Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

18 godzin temu, Ozzy666 napisał:

@shocco2Jeśli chcesz utrzymać to co masz to Extra za 44,99 zł i 4K UltraBox za 0 zł lub za 5 zł.

Co do przejścia to już decyzja należy do Ciebie.

Dzięki Ozzy ;) Twoja opcja przeszła (dekoder z dyskiem za 5zł) + Filmboxy na miesiąc + całe HBO do sierpnia za free. Dzięki Ci za pomoc

 

Resztę mądrali nie pozdrawiam (+ dla moderacji, że czuwacie)

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.03.2022 o 19:29, PawelTSW napisał:

Nie ma modułów w multiroom, tylko dekodery 

Dostałem 2 lata temu. Mam 2 moduły ECP 4K w MR. Dzięki uprzejmości @lukx95 który pomógł mi to wszystko załatwić.

Poprzednio miałem MR na starych zasadach z cyfry 2 karty camelon.  Obecnie nie wiem jak sytuacja wygląda.

Skoro już tu jestem to powiedzcie jak teraz sytuacja wygląda, starego MR nie ma ale ja mam 2 moduły. Czy w związku z tym mogę pozostać na obecnych zasadach? Czy mi też wyłączą 1 kartę ?  Jeżeli będę musiał wziąć dwie umowy to czy jest opcja taka że do jednej umowy dobieram MR, i dobieram kolejną umowę tą na specjalnych warunkach.
Czyli w sumie mam 2 umowy a 3 dekodery czy tam moduły ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.01.2022 o 15:26, Vasiek napisał:

Mi dziś zaproponowano (różne opcje):

- Optimum+ za 24,99 zł (12 m) lub 22,50 zł (24 m)

- Extra+ 49,99 zł (12/24m)

- Canal+ 19,99 zł

- MP 10 zł

 

Usłyszałem, że nie ma już dopełnień do Extra+, bo "wszyscy tak robili". Ale nie do końca jestem przekonany, że to nie ściema.

 

Oczywiście, że było dopełnienie za 10 zł. Ciągle kłamią :(

 

Ale zdziwiło mnie to, że nie mam po dopełnieniu kolekcji BBC First. Dopytywałem dlaczego nie działa, ale to była rozmowa ze ścianą. Potrafili nawet odpowiedzieć, że HBO GO mam wyłączone ;), że mi powinno działać i o co mi chodzi? Nawet wysyłałem im nagranie jak nie działa...

 

Po złożeniu formalnej reklamacji po dłuższym czasie odpowiedzieli, że... kolekcji BBC First NIE MA w dopełnieniu do Extra. Czy ktoś mógłby to potwierdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem podobnie przy dopelnieniu do Comfort. Nie dzialaly mi kanaly z Comfort w C+ online. Kilka razy poinformowano mnie ze dopelnienie dotyczy tylko kanalow telewizyjnych. Po kilku telefonach otrzymalem Comfort w tej samej cenie co start z dopelnieniem i wszystko zaczelo dzialac

Edytowane przez maciekmm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Vasiek napisał:

 

Oczywiście, że było dopełnienie za 10 zł. Ciągle kłamią :(

 

Ale zdziwiło mnie to, że nie mam po dopełnieniu kolekcji BBC First. Dopytywałem dlaczego nie działa, ale to była rozmowa ze ścianą. Potrafili nawet odpowiedzieć, że HBO GO mam wyłączone ;), że mi powinno działać i o co mi chodzi? Nawet wysyłałem im nagranie jak nie działa...

 

Po złożeniu formalnej reklamacji po dłuższym czasie odpowiedzieli, że... kolekcji BBC First NIE MA w dopełnieniu do Extra. Czy ktoś mógłby to potwierdzić?

@Vasiek Sprawdź, czy kolekcja BBC First działa Ci w serwisie CANAL+ Online. Problem jedynie z brakiem dostępu do kolekcji BBC First masz na dekoderze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Umowa do jutra (stary Multiroom). Dziś telefon z numeru 691852128. Bardzo nieprzyjemny Pan. Przedstawił szybko ofertę, ponaglał, że jutro nie będzie już dzwonić bo są kolejki. Prawie krzyczał, jak nie mogłem się zdecydować. Oto jego oferta:

- 1 umowa:

-extra+ za 49,00/optimum+ za 29,99

-dekoder 4k 5,00

- 2 umowa:

-extra+ z wifibox za 10 zł.

Taki dekoder mam ale niby musi być do zwrotu i przyślą kurierem inaczej zaprogramowany.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

muszę poradzić się kolegów i koleżanek w kwestii przedłużenia umowy. Moja obecna oferta jest następująca:

 

- nowy comfort + za 39,99zł

- Sportklub za 1,99zł

- Canal+ za 25zł

- moduł cam za 0zł

razem za wszystko płacę 66,98/m-c

dekodera nie mam, tylko ww. moduł CAM, nie mam multiroomu, wypowiedzenia nie wysyłałem, umowa do końca sierpnia.

 

Netflixa nie potrzebuję, multiroomu chyba też nie, bo oglądam online na drugim tv, Sportklub też mi obojętny, ale na pewno pakiet Canal+ muszę zostawić, choćby dla samej piłki.

Proszę o informację, jaka jest realna opcja na najlepszą ofertę przy wariantach już teraz bez wypowiedzenia i późnej po wypowiedzeniu.

 

Dzięki wielkie.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z tym dekoderem faktycznie tak jest, że dostarczą kurierem nowy, a ten stary (ten sam model wifibox) trzeba zdać w punkcie? Na nim mam kartę Cameleon. Czy po wygaśnięciu sygnału można jeszcze negocjować czy już jest to niemożliwe. Wolałbym umowę podpisać 1 kwietnia bo wtedy cały miesiąc byłby za darmo. Dziękuję za info o cenach, wyczytałem, że ktoś miał nawet optimum+ za 22,50 na 24m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak musisz zdać dekoder w APS, to możesz też wziąć nowy. Po co czekać, aż kurier przywiezie. 

Masz 14 na zdanie sprzętu. Możesz negocjować przez te 14 dni o ile sprzęt będzie jeszcze u Ciebie. Może sam zadzwoń do DUK

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...