUM ( hbo, canal+, cinemax i inne ) za 109 stare dekodery zostają ( tak powiedzieli przez telefon ). Czy jestem w stanie cos jeszcze ugrać np. niższa cena? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobisz77 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Witam, Mam taką sytuację. Umowę miałem do końca kwietnia (wysłane wypowiedzenie) Sygnał został wyłączony, dekoder jeszcze leży u mnie. Akurat jak w ostatni dzień dzwonił konsultant nie mogłem rozmawiać i tylko potwierdziłem, że wysłałem wypowiedzenie. Wcześniejsze propozycje nie były dla mnie atrakcyjne. Choć przedostatni konsultant miał się zastanowić nad moją propozycją. Nie oddzwonił. Wydaje mi się, że za każdym razem dzwonił ktoś inny nie mający pojęcia o czym z poprzednikiem rozmawiałem ale to tak na marginesie. Pytanie - czy mogę jeszcze powrócić do rozmów na "normalnych" warunkach ? Czy teraz raczej dostanę kosmiczną (nieatrakcyjną) propozycję. Do tej pory miałem U + 6C za 49 zł. Chciałem to co miałem + HBO i multiroom lub wymianę dekodera (w grę wchodziła jakaś ewentualna dopłata). Sygnał Ci wyłączyli dokładnie 1 maja o północy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartoszkan Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Witam, Mam taką sytuację. Umowę miałem do końca kwietnia (wysłane wypowiedzenie) Sygnał został wyłączony, dekoder jeszcze leży u mnie. Akurat jak w ostatni dzień dzwonił konsultant nie mogłem rozmawiać i tylko potwierdziłem, że wysłałem wypowiedzenie. Wcześniejsze propozycje nie były dla mnie atrakcyjne. Choć przedostatni konsultant miał się zastanowić nad moją propozycją. Nie oddzwonił. Wydaje mi się, że za każdym razem dzwonił ktoś inny nie mający pojęcia o czym z poprzednikiem rozmawiałem ale to tak na marginesie. Pytanie - czy mogę jeszcze powrócić do rozmów na "normalnych" warunkach ? Czy teraz raczej dostanę kosmiczną (nieatrakcyjną) propozycję. Do tej pory miałem U + 6C za 49 zł. Chciałem to co miałem + HBO i multiroom lub wymianę dekodera (w grę wchodziła jakaś ewentualna dopłata). Sygnał Ci wyłączyli dokładnie 1 maja o północy? Nie, 2 maja koło południa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Witam, obecnie posiadam pakiet optimum z MR w tym 2 dekodery z dyskiem chyba PEACE te czarne ze szklanym panelem ( canal+ i hbo ) za 109,90 do lipca. Dziś kolejny raz dzwonili z oferta o nazwie SUPER PREMIUM ( hbo, canal+, cinemax i inne ) za 109 stare dekodery zostają ( tak powiedzieli przez telefon ). Czy jestem w stanie cos jeszcze ugrać np. niższa cena? Z wypowiedzeniem 10-30 zł mniej, ale Ty jesteś jeszcze w cyfrze.Pisz w odpowiednim temacie. viewtopic.php?f=174&t=29699 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 @bartoszkan jeśli nie zdałeś sprzętu a masz cierpliwość to poczekaj. Jeśli nie! To telefon do DUK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartoszkan Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Mam cierpliwość nie zawsze mam czas Jeżeli umowa była do końca kwietnia to sprzęt mam zdać najpóźniej 14 maja? Dziękuję za informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p.saw Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 @bartoszkan, właśnie teraz masz szanse otrzymać dobra ofertę. Ja dostałem na 2 dni przed końcem umowy to co w podpisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 bartoszkan, Na oddanie sprzętu masz 14 dni od daty zakończenia umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Mam cierpliwość nie zawsze mam czas Jeżeli umowa była do końca kwietnia to sprzęt mam zdać najpóźniej 14 maja?Dziękuję za informacje. Oni widzą, ze nie zdałeś i zapewne w każdej chwili mogą sami zadzwonić. Wtedy taki telefon musisz koniecznie odebrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cm812 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 myślicie, że mogłem jeszcze dychę utargować? Trzeba jednak zaznaczyć 2x PVR i 2x Cameleon Wcześniej sugerowane mi było okolice 90zł, ew. 84zł - zbiłem do 79,90 - jako wyjściowa może być, toż to mniej niż 109zł na sukcesie za 69,90 nie wiem czy bym zadziałał, i te telefony, i to męczenie.... fakt do zaś za 15 miesięcy choć pewnie będę zaglądał ile to "przepłaciłem" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aphex Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Czemu jest taka dysproporcja w ofertach łamanych i stałych? W wersji stałej na 15 miesięcy za 79.90zł mogę mieć Comfort+, Extra+, Multi+, Premiu Sport & Film + HBO W wersji łamanej za 79,90zł na 24 miesiące to samo + History, Sandała i mediaboxa... Łamaniec sporo korzystniejszy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
josina Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Jakoś niedługo kończy mi się umowa - po bojach i wypowiedzeniu mam U+ i wszystkie C+ za 59 pln. Wszedłem tutaj i widzę ze zdumieniem, że znów trzeba słać wypowiedzenie, a nazwy i układ kanałów uległ zmianie- k....a czy oni nie mogą normalnie jakoś tego przedłużać bez cyrku z wypowiedzeniami, bez tych telefonicznych szopek i bez ciągłego zmuszania mnie do analizowania kolejnych pakietów? Nie da się naprawdę bez wypowiedzenia zostać na obecnych warunkach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Szanse zawsze są ale baaaaaaardzo nikłe :> Wypowiedzenie to jednak podstawa. Na forum jest kilka osób które bez wypowiedzenia dostały dobrą ofertę. Jednak są to wyjątki potwierdzające regułę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MirBar Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 A oferta bez wypowiedzenia: - podstawa - rozszerzenie do extra - paczka canal + - 6m hbo Free Za 79zł przez 18m wcześniej 6m za 0 = średnio 59,25 na 24m? Dzisiaj miałem taką propozycję i dałem sobie czas do jutra na przemyślenia. Wypowiedzenie mam przygotowane na biurku do wysłania bo umowa do końca czerwca. Brać czy można coś sensownego ugrać z wypowiedzeniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Lepiej grać z wypowiedzeniem. HBO na całą umowę wtedy za free wpadnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melania Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 myślicie, że mogłem jeszcze dychę utargować?Trzeba jednak zaznaczyć 2x PVR i 2x Cameleon Wcześniej sugerowane mi było okolice 90zł, ew. 84zł - zbiłem do 79,90 - jako wyjściowa może być, toż to mniej niż 109zł na sukcesie za 69,90 nie wiem czy bym zadziałał, i te telefony, i to męczenie.... fakt do zaś za 15 miesięcy choć pewnie będę zaglądał ile to "przepłaciłem" Jest OK, powinieneś być naprawdę zadowolony. @ircios tak o tej dyszce pisał ku ogólnej motywacji. Tak sądzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nynek11 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Ja przedłużyłem umowę na takich warunkach: umowa na 15 miesiący 4x0 zl 11x79.90 Comfort+, extra+, multi, 6xCanal+ i do tego HBO x3 na 15x0zl. Poprzednio 59 zl pakiet Universum plus 6x Canal+.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asgardd Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Obecnie posiadam Platinum plus History HD za 100,99 zł. Wypowiedzenia jeszcze nie wysyłałem. Już dwóch konsultantów dzwoniło do mnie z propozycją Comfort+, extra+, multi, 6xCanal+, 3HBO za 109 zł. Tak szczerze złapali ostatnio jelenia, który za pakiet warty 50-60 zł płaci równą stówę. Tak się składa, że praktycznie wgl nie oglądam filmów, wiec chciałbym dostać Comfort+ z extra, ewentualnie zastanawiam się nad zestawieniem kanałów sportowych. 1. Jaka jest najniższa możliwa cena o którą mogę walczyć: a) comfort+ i extra comfort+, extra i 3xCanal+ Czy jest możliwość przejścia na najniższy pakiet posiadając Platinum? Jeżeli się nie da to zrezygnuje i zapłacę rodzicom 10 zł za multiroom z cyfrowego polsatu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
placid Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Wypowiedzenie jeszcze nie wysłane ale dzwonili dzisiaj w sprawie kończącej się umowy i mnie osłabili aktualnie mam comfort multi sport premium i płacę 44zł propozycja podwyżka na 64 zł . W jakich cenach chodzi teraz taki pakiet jak mój ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tektyw85 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Czy numer 618847577 to numer z duk bo dzisiaj dwa razy do mnie dzwonili to raczej nc, gdyż po prbie zadzwonienia na ten numer automatyczna sekretarka mówiła,że właśnie zadzwonił do ciebie konsultant nc i ,że jutro się z tobą skontaktuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.