czerstwy Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 Canal+ to 25-30 zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mezo_20 Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 Witam, obecnie posiadam pakiet extra+. Nie stety zepsuł mi się telewizor i byłem zmuszony do kupna nowego, który posiada pilot bluetooth i żaden sposób nie idzie korzystać z jednego pilota ponieważ wifibox+ nie posiada HDMI-CEC. Chciałem wymienić wifiboxa na moduł CI+ ale oczywiście nie ma takiej możliwości, jestem skłony zapłacić jednorazową opłatę za sprzęt aby sobie ułatwić życie. Kartę mam camelona CY02. Czy ktoś może mi coś doradzić? Przecież można było by wymienić kartę i nie wiem kupić we własnym zakresie moduł ci np. Niebieski tylko żeby mi zaprogramowali moduł z kartą, cokolwiek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 Wymiany na moduł to chyba tylko reklamacyjnie i trzeba jeszcze zapewne użyć odpowiednich argumentów.Przynajmniej mi tak radzili w APS jak pytałem o moduł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mezo_20 Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 12 minut temu, czerstwy napisał: Wymiany na moduł to chyba tylko reklamacyjnie i trzeba jeszcze zapewne użyć odpowiednich argumentów.Przynajmniej mi tak radzili w APS jak pytałem o moduł. Reklamację na jakiej podstawie? Byłem w punkcie ale tam zero opcji, powiedzieli aby napisać do nc więc napisałem maila ale dostałem odpowiedź że nie ma takiej możliwości, więc napisałem teraz drugi raz już bardziej dosadnie i cisza w eterze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 Bo z tego co słyszałem tylko dział reklamacyjny może nadać taką wymiane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nugget Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 W dniu 11.02.2021 o 22:18, jojoro napisał: Mam obecnie comfort+ z dopełnieniem do extra za 10 zł oraz 1 Multiroom i kanał H2. Płacę za to 52zl. W sumie mi to pasuje. Czy jest szansa żeby przedłużyć w tej cenie? Mam dokładnie to samo pytanie. Obecnie mam Comfort+ oraz 1MR za 32,50/mc Umowa do końca marca, wypowiedzenie wysłane, jeszcze nie dzwonią. 1. Czy jest obecnie szansa bić się o zestaw kolegi (j.w.)? 2. Jak ogarnąć dopełnienie do Extra+ za 10zł na całą umowę - podczas rozmowy z DUK czy po wejściu umowy w życie? (nadmieniam, że miałem taki plan 2 lata temu i wyszła z tego cała lipa - w sensie zostałem z Comfortem+ bez dopełnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mezo_20 Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 (edytowane) 5 minut temu, czerstwy napisał: Bo z tego co słyszałem tylko dział reklamacyjny może nadać taką wymiane Ok, reklamację ale co miałbym w niej umieścić?? Ale wymianę karty aby sparował z modułem a nie z wifibox em... Bo to nic nie zmieni. Edytowane 13 Lutego 2021 przez mezo_20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 To właśnie napisałem dobrze to jakoś uzasadnić by ich przekonać do takiej wymiany bo maja taką możliwość.Gdy napiszesz że chcesz bo masz taki kaprys moga cię olać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mezo_20 Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 Czy składałeś jeśli można zapytać taka reklamację? Udało Ci się uzyskać taką wymiane z dekodera na moduł CI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 Nic nie składałem pytałem tylko o taką wymianę w APS.I dostałem taka poradę w punkcie jak tak bardzo ci zależy na takiej podmianie napisz do @lukx95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 Godzinę temu, mezo_20 napisał: Witam, obecnie posiadam pakiet extra+. Nie stety zepsuł mi się telewizor i byłem zmuszony do kupna nowego, który posiada pilot bluetooth i żaden sposób nie idzie korzystać z jednego pilota ponieważ wifibox+ nie posiada HDMI-CEC. Chciałem wymienić wifiboxa na moduł CI+ ale oczywiście nie ma takiej możliwości, jestem skłony zapłacić jednorazową opłatę za sprzęt aby sobie ułatwić życie. Kartę mam camelona CY02. Czy ktoś może mi coś doradzić? Przecież można było by wymienić kartę i nie wiem kupić we własnym zakresie moduł ci np. Niebieski tylko żeby mi zaprogramowali moduł z kartą, cokolwiek. Zwróć się do kolegi @lukx95 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyso92 Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Przy przedłużeniu umowy na Start niektórzy otrzymują 14,99 albo 9,99. Zależy to od stażu i rodzaju dekodera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Raczej od złożenia wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_1982 Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Witam serdecznie Umowa do końca marca.W chwili obecnej pakiet Extra+ z Canal +,mistrzowska piłka, VOD+ dekoder biało-czarny. Miesięcznie płacę 94,99. Chciałbym zachować to co jest,dodać HBO na cały okres umowy (najlepiej za free) i wymiana dekodera na 4k.W punkcie chcieli za to 99,99,z tym że HBO tylko na dwa miesiące. W cenie Canal 4k na cały okres umowy. Da radę coś ugrać w tym temacie??W przyszłym tygodniu chciałbym złożyć wypowiedzenie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlex Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Cześć, wypowiedzenie złożone, dobiega końca za 2 tygodnie (koniec lutego). Brak jakichkolwiek telefonów (ale chyba mam cofniętą zgodę w panelu klienta - którego nie mogę otworzyć, bo jest "wewnętrzny błąd serwera" jak się próbuję zalogować...) Mam Superpremium, dekoder 4k z dyskiem, mezzo, filmboxy, hbo go w tej chwili za 129. Czy jestem w stanie "wyhandlować": superpremium 4k, filmbox, hbo go, multi man pack, mezzo, najem 4k ultrabox, najem dysk pvr 1tb za 119,99 ? Czy bardziej powinienem obstawać przy jakichś dodatkach do tego w tej cenie np multiroom ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 @Marcin_1982 @qlex Wszelkie informacje są zawarte w temacie. W czym problem, że nie znacie odpowiedzi na pytania, które praktycznie codziennie padają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlex Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 11 minut temu, ircios napisał: @Marcin_1982 @qlex Wszelkie informacje są zawarte w temacie. W czym problem, że nie znacie odpowiedzi na pytania, które praktycznie codziennie padają? oczywiście odnośnie cen znajduję zanim piszę. Bardziej chodziło mi o to, że wcześniej się nie zdarzało, że przez okres wypowiedzenia nie było ani razu telefonu z DUK... Oraz to, że nie mogłem się zalogować do strefy canal plus i wycofać swojej odmowy zgody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Zgody możesz cofnąc na infolinii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lj9 Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 @qlex złożenie oświadczenia o wypowiedzeniu jest równoznaczne ze złożeniem woli o jej zakończeniu. Nie ma konieczności kontaktować się po złożeniu oświadczenia o ile dostaniesz informacje o przyjęciu oświadczenia tzn o wyznaczeniu daty zakończenia umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamass1984 Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 W dniu 12.02.2021 o 18:04, blade1230 napisał: Ultrabox + za free da radę Hej, dostał ktoś dekoder 4K za 0 zł, to sprawdzone info ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 Tak, kilka osób tu się takim info podzieliło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qnik Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 W dniu 10.02.2021 o 19:54, EmilCanalPlus napisał: Jakby ktoś potrzebował pomocy w obniżeniu rachunków, wyślijcie mi swoje numery abonenta na priv. Pracuje w salonie oraz dziale utrzymania klienta może da radę coś dla was ugrać na minusowym arpu. Czy ktoś korzystał z powodzeniem z pomocy Emila? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 @Tamass1984 ja użytkuję za 0 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szmit Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 Ja użytkuje za 0 zł jak masz pakiet od SuperPremium+ 4K to masz go za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 15 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2021 @sznycEl to daj mi taką ofertę a przedłużę na 2 lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.