Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

"Limitowana promocja na karnawał! Dodatkowe kanały filmowe i erotyczne w prezencie za 0 zł! Liczba ofert ograniczona. Zadzwoń już teraz 122947879."

 

Mnie też bombardują tymi komunikatami zarówno przez smsy jak i za pośrednictwem [TV].

Coś czuje że walka o utrzymanie klienta zaczeła się na dobre, ale za wiadomościami i głośnymi hasłami powinny iść fakty a tu na infolini czeka nas zimny prysznic i teksty typu: "To najlepsza oferta jaką Panu moge zapropozmować", "Nie ma takiej opcji w systemie" bądz te śmieszne konsultacje z wirtualnym przełożonym z których nic nie wynika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj dostałem SMSa od nc+ i wyświetliła mi się informacja na TV o treści: "Limitowana promocja na karnawał! Dodatkowe kanały filmowe i erotyczne w prezencie za 0zł! Liczba ofert ograniczona! Zadzwon juz teraz 122947879." Jakie tutaj dają promocje? Wie ktoś?

Kiedy masz koniec umowy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Utarło się, że DUK dla abonentów z dekoderami ADB tel.122947879 a ze sprzętem innym 222200191.

Nie tak Kibo. A tak' Utarło się, że DUK dla byłych abonentów n tel.122947879,a dla byłych abonentów cyfry 222200191. Choć i tak wszyscy są już w jednym worze, to są traktowani osobno..........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od zawsze abonowałem dwie platformy N i C+ i z własnego doświadczenia wiem, że DUK N-ki miał bardziej "ludzkie" podejście do osób przedłużających umowę. Nawet jeśli na początku nie było typowych ofert przedłużeniowych to konsultant starał się jakoś zachęcić aby nie rozwiązywać umowy. W Cyfrze, mimo czasem dobrych ofert utrzymaniowych pokazywano, że miejsce abonenta jest na samym dole. Nagminne były stwierdzenia "jak nie to nie". Wyglądało to tak jakby w DUK N-ki pracowały osoby związane z firmą, którym zależy na utrzymaniu jak największej ilości abonentów natomiast w Cyfrze pracowali wynajęci studenci, którzy myślą o imprezie a nie podpisaniu umowy. Myślałem, że po fuzji wszyscy abonenci będą traktowani tak samo ale się myliłem. Nadal wyczuwam podział na lepszych i gorszych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Także otrzymałem wczoraj smsa, że otrzymali wypowiedzenie, koniec 30.04, jak chcę to mam sobie dzwonić.

Dzisiaj już telefon jeden był ale nie mogłem rozmawiać, mają dzwonić jeszcze raz.

 

Teraz 109 zł za Platinum, MR i Pace. Walczymy o Universe+ z 6xC+, MR i Pacem w dobrej cenie :)

Czasu jeszcze dużo więc mam nadzieje, że zjadą z ceną...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory Silver, 6 x C+, 3x HBO za 69 oraz MR premium (po N) za 20 czyli razem 89.

Szału nie ma ale po wypowiedzeniu w punkcie, najpierw propozycja za ponad 140 pln (nie pamiętam dokładnie ile bo o mało nie umarłem ze śmiechu). Wczoraj przedłużyłem na tych samych warunkach na następne 12 miesięcy - pierwszy miesiąc za free.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@twonk70. Jednym słowem skandal płacić tyle za MR PREMIUM,co nid ma nic wspólnego z premium. Dziwne,że nie starałeś się zbić tej ceny,ale jak Ci odpowiada....

 

Wiesz, średnio będę płacił ok. 81 pln. Za TV mogę płacić do 90. Nie bardzo miałem o co walczyć bo nic więcej nie potrzebuję. Jeśli wg ciebie płacę za dużo i zawyżam średnią, to obiecuję, że w grudniu będę twardy jak skała i tak łatwo im ze mną nie pójdzie he he :beer:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego MR Premium ma mało wspólnego z premium? Brak konieczności podłączania anteny, możliwość korzystania z dysku na obu dekach, to jak najbardziej jest warte 20 zł. To, że nc+ rozdaje cameleony za free faktycznie psuje efekt, ale biorąc pod uwagę, że normalny MR kosztowałby ok. 10 zł to 20 zł ze tego typu funkcjonalność jest do przyjęcia. Dając camele za free faktycznie mogliby trochę zjechać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpóźniej przy przdłużaniu umowy nawet MR od iti powinien być za free jak camele. Przecież to abonenci ze sprzętem ADB chcący MR iti na dzień dobry ponoszą największe koszta,dokupienie kabli,odpowiednie rutery jak ich nie mają itd.. O aktywacji nie wsponę. Należy im się za free jak ślepej kurze ziarno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...