Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, bardzo proszę o sugestie - pod koniec maja kończy mi się umowa (Pakiet Superpremium+HBO+History =107.98zł Karta 2xCayman, multiroom 0, najem Wifi Premium Box 0zł oraz Wifi Box 0zł).

Otrzymałam propozycję  Pakiet Superpremium 107.98zł +  Pakiet Extra 35zł (wymiana Box na Box premium 0zł).  

Chciałam obniżyć pakiety na niższe żeby obniżyć  łączną cenę za dwa , ale podobno to niemożliwe, straszą odłączeniem drugiego dekodera.    Niezależnie od NC+ płacę za Netflixa 40zł. Marzyło mi się dołożenie Netflixa do oferty i nieprzekroczenie 110 zł za całość. Czy jest to możliwe?  

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, PawelTSW napisał:

@Nata dalej możesz mieć multiroom w sieci. Pakiet extra za 45 + Netflix i spokojnie zmieścisz się w 100 (bez hbo ale z c+) 

PawelTSW    Dzięki, wybacz ale nie rozumiem. Konsultant powiedział, że do Superpremium muszę dołożyć drugi niezależny pakiet Extra  lub połączyć dekodery (kablem lub internetowo)  i zostać przy jednym pakiecie. Łączenie nie jest możliwe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Nata napisał:

Nie ma możliwości łączenia dekoderów. 

Nie musisz łączyć dekoderów. Wydarzy przełożyć kartę z dekodera głównego do dekodera dodatkowego raz na jakiś czas

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do końca umowy mam 5 miesięcy, nie wysyłałem wypowiedzenia. Na razie przełożyłem kontakt, ale zastanawiam się żeby samemu do nich zadzwonić i poprosić o optimum zamiast comfortu...

ps. czy mógłbym prosić o jakąś ulotkę w pdfie z kanałami i pakietami, bo strona c+ jest dość pokrętna w tym temacie

edit znalazłem :)

 

Edytowane przez spiro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przy przedluzeniu walczylem o Optimum za max 29.99. Nie chcieli dac nawet Comfortu za tyle... Zaproponowali Relax za 14.99 wiec sie zdecydowalem. Potem wzialem dopelnienie za 10zl do Comfort a nastepnie udalo mi sie otrzymac czysty Comfort i dodatkowo do niego kolekcje Nat Geo oraz FOX za 0 do konca umowy i eleveny na miesiac. Cena sie nie zmienila czyli 24.99. Musialem kombinowac ale sie udalo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Kończy mi się umowa z własnościowa mydelniczka, gdzie płaciłam za cinemax, c+ i extra + 85 zł. Teraz chciałam przejść na mniejszy pakiet ( zapasowy dekoder i zapasowa umowa), z modułem. Mam propozycję z DUK na Nowy Start + dopełnienie do Comfort na miesiąc + Canal + na 15 miesięcy za 35 zł. Dobra oferta? Chyba tak. Zależy mi na module. Swoboda, no kosztem C + Online i dysku, ale już mam jeden moduł i wiem, że to fajna sprawa. Co o tej ofercie sądzicie?

Wysłane z mojego LM-G900 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się dziś przedłużyć pakiet Extra+ ze wszystkimi Canal+, Mistrzowska Piłka, Fox Play, Nat Geo Play, Filmbox Pack (na miesiąc), HBO z HBO Max na 5 miesięcy za darmo, całość za 69,89 zł.

 

Zyskałem wszystkie Canal+ bo miałem tylko 6 kanałów i ten 4K i odeszła opłata za dysk (5 zł). HBO 2 lata temu też miałem na pół roku za darmo więc oferta podobna. Wiem, że można by było w tej kwocie dostać jeszcze Eleven Sports, ale nie chcieli dać, a mi aż tak nie zależało.

Pan był miły więc plus dla niego :)

Edytowane przez Snoopy34
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ircios , @Vaniliovsky  - dziękuję za odzew. Wiem, że przepłaciłem, ale to że szybciej będę płacił mniej ogólnie za abo, choć potem o te 10zł więcej, to i tak w ogólnym rozrachunku będę do przodu stąd moja decyzja teraz. Inaczej bym się nie zgodził. Jednak tak teoretyzując, gdybym się teraz z tej nowej umowy wycofał (choć już zwróciłem dekodery multiroomu, którego nie uzywam, wersja Online mi starcza), to wróciłbym z automatu do poprzedniej wersji umowy? I potem ponownie musiałbym złożyć jej wypowiedzenie?

Dlaczego pytam, otóż zacząłem się poważnie zastanawiać nad rezygnacją z satelity w ogóle. Mam różne serwisy VOD, działają ok, to i C+Online by mi zapewne dla ligi polskiej wystarczył.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie byłem wczoraj  odebrać dekoder główny 4K, miałem wynegocjowane za 0zł bez dysku,  pani wydała mi z dyskiem i teraz patrze na swoim koncie  5zl dopłaty od kolejnego miesiąca. Napisałem reklamację aby odsłuchali rozmowę a oni dalej że nie przysługuje mi zwrot dysku bo odebrałem go stacjonarnie. Idzie się z tego jakoś wymiksować?

Edytowane przez Marcin80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Marcin80 Jeśli miałeś mieć odbiór dekodera bez dysku, to powinieneś o tym poinformować pracownika salonu przed wydaniem, żeby Ci nie wydawał dysku. Jeśli o tym poinformowałeś, a pracownik salonu wydał mimo to dekoder z dyskiem, to trzeba było odmówić podpisania dokumentów odbioru dekodera wraz z dyskiem i zażądać zwrotu dysku, bo miałeś mieć dekoder bez dysku. Składając podpis w salonie wyraziłeś zgodę na warunki dekoder+dysk. Od spraw załatwianych stacjonarnie na miejscu w salonie nie przysługuje prawo odstąpienia od warunków, ponieważ widzisz co odbierasz i jesteś świadomy tego składając podpis na dokumentach, w których jest informacja co ile kosztuje. Jedynie gdyby np. dekoder był wysyłany kurierem, to już inna sprawa wtedy do 14 dni można odstąpić od warunków załatwianych na odległość lub reklamować, jeśli dekoder miał przyjść bez dysku, a przyszedł z dyskiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, PawelTSW napisał:

Raczej nie, a kto ci kazał brać z dyskiem.? Nie widziałeś co podpisujesz? 

Mam na głowie dużo ważniejszych spraw niż tv, do tego sprawa załatwiana podczas zakupów z dziećmi  także walnąłem babola. Myślałem ze kobita widzi co ma wydać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Marcin80 Zawsze pamiętaj patrz wszędzie co Ci wydają i co podpisujesz. Pracownik salonu widział ofertę na dekoder + ewentualną możliwość dodania dysku. Pracownik zrealizował wydanie dekodera + dysk, bo nie wiedział, że nie chcesz dysku, jak go o tym nie poinformowałeś i do tego przy odbiorze nie protestowałeś, że masz wydany dysk. Spróbuj jeszcze przedzwonić dziś do tego salonu i pogadać z pracownikiem i wyjaśnić o co chodzi, że miałeś mieć dekoder bez dysku i czy Ci pracownik przyjmie ten dysk. Ewentualnie jak w systemie pracownik nie będzie miał tej możliwości, to poproś niech skontaktuje się pracownik salonu ze swoją infolinią wsparcia, czy na ręcznym formularzu mógłby salon przyjąć sam dysk i żeby ten dysk zdjął jakiś wyżej dział techniczny. Tutaj masz link do mapki salonów CANAL+: https://pl.canalplus.com/mapa-salonow

Edytowane przez lukx95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...